Neprofesionalac
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 14.09.2021
- Poruke
- 466
- Poena
- 65
Moja oprema
- Pristup internetu
- Optički internet
- Mobilni internet
OK
Zna li neko gde imaju da se kupe "štipaljke" za kablove i sami kvalitetniji kablovi, da ih napravim sam?
Hoću da uzmem kablove, naletim na neke deblje, a ovo samo izolacija okolo deb
Davno sam resio takav problem. Sam sam napravio kablove, pre 20ak g. i jos traju. Kupis kablove za aparat za varenje, dovoljno je recimo 25mm2, to je otprilike za 200A, duzina proizvoljna, ali moja preporuka je ne ispod 3m. Cena metra je oko 6,7e. Predloga za klesta si vec dobio. Ako si iz BGDa ovo sve mozes da kupis na buvljaku, ako si gadljiv na buvljak ima nekoliko desetina radnji gde ovo mozes da kupis.Zna li neko gde imaju da se kupe "štipaljke" za kablove i sami kvalitetniji kablovi, da ih napravim sam?
Hoću da uzmem kablove, naletim na neke deblje, a ovo samo izolacija okolo debela.
Pa to ti i rekosmo...Otvorismo haubu on meri 12,7V. Reče mi da uključim ventolator u kabini na najjače. Uključih i napon dođe na 13,7V. Onda mi reče da ti "pametni" alternatori menjaju napon u zavisnosti od opterećenja i da je on na nekom autu svašta menjao dok nisu skapirali zašto se tako ponaša.
Tako prođoh bez opravljanja i trošenja para.😊😊😊😊😊
Ova priča je važila u vreme klasičnih "glupih" reglera koji su bili deo sam za sebe, koji znali su samo da drže U=const.Proveri sam unimerom, izmeri voltažu dok je auto upaljen i u leru, a onda popali farove i još neke potrošače pa izmeri kao i kad ga malo zaturiraš.
Mora da pokazuje od 14-14.6v, kad je auto ugašen , tj ako alternator ne puni, onda pokazuje 12.7, dakle napon samo akumulatora.
To sam zaboravio da napomenem, uključe se veći potrošači i tad mora alternator da puni bez obzira na elektroniku i premeri se voltažaRešen problem sa alternatorom. 😊😊😊😊
Stalno je davao 12,7V, a prilikom kočenja motorom napon je dolazio do 14,6V.
Odem kod jednog rođaka moje koleginice što ima ozbiljan servis i on izmerio 12,7V ali nema električara i uputi me na nekog Nešu koji ima servis na putu za Vlasotince.
Pronađem tog majstora a on stariji ćovek. Opravlja neki auto - ruke mu crne do lakata.
Pomislio sam da če sad matori da mi filozofira nešto da mi uzme pare. Otvorismo haubu on meri 12,7V. Reče mi da uključim ventolator u kabini na najjače. Uključih i napon dođe na 13,7V. Onda mi reče da ti "pametni" alternatori menjaju napon u zavisnosti od opterećenja i da je on na nekom autu svašta menjao dok nisu skapirali zašto se tako ponaša.
Tako prođoh bez opravljanja i trošenja para.😊😊😊😊😊
Čovek se očikledno zeza.🤣🤣🤣🤣🤣Šta bre ljudima treba da snimaju i postavljaju ovakve priloge?!?![]()
Biće budala koje će i probati... Kod novijih automobila ovo može da znači i pravac servis.Šta bre ljudima treba da snimaju i postavljaju ovakve priloge?!?![]()
Naročito ovi što imaju dva akumulatora 😂😂😂Biće budala koje će i probati... Kod novijih automobila ovo može da znači i pravac servis.
Evo jednog zajebanta. Ceo dan sam se smejao. Garant će neko ovo da proba.🤣🤣🤣🤣🤣
Naročito ovi što imaju dva akumulatora 😂😂😂
Jašaaaaa
Pa više se ne vozi, nego što se vozi. Moraću to da promenim. Sramota me da kažem koliko km od prošlog tehničkog.^^ Nesto ti vuce struju, a moguce da je i do samog akumulatora. Koliko dugo je to nevozenje?
Kako na akumulator utiče kada se isprazni, pa se auto upali na kablove?
Imam relativno nov akumulator, nešto jače od godinu dana star, ali me nakon dužeg nevoženja dočeka prazan
. Dvaput mi se desilo, ima li od njega nešto, ili da gledam ponude?