Šta je novo?

Kako podesiti WinDVR 3?

biker

Čuven
Učlanjen(a)
20.07.2005
Poena
660
Ovako, kako se radi sa WinDVR 3. Kod mene je TV kartica vezana na sledeci nacin.....
Kablovska mi ide direktno u video, a iz videa imam razdelnik iz koga vode dva kabla, jedan za TV i jedan za TV karticu. Prvo pitanje da li je ovo ok vezivanje ili ima neki pametniji(citaj bolji) nacin? Na ovaj nacin nisam uspeo da pronadjem nijedan kanal u WinDVR 3, dok sa WinFastPVR-om koji dolazi uz leadtek-a sve radi normalno. Koja je procedura trazenja kanala za WinDVR 3 preko TV karte i preko VIVO kartice(graficka mi je vivo). Ovo mozda nekome izgleda kao glupo i smensno putanje, ali ja sam totalni pocetnik u VE tako da se u to razumem ko marica :D

Pozdrav

vivo mozes da koristis samo kao composite i mislim svideo kanal.Na njemu nemozes da trazis kanale

Poslednja izmena:
Ma jasno mi je za VIVO da ne mogu da trazim kanale, ali kako da koristim WinDVR 3 i Leadtek Expert XP??? Kako da nadjem kanale.

Poz.

Pitanje : da li imas kanale na TV ?

Ako ih imas probaj da zamenis kabl iz TV i TV kartice i vidis sta ce se desi. Mislim da tebi trenutno na tv kartici jedino radi kanal 36 ili 41 ako se nevaram i to samo kada upalis video .
E sad moj predlog za resenje tvog problema je da odes na bilo koju pijacu ili buvljak i kupis jedan razdelnik za TV signal (u tvom slucaju sa 3 izlaza) i resio si sigurno sve probleme na najjednostavniji i najbolji nacin. Sve se veoma jednostavno montira a uspeh je "zagarantovan". Cena ovog malog razdelnika je oko 100din.
ajd javi sta si uradio.

Poz. Bane ,)

Evo ovako, mozda nisam bio najjasniji:
Znaci, koax od kablovske mi ide direktno u video. Iz videa mi ide koax u razdelnik(sa dva izlaza) jedan za TV i jedan za TV karticu. Sto se tice kanala, imam ih i na TV i na TV kartici(ali samo ako koristim orig. soft. WinFastPVR za Leadtek-a), ali ako hocu da koristim WinDVR3 onda ne mogu da nadjem nijedan kanal.

Pretpostavljam da je sada jasnije ;)

Poz.