Šta je novo?

Kako kupiti Apple Care +

Zvao sam customer support i pored toga što su bili vrlo ljubazni, objasnili su mi da ne mogu ništa sada da urade po pitanju produženja pretplate.
Razlog je taj što mi je US account koji sam napravio za AC+ i download nekih aplikacija kojih nema na našem storeu bio deaktiviran nekim čudom. Ja sam to video juče, zvao isti taj customer support preko Skypea i ljudi su mi se izvinili na nelagodnostima i reaktivirali akaunt, poslali potvrdu na mejl i to je to.
Danas kad sam to objasnio gospođi iz supporta, rekla mi je da je to verovatno razlog što je pretplata otkazana (iako nije moja krivica za to, iako su mi reaktivirali akaunt, iako sam imao dovoljno sredstava na balansu da se produži pretplata) i da sada više ništa ne može da se uradi.
I tako sam ostao bez AC posle mesec dana i sa zarobljenim novcem na računu.
 
Bilo je da se, možda grešim, NE (Edit) menja nalog i region ako postoje sredstva i aktivne pretplate.
Iz razloga što ih izgubiš. Ne pitaj me zašto i kako, ima kod njih na podršci o tome. Ima negde u temama...
Nisam trenutno u mogućnosti da nađem gde se pisalo.
Nemoj nikada da menjaš nalog zbog tih razloga koje si naveo.
Samo se izloguješ iz App store aplikacije i uloguješ sa nalogom koji ti treba. App store menjaj kako god voliš ali za glavni nalog uređaja vodi računa.
Mene čudi da ti piše da nije otkazano jer bi trebalo da piše obrnuto pošto bi trebalo da se otkazalo kod promene naloga.
Da ti se deaktivirao ceo nalog, to mi tek nebuloza.
Probaj opet sa podrškom, nemam pojma šta drugo da uradiš.
 
Pa nekako logicno zvuci da ako se izlogujes sa uredjaja za koji placas ac+, da ce prestati da ti naplacuju i ugasiti tu uslugu.
Isto tako da je neko tamo prodao uredjaj, a oni nastave da naplacuju.. taj bi se zalio za to :)

Jedini da kazemo minus u celom slucaju, je da su mozda trebali da stave upozorenje kad pokusas da se uzlogujes sa uredjaja na kome si pretplacen za AC+
 
Koliko znam, nije dozvoljena promena regiona storea ako imas sredstva na racunu ili placene pretplate. A i kako nije prekinita pretplata na Apple Arcade koju sam imao i koja radi bez obzira na promene accounta na telefonu nego samo AC+?
I to mi je nelogicno i nejasno zasto bi se gasila pretplata ako se ja izlogujem sa mog Apple IDa jer sam npr pozajmio ili poklonio telefon zeni, deci, roditeljima... I to bez ikakvog upozorenja. Pritom ima dovoljno sredstava na racunu.
Lepo pise prilikom kupovine da vazi i da se naplacuje mesecno, do otkazivanja. Dakle, dok imam dolare na racunu, oni treba da skidaju po 10$ svakog meseca, bez obzira da li je taj ID na telefonu. Nigde ne pise da se gasi kad se izlogujes. Po toj logici, da sam platio 24m unapred, a nudi se i ta opcija prilikom altivacije, sve bi se cancelovalo kad se izlogujem.
A to sto je nalog disabled, takodje bez ikakvog upozorenja ili obavestenja,pa je i reaktiviran, to je druga prica.
Mlozda ja nesto ne vidim ili radim pogresno, ali puno nelogicnosti na strani Appla i njihove podrske
 
Danas otišao opet do iStyle, menadžer na godišnjem, zvao ga zaposleni, kaže Apple još nije ništa odgovorio, mole za još strpljenja🤣 Zovem Apple, pričamo 45 minuta, ne znaju šta bi, kažu imaš 2 rešenja, smaraj ih i dalje ili uzmi telefon nazad od njih pa nam pošalji i mi ti pošaljemo novi, ali posto je sad u međuvremenu AC+ istekao za taj telefon, to onda opet nije opcija i priznaše mi da su nam svima ruke vezane i u milosti i nemilosti smo iStyle-a. Apple kaže krivica je iskljucivo iStyle-ova, ovi kažu krivica je Apple-ova i eto :) Zabavi nikad kraja :)
Ne bih da branim iStyle ali mislim da je kod nas problem sa čekanjem nekim delom vezan za carinu i čekanje da deo/uređaj prođe istu
Kapiram da nije situacija da je njima zamenski tvoj uređaj stigao a da njih 2 meseca mrzi da ti jave da zamene nego da isti jednostavno nije stigao do njih a najveći problem je što je njihov stav verovatno "nije stiglo, do Apple-a je, ne znamo mi ništa"
Poruči ponovo pa kad stigne onaj prvi, vrati ga? (Verovatno zbog XY Apple procedura ovo i nije moguće)
Meni se svo čekanje na zamenu AW preko AC(ProMobi) svelo da čekam da zamenski stigne u servis, odmah čim je stigao su mi ga poslali
 
