Šta je novo?

Kupovina akumulatora

Meni ke tako varirao napon i nakon zamene reglera i majstor doda još jedan kabli koji ide od alternatora do akumulatora.
Punih 10 godina sam tako vozio auto.
Za to vreme Topla od 55mAh je gurala 7 godina, zamenjena isto Toplom ali od 60 2019. tako prodat auto januara ove godine.
U pitanju je Fiat Brava 2002. 1.2 16 ventila
 
jel zna neko da li ima modela akumulatora koji su pogodni da se pune manjim naponom, problem jer jer mi alternator nekad puni sa ~13.7 a nekad sa 14.5v (kakva mu volja, nekad je dosta samo da ugasim auto i upalim da krene da puni drugacije, regler menjat i opet se posle isto javlja, generalno mislim da je takav djubrex alternator i da je to to) potrosace skoro nema i nista ne vuce struju tako da je sve to ok...
Sa ovim su problem kratke relacije ponekad jer na 14,5V dopuni ga brzo ali na 13.7v vise se istrosi ako je voznja 10min, a posto menjam opet akumulator mozda bi mogao da uzmem neki kome vise odgovara nizi napun a da se brze puni (ili kojeg ce glupi alternator drugacije da izmeri i puni jacim naponom mozda)... pre ovog sam imao exide premium 53AH koji je trajao 6 ogdine sa time da sam prakticno uvek skidao klemu jer se auto manje koristi
PS: uzeo bi jeftiniji jer ne verujem da cu auto jos dugo da zadrzim
Mozda neki start stop jer ti je voznja takva?
 
Narucio sam opet exide premium ispade najeftiniji skoro, mozda bi vise odgovarali stariji tipovi akumulatora bez ca-ca tehnologijom jer su predvidjeni da se pune i ispod 14V, realno mislim da je ovaj problem u odnosu na dizajn i da ga vise vozila imaju.... njima je intreesu da sacuvaju alternator a to sto se desi da vozilo ostane bez struje koga briga
PS starija astra F nije imala nikakav problem sa kratkim relacijama jer je uvek punila sa 14.4 iako je daleko starije vozilo cak ni to sto je alternator daleko manje snage, problem je sto debili projektuju danas koji gledaju samo interes fabrike

meni se smuci kad se propagira punjenje akumulatora kao da alternator od 120A nije dovoljan, ne nikako vec ga je ***** projektovao
 
Društvo, molim za preporuku za akumulator.
Trenutno imam Vartu, tuče petu godinu i polako pokazuje znake slabosti pa da budem spreman.
Favoriti su mi Exide Premium, FIAMM Titanium Pro i vidim da se često pominje YUASA 5000. Verujem da ni sa jednim neću pogrešiti ali bih voleo da čujem vaše mišljenje?
Auto je Punto Evo 1.4 benzinac sa 77ks.
 
Juce ja u prodavnicu akumulatora, razgovaram s majstorom, prodavcem, pitam sta mu se najmanje reklamira... on kaze topla. Mada kaze u nasoj radnji u Beogradu se ne reklamira nista jer tamo ljudi drugacije voze automobile. kod nas je manje mesto pa upalimo, prodjemo 2km i gasimo. Oni voze minimum 10. Aj nek mu bude. Kupim ja toplu. Pitam ga usput sta misli o YUASI... On kaze "AAA pa oni su druga prica... YUASA i BANNER, nema im ravna. Oni od 75ah teze kao ostali od 100Ah." I rekoh to mi sad kazes? Pa sad si me pitao. Tako da znam koji 'u idu'i kupiti a vi ostali koji se jos uvek pitate... mozda vam ovo pomogne u odluci.
Takodje sam dobio preporuku za Toplu zbog broja reklamacija iz prodavnice.
Za Exide mi je rekao da su na papiru najbolji ali u realnosti ne bas.

Rombat preporuka od prijatelja koji ga koristi godinu dana ako je to neki validan period uopšte.

Trenutno na akciji
 

Prilozi

  • Screenshot_20241001_123315_Firefox.jpg
    Screenshot_20241001_123315_Firefox.jpg
    83.6 KB · Pregleda: 18
1000025683.jpg

Navodno se pravi za vozila koja su pod većim opterećenjem kao taksi npr
 
Nazad
Vrh Dno