Django92
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 11.10.2016
- Poruke
- 134
- Poena
- 70
Zvao sam customer support i pored toga što su bili vrlo ljubazni, objasnili su mi da ne mogu ništa sada da urade po pitanju produženja pretplate.
Razlog je taj što mi je US account koji sam napravio za AC+ i download nekih aplikacija kojih nema na našem storeu bio deaktiviran nekim čudom. Ja sam to video juče, zvao isti taj customer support preko Skypea i ljudi su mi se izvinili na nelagodnostima i reaktivirali akaunt, poslali potvrdu na mejl i to je to.
Danas kad sam to objasnio gospođi iz supporta, rekla mi je da je to verovatno razlog što je pretplata otkazana (iako nije moja krivica za to, iako su mi reaktivirali akaunt, iako sam imao dovoljno sredstava na balansu da se produži pretplata) i da sada više ništa ne može da se uradi.
I tako sam ostao bez AC posle mesec dana i sa zarobljenim novcem na računu.
Razlog je taj što mi je US account koji sam napravio za AC+ i download nekih aplikacija kojih nema na našem storeu bio deaktiviran nekim čudom. Ja sam to video juče, zvao isti taj customer support preko Skypea i ljudi su mi se izvinili na nelagodnostima i reaktivirali akaunt, poslali potvrdu na mejl i to je to.
Danas kad sam to objasnio gospođi iz supporta, rekla mi je da je to verovatno razlog što je pretplata otkazana (iako nije moja krivica za to, iako su mi reaktivirali akaunt, iako sam imao dovoljno sredstava na balansu da se produži pretplata) i da sada više ništa ne može da se uradi.
I tako sam ostao bez AC posle mesec dana i sa zarobljenim novcem na računu.