Sada pošto sam (vjerovatno) završio sa multiplejerom i (konačno) odigrao kampanju, par utisaka....
Mislim da je Ahilova peta mp-a ''tactical spawn points''.Ukratko, u ovom sistemu ima onoliko taktike koliko sam ja ''pro'' igrač (znači nimalo).Na nekim mapama (najviše na Akmir i Pyrrhus) dešavalo se da se pobjednik riješi na početku partije, ko sa više taktičara brže dotrči do tsp-a, njemu pobjeda.S obzirom da su mape uglavnom slabo pregledne zbog ruševina i smeća stari ''spawn'' sistem bi na njima vrlo dobro funkcionisao samo je trebalo ukloniti dim koji je pokazivao ''spawn'' poziciju preko čitave mape.
Operacije su fina ideja, ali sa samo tri mape, šta da se kaže....
To što su Junkyard i Tharsis Depot ostale samo samo za TDM, je primjer ''rada na sopstvenu štetu'' u slučaju GG.
Ipak bilo je dosta dobrih mečeva u skoro 250 sati mp-a, barem se ne mogu žaliti da nisam vratio uloženi novac
.
Ipak veće razočarenje leži u kampanji.Bilo mi je poznato kako se igra završava (vrlo loše), ali nisam očekivao da će ono što prethodi kraju biti potpuno u stilu ''all flash, no substance''.Prekratke i nepovezane dionice koje neubjedljive scene nikako ne uspijevaju da povežu u koherentnu cjelinu i potpuni izostanak atmosfere zbog kojeg mi se KZ2 toliko dopao.
U GG su imali šansu da se jednostavno nadograde na kvalitete KZ2, poprave mane, ali moj utisak da sa drastičnim zaokretom nisu napravili posao kakav je trebalo da urade...
Ima glasina da rade na novoj igri, mada je pitanje na kojem sistemu...
http://www.gamerzines.com/ps3/news/killzone-4-guerrilla-games.html