Šta je novo?

Kamerice sta kako.... v2

Batica

Čuven
Učlanjen(a)
03.09.2002
Poena
619
Evo ovako stoje stvari:

Kamerica koja je ugrađena u vrata je povezana sa računarom preko Pinnacle PCTV tjunera i normalno se gleda na monitoru. Na www.beograd.com sajtu postoji link http://camera.beograd.com/index.html ka kameri koja se nalazi na trgu. Usput sam provalio da su za te stvari potrebne ActiveX kontrole kao što mi je bilo napomenuto u ovom saopštenju:

The AXIS ActiveX Camera Control, which enables you to view live image streams in Microsoft Internet Explorer, could not be registered on your computer.

Konkretno, da napomenem, ovo sve radim da bi sebi u firmi propustio kroz mrežu sliku sa kamere ko dolazi kad pokuca na vrata...

E sad kako ja na svoju Web stranu da ubacim tako nešto?

PS. Moram da napomenem da sam apsolutni početnik u pravljenju Web prezentacija...

a jel mora da bude web strana? predpostavljam da to moze net meeting...

Bahati [SiD] je napisao(la):
a jel mora da bude web strana? predpostavljam da to moze net meeting...

Voleo bih da je web strana pošto preko net meetinga podešavam korisničke računare u mreži... :)

A evo ga i source code pa ako neko zna...

cheers

Spreman si da budesh online non stop ? :)

Pa ionako mi je server po difoltu online non stop :) , nego da još jednom napomenem da će prezentacija služiti samo u krugu LAN mreže za proveru ko je na vratima...

PS Dobro de, možda i za neki film (ako budu bili dobri)

cheers

Ja sam imao web kamericu i koristio sam programcic DCam. Moj drugar isto ima web kamericu, ali i tv tuner. Kad je prvi put startovao program, on mu je davao sliku sa tuner-a. Probaj da iskoristis taj programcic. On ima u sebi mali web server i vec gotovu html stranicu sa java apletom koja radi refresh svaki sekund. Ja sam stranicu preradio da radi preko javascript-a (posto se opera tripovala). Ako ti je dovoljan 1 frame/s i ako na racunaru sa tv karticom nemas vec startovan web server, probaj DCam.

p.s.