Šta je novo?

Kako do 977?

geo.dule

Čuven
Učlanjen(a)
21.11.2004
Poruke
344
Poena
620
Moja oprema  
Laptop
Lenovo Thinkbook 16 G6
Mobilni telefon
ZTE Blade A51
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Vec desetak dana okrecem cuveni broj 977.Svaki dan po 7-8 puta.Uvek je zauzet.Cekam 4-5 minuta po pozivu i nista.Koliko puta dnevno ste vi zvali i konacno uspeli da dobijete?Zasto Telekom ne uvede da se kvar moze prijaviti i mailom?Ovo vise nema smisla!:wall:
 
Probao sam i ja danas da ih dobijem i stvarno nema šanse, pozvao sam posle toga 9813 i dobio operatera koji mi je rekao da služba 977 radi 00-24h i da je možda bolje probati kasnije uveče. Što se tiče prijave kvara putem mail-a znam da im je za neke druge stvari trebalo po 20 dana da odgovore tako da mislim da se tu ne bi usrećili. U svakom slučaju ovo je sramota za Telekom!
 
Vec desetak dana okrecem cuveni broj 977.Svaki dan po 7-8 puta.Uvek je zauzet.Cekam 4-5 minuta po pozivu i nista.Koliko puta dnevno ste vi zvali i konacno uspeli da dobijete?Zasto Telekom ne uvede da se kvar moze prijaviti i mailom?Ovo vise nema smisla!:wall:

Ja bez 10-ak minuta preslušavanja one tupave muzike nisam prolazio! :mad:
Ostaviš telefon da zvoni pa dok ne dosadi jednoj strani!
 
@ppredrag

Normalno da ću da se žalim jer ne mogu telefonskim putem da prijavim kvar, ta tri klika ne rešavaju ništa. Takođe kada bi i funkcionisala ta tri klika šta da radimo sa onima koji koriste IPTV a nemaju internet ili možda ga ne koriste? Bez ljutnje ali nisi u pravu.
 
Pa čovek pita za prijavu kvara mail-om. Znači u pitanju je osoba koja ima pristup internetu. Samim tim, tvoja konstatacija da nisam u pravu, nema nikakav smisao:lupko:
 
Da li si pročitao da taj sistem prijave kvara ne radi odnosno nema smisao jer im treba jako puno vremena da uopšte reaguju. Ja sam ti rekao da se ne ljutiš ali sujeta je čudo...
 
Aj me malo obiđi sa tim sujeta blabla truć fazonima. Čovek kaže da nema opcija slanja maila telekomu za reklamacije, a ja mu dam link da ima. I ti se tu uključuješ kao neka baba Simana da se raspravljaš oko stvari koje se uopšte ne pominju. Sasvim je druga stvar da li je on ozbiljno napisao mail sa svim svojim ličnim podacima (nadam se da ne moram da ti nabrajam šta sve), ili su oni lezilebovići koje boli patka. Na 977 te ne fermaju, na mail te ne ye8u 2%. Znači ne budi lenj već digni doope iz stolice, idi do poslovnice i načestitaj im se mame. Trećeg načina NEMA ili ga ja ne znam (u to ne računam telepatiju sa TS operaterom ili astralna putovanja do Vukovog spomenika).

Ja lično sam imao problem. Žena napisala ozbiljan mail bez dečije kuknjave, dala sve potrebne podatke. Tehničari TS-a su sutradan došli i zamenili kompletan kabl od bandere do kuće (free of charge)
 
Ja te nisam uopšte vređao dok ti mene vređaš, vidim da je to postala praksa ovde na forumu ali ne mislim da su moderatori krivi za to već sami članovi foruma koji se tako ponašaju. A što se tiče baba Simane možemo da se dogovorimo da mi to kažeš u lice?
 
Danas mi je stigao odgovor od Telekoma, ali bolje da nije.J...m ti odgovor!Receno mi je da im se obratim na broj 977!!Zar nisu oni mogli moj dopis da prenesu tom coveku koji radi na broju 977?Sve sam napisao:vrstu kvara(stalno mi trazi da ubacim PUK),serijski broj STB uredjaja,adresu,broj telefona.PPredraze.Bio sam i u poslovnici Telekoma(u centru Srbije).Rekli mi da ne menjaju STB uredjaje i da moram na cuveni broj 977.
 
Poslednja izmena:
Evo šta sam ja primetio kada zovem telekomove automate (za rešavanje ADSL i IPTV problema):

kada zovem sa fiksnog, izbacuje odmah, a sa mobilnog dozvoljava, ali uvek uz čekanje od 5-10 minuta. Jedino mi je objašnjenje da pokušavaju da namaknu ovako pare, jer su pozivi iz fiksne telefonije besplatni, a sa mobilnog se debelo naplaćuju.
 
Moje iskustvo je durgačije.Montirao sam večeras komšiji IPTV i bio problem sa serverom jer nisu mu dali PUK pa nije bio aktiviran na platformi.
Zvao večeras oko 19.00, poruka svi operateri zauzeti vreme čekanja duže od 5 minuta, bio strpljiv i nakon 6-7 minuta dobio vezu objasnio problem i sve rešeno komšija na miru gledao pobedu Partizana.
 
U petak 26.11. sam konacno uz veliku upornost uspeo da dobijem 977.Prijavio sam kvar STB uredjaja (trazi PUK i prijavljuje error).Uzeti su mi podaci i do danas nista nije uradjeno.Koliki je optimalni rok za otklanjanje ovakvog kvara?
 
Danas me zvali iz Telekoma.Receno mi je da su resetovali STB i da mogu da ubacim stari PUK.Radi.
 
Nazad
Vrh Dno