Šta je novo?

Kurirske službe i paketomati

Da li Dexepress šalje PIN za paketomat SMS-om ukoliko broj nije na Viberu?
 
Šalje.
 
Danas mi je Post Express doneo paket i bas sam se iznenadio kad sam video da kuriri jos uvek rucno popunjavaju adresnice.
Ono sta mi je cudno, pola adresnice je stampano (broj paketa, podatci od posiljaoca, datum i sifra kurira), a moji podatci kao primaoca i ostalo upisano rucno olovkom.
Jedino sta mi pada na pamet, kada je posiljalac zakazao kurira da su popunili i ostampali na adresnicu podatke posiljaoca, a kurir kad je dosao po paket dopisao rucno podatke primaoca i ostalo sta treba jer da je stampano na licu mesta bilo bi sve ostampano.
 
Tako smo mi radili dok nisu uveli webexpress.
Naručimo 100 ili ne sećam se koliko je bilo pakovanje, adresnica gde su svi naši podaci veš odštampani, kurir nam donese adresnice i posebno nalepnice sa barkodivima za brojeve koji su štampani na adresnici. Za slučaj da se izgubi adresnica pre nego što se unese u sistem, po bar kodu bar znaju ko je pošiljjalac. Mii popunjavamo sve promenljive stavke.
Svakako je lakše nego kad smo u početku popunjavali i naše podatke svaki put.

Ne znam da li se sećate vremena kada smo svaki paket pojedinačno diktirali u call centar? Imaš 10 paketa, ostaješ na vezi barem 7-8 minuta. A dešavalo se da ne možemo da dobijemo call centar po 3-4 sata.
 
Nikad nisam zvao call centar, imao sam i jos uvek imam broj od lokalne Poste pa sam zvao direktno lokalnu postu, odma dobijem informaciju da li ce moci doci ili moram doneti ako su u guzvi i nemogu stici, u lokalnoj posti mi nikad nisu trazili sve podatke, samo moje da znaju na koju adresu doci, ostalo su popunjavali rucno na licu mesta kad je kurir dosao ili sam ja popunio umesto njih, a oni samo upisali broj paketa. Kad zoves call centar uvek mogu doci, iako ne mogu jer u call centru nemaju uvid u guzvu.
A nikad necu zaboraviti, pre mozda jedno 10+ godina, kada sam slao svaki dan ili svaka 2-3 dana pakete, to radnici na salteru skontali jer me vide skoro svaki dan i samo jednom kazu "cekaj, evo ti adresnica pa sam popunjavaj kuci da ne moras cekati" i odcepi mi jedno 150-200 komada. 😂 Imao sam ih oko 2 godine pa posle trazio opet.
Sad je mnogo lakse sa webexpress-om.
 
Ovo je strasno
City expres angazuje privatne free lancere koji svojim privatnim vozilima raznose pakete
To obicno rade kao drugi dodatni posao i placaju ih po ucinku.
Uvece u 7 sati mi doneli paket

Totalno rasulo u organiziciji rada.
 
Znaci uskoro mozemo ocekivati da ce pakete raznositi Wolt i Glovo. :rolleyes:
 
Oni makar donesu za pola sata.

I ja imam paket koji mi stoji kod citija dan treci, ajde jos nije rok prosao l. Ali da drzis paket 3 dana po magacinu...
 
Narudzbina preko Ananasa ide preko City Expressa i jasno pise da je dostava na kucnu adresu. Posle nekoliko dana stize poruka da je posiljka zavrsila u paket shopu?!

Zovem Ananas, zovem City Express, na desetine poziva. Svi pricaju jedno te isto: "urgiracemo", "posaljemo prijavu", "bice reseno"… ali nista se ne desava. Pet dana kasnije oni posiljku ne dostavljaju na adresu (koja je bukvalno kilometar dalje), nego je prebace iz jednog paket shopa u drugi, dve ulice dalje!

Iz Ananasa ponavljaju automatizovane fraze bez ikakve odgovornosti, a iz City Expressa otvoreno kazu da nemaju radnike i da su dobili nalog da sve posiljke bez naplate ostavljaju po paket shopovima do daljnjeg.

Dakle, kupis robu, platis dostavu na kucnu adresu, a oni rade sta hoce. Totalni haos, nula profesionalnosti, nula postovanja prema kupcima. Ovo je za ozbiljnu prijavu trzisnoj inspekciji, jer ocigledno niko ne postuje ono sto pise u uslovima kupovine.
 
