Šta je novo?

Koji softver za evidenciju magacina?

antich

Slavan
Učlanjen(a)
18.12.2005
Poruke
16
Poena
305
Trebalo bi da vodim evidenciju stanja u magacinu uz neke dodatne mogućnosti, npr. uz pregled trenutnog stanja da se vidi i da li je i kada poručeno još tog artikla, prateća dokumentacija o artiklu (najčešće u PDF ili jpg formatu), a trebalo bi i da postoji mogućnost ukrštanja sličnih/istih proizvoda (u smislu: ako se isti element baze podataka nalazi pod nekoliko različitih šifri, da bude prepoznat bez obzira na nad-lokaciju kojoj je dodeljen).
Trebalo bi da bude besplatan program i da je moguće skladištenje, (automatski) bekap i deljenje (šerovanje) preko interneta (ali da ne zavisi od njega, znači da su podaci dostupni lokalno, sa HDDa).
Elemenata u bazi ne bi bilo puno, ali bi dokumenata o pojedinačnim elementima bilo više vrsta (količina - ulaz/stanje/izlaz), prateća dokumentacija (PDF, jpg), mogućnost nalaženja po ključnoj reči BILO GDE u bazi je preko potrebna...
Još jedna bitna stvar: jednostavnost upotrebe (pregleda) za priučene osobe. Znači, mogućnost dodeljivanja statusa koji određuje da li će korisnik moći da menja podatke ili samo da ima uvid u njih.
Šta preporučujete?

Hvala 🙂
 
Pantheon.
 
ASW je isto imao WMS koji je recimo koristio voli, pa ti vidi da li ti radi posao integracija
 
Pa vidiš da čovek traži besplatno rešenje a usput bi moglo i kafu da kuva :D
 
Samo to ne. Originalno se pantheon predstavlja kao laganica za svakoga, a onda se ispostavlja da je potrebno 30k eur da se to postavi do kraja plus mesecne uplate... Mozda za mikro preduzeca koja bas ne planiraju da napreduju i velika preduzeca koja imaju ozbiljno odrzavanje i brojkorisnika. Sve izmedju je neisplativo.
 
A free reshenje sa ovoliko funkcija i josh da je stabilno sto rece covek iznad da kuva kafu
 
A koji plaćeni softver ispunjava uslove (kafa po difoltu bez šećera, ali da postoji mogućnost dodavanja do dve kockice po šoljici)?
 
Možda Odoo. Verovatno ima mnogo više nego što ti treba, ali sa osnovnim modulima je oko 15€ mesečno, a besplatno za jednu aplikaciju (ako ti je dovoljno samo Inventory)
Imaš i opciju self-hostinga, a i raznih provajdera, pa možda može i jeftinije (uslovno)

Tu je i Tryton, slična priča

To su ozbiljni EPR sistemi, ali možeš da odabereš samo ono što ti treba, pa ako ispunjava uslove, može da se ima za relativno mali novac. Slični su i Dolibarr, ERPNext, itd.
 
Probaj SIMA proizvod firme set plus plus.
Domaca IT kompanija,koja ima ozbiljan IS imas razne modularnosti koji ti pruza mozes pored magacina i da uzemes full knjigovodstvo i jos neke druge pogodnosti.
 
Nazad
Vrh Dno