Samo da podelim svoje iskustvo sa ostvarivanjem AC+ garancije u Srbiji.
Imam iPhone 12 Pro kojem je BH pao na 76%.
U četvrtak 11.07. sam se prijavio preko sajta ProMobi za zamenu baterije iz n-tog pokušaja sa računara, pošto sam prethodno bezuspešno pokušavao sa telefona da se prijavim. Iz nekog razloga ne radi forma preko telefona, niti dobiješ ikakvu potvrdu da je forma poslata, a ni na email da je primljena.
U petak 12.07. sam se prijavio za servis (zamenu) baterije preko sajta Macole. Prvi slobodan termin koji mi je odgovarao je bio ponedeljak 15.07. u 16:00 časova.
Kada sam došao da predam telefon u zakazano vreme, bio sam jedini u servisu tako da je telefon odmah primljen. Rečeno mi je da će baterija biti zamenjena narednog dana ali i da sam došao ranije tokom dana, bilo bi gotovo već u istom danu
Narednog dana, u utorak 16.07. sam preuzeo telefon sa zamenjenom baterijom, nepunih 24h od predaje uređaja.
Takođe u utorak 16.07. sam dobio email od servisa ProMobi da mogu doneti telefon na servis, celih 5 dana kasnije.
Što se tiče same AC+ garancije, odneo sam samo odštampan broj AC+ ugovora gde se vidi serijski broj telefona, kako sam dobio mailom prilikom aktivacije.
Macola 1 : 0 ProMobi