@Django92
Jeste problem ta promena regiona ili države. Nalog ako se promeni ne bi trebalo, bar mislim da smo to radili dok nam nije rečeno da menjamo samo u App store,
Po meni jedini problem je što ti je deaktiviran nalog i time verovatno otkazan AC+ a on ne može ponovo da se nastavi. Može, ako se ne varam, ali servis i dijagnostika, ili tako nešto.
Arcade možeš milion puta da startuješ, a ako platiš 24 meseca AC+ može da se otkaže samo nakon tih 24 meseca, ne može nikako da se prekine (znam zbog slušalica).
Ja pretpostavljam da postoji opcija da se deaktivira nalog ali prvi put čujem za tako nešto.

Oko toga da se izloguješ ne prekida se, evo lični primer:
Najstarijem sestriću uvek ide nov model. On odradi šta treba i izloguje se sa naloga, Resetuje na fabrička stari telefon, uvali dalje po familiji i mi ih koristimo sa našim nalozima.
Tako da on trenutno ima aktivnu AC+ pretplatu za 12, 13 i 15 modele. Vezan je za uređaje prema serijskom broju i njegov nalog sa kojeg je pokrenuto.
Meni je 13ca pod AC+ ali ne mogu da utičem bukvalno nikako na AC+. Samo on, sa njegovog naloga može da produžava na mesečnom nivou. Takođe, samo on može da otkaže.
 
Po meni jedini problem je što ti je deaktiviran nalog i time verovatno otkazan AC+ a on ne može ponovo da se nastavi.
Mislim da je upravo zbog toga i otkazan AC+. Ali i u tom slucaju, ako sumnjaju na neki bezbednosni problem, kradju ili neke druge nelegalne aktivnosti, trebalo je da posalju mail sa obaveštenjem i upozorenjem, pa da ja potvrdim da je to moja aktivnost sa te lokacije i sa je sve u redu... Kao sto sam sad potvrdio kad sam ih zvao da reaktiviraju nalog i sve se zavrsilo za jedan dan bez problema.
 
Bilo je da se, možda grešim, NE (Edit) menja nalog i region ako postoje sredstva i aktivne pretplate.

Može da se prebacuje korisnik sa jednog na drugi Apple ID i mnogo korisnika na forumu drži, kao glavni, srpski nalog, a američki su napravili samo da uplate Apple care plan i na njega dopunjavaju sredstva gift karticama. Ne može da se menja region Apple ID naloga sa aktivnim pretplatama :)

Pa nekako logicno zvuci da ako se izlogujes sa uredjaja za koji placas ac+, da ce prestati da ti naplacuju i ugasiti tu uslugu.

Neće dok god ne otkažeš uslugu, kupio si ga i povezao sa tim telefonom :)

Koliko znam, nije dozvoljena promena regiona storea ako imas sredstva na racunu ili placene pretplate. A i kako nije prekinita pretplata na Apple Arcade koju sam imao i koja radi bez obzira na promene accounta na telefonu nego samo AC+?
I to mi je nelogicno i nejasno zasto bi se gasila pretplata ako se ja izlogujem sa mog Apple IDa jer sam npr pozajmio ili poklonio telefon zeni, deci, roditeljima... I to bez ikakvog upozorenja. Pritom ima dovoljno sredstava na racunu.

Mislim da je neki njihov bag i to što si se izlogovao sa tog Apple ID naloga ne bi trebalo da dovede do gašenja Apple care plana ni pod tačkom razno :) Mnogi ljudi poklone telefon rodbini i nastave da plaćaju iako se taj neko logovao sa drugim Apple ID nalogom :)
 
Mislim da je neki njihov bag i to što si se izlogovao sa tog Apple ID naloga ne bi trebalo da dovede do gašenja Apple care plana ni pod tačkom razno :) Mnogi ljudi poklone telefon rodbini i nastave da plaćaju iako se taj neko logovao sa drugim Apple ID nalogom :)
Bas o tome i ja pricam. Ispada da kad se poveze jedan account sa telefonom, sa jednom odabranom regijom, zauvek su osudjeni jedno na drugo, u suprotnom deaktivacija i prekidanje svih pretplata 😁
Zato mi uopste nije jasan Apple i ta njihova magicna podrska koju svi velicaju. Jedva cekam da se vrati Snapdragon u manje modele Samsunga da se vratim na android. Tamo doduse i nema ovih mogucnosti pa i ne ocekujem nista po tom pitanju, ali se i ne nerviram 😁
 
