Šta je novo?

Koji linux?

fearco

Slavan
Učlanjen(a)
23.08.2007
Poena
320
Moja oprema  
RAM
16GB
Uzeo sam jedan hard s'namerom da na njega instaliram linux ubuntu, ali en znam koji. Znaci posto sam totalni pocetnik i zelim malo da upoznam ovaj OS interesuje me koju mi vi verziju preporucujete?

Hvala drugar ipak cu skinuti officijalnu verziju :)

Ja imam mint i ja sam pocetnik i to je odlicno za prve korake.
Kada malo ovladas idi na nesto drugo probaj i odluci.

E onda cu mint :d

Ali to je i mana Linux-a, uslovno receno, jer moras da biras.
Ko zna da bira, njemu bolje, ko ne zna, kajace se :)

Instalirao i mogu reci da je jako jako tezak, odmah u pocetku sam naisao na problem, cada ocu da prebacim da mrezna kartica radi na 10mb/s toga nigde nema. Nasao sam na netu da treba da kucam:
sude ethtool -s eth0 autoned off
sude ethtool -s eth0 speed 10
sude ethtool -s eth0 duplex full
ali nsita se ne desi , tako da ne znam sta je ali svidja mi se ovo konzolisanje, osecam se ko neki programer :d

Da da, terminal je zakon kao u matrixu
:)
Samo hrabro i bez bojazni ,ne mozes nista pokvariti.Ako ne prodadi danas prodadice sutra.
Eto meni i nakon nekoliko mjeseci neke stvari ka web kamera i dalje ne radi.

slackware :d

@fearco:
Nije sude nego sudo

Stamparska greska :) pisao sam sudo ;)

Namestio sam :p

E sad si pravi h4k3r i programmer :D , vec ti je vreme da predjes na neku ozbiljniju distribuciju, npr slackware :p .

Nego da ja pitam u ovoj temi, kad je vec pitanje distribucije, jel ima neka dobra kao knoppix 5.3 DVD, znaci da je live i da ima sve sto pozelis(moguce i nemoguce), knoppix 6 mi je bio los, a nisam video da li je izasao u DVD verziji. Prvenstveno me interesuje live, za hdd odabrao bi suse, jer nisam ljubitelj "linuxa za windows korisnike" (Ubuntu-a ) i njegovih derivata(mada nisu oni losi).

Jeli moze neki link ili links :D da malo ja procitam o GNU,slackware-u,i samoj ideJi open source coda?