Šta je novo?

[Kickstarter] Melee: Battlegrounds

ABET

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
26.03.2007
Poruke
14,009
Poena
720


Melee: Battlegrounds @ Kickstarter

Zasto ova poruka nije u temi posvecenoj nezavisnim igrama (crowdfunding)? Zato sto mi ovaj projekat/igra nesto znaci pa bih zeleo da sto vise ljudi vidi o cemu se radi.

Za one koji ne znaju, cRPG je mod za igru Mount&Blade: Warband koji jednolicnom arena based multiplejeru dodaje persistent komponentu (ne mesati ovaj mod sa modom Persistent World, to je pokusaj imitacije MMORPG servera). Na taj nacin je veliki broj ljubitelja Mount&Blade dobio priliku da napreduje, skuplja zlato sto ostaje posle bitaka i kupuje bolje iteme, unapredjuje ih i razvija svog karaktera daleko dublje od onoga sto je dozvoljavao Vanilla Warband i sto je trajalo svega jedu partiju dok u cRPG modu to traje za stalno i cuva se na serveru. Specijalna poslastica cRPG moda i nesto sto nijedan drugi mod za Warband ne poseduje, ono sto mod odrzava popularnim i posle pune cetiri godine (mod je lansiran marta 2010. godine u alfa verziji a beta traje od jeseni iste godine), jeste Strategus. Strategus je kao stona igra koja je dodatak uz mod, koja se igra na zasebnom serveru a kontrola likova i frakcija se vrsi na web strani moda, na posebnoj 2D mapi. Igra je tokom vremena menjala pravila kroz sezone Strategusa a zajednicko za sve sezone jeste fanaticnost ucesnika i prljava igra i koriscenje bagova u svoju korist.

Ali zbog prirode same igre tj. posto se radi o modu to je sve radilo uz mnoge bagove jer su se cesto probijale limitacije Warband endzina. Jedan od autora moda je napisao ekstenziju funkcija endzina i na taj nacin omogucio dalji razvoj cRPG moda ali svih ostalih bitnijih modova za Warband koje koriste tu ekstenziju a barem dva su postali zvanicne ekspanzije za samu igru.

Prosle godine u ovo vreme, kreator moda nam je saopstio da je poceo sa radom na zasebnom endzinu i da ima ideju da kreira zasebnu igru koja ce podici prvobitnu ideju cRPG na (mnogo) nivo. Tada je doslo do internog crowdfundinga, na samom forumu posvecenom igri gde je nas par stotina (autori su takodje ulozili svoj novac) skupili nesto preko 35000 evra. Od tada autori moda vec godinu dana paralelno rade, prvo preko interneta a od skora u nekoj austrijskoj zabiti, na razvoju Melee: Battlegrounds i odrzavaju cRPG zivim. Tim koji stoji iza igre je internacionalan, mahom su Evropljani u pitanju a ima i jedan nas covek iz Novog Sada koji je dizajner oruzja i oklopa koje vidite u igri.

3c657f1e969608e2f66f658f023aefd7_large.gif


Ko ne poznaje Mount&Blade, valja napomenuti da je to igra sa najkompleksnijim borbenim sistemom hladnim oruzjem do sada. Bazira se na cetvorosmernom sistemu napada i odbrana (bloka) sto mozete kontrolisati putem misa ili tastature. Zbog toga igra nikada nije bila previse prijemciva sirokim masama jer je sam ulazak u igru brutalno tezak jer igru mahom igraju veterani koji vas obeshrabre od daljeg igranja pre nego savladate osnove. Pored toga, Mount&Blade je postala kultna igra ciji nastavak, Bannerlord bi trebao biti najavljen sledece godine.



Ono sto razlikuje Mount&Blade i Melee jeste sistem borbe. Melee uzima osnovnu ideju iz Mount&Blade igara i podize je na visi nivo. Kao sto su PES i FIFA raskrstili sa cetvorosmernim kretanjem, tako i Melee uvodi 360 sistem napada i odbrane u igru (nesto sto vec ima Chivalry: Medieval Warfare u rudimentarnom obliku ali samo za napad). To potencijalno moze igru uciniti jako nepristupacnom za sve, ali je cilj autora da tu 'slome kicmu' i naprave da to radi kako valja. Fizika u igri je mnogo naprednija od one u Mount&Blade igrama gde ne postoji nikakav feedback, kao da igrate likove od papira. Melee se snazno bazira na sistemu kolizije za razliku od M:BG koji je baziran na animacijama. Ovde je moguce blokirati mac ili koplje prirodno, bez nekog specijalnog poteza ili koriscenje dugmeta za blok, ukoliko se seciva sretnu na putu.

