mladen2008
Slavan
- Učlanjen(a)
- 10.09.2009
- Poruke
- 871
- Poena
- 320
Ljudi, sta da radim?
Koristim Sezamov ADSL vec 2 godine bez problema. Vec nedelju dana imam po desetak diskonekcija dnevno sa interneta i zamenio sam i spliter i ruter i nista. Instalater iz Sezama rece da su linije u pitanju. U to se i sam uverio jel povremeno imam sustanje na vezi i tad mi se izgubi adsl. Takvih problema sam imao i letos dok posle nedelju dana veza nije pukla nacisto pa nije vise uopste bilo signala. E sad ja ne znam kakve ugovore i dogovore ovi sezamovci imaju sa telekomom ali smatram da su trebali bar kvar da prijave telekomu, jel meni malo sustanja prilikom razgovora ne smeta, meni smeta sto povremeno nemam adsl. Umesto toga oni meni mejlom salju da pozovem 977. Pozovem 977 posle dvadesetog pokusaja i dobih vezu, prijavim kvar i sve ok, kao uskoro stizu tehnicari. Nakon pola sata me nazove lik iz telekoma i kaze da nazovem 0800/100-100 jel oni nemaju veze sa time jel ja imam problema sa internetom. A da, to je morao da ponovi 3 puta, delovalo je kao da me zove iz Kine koliko se tiho culo.Taj broj sam zvao 2 dana i eto i dan danas linija zauzeta, mora da je to zbog toga sto su mnogo kvalitetni. Kad oni nisu sposobni adsl usluge da pruze kako treba, zasto uopste pricaju o nekom IPTV-u?!?
Sta vi predlazete da radim? Razmiljao sam da promenim i provajdera, nista mi vise ne pada na pamet, mozda neki provajder ime vece hrabrosti u uklanjanju problema.
Koristim Sezamov ADSL vec 2 godine bez problema. Vec nedelju dana imam po desetak diskonekcija dnevno sa interneta i zamenio sam i spliter i ruter i nista. Instalater iz Sezama rece da su linije u pitanju. U to se i sam uverio jel povremeno imam sustanje na vezi i tad mi se izgubi adsl. Takvih problema sam imao i letos dok posle nedelju dana veza nije pukla nacisto pa nije vise uopste bilo signala. E sad ja ne znam kakve ugovore i dogovore ovi sezamovci imaju sa telekomom ali smatram da su trebali bar kvar da prijave telekomu, jel meni malo sustanja prilikom razgovora ne smeta, meni smeta sto povremeno nemam adsl. Umesto toga oni meni mejlom salju da pozovem 977. Pozovem 977 posle dvadesetog pokusaja i dobih vezu, prijavim kvar i sve ok, kao uskoro stizu tehnicari. Nakon pola sata me nazove lik iz telekoma i kaze da nazovem 0800/100-100 jel oni nemaju veze sa time jel ja imam problema sa internetom. A da, to je morao da ponovi 3 puta, delovalo je kao da me zove iz Kine koliko se tiho culo.Taj broj sam zvao 2 dana i eto i dan danas linija zauzeta, mora da je to zbog toga sto su mnogo kvalitetni. Kad oni nisu sposobni adsl usluge da pruze kako treba, zasto uopste pricaju o nekom IPTV-u?!?
Sta vi predlazete da radim? Razmiljao sam da promenim i provajdera, nista mi vise ne pada na pamet, mozda neki provajder ime vece hrabrosti u uklanjanju problema.