Šta je novo?

Kako da stopiram poruke od mobtto-a

spaxon

Čuven
Učlanjen(a)
18.04.2003
Poruke
2,171
Poena
680
Okusao sam par puta srecu (bolje da nisam :S:) preko mobtta i sad mi svaki dan stizu reklamne poruke od istog servisa, mnogo smaraju, pitanje glasi kako da stopiram reklamne sms poruke jer me udavise sa istim?
Da napomenem koristio sam google i nigde reci o tome, kao i na zvanicnom sajtu http://www.lutrija.rs/mobtto
Hvala
 
Okusao sam par puta srecu (bolje da nisam :S:) preko mobtta i sad mi svaki dan stizu reklamne poruke od istog servisa, mnogo smaraju, pitanje glasi kako da stopiram reklamne sms poruke jer me udavise sa istim?
Da napomenem koristio sam google i nigde reci o tome, kao i na zvanicnom sajtu http://www.lutrija.rs/mobtto
Hvala

http://www.lutrija.rs/sites/default/files/Pravila igre na srecu MOBTTO.pdf

Pa tamo citaj koji sms da posaljes!!!! Mislim da je SMS STOP PORUKA... ali procitaj sam.
Pozdrav
 
Šalje se STOP na 3039, ali ne znam da li naplaćuju tu poruku i koliko.
 
Kako ih nije sramota da u dnu poruku koju dobijes nema i obavestenje kako da zaustavis to smaranje, pa to je osnovni red, tipa "ako ne zelite da vam dolaze ovakve poruke posaljite STOP na 1234 ili nesto slicno".

Te sto salju takve poruke, bez obavestenja kako ih zaustaviti, treba uz prijavu poslati u zatvor. Sta je ova nasa drzava dozvolila, da razni lopovi, smaraci ili sta vec smaraju posten svet a taj posten svet da trazi upustva po Internetu kako da se spasi od takvih... zalosno je u kakvoj drzavi zivimo.
 
Kako ih nije sramota da u dnu poruku koju dobijes nema i obavestenje kako da zaustavis to smaranje, pa to je osnovni red, tipa "ako ne zelite da vam dolaze ovakve poruke posaljite STOP na 1234 ili nesto slicno".

Te sto salju takve poruke, bez obavestenja kako ih zaustaviti, treba uz prijavu poslati u zatvor. Sta je ova nasa drzava dozvolila, da razni lopovi, smaraci ili sta vec smaraju posten svet a taj posten svet da trazi upustva po Internetu kako da se spasi od takvih... zalosno je u kakvoj drzavi zivimo.

Slazem se sa tobom, morao sam da koristim internet, odnosno postavio sam pitanje na forumu da bih zaustavio smarace sa reklamnim porukama. :wall:
A sta neko ko nema internet i nema odakle da se informise, njemu ce stizati svaki dan po 2 spam poruke puta 30 dana u mesecu, to je 60 poruka, ali sta ces Srbija je to i stidim se gde zivim, ali glavu gore i guraj dalje. ,)
 
Jos jedno pitanje za stopiranje sms poruka ali sad od telekomove reklamne poruke?
Dal` je moguce?!?!? :mad:
 
Telekom to zove usluga "Komercijalni SMS", zoves 789 platis iz svog dzepa 10 din. kazes im da ti iskljuce tu "uslugu".


Naravno ni oni u dnu poruke nisu napisli kako da se odjavis, nego treba da platis 10 dinara koliko kosta poziv ka tehnickoj podrsci... pa cekas da ti se javi operater pola sata... izgubio si vreme i novac a nikad se nisi ni prijavio za uslugu "Komercijalni SMS" eeee u kakvoj drzavi mi zivimo.
 
Poslednja izmena:
Ajde sto čekas, nego što se veza prekine pa moraš opet da zoveš i tako u krug, jedan dan sam bio toliko na**an svašta sam reko onom jadnom operateru , šta ćes život je čudo :)
 
Telekom to zove usluga "Komercijalni SMS", zoves 789 platis iz svog dzepa 10 din. kazes im da ti iskljuce tu "uslugu".

Upravo sam ih zvao, kazu da nemam mogucnost da se odjavim od promotovnih poruka koje salje njihova kuca: tipa mts, adsl... :/
 
hahaha. reci ti njima da će da popiju jednu tužbu za nametanje reklama i narušavanje lične slobode !
 
to je odlicna fora, jel ima neki nacin da se iskljuci kod telenora?
 
Upravo sam ih zvao, kazu da nemam mogucnost da se odjavim od promotovnih poruka koje salje njihova kuca: tipa mts, adsl... :/


I ja sam ih zvao tri puta, ako nece da ti iskljuce "uslugu" "Komercijalni sms" trazi da pricas sa njihovim sefom. Pozovi se na zakon, meni je uspelo i vise mi takvo smece ne dolazi.



ZAKON o zaštiti potrošača

http://www.retailserbia.com/20080313112/zakoni-i-propisi/srbija-zakon-zastita-potrosaca.html


Član 28.
Ponuda proizvoda i usluga potrošaču izvan poslovnih prostorija prodavca i davaoca usluga, putem kataloga, prezentacijom uzorka ili modela, pokazivanjem proizvoda radi obaveštavanja o njegovim svojstvima, ponudom proizvoda i usluga elektronskim sredstvima i na drugi način kojim se proizvod ili usluge nude na adresi potrošača, dozvoljena je samo ako postoji prethodna saglasnost potrošača.

2. Prekršaji
Član 78.
Novčanom kaznom od 100.000 do 1.000.000 dinara kazniće se za prekršaj pravno lice ako:

15) nudi proizvode ili usluge potrošaču izvan svojih poslovnih prostorija, putem kataloga, prezentacijom uzorka ili modela, pokazivanjem proizvoda radi obaveštavanja o njegovim svojstvima, ponudom proizvoda ili usluga elektronskim sredstvima i na drugi način kojim se proizvod ili usluga nudi na adresi potrošača, bez prethodne saglasnosti potrošača (član 28);





Otvoren prvi Centar za zaštitu potrošača

Ministarstvo trgovine i usluga otvorilo je juče na 19. spratu „Beograđanke" prvi Centar za zaštitu potrošača u Srbiji

Na usluzi građanima... Ministar Slobodan Milosavljević
Ministar trgovine Slobodan Milosavljević rekao je da će građani Srbije svakog dana pozivom na telefonski broj 0800-103-104 moći da dobiju sve informacije i savete kako bi na efikasan način zaštitili svoja prava.
 
Poslednja izmena:
Upravo sam ih zvao, kazu da nemam mogucnost da se odjavim od promotovnih poruka koje salje njihova kuca: tipa mts, adsl... :/
Haahhah koji carevi ...
Reci ti njima da to nije mogucnost vec njihova obaveza ...
nemaju oni pravo da se bepslatno reklamiraju ...

ja sam ih zvao 4-5 puta svaki put su rekli moze ali ne mi nego cemo proslediti ... i posle 2-3 meseca i 4-5 poziva poslednji je bio i sa pretnjom ...stvarno ugasise
 
Press: Teror reklama
21. mart 2010. 14:07 > 14:11
Građani na meti neželjnih reklamnih flajera, SMS poruka, telefonskih poziva i akvizitera.


Građani svakodnevno zatiču reklamne poruke ispred stanova, u poštanskim sandučićima i na šoferšajbnama. Uz to idu i gomile komercijalnih SMS poruka, telefonski pozivi anketara, akviziteri koji zvone na vrata, što već prerasta u uznemiravanje i narušavanje privatnosti. Teoretski, postoje mogućnosti da se svemu tome stane na put, ali u praksi većina trpi teror tuđe neumesnosti, piše "Press".

Horor počinje već kada krenete od kuće. Na kvakama i otiračima vas dočekuju flajeri nove picerije, u prepunom sandučetu je brdo reklama frizera, zubara, salona lepote, veterinara, promotivnih akcija u prodavnicama... Dođete do kola, a tamo se šarene ponude agencija za registraciju vozila, alarma i sigurnosnih sistema, novih guma i akumulatora, vizitke „ozbiljnog kupca"... U toku dana stižu vam raznorazne SMS poruke u kojima vas obaveštavaju o sniženjima, rasprodajama, nagradnim igrama.

Dolazite kući posle napornog radnog dana i taman ste legli, ali zvoni vam fiksni telefon. Glas sa druge strane vas pita koji prašak za veš koristite, da li ste zainteresovani za prezentaciju lonaca, da li znate nekoga ko želi posao... A hit je vikendom, kada su svi kod kuće pa je i navala najveća. Kucaju vam prodavci zavesa i posteljina, istraživači tržišta, razni anketari, sektaši, ljudi koji nude "čudo od usisivača".

Zato ne čudi što skoro svaka zgrada uvodi interfone i video-nadzor. Ne čudi ni to što mnogi na ulazima ističu upozorenje da je zabranjeno ubacivanje letaka u sandučiće. Kolika je vajda od te zabrane vidi se po brdima šarenih papira raskupusanih po celom holu. Kako se onda zaštititi od tolike količine nepoželjnih reklama i usluga?

"Teško! Jer da je lako ne bismo svakog dana nailazili na gomilu papira u poštanskim sandučićima, dobijali gomilu SMS poruka i imali raznorazne ponude od raznih ljudi. Propisi su u tom delu jasni i obavezuju drugu stranu da takve informacije može da šalje potrošačima samo uz njihovu saglasnost.

Trebalo bi da prethodno postoji upitnik iz kojeg bi se videlo da li vi kao potrošač želite da primite neke informaciju. Nažalost, to niko ne poštuje. Problem sa neetičkim reklamiranjem proizvoda je zaista velik", kaže Petar Bogosavljević, predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Beograda.

On dodaje da bi građane od agresivnih reklama trebalo da štiti Zakon o oglašavanju, a delimično i Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o zaštiti privatnosti.

Zakon o zaštiti privatnosti se odnosi na to kako je neko mogao da dođe do vaših podataka, kućne adrese ili broja telefona kada vam se lično obraća, ako vi vaše podatke niste ostavili nekome da bi on mogao da vam se obrati.

Bogosavljević otkriva da je pokret zbog problema sa ličnim podacima imao mnogo pritužbi potrošača.

Ivan Stanković, direktor agencije "Komunis" i stručnjak za advertajzing, kaže da Zakon o oglašavanju reguliše polje reklama i određuje šta je ono što se sme, a šta je ono što ne sme da se radi. Međutim, ni ovog, kao ni Zakona o zaštiti privatnosti, skoro niko se ne pridražava.

"Zakoni treba da se sprovode. Slažem se da bez izričite saglasnosti ne smete da dobijete SMS komercijalnu poruku. Ja poludim kad mi stigne takva poruka jer je to zalaženje u privatnost!

U normalnom svetu ne mogu da se šalju takve poruke bez pisanog pristanka. Kada radimo sa klijentima SMS kampanje, tražimo od osobe koja je u pitanju da pismeno da saglasnost da hoće da prima takve poruke", priča Stanković.


On objašnjava da je ubacivanje flajera i ostavljanje reklama pod brisač automobila nešto što može da se prijavi nadležnoj inspekciji. Međutim, problem je u tome što oni koji se na ovaj način oglašavaju građanima ne ostavljaju izbor.

"Kod telefonskog anketiranja mi možemo reći "Neću, hvala" i završiti razgovor. Međutim, ako vam neko ostavlja flajere u sanduče ili pod brisač, vi tu ne možete ništa jer vas to čeka.

Protiv sam zadiranja u privatnost na takav način. Mislim da je to loše i može da ima vrlo negativne posledice po onoga ko to tako radi, jer budi agresivnost kod primaoca i tako se postiže potpuno suprotan efekat od željenog. To rade prilično neuki ljudi i to ne treba podržavati", smatra Stanković.

Saša Janković, zaštitnik građana, upitan da li on može nešto da učini da se spreči maltretiranje građana, kaže da je i sam žrtva reklamiranja. On smatra da su građani bombardovani reklamama sa svih strana, uključujući i ulicu gde samo još treba da se saginjemo da bismo mogli da prođemo.

"Moj posao je da kontrolišem rad državnih organa i ukoliko u bilo kom zakonu ima neka odredba koja štiti građane od reklama, onda treba tražiti od onoga ko tu odredbu sprovodi da radi svoj posao.

Znam da u Zakonu o radiodifuziji postoje takve odredbe za koje je i sam radiodifuzni savet rekao da se ne poštuju. Očekujem od radiodifuznog saveta da prema televizijama počne da sprovodi te propise koji se tiču trajanja reklama. Ali, postoji još niz propisa koji se tiču reklama.

Voleo bih da reklama ima manje i da ne budu tako nametljive. Ali ja mogu da reagujem tek ako neki državni organ ne uradi svoj posao i ako se onda neko obrati zaštitniku građana", objašnjava Janković.

Zaštitnik građana Saša Janković priznaje da su i njega nervirale SMS reklame, pa je od mobilnog operatera tražio da mu više ne stižu.

"Pri zaključivanju ugovora o bilo kojim uslugama, pa i sa mobilnim operaterom, može se tražiti da se ne primaju poruke reklamne sadržine. Ako operater tu opciju ne omogućava, postoje i drugi operateri. Ta opcija bi trebalo da postoji.

Ja sam kao građanin od "Telenora" tražio da ne dobijam reklame i prestale su da mi stižu. Ne znam da li je to zato što sam ja u pitanju ili zato što sam građanin", kaže Janković.

Sva tri mobilna operatera u Srbiji korisnicima omogućavaju da stopiraju SMS poruke komercijalnog ili reklamnog tipa.

TELEKOM Ima opciju deaktiviranja komercijalnih poruka kojom se automatski stopiraju sve vrste ovakvih „SMS spamova".

TELENOR Ova opcija je moguća ako navedete sa kog broja ili korisničkog servisa ne želite da vam stižu poruke.

VIP Ovu opciju korisnici podešavaju sami, prateći uputstvo operatera.


(MONDO)
http://www.mondo.rs/s164218/Press_izbor/Press-_Teror_reklama.html
 
Poslednja izmena:
Upravo sam ih zvao, kazu da nemam mogucnost da se odjavim od promotovnih poruka koje salje njihova kuca: tipa mts, adsl... :/

Ja sam pre dve godine (od prilike) uspeo da isključim te SMSove pošto su me mozgovi počastili sa SMSom u 5:15 pre podne jedan dan. Posle 5min ubeđivanja sa operaterom i pričom o uznemiravanju su mi isključili i evo i dan danas ništa ne dobijam od njih. :)
 
Cija je greska sto si dobio komercijalni SMS ponovo i ako si se odjavio? Zbog cije greske si ti morao da ponovo pozoves 789 i da platis 10 dinara?

BTW Namerno su ti ponovo ukljucili "uslugu" "komercijalni SMS" samo da bi ih ponovo pozvao kako bi ti oteli novih 10 dinara. Lopovi najveci, zbog njihove greske ti moras da im platis 10 dinara.
 
Nazad
Vrh Dno