Šta je novo?

Kako da uklonim ovaj "problem" ?

sasa022

Čuven
Učlanjen(a)
14.11.2004
Poruke
6,566
Poena
605
Nisam siguran gde da postavim temu :(

Da li je slucajno ili ne tj. da li ima veze sa novom karticom takodje nisam siguran
- ovaj "problem" je poceo da se pojavljuje od trenutka kada sam
u telefon ubacio Globaltel karticu i poceo da testiram A1 / Globaltel internet na telefonu.

Pojavljuje se kada se telefon prebacuje sa WiFi na MobileData ili pri WiFi rekonekciji.

Pokusao sam da resetujem parametre za mrezne konekcije , ali nema efekta.

Kako da uklonim ovaj "problem" ?


001.jpg002.jpg

003.jpg
 
@sasa022

Koji telefon imaš, i koji ruter? Šta imaš od aplikacija na telefonu? Najbolje bi bilo da resetuješ telefon na fabrička podešavanja, jer verovatno imaš neki spyware/malware na telefonu -- ili ti ruter pravi problem, ako je npr. Xiaomi ili neki drugi kineski brend sa "security" funkcijama.

Obrati pažnju da resetovanjem telefona gubiš sve podatke na njemu, pa je poželjno da ih bekapuješ negde.
 
@ MilanKragujevic

Hvala na javljanju.

Da li imas neke pouzdane antivirus/spyware/malware skenere ( za Android ) ?



Ovo je pomocni telefon ( LeEco Cool 1 ) koji sluzi za eksperimentisanje.
Zbog nekih aplikacija nisam trenutno u mogucnosti da ga resetujem na
fabricka podesavanja .
Reset ce verovatno resiti problem , ali na taj nacin necu ( necemo )
saznati sta je bio problem...
( network settings reset nije bio od pomoci )

Samo na ovom telefonu postoji problem.
Ostali telefoni funkcionisu normalno , a na ovom na par lokacija
se pojavljuje isti problem , tako da sam siguran da nije problem ni sa ruterima.

Skenirao sam sistem sa par antivirus programa i Malwarebyte-om
- besplatne verzije i nista ne pronalaze.
 
@sasa022 Ok, ali to je definitivno problem do telefona a ne do mreže ili mrežne infrastrukture. U takvim situacijama (kada mi se neko požali na ovakav problem), samo im resetujem telefon. Kod korisnika sa 50 spam+spyware+malware krš aplikacija koje im "trebaju" jer eto vole malware prosto je nemoguće pronaći koja je kriva za neki simptom pa im resetujem ako žele a ako ne onda neka se snalaze i neka brišu jednu po jednu dok ne nađu koja je kriva.

To možeš i ti, da brišeš app-po-app dok ne prestane simptom. A moguće je i da je sam OS telefona problem pošto koliko vidim tebi captive portal detection pravi problem, jer učitava domen koji [više] nije aktivan, tj. vraća tu stranicu o grešci na kineskom.
 
@ MilanKragujevic

Samo sam napomenuo da je problem poceo da se pojavljuje posle dodavanja kartice.
Ni jedna nova aplikacija nije dodata - jedino je bio update Google Chrome-a.

Pojavljuje se poruka No internet connection i po par puta iskoce prozori Sign in to network.

Vidim na par mesta ( par foruma ) da spominju ovaj problem ( No internet connection ) na Chrome-u.

Potpuna deinstalacija ili onemogucavanje GC-a nije moguce.

Sta dalje ciniti ?

Reset telefona na fabricka podesavanja je bas krajnja opcija.
 
Nazad
Vrh Dno