- Učlanjen(a)
- 11.04.2006
- Poruke
- 3,700
- Poena
- 409
Добио сам понуду да одржавам једну школску установу која има око 40 рачунара. Нема сервера осим ISA сервера на улазу, колико сам видео нема активног директоријума, све је подељено у 5 - 6 радних група. ISA сервер би требало да одржава неко други, али ни то није сигурно.
Који модел пружања техничке подршке применити?
Да ли ићи на модел једнократног решења проблема:
Месечна претплата (јефтинија) + телефонска техничка подршка у оквиру радних сати (5х8 сати) и наплата сваке интервенције зависно од посла или по сату ако треба да се ради све и свашта.
Или
Месечна претплата (скупља) + телефонска техничка подршка у оквиру радних сати (5х8 сати) и неграничен број интервенција које су потребне да тај број радних станица ради несметано.
Коју цену наплатити по једној радној станици у оба модела и да ли треба нешто додати/променити?
Било би лепо кад би искусније колеге поделиле искуство са нама мање искуснима по овом питању, верујем да ће и осталима користити оваква врста савета.
Који модел пружања техничке подршке применити?
Да ли ићи на модел једнократног решења проблема:
Месечна претплата (јефтинија) + телефонска техничка подршка у оквиру радних сати (5х8 сати) и наплата сваке интервенције зависно од посла или по сату ако треба да се ради све и свашта.
Или
Месечна претплата (скупља) + телефонска техничка подршка у оквиру радних сати (5х8 сати) и неграничен број интервенција које су потребне да тај број радних станица ради несметано.
Коју цену наплатити по једној радној станици у оба модела и да ли треба нешто додати/променити?
Било би лепо кад би искусније колеге поделиле искуство са нама мање искуснима по овом питању, верујем да ће и осталима користити оваква врста савета.