Ne bih da branim iStyle ali mislim da je kod nas problem sa čekanjem nekim delom vezan za carinu i čekanje da deo/uređaj prođe istu
Kapiram da nije situacija da je njima zamenski tvoj uređaj stigao a da njih 2 meseca mrzi da ti jave da zamene nego da isti jednostavno nije stigao do njih a najveći problem je što je njihov stav verovatno "nije stiglo, do Apple-a je, ne znamo mi ništa"
Poruči ponovo pa kad stigne onaj prvi, vrati ga? (Verovatno zbog XY Apple procedura ovo i nije moguće)
Meni se svo čekanje na zamenu AW preko AC(ProMobi) svelo da čekam da zamenski stigne u servis, odmah čim je stigao su mi ga poslali
Imaš na strani 20 opširnije šta se tu dogodilo. Nema veze sa carinom. Vraćen je telefon odakle je i krenuo. Čak i da je bila carina, kaz u u iStyle da telefon stigne kod njih 3-20 dana najkasnije, ovo je prebacilo 70+ dana. Nisam trenutno u Bg da im idem opet tamo, čim se vratim nastavljam da ih jašem jer je ovo odavno izgubilo smisao…
 
Bas o tome i ja pricam. Ispada da kad se poveze jedan account sa telefonom, sa jednom odabranom regijom, zauvek su osudjeni jedno na drugo, u suprotnom deaktivacija i prekidanje svih pretplata 😁

Uglavnom nije tako, većina članova na forumu je sa default domaćim Apple ID nalogom, a na američki se loguju kad redemuju gift kartice i ti si prvi za koga čitam da mu je ukinut Apple care plan 😃
 
Tačno. Naveo sam lično primer. Čak najmlađa sestra nema USA nalog. Najstariji se ulogovao na ipad sa njegovim USA nalogom i aktivirao ac+. Izlogovao se i ona ga dalje koristi sa njenim srpskim. Isto i telefon.
Meni lakše, uplatim njemu i miran sam. Ne moram na pet strana da prebacim gift.
 
Au šta procitah u poslednje dve strane, baš htedoh da vidim kakva je situacija sa AC+ kod nas ali vidim nimalo sjajna. Telefon sam kupio pre godinu i po, stavio masku i staklo odmah, nisam uplaćivao AC+, jer sam neko ko generalno vodi računa o telefonu i koji god do sad da sam imao imao je vrlo sitne tragove korišćenja nakon godina eksploatacije. Po prvi put se razmišljao da uzmem AC+ za apple watch koji imam u planu da kupim i da koristim bez ikakve zaštite jer mi oni bamperi i folije nemaju nekog smisla za sat, a kontam da su šanse da se ošteti prilično veće. Sad ne znam ni sam, kakva su vaša iskustva u pogledu izdržljivosti sata i pokrića AC+ u slučaju oštećenja istog ili zamene baterije?
 
Menja se ceo sat i mislim da Apple care funkcioniše i ovde iako ima neslavnih primera. Koristio ga i za mac i telefon i sve je bilo pod konac 😃
 
Au šta procitah u poslednje dve strane, baš htedoh da vidim kakva je situacija sa AC+ kod nas ali vidim nimalo sjajna. Telefon sam kupio pre godinu i po, stavio masku i staklo odmah, nisam uplaćivao AC+, jer sam neko ko generalno vodi računa o telefonu i koji god do sad da sam imao imao je vrlo sitne tragove korišćenja nakon godina eksploatacije. Po prvi put se razmišljao da uzmem AC+ za apple watch koji imam u planu da kupim i da koristim bez ikakve zaštite jer mi oni bamperi i folije nemaju nekog smisla za sat, a kontam da su šanse da se ošteti prilično veće. Sad ne znam ni sam, kakva su vaša iskustva u pogledu izdržljivosti sata i pokrića AC+ u slučaju oštećenja istog ili zamene baterije?
Ja sam polupao AW S7, naručio preko ProMobi sajta kurira, pokupio ga on, posle možda 2-3 nedelje sam dobio od kurira nazad novi uređaj.
 
