Hehe, prvi put cujem za smer medicinska-informatika kod nas u zemlji. Ja sam imao plan da upisem tako nesto u inostranstvu.
Evo ti opet informacije iz prve ruke. Ja sam student medicinskog fakulteta (upisao 2001) sad sam 3. godina. Isto kao i tebi racunari su mi velika ljubav. Prosle godine sam poceo da razmisljam sta cu ja sa medicinom ustvari raditi, kada cu je zavrsiti (traje 6 godina + pripravnicki + specijalizacija, a obnovljene godine i da ne racunam) i da li cu na kraju dobiti onu specijalizaciju koju stvarno zelim (cisto sumnjam). Tako da na kraju, jednog dana kada budes imao 35 godina, zateknes sebe kako tek treba da pocnes da radis posao zbog kog nisi poceo da studiras taj fakultet (sem ako nemas srece i veze), a za sve to vreme gledas tvoje prijatelje kako su uveliko zavrsili fakultete, poceli da rade, imaju porodice... Ono sto hocu da kazem, da medicina zahteva mnogo odricanja (kao ni jedan fakultet) i mnogo truda moras da ulozis da bi dosao do nekog nivoa koji ti uliva nadu da ces se jednog dana baviti poslom koji volis. O slobodnom vremenu i da ne pricam, jednostavno neces ga imati (obavezne vezbe, predavanja, a sve ostalo je ucenje). Naravno, ima ljudi koji ovakav ritam mogu da izdrze i mozda si ti jedan od njih, ali to ti najbolje znas. Ako nameravas da se posvetis medicini onda bolje odmah batali racunare jer neces imati mnogo prostora za zezanje.