d1cdd6c95f1e2af9668602b2c121b5a0_large.gif


Ima jos jedna stvar sa kojom nisam nacisto. Ne znam sta su autori planirali za Kickstarter, ali nama veteranima je receno da za iste novce dobijamo dve igre (tj. dva glavna game moda) vec pomenuti Battlegrounds i Epic. Battlegrounds ce sadrzati unapredjenu verziju Strategus moda iz cRPG. Epic je pravi MMORPG, kao da igrate Mount&Blade singleplayer samo u multiplayer sa zivim igracima.

Igra je trenutno u friends&family alfa fazi, beta se ocekuje krajem sledece godine (stabilna beta za veliki broj ljudi). Oni koji uzmu paket sa alfom ce moci verovatno da igraju pocetkom sledece godine, posto igra u trenutnom stanju nije bas za igranje.
 
Ovde je moguce blokirati mac ili koplje prirodno, bez nekog specijalnog poteza ili koriscenje dugmeta za blok, ukoliko se seciva sretnu na putu.

tako i Melee uvodi 360 sistem napada i odbrane u igru

O ovome sam oduvek maštao (doduše u SW univerzumu, ali prihvatićemo i ovo) :,,:
 
Poslednja izmena:
Zalijepio sam na nezavisne igre i rekoh da napišem nešto i ovdje, ali vidim nisam jedini cRPG freak :D
 
Lepo, plus dolazi i KC: D, plus i novi M&B :)
 
Vrlo zanimljiva ideja, ali iz mog ugla gledano malo škripi realizacija. Najveći problem vidim u animaticima. Borbena mehanika mačem ipak treba da bude malo kompleksnije i kvalitetnije rešena za šta im svakako treba više para (glumci + MC tehnika). Kada bi ovo napravli ubedljivije, fluidnije kupili bi me odma, ovako nisam baš siguran... al ajde videćemo šta će biti na kraju.
 
Animacije su radjene motion capture tehnikom ali u kucnim uslovima, sto znaci da jos uvek peglaju podatke od motion capture sesije. Dobra stvar je sto glavni animator je zapravo instruktor HEMA.

Ovo je jedini Kickstarter projekat za koji mogu da garantujem da ce ispasti vrh igra. Cak i ako fejluje Kickstarter nastavice sa radom, samo ce mnogo sporije ici.
 
Mount&Blade mi je toliko odbojan i ogavan da je neverovatno, probao sam igru, i gledao sam neke partije, jer je svi hvale, ali avaj, nema šanse., igra mi je bljak.
Što se ovo novog engine tiče, i meni se ne svidja kako sve to izgleda i kako teče animacija, pogotovo likovi, kao da su iz 2006 (nije bitno za igru, ali su oni stavili to kao važan detalj)
Chivalry: Medieval Warfare sam igrao malo, daleko je bolje sve to uradjeno, Unreal je pokazao da može sve da nosi na ledjima.
 
Chivalry sam igrao dosta, oko 200h sigurno ako ne i više i mogu reći da su devovi konstantno peglali igru i doveli je u stanje u kom je sada ali sam gameplay se i dalje debelo oslanja na exploite u animacijama i daleko je od ozbiljnog.
 
Slabo im ovo ide na KS-u :( Sta su rekli, hoce li biti developementa ako fejluju kampanju?
 
Slabo im ovo ide na KS-u :( Sta su rekli, hoce li biti developementa ako fejluju kampanju?

Pozdrav zuloom, ja sam jedan od developera. Naravno da hocemo, to smo i radili u poslednje dve godine, kickstarter nam je bio potreban da bi se skupili na jednom mestu, posto smo rasejani po celom svetu, sednemo full time i zavrsimo igricu, posto je dosta naporno ovo sto smo radili dosad, da posle dnevnog posla sednes i radis na igrici.

Posecivacu forum sa vremena na vreme, ali ako imate vise pitanja, uvek me mozete naci na fejsu: www.facebook.com/zimke.zlovoljni
 
Odlicno, nadao sam se da hocete :D Srecno.
 
Inace vidim da niko nije kacio The map scale:

 
Combat Update:

 
Of Kings and Men



Nezvanicni preview za nasu malu zajednicu, pa reko da podelim i sa benchmarkovcima. Za koji dan ce izdavac da je najavi kako dolikuje.

PS. Promenite ime teme.
 
 
Nazad
Vrh Dno