Šta je novo?

Basaraba

Cenjen
Učlanjen(a)
11.09.2010
Poruke
6
Poena
151
Kako sam u poslednje vreme suočen sa problemom vezanim za MTS, postavljam temu vezanu za prevare MTS-a, koje sam lično iskusio. Kao objašnjenje prevara, napravio sam dva kratka filmića, kako bi korisnici MTS videli šta im se sve može dogoditi u ovom "renomiranom" mobilnom operatoru:

[YOUTUBE]Btnye_N8Xxk[/YOUTUBE]

Kao i druga varijanta prevare:

[YOUTUBE]k2FbLncHtOM[/YOUTUBE]

Na kanalu se nalazi i detaljnija varijanta, koga ne mrzi neka pogleda.
 
Poslednja izmena od urednika:
Zar nisi ti vec imao ovu temu?
 
Alfaunits: sad cekamo tebe i tvoje klipove o Telenoru :-S
 
Nema razloga, svi znaju kako Telenor krafe otvoreno i prihvataju to :D
 
Pa jesu li dali neko objasnjenje kako je ovo moguce? Pretpostavljam da si poslao reklamaciju?
Ispada da za njih jedan dan ima 100h, a jedan minut 300sekundi... neverovatno.

To za "nepostojece" brojeve znam da ih imaju; primao sam (normalne) pozive sa brojeva koje ja nisam mogao da pozovem (isto sam dobijao info da broj ne postoji).
 
Brojevi sa kojih vas zovu, a ne mozete pozvati, nisu nista cudno, ima ih milion (mislim da bukvalni broj takvih u Srbiji). Tipa centrale u bankama, brojevi radnika u nekim bankama i MTSu (i Telenoru i VIPu), itd. Imam ih 20ak u imeniku, cisto da znam ko me zove, ali ne mogu ih nazvati.

Ne vidim linkove na YT, niti objasnjenje, u cemu je stvar ovde? Cini mi se da je vec covek napravio temu o ovome ranije?
 
Ta reklamacija je njemu resena jos pre nekoliko meseci.

Ali nije odmah.
 
Pisao sam o ovome na Elitu. Jeste rešena ali tek kada sam ih tužio sudu. Elem, sada cimaju na sitno, uključe/isključe. Sud je spor, jako, a niko neće da piše o ovome jer se finansiraju od MTS-a. Dakle, reklamacija je delom rešena, ali je predmet na sudu.

Objašnjenja, kako je ovo moguće nigde nema. Zato ih i tužim, da vidim šta se tu desilo, mada mislim da je slaba Vajda.

PS:
Ako neko zna, neka popravi linkove ka YT, ja neumem
 
Poslednja izmena:
Pisao sam o ovome na Elitu. Jeste rešena ali tek kada sam ih tužio sudu. Elem, sada cimaju na sitno, uključe/isključe. Sud je spor, jako, a niko neće da piše o ovome jer se finansiraju od MTS-a. Dakle, reklamacija je delom rešena, ali je predmet na sudu.

Objašnjenja, kako je ovo moguće nigde nema. Zato ih i tužim, da vidim šta se tu desilo, mada mislim da je slaba Vajda.

PS:
Ako neko zna, neka popravi linkove ka YT, ja neumem

Nisam mod pa moracu ovako

[YOUTUBE]Btnye_N8Xxk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]k2FbLncHtOM[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
Kakva su to gamad, pa ja reci nemam!! Drago mi je da si useo da dobijes spor (nadam se da si im naplatio i svo izgubljeno vreme, zivce i dusevnu bol) i hvala sto si nam otvorio oci!!
 
Isti problem je imao Telenor korisnik, radnik vodovoda (pisano u drugoj temi). Njemu su jos duze ostavili neresen slucaj (firmin broj jos).

Da li jos neko smatra i dalje da ne treba da se forsiraju operateri da limitiraju svu potrosnju u romingu?
 
Nece oni tako lako da ogranice. Konkretno za ovu pricu, i dalje ne shvatam zasto nije odmah pozvan korisnicki centar (telefonom), nego je slat mail? Za mene licno je neprihvatljiva izjava "nemam telefon"; pa nemoguce je da u Barseloni ne postoji nigde nijedan dostupan telefon u 4h ujutru. Ne sporim da je covek u pravu, posto nisu napisali konkretno kako se obavestava korisnicki; hocu da kazem da je svakako najsigurnije i najlogicnije odmah im telefonirati i tako odmah resiti problem.
Ja licno ne bih ni ocekivao da izvrse bilo koji zahtev koji posaljem mailom (narocito sa adrese koja nije moja), a da nisam postavio neki dokaz da sam to bas ja (npr. sken LK). To svi uvek traze. Takav zahtev mi zvuci i potpuno normalno, opet narocito ako saljem zahtev sa adrese koja nije moja.

Međutim, najneverovatnije u celoj prici je kako je moguce da za vremenski period od npr. 1 minuta, tarifiraju duzinu razgovora 10 minuta??
 
Poslednja izmena:
Da pojasnim, dug je otpisan nakon podnosenja tuzbe, ali sudski postupak i dalje traje zbog stete ali i zbog dobijanja odgovora sta se tu dogodilo.

Sto se tice otkazivanja telefonom, i da sam nasao telefon takodje bi zvao sa nepoznatog broja, kao sto sam i mail pustio sa zeninog mail-a. Napominjem da mail adresa sadrzi i moje prezime. Pored toga pruzio sam im dovoljno podataka za identifikaciju (npr adresa iz LK, broj tel, ime i prezime).
Razlika je u tome sto imam dokaz mail-om da sam ih obavestio a telefonom to ne bih imao.
Moje je pitanje zasto ne bi moglo mailom? A odgovor je pa ne bi mogli da naplate. Mail je ravnopravno sredstvo komunikacije, narocito ako su u opstim uslovima naveli "obavestiti" a ne "pozvati".
 
