Šta je novo?

kako odkljucati fps u geow?

oogabooga

Čuven
Učlanjen(a)
20.10.2003
Poruke
2,883
Poena
690
iskljucen mi je vsync, ali u geow u frapsu stalno pokazuje 62 frejma, ni dole ni gore...... kako to odkljucati?
 
Ne moze okruzenje da se renderuje brze od toga. Fizicki, endzin ne moze da prikaze vise od 60 zasebnih slicica u sekundi.
 
nije tacno, ima u config fajlu red koji se zove nesto tipa maxfpstorender=62 , isto to ima i u Unreal tournament 3...
 
Imam slican problem sa tri igre koje koriste Doom3 engine(Doom 3,Quake 4,Prey).Naime,fps mi stoji zakucan na 60,vsync iskljucen,refresh rate isto zakucan na 60 Hz.Trazio sam ini fajl ali ga nisam nashao.Da li se ovo reshava samo nekim patchom ili postoji neki drugi nacin?Vidim testove na benchu gde teraju stotine frejmova u ovim igrama a meni se neda.
 
Poslednja izmena:
Odes tamo gde si instalirao Gears of War, znaci X:\...\Gears of War\WarGame\Config i nadji WarEngine.ini, otvori ga i nadji liniju bSmoothFrameRate=True i promeni ga u bSmoothFrameRate=False. Iskljuci VSync za svaki slucaj.

Ovo isto vazi za Mass Effect, samo treba naci odg. ini i promeniti liniju kao sto sam napisao.
 
Poslednja izmena:
I dalje necete dobiti vise od 60 jedinstvenih slika u sekundi. Okruzenje u endzinu se renderuje svakih 1/60 sec, tako radi doom3 endzin, verujem da je tako i sa UE3.
 
I dalje necete dobiti vise od 60 jedinstvenih slika u sekundi. Okruzenje u endzinu se renderuje svakih 1/60 sec, tako radi doom3 endzin, verujem da je tako i sa UE3.

A jesi li ti probao to pa da si toliko siguran... u ue3 radi bez problema sigurno... takodje i geow radi isto... sta mislis kako u testovima dobijaju vec fps od 60
 
sve pronasao, ali mi sad pukla igra iz cistog mira.... kad je pokrenem, dobijem neki runtime error u vezi wargame-g4wlive.exe, i ono send/dont send..... ima li neko resenje bez da deinstalram igru? nisam nista cackao od prekjuce od kad sam je instalirao, sem sto sam instalirao jos UT3 sa patchom 1.3 i ageia p. mod packom.... sta se tu sad zayebalo?
 
Poslednja izmena:
I dalje necete dobiti vise od 60 jedinstvenih slika u sekundi. Okruzenje u endzinu se renderuje svakih 1/60 sec, tako radi doom3 endzin, verujem da je tako i sa UE3.

Kako onda obijasniti rezultate testova raznoraznih grafickih kartica na benchu gde dobijaju 100+ fps u gore navedenim igrama?
 
Hajde malo edukacije, i mene su ucili. ;) Postoje dva nacina na koja se programira igra: frejm se iscrtava svakih x ms ili se crta brzo koliko to hardware moze da izvede. Ovaj drugi nacin je komplikovan za programiranje pa se cesce koristi prvi. Dakle, za potrebe bencha mozete da dobijete visi fps ali necete dobiti vise od 60 razlicitih slika u sekundi (neki frejmovi ce se ponavljati). To sam hteo da kazem. ;)
 
@ooga:

To se desava kad prckas po geow fajlovima :S: Ne uvek, ne svima, al recimo meni se desilo to, radila mi je igra normalno i onda sam u konfigu podesio neke stvari i posle toga je ispadala na desktop svako malo.
Vrati sve kako je bilo i trebalo bi da proradi igra.

PS. A mozda ti treba patchovani wargame-g4wlive ? Uradi search po netu, naci ces. Treba ti onaj koji gasi m$ live...
 
ma fora je u tom sto nisam nista cackao, sem sto sam u medjuvremenu instalirao UT3 sa svim mod/patchovima..... igra ni ne krene, vec odmah izbaci taj error.......
 
kako god, nadji to sto sam ti rekao, poslao bih ti ja ali odavno nemam geow pa sam i to obrisao (inace fajl ne ide uz geow posto je naknadno nastao)
 
Hajde malo edukacije, i mene su ucili. ;) Postoje dva nacina na koja se programira igra: frejm se iscrtava svakih x ms ili se crta brzo koliko to hardware moze da izvede. Ovaj drugi nacin je komplikovan za programiranje pa se cesce koristi prvi. Dakle, za potrebe bencha mozete da dobijete visi fps ali necete dobiti vise od 60 razlicitih slika u sekundi (neki frejmovi ce se ponavljati). To sam hteo da kazem. ;)

Lepo je i nesebicno kada covek deli svoje znanje sa drugima,zato jesmo ovde da bi drugima pomogli a i sami poneshto novo saznali i naucili.Razumem shta si hteo da kazhesh ali kako su zaobishli to ogranicenje pa dobijaju veci broj frejmova nego shto endzin iscrta?Razumem da se ponavljaju frejmovi ali ali ja hocu veci fps pa i neka se ponavljaju.
 
e nece i Bog... cim bilo sta promenim u tom ini fajlu, zaglupaci se onaj live.exe...... kad vratim kako je bilo, radi......
 
@Gaya: kao sto rekoh, mozes da "ishakujes" engine i skines frame cap ali to ne znaci da ces dobiti na performansama. Jedina stvar gde moze da pomogne je multiplayer gde mozes da smanjis eventualni lag (u zavisnosti od brzine neta, naravno).
 
sta ti naprica covece, id engine od doom3 i Q4 ima gametick zakljucan na 60fps po default, moze da se otkljuca i gametick i framelock, dakle oba. UE3 engine nema takav game tick, zapravo nema nikakav gametick vezan za animacije i pokrete, otkljucavanjem, tj podesavanjem maksimalnog fps sa 62 na vishe se dobija upravo to - vishe frejmova na ekranu. Nekom ko ima 100hz CRT monitor to moze puno da znaci...
 
Je li to ko poricao? Pricam o onome sto se desava u engine, ne o outputu.
 
Nazad
Vrh Dno