Šta je novo?

Konkretno.

Tom

Čuven
Učlanjen(a)
26.01.2002
Poena
619
1. Web sajt bi imao oko 10 strana koje ce se kasnije same popunjavati poslodavac (tj. ja)
1.1 znaci jedna od strana ce biti ona koja ce se stalno koristiti kasnije za ubacivanje materijala
1.2 neznam bas mnogo oko sajtova ali sam saznao da bi trebala da bude uradjena sa PHP varijantom zbog olaksanog postupka izmena (navigacioni bar, header i footer bi se pozivali)
i valjda css varijantom za lakse menjanje izgleda sajta kasnije
1.3 postavljanjem foruma
2. Koliko bi kostala izrada ovakvog web sajta sa postavljanjem na mrezu tipa *.co.yu

LM to je za mene (student) jer sam zaradio oko 200dm pa reko da ih nespickam tek tako
sajt bi trebao da je u tabelama uradjen i da mozda tu i tamo ima neki poll kao na benchmarku!

znam da je mnogo a da VAS mnogo nece odgovoriti ali bi svaka ponuda dobro dosla
(inace nemoram da potrosim svih 200dm, ipak sam student)
poz

Ne verujem da ce ti bilo ko to sve uraditi za 200 DEM...

Samo host-ovanje je skupo dosta (mada je u Veratu bilo nesto jeftino, 1000 dindzi za 100 MB i godinu dana, ne znam da li rade jos uvek tako, ko zna koliko je sad), a cesto se trazi i toliko za dve-tri stranice. Bolje nauci sam i za te pare kupi neki hardver ;)

sto se tice verata

jese 1000din za godinu dana sa 100mb prostora i co.yu domen, brzi su oni, ali... procitaj help (www.verat.net pa nadji) i videces da ipak postoje neka ogranicenja, npr. ne moze ASP ima jos nekih zezalica a trosenje 200DM na sajt, ccc mislim da nije ispaltiv posao i ne verujem da ce ti neko to uraditi za te pare, bolje nauci pa sam i ako ne nadjes sponzora, onda sta, puko si kintu na *******ciju...

Kako sam skoro gledao cenovnike nasih web dizajnera, mogu ti reci da nema sanse da ti bilo ko to uradi za 200 dem. Mislim da bi ti naplatili barem 3 puta vise (optimisticka varijanta) a verovatno je jos skuplje......

LuxoR je napisao(la):