Šta je novo?

Koji model tehnicke podrske ponuditi?

Dule13

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
11.04.2006
Poruke
3,700
Poena
409
Добио сам понуду да одржавам једну школску установу која има око 40 рачунара. Нема сервера осим ISA сервера на улазу, колико сам видео нема активног директоријума, све је подељено у 5 - 6 радних група. ISA сервер би требало да одржава неко други, али ни то није сигурно.

Који модел пружања техничке подршке применити?

Да ли ићи на модел једнократног решења проблема:

Месечна претплата (јефтинија) + телефонска техничка подршка у оквиру радних сати (5х8 сати) и наплата сваке интервенције зависно од посла или по сату ако треба да се ради све и свашта.

Или

Месечна претплата (скупља) + телефонска техничка подршка у оквиру радних сати (5х8 сати) и неграничен број интервенција које су потребне да тај број радних станица ради несметано.

Коју цену наплатити по једној радној станици у оба модела и да ли треба нешто додати/променити?

Било би лепо кад би искусније колеге поделиле искуство са нама мање искуснима по овом питању, верујем да ће и осталима користити оваква врста савета.
 
U zavisnosti od toga koliko su korisnici racunara "glupi" i koliko su skloni da pokvare nesto odluci se da li ces da naplacujes intervencije posebno, ili ces da uzimas vise, a intervencije da ne naplacujes... jer ako korisnici cesto sj*bavaju stvari, vise se isplacuje da posebno naplacujes po intervenciji!
 
Морам да направим нешто на месечном нивоу... што није базирано на раду на сат или по одређеној интервенцији.
Највећи проблем је коју цену наплатити по једној радној станици месечно а да је то повољније од просечних фирми које се баве тиме?
 
Ja bih isao na skuplju mesecnu variantu, jer moze da se desi da imas jako malo interverncija, pa ono, ovako vise para crpis :). Sta ako se dogovoris za mesecnu jeftinu variantu i posle te ne zovu uopste (tj. jako retko)? Tako da, bolje se ti obezbedi lepo mesecno, pa nek te zivkaju makar i svaki dan...
 
Ja bih isao na skuplju mesecnu variantu, jer moze da se desi da imas jako malo interverncija, pa ono, ovako vise para crpis :). Sta ako se dogovoris za mesecnu jeftinu variantu i posle te ne zovu uopste (tj. jako retko)? Tako da, bolje se ti obezbedi lepo mesecno, pa nek te zivkaju makar i svaki dan...

Zivkace ga vise stotina puta dnevno, tako da... :d
 
Obidji tu shkolu i pogledaj u kakvom su im stanju racunari. Na osnovu toga odluchi... shto loshije - stanje vishe para trazi.

Ako ti je to jedini posao koji planirash da radish idi na vecu mesecnu cenu.
Ako naplacujesh po dolasku, velike su shanse da te nece zvati osim ako neshto nije hitno i bitno, pa cesh mozda imati vremena za josh jedan posao slichne prirode.

my 2c
 
Већ сам био и снимио ситуацију, скувао сам неку комбинацију од ова два горе, хвала свима на саветима.
 
I ja bih voleo da znam, kakav je dogovor.
 
Знаћу све тек при крају јануара, морају прво да се консултују са менаџментом. Има много детаља у понуди, али главно је да сам му понудио одређени број интервенција, које су ограничене само радним сатима 10 - 18, без гаранције доласка истог дана.
 
Nazad
Vrh Dno