Znači ipak funkcioniše samo treba pažljivo da se bira servis? Koliko sam razumeo kod nas ne uzimaju proviziju pri servisiranju uređaja kao u Americi? Što se tiče same kupovine, čitao sam ranije ovde da se to obavlja preko vaučera kupljenih na apple sajtu, pretpostavljam da mora i američki nalog? Trenutno na telefonu koristim srpski, pretpostavljam da preko njega se ne radi servis ili se ipak radi?
 
Ovde se ništa dodatno ne plaća. Mora američki nalog za kupovinu, dopunjavaš preko gift kartice koju kupuješ od njih, izloguješ se nakon kupovine i koristš tvoj glavni srpski nalog. Piše u temi 😃
 
Au šta procitah u poslednje dve strane, baš htedoh da vidim kakva je situacija sa AC+ kod nas ali vidim nimalo sjajna.
Ma ovde mozes mahom zalopojke da procitas, ne zaboravi koliko ljudi ima uplacen AC a nikad nije ni prislo forumu.
Tako da, ako postoji razvijen sistem... sto da ne.
 
Žalopojke su realnost nažalost… Ne kažem da nema slučajeva koji brzo dobiju nov uređaj preko AC+, ali da se ne povedu ljudi tim slučajevima i očekuju da će sve biti okej, jer sam se i ja vodio tom mišlju pa 2 i po meseca nema novog telefona. Ti što imaju uplaćen AC+, a nisu na forumu (a jesu iz Srbije) su u manje od 1% korisnika iPhone uređaja u Srbiji (sasvim sam siguran u to), a velika većina od tih 1% nikad nije ni pokušala da ostvari pravo na tu garanciju, tako da bi baš te ljude trebao da zanemari i da čita naša iskustva ovde koja su realna.
 
Ja sam danas ostavio telefon u Macoli, bila mi usput.
 
Pa voda, kao i prošli put. Hteo sam da vidim da li je prošli bio falican primerak, ali izgleda tako je uvek. Prvo otišao face id, pa posle 16h počeo ekran da igra, a onda posle toga samo se zacrnio ekran i to je bilo to. Sreća izvukao sam podatke, pošto je jelte telefon radio, ali na ekranu se ništa nije videlo.

Ispod vode je bilo ukupno 3 puta po 30 sekundi u dubini od 20cm, uz fotke iznad vode 20 fotki.

IPhone 12 je u pitanju.
 
Dobar dan, dobar dan, doneo telefon, decko zapisao serijski, dao mi papir o zaprimljenju i to je to. Ako telefon imaju u Evropi, onda je 10-ak dana, a ako ga nemaju izmedju 30 i 45 dana i to najvise zavisi od nase carine, jer ume da se zadrzi tamo i po 30 dana, a nekad i duze.
 
Ok, nisam jos koristio ac.. zato pitam.

Ali ovo "dobar dan" me podsetilo na Radovana III :D
 
To mi i jeste odatle, uvek mi padne na pamet kad neko pita kako si bio, pitao itd :D
 
E pa ljudi, evo mene opet, 83 dana kasnije (neverovali ili da) telefon je stigao! Poslat je 2.7.2024 nakon “urgencije” koja je podignuta 25.6.2024. Stigao je danas, naravno odmah sam otišao i uzeo ga, uručio mi ga je menadžer servisa uz šalu da se nada da ćemo se ubuduće sretati samo po kafanama (valjda je i njemu ovo bilo too much). Takođe reče mi da telefon ima garanciju 90 dana od aktivacije i da ne zna da li mogu uplatiti AC+ na njega, ali svakako da probam… Eto, jedna agonija od 7 dana manje od 3 meseca je završena. Nije šala, nije vic :) Evo i poneka slika, da se nađe na svu ovu muku. :D
 

Prilozi

  • IMG_0123.png
    IMG_0123.png
    94.9 KB · Pregleda: 73
  • IMG_0134.jpeg
    IMG_0134.jpeg
    71.1 KB · Pregleda: 68
  • IMG_0130.jpeg
    IMG_0130.jpeg
    136.9 KB · Pregleda: 62
  • IMG_0131.jpeg
    IMG_0131.jpeg
    124.2 KB · Pregleda: 51
  • IMG_0132.jpeg
    IMG_0132.jpeg
    106.2 KB · Pregleda: 66
Ako nisi otkazivao apple care, nastavlja da važi i na ovom telefonu bez ikakvih dodatnih peripetija.
 
Uh, nisam siguran kako ide u tom slučaju. Mislim da neće moći, jer se ne vodi zvanično kao nov telefon.
 
Nazad
Vrh Dno