U principu se slazem sa tobom, ali znam da bez kopije LK nece nista uraditi, nebitno koji operater. Primer: znam komisijin broj telefona, ime i prezime i adresu... zato ih i razumem sto traze sken LK kao dokaz (ili barem u slucaju telenora moze zahtev potpisan digitalnim sertifikatom). Mogu samo da zamislim sta su ljudi u stanju sve da ucine, samo da napakoste drugima.
Ne mogu da tvdim da sam u pravu, vec bih ja pozvao telefonom, jer je tako prosto najbrze i najsigurnije. Nebitno sa kog broja zovem, pitace me za neke licne podatke da provere identitet, kao sto uvek i rade.
Da ne shvatis da sam na njihovoj strani; stvarno nisam. Samo ja bih ucinio sve sto je moguce da zastitim sebe u slucaju krađe uređaja, a slanje obicnog maila sa druge adrese i bez potpisa mi ne deluje tako.
Po meni, neobjasnjiva greska na njihovoj strani je to sto su za vremenski period od ~1min fakturisali ~10min. Kao i to sto nisu blokirali saobracaj kada je probio neku cifru, kao sto npr. vip ume da uradi.
 
Poslednja izmena:
Ako podnosiš prigovor putem maila identifikacija se vrši navođenjem broja i datuma ugovora koji je osnov za izdavanje računa, barem je kod mtsa tako.
 
Coveku su napisali u odgovoru da mora kopija LK i potpis.
 
Sve ja to razumem, ali iste zloupotrebe su moguće putem telefona, ako neko zna tvoje podatke, može ih zloupotrebiti (Lažno se predstaviti). Nigde ne postoji propisano šta se podnosi (Broj ugovora, broj telefona, JMBG...), prilikom blokade kartice, osim možda u njihovim internim procedurama. Poredjenja radi, kod telenora u Opštim uslovima stoji "Pozvati", dok kod MTS "Obavestiti", gde je jasno naznačeno kako se vrši blokada. Moje je mišljenje samo da bi se mogla vršiti blokada kartice putem maila (Ili putem portala još bolje), ali da MTS nema nameru tako nešto da uvede jer ne mogu da naplate razgovor sa operaterom. Takodje smatram da moraju jasnije da postave Opšte uslove, ako se misli samo na pozivanje. Složićete se samnom da "Pozvati" i "Obavestiti" nije isto, "Obavestiti" je širi pojam i obuhvata i pozivanje, i slanje maila, i slanje pisane pošiljke i facebook i twitwrer itd. jer na sve ove načine možeš nekog da obavestiš o nečemu.

Što se tiče identifikacije, meni nikad do sada nisu tražili broj ugoora, dovoljan im je bio matični broj.
 
Poslednja izmena:
Međutim, najneverovatnije u celoj prici je kako je moguce da za vremenski period od npr. 1 minuta, tarifiraju duzinu razgovora 10 minuta??
Pokrenes 10 poziva u isto vreme (Add Call iskoristis na telefonu).
Bez problema radi, svih 10 veza se naplati.
 
Da, radi a radi i 10 paralelnih veza prema istom broju, sto je sustina slabosti sisteme. O tome postoji preporuka RATEL-a, koji kaze da ne moraju operateri to da otklanjaju jer je skupo. Pa vi vidite koga Ratel stiti.
 
Ako je broj koji se zove centrala moze biti vise paralenih poziva ka njima. Isto se desilo Telenor korisniku.
Broj koji se poziva je isti ali fizicki ima vise veza.

Problem veliki je sto operateri dozvole da vlasnici broja naplate te fraud pozive premium brojevima brzo i dok postoji reklamacija na to.
 
Ja cu samo da dodam jos jedan nacin kraduckanja mts-a a to je da vam 1.u mesecu u vremenu do od 00h pa fo 4 -5 h ujutru skidaju megabajte iz paketa a brzina vam nije povecana bez obzira jeste li ili niste potrosili megabajte iz prethodnog meseca. Koristim i vip i nesto tako mi se nije nilada desilo. Ni sa Telenorom ranije nisam imao takvih problema. Sa mts-om svakog meseca je tako. Tako oni meni ukradu nekih 20,30 megabajta. Zalio sam se x puta preko mejla i nista.
 
Meni noćas stanje, odjednom na 238 dinara, juče u toku dana potrošio sve iz paketa, sinoć proverio stanje, bilo 0, jutros 238 dinara. Sačekaću listing pa ću videti,šta i kako...
 
Račun se i dalje pumpa... šta je bre ovo ???
 
Неко ти користи телефон? Почео да пристиже роминг? Трошио си мало више па се сад то појављује.
 
Ma ne, evo me kući. Telefon stoji A račun samo kucka.... Dal ovo samo kod mene ?
 
Isti problem je imao Telenor korisnik, radnik vodovoda (pisano u drugoj temi). Njemu su jos duze ostavili neresen slucaj (firmin broj jos).

Da li jos neko smatra i dalje da ne treba da se forsiraju operateri da limitiraju svu potrosnju u romingu?

Gde je ta tema? Ako može link?
 
U Telenor temi ima didkusije o tome.

Mislim da je Danas rs imao clanke o tome.
 
Nazad
Vrh Dno