Meni je ugovor istekao pre 4 meseca i jos uvek me niko nije zvao povodom digitalizacije i obnove ugovora. Kada budu sve zavrsili i krenuli da kodiraju kanale tada cu da vidim da obnovim ugovor i izaberem paket,do tad teram ovako...
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Мени је истекао уговор почетком октобра и у мом случају ме из Коперникуса још увек нико није контактира везано за обнову уговора. Али каква ти искуства имаш са рачунима (у смислу цене која је треба да се плати (да ли су мењали цену))? Питам из разлога јер је мени у између 1. и 10. октобра истекао уговор, а што се тиче рачуна за октобар месец за телевизију није мењана цена, док за интернет је вршена "двоструки" обрачин (за интернет су стављене две ставке, једна ставка је обрачунавана по цени коју сам до октобра плаћао, а друга по вишој цени, мада брзина интернета није уопште мењана), па ми је рачун за октобар био увећан око 250 динара у односу на цену коју сам до тада плаћао. Ја сам их звао везано за рекламацију, али нико ми се не јавља на доступне бројеве телефона (чак један истакнут број телефона је непостојећи). Да ли неко генерално има савет за овакву ситуацију (за новембар није стигао рачун па не знам коју цифру су фактурисали за тај месец да се плати)?
Poslednja izmena: