Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Imam film i subtitle i zelim da ih snimim na CD. Kako da napravim autorun (a da mi bude sve ono lepo podeseno itd...... kako to vec ide), ima li neki program koji to dobro radi itd? Napisite mi sve, kao da sam totalni pocetnik (jer to prvi put radim)!
ja to radimovako (jer mrzim klasican auto-run): na CD snimim samo film i titl (sa ISTIM imenom kao i film)... kad ubacim posle CD, pokrene se XPov AutoPlay, kojim otvorim CD-folder i kliknem na film (a titl se automatski ucita!)
ovo je bolje, jer autorun moze da ima problema na nekim sistemima (a verovatno i ne radi pod Linuxom ili Apple-om)
To radi onima koji kriste autoplay. Pitanje glasi koliko ljudi koristi to smaranje zvano autoplay???? Malo njih i guess. Pa u tom slucaju, ideja koju je GK radi u svim varijantama.
ali, ponovo bih naglasio: da li autorun radi na Linuxu? I mene mnoooogo vise smara autorun (pa, ja hocu da film pustim iz MOG playera, a ne onoga koji je na CDu!!!)
ali, ponovo bih naglasio: da li autorun radi na Linuxu? I mene mnoooogo vise smara autorun (pa, ja hocu da film pustim iz MOG playera, a ne onoga koji je na CDu!!!)
Pa ne idu babe i zabe zajedno! (CAST IZUZECIMA)...
Oces autorun i da radis sta ti hoces...
U vecini AutoRun-ova imas cancel (skip, exit) pa sam uradis sta hoces!
Ima i Linux AutoRun, al je malo drugaciji neg Amiga, spectrum i tsl..
Autorun je ipak tu da bi olaksao koriscenje DivX-a ljudima koji znaju slabije da koriste racunare!Sem toga ko da je tesko iskljuciti autorun.
Ja sam Autorun prepravio da ukljucuje igrice tako da ne moram da jurim ikone a i desktop mi je pregledniji.Evo kako izgleda!
Ajde nemoj da filozofiras tj da lupas gluposti. Ko je uopste spomenuo Linux??? Ako vec ima Linux onda se moze pretpostaviti da malo vise znao o hw i sw pa samim tim mu nece biti problem da pusti jedan film na Linuxu.