CityExpress je jeziv, i ja imam loše iskustvo sa njima. Gde njih nađoše...
Inače i sam čekam veći tj skuplji paket koji je danas naručen i plaćen karticom, nadam se da neću imati takvu scenu ali sad je vec pomalo i očekujem znajući kakav je CityExpress
 
Citi expres ubedljivo najgora opcija nema konkurenciju.

Klima uredjaj poslat iz Zemuna putovao mesec dana do novog Beograda
 
Meni su CityExpress uglavnom donosili na vreme, a sad imam paket koji stoji u njihovom skladištu već pune dve nedelje! Reklamacije ništa ne pomažu..
 
Meni City Express ubedljivo najbolji, apsolutno sve dostavlja na vreme i uvek oko 10h. Pošta takođe dobra. Dexpres užas, sve kasni ili moram do magacina 5km
 
Ubi ih ananas jednostavno. Evo danas 5000 pa bio pre 2 dana.

Treba isporuciti 90 000 evra u 2-3 dana... a ovi ne staju sa vaucerima. Svakako nije nas problem... pa oni samo za njih da rade pa je to bas posla.

Treba napomenuti da se kupuje i bez vaucera. I tamo samo ananas...
 
Kako funkcioniše ako želim da mi se paket dostavi drugog dana? Konkretno Post Express treba da dostavi, i najverovatnije će stići u ponedeljak. A u pitanju je gabaritna pošiljka sa Temu-a.

Da li i Post Express ima ono da dostavljaju 2-3 dana dok se ne preuzme? Ili eventualno ostave paket u lokalnoj pošti? Sitne pošiljke uvek dostavlja lokalni poštar, ali pošto je gabarit, ne znam kako funkcioniše onda.
 
Post Express ako te ne zatekne na adresi, ostavlja paket u pošti, nema ponovnog pokušaja dostave.
 
Da li i Post Express ima ono da dostavljaju 2-3 dana dok se ne preuzme? Ili eventualno ostave paket u lokalnoj pošti? Sitne pošiljke uvek dostavlja lokalni poštar, ali pošto je gabarit, ne znam kako funkcioniše onda.
Ostavlja u lokalnoj Posti, ne znam kakva je situacija sa Temu paketima, znam da pakete iz domaceg (unutrasnjeg) saobracaja cuvaju 5 radnih dana, posle se vraca posiljocu.
 
Ostavlja u lokalnoj Posti, ne znam kakva je situacija sa Temu paketima, znam da pakete iz domaceg (unutrasnjeg) saobracaja cuvaju 5 radnih dana, posle se vraca posiljocu.
Nadam se da ce biti u lokalnoj, samo ne znam jer je bas veliki paket (sto i stolice na rasklapanje).
 
je l' ima neko iskustva sa GLS u Srbiji? deluje mi da je u pitanju novi igrač kod nas. vidim da deluje u drugim evropskim zemljama i da je neko pre 15+ godina pisao o iskustvu u Nemačkoj
 
je l' ima neko iskustva sa GLS u Srbiji? deluje mi da je u pitanju novi igrač kod nas. vidim da deluje u drugim evropskim zemljama i da je neko pre 15+ godina pisao o iskustvu u Nemačkoj
Generalno su spori, imaju slabo razvijenu logistiku a kuriri im pogubljeni. Zvao me kurir da izadjem po paket, cekao ga nepunih 10 minuta. Sada treba da krene sa radom kurirska slzuba iz BiH X express pa cemo videti kako ce i oni da se pokazu
 
Po meni, ne treba puno ocekivati od bilo koje nove kurirske sluzbe na nasoj teritoriji, jer nije stvar u pravnom licu vec u mentalitetu zaposlenih, a meni djeluje da samo isti cirkulisu u krug.
S kim si takav si... A ovdje u Srbiji ce trebati puno truda i vremena da se ovakav (anti)sistem dovede u red, ne samo za kurirske, nego i mnoge druge bitnije stvari.
 
Generalno su spori, imaju slabo razvijenu logistiku a kuriri im pogubljeni. Zvao me kurir da izadjem po paket, cekao ga nepunih 10 minuta. Sada treba da krene sa radom kurirska slzuba iz BiH X express pa cemo videti kako ce i oni da se pokazu

Potpuno suprotno iskustvo sa moje strane. Već sam pominjao u ovoj temi. Smisleno statusi pošiljke, nema da nagađam gde je paket, kao kod ostalih službi. Kurir kulturan, I prilikom poziva i prilikom isporuke. Pre neki dan sam primio jedan paket preko njih, zove kurir u 9, da najavi, reko' nema nikoga narednih 20-30 minuta na adresi. Kaže, ok, dolazim posle toga. Zove za 5min, da pita da li je ok izmedju 13 i 13.30, reko jeste, doneo paket u to vreme.

