Šta je novo?

Koju plocu za E4500

Master)D(M1nD

Slavan
Učlanjen(a)
31.10.2004
Poena
320
Kao sto naslov kaze, zanima me ploca za E4500, da je dobra za OC i da ima integrisanu graficku.

Trenutno gledam:
Abit Fatal1ty F-I90HD, ali video sam neki review da nije nesto za OC? Ne planiram ja nista spektakularno, josh sam pocetnik u tome, trenutno imam stabilan 4800+ @ 2.9GHz sa BOX kulerom (biostar ta690g) i hocu da prodam to (posto se jako malo OC-uje, u super pi-u ne mogu ispod 29sec nikako da dobijem) i da uzmem e4500.

Predlozi: ?

Molim vas pozurite, nashao sam kupca za maticnu i cpu, u toku sledece nedelje treba da mi ih pokupi pa moram brzo da se odlucim.

Takodje mi recite koji cooler za cpu da uzmem. Prvo hocu da probam da vidim sa box-om koliko ide, a kupovina coolera ce da padne za par nedelja, tako da nije velika zurba ali ipak.
Maticna mi je sada jako bitna, ne bih da uzmem ovu ovako napamet i posle da se zaj*b*m, pomozite plz. Budzet je inace oko 100 evra.

Ti si ovo bas zakomplikovao.
Ako sam te dobro razumio treba ti neka integrisana ploca za C2D da ga malo overklokujes!? Imas "4800+ @ 2.9GHz sa BOX kulerom (biostar ta690g)".

Prvo, ne znam sta ocekujes vise od X2 4800+ sa BOX kulerom!?

To sto imas trenutno je sasvim OK i ako ti bas treba ploca sa integrisanom grafikom ne vidim sta ces dobiti sa prelaskom na Intel E4500!?

U stvari, Super PI ce ti biti dosta brzi 😛

Ako bas zelis da radis to, mozda "Gigabyte GA-G33-DS3R"~92eura

Poslednja izmena:
Ti si ovo bas zakomplikovao.
Ako sam te dobro razumio treba ti neka integrisana ploca za C2D da ga malo overklokujes!? Imas "4800+ @ 2.9GHz sa BOX kulerom (biostar ta690g)".
Ne malo, nego malo vishe 🙂, tj. koliko ide za home varijantu.
Prvo, ne znam sta ocekujes vise od X2 4800+ sa BOX kulerom!?
Pa bas zato sto ne mogu vishe da ocekujem od amd-a, hocu intela 🙂.
To sto imas trenutno je sasvim OK i ako ti bas treba ploca sa integrisanom grafikom ne vidim sta ces dobiti sa prelaskom na Intel E4500!?