Kao i za sve službe, na kraju je najveći deo do samog kurira. Kurirska služba nema baš puno prostora kod zapošljavanja tj ne mogu da podignu dovoljno platu, pa da mogu da biraju i menjanju kurire čim dobije drugi žuti karton. Zapravo, pitanje je da li mogu i na petu ličnu.

Kada sam pominjao GLS, naglasio sam da će im biti problem last mile, posebno za BB mesta.
 
jer nije stvar u pravnom licu vec u mentalitetu zaposlenih, a meni djeluje da samo isti cirkulisu u krug.
Da li znas kakav profil ljudi radi u kurirskim firmama? I ono malo normalnih tiho strajkuje kad vide da imaju istu platu ko afganistanci koji bi nacrtanu ovcu izgubili.
 
Da, znam! I upravo sam to i napisao... Ali to sto mi kao korisnici usluga nesto znamo ili vidimo ne mijenja nista. Usluga je losa pa losa, sa ponekim izuzetkom. I tako ce vjerovatno ostati do daljnjeg.
 
Potpuno suprotno iskustvo sa moje strane. Već sam pominjao u ovoj temi. Smisleno statusi pošiljke, nema da nagađam gde je paket, kao kod ostalih službi. Kurir kulturan, I prilikom poziva i prilikom isporuke. Pre neki dan sam primio jedan paket preko njih, zove kurir u 9, da najavi, reko' nema nikoga narednih 20-30 minuta na adresi. Kaže, ok, dolazim posle toga. Zove za 5min, da pita da li je ok izmedju 13 i 13.30, reko jeste, doneo paket u to vreme.

Kao i za sve službe, na kraju je najveći deo do samog kurira. Kurirska služba nema baš puno prostora kod zapošljavanja tj ne mogu da podignu dovoljno platu, pa da mogu da biraju i menjanju kurire čim dobije drugi žuti karton. Zapravo, pitanje je da li mogu i na petu ličnu.

Kada sam pominjao GLS, naglasio sam da će im biti problem last mile, posebno za BB mesta.
To se u potpunosti slazem, svakako svaka firma pocinje i zavrsava se sa ljudima. Sto ne mora da znaci na osnovu mog iskustva da su losi. Svakako uvek postoji prostora za unapredjenje usluga 💯
 
interesantno iskustvo sa D Express. 8 dana vec cekam da mi nesto stigne,naravno nikakve informacije od samog posiljaoca nemam,iako pise da kada status bude promenjen i paket dat kuriru,da cu dobiti poruku. Pisao sam email i korisnicka sluzba je rekla: Mozete ocekivati danas (to je bio cetvrtak) ili sutra (petak,odnosno juce) do kraja dana... Naravno nista od toga nije ispostovano. Da bi malo pre zvonio telefon,a posto nisam u prilici bio da se javim jer nisam kuci, momentalno stize poruika od D Express i kaze: "dana 01.11. u 12:12 pokušli smo da vas kontaktiramo telefonom radi isporuke pošiljke xxxxxxx od DORMEO HOME d.o.o., ali nismo uspeli da vas dobijemo." .. ZNaci, ja cekam 8 dana ko ker u kuci da me neko pozove i kaze kada da ocekujem, i sad odjednom kao nismo uspeli.. Pa cekaj, ja treba da sedim nedeljama kuci da ne izlazim da bih dobio svoj paket,? bez prethodnog poziva da se kurir najavi da ce doci popodne,sutra ili sta vec? Strasno! izrevoltiran sam pozvao broj koji me je zvao,ali naravno "gospoda" se ne javljaju.... odmah sam preusmerio paket na paketomat blizu mene,pa se nadam da ce od ponedeljka biti na nekom od paketomata.... strasno..!
 
Mogu li ja online naruciti nesto iz IKEA-e, platiti online (GPay npr.) i staviti isporuku u meni najblizi Paket Shop (neki grad u SRB) pa posle pokupim? Ne zivim u Srbiji, da li trebaju neki podaci iz Srbije tipa adresa, broj telefona i sl.? Na koji nacin obavjestavaju kad je stigla roba i sta treba od informacija da bih podigao robu?
 
Nazad
Vrh Dno