Šta je novo?

Joooj, taj Telekom

mladen2008

Slavan
Učlanjen(a)
10.09.2009
Poruke
871
Poena
320
Ljudi, sta da radim?
Koristim Sezamov ADSL vec 2 godine bez problema. Vec nedelju dana imam po desetak diskonekcija dnevno sa interneta i zamenio sam i spliter i ruter i nista. Instalater iz Sezama rece da su linije u pitanju. U to se i sam uverio jel povremeno imam sustanje na vezi i tad mi se izgubi adsl. Takvih problema sam imao i letos dok posle nedelju dana veza nije pukla nacisto pa nije vise uopste bilo signala. E sad ja ne znam kakve ugovore i dogovore ovi sezamovci imaju sa telekomom ali smatram da su trebali bar kvar da prijave telekomu, jel meni malo sustanja prilikom razgovora ne smeta, meni smeta sto povremeno nemam adsl. Umesto toga oni meni mejlom salju da pozovem 977. Pozovem 977 posle dvadesetog pokusaja i dobih vezu, prijavim kvar i sve ok, kao uskoro stizu tehnicari. Nakon pola sata me nazove lik iz telekoma i kaze da nazovem 0800/100-100 jel oni nemaju veze sa time jel ja imam problema sa internetom. A da, to je morao da ponovi 3 puta, delovalo je kao da me zove iz Kine koliko se tiho culo.Taj broj sam zvao 2 dana i eto i dan danas linija zauzeta, mora da je to zbog toga sto su mnogo kvalitetni. Kad oni nisu sposobni adsl usluge da pruze kako treba, zasto uopste pricaju o nekom IPTV-u?!?
Sta vi predlazete da radim? Razmiljao sam da promenim i provajdera, nista mi vise ne pada na pamet, mozda neki provajder ime vece hrabrosti u uklanjanju problema. :)
 
Pozovi taj 977 i nemoj da im kazes da ti adsl neradi nego kazi da ti krchi telefon kad pricas i poslace ti nekog da pogleda instalacije... tako sam i ja imao problema i posle dolaska tehnicara da pogleda linije sve je bilo ok... najverovatnije ti je snr nizak... kada udjes na modem (ukucas u browseru 192.168.1.1) i na status pogledaj sta stoji pod SNR Margin Down/Up(dB)
 
Hm, nemam taj SNR Margin Down/Up(dB). Mozes li mi detaljnije reci gde da idem? Na STATUS imam System, LAN, WAN, Port Mapping, Statistic i ARP Table, ali na koji god da klikcem nista mi ne ispise.
 
Imam isti problem, isto sezam... po 20-30 rekonekcija dnevno.
Promjenio sam sve rutere sto su imali conexant, globespanvirata, planet... Da bi napokon rekli da je mozda problem sa paricom negdje i da ima suma. Sto je i njihov tehnicar potvrdio (sezamov) medjutim rekli su mi da ce oni pogledati da li je problem sa "njihove" strane u telekomu ili je problem do moje parice i u tom slucaju da zovem telekom i prijavim kvar.

U svakom slucaju javi sta si ti napravio ja cu ovih dana da pokusam da prijavim kvar na 977.
 
Da, i ja sada koristim Planet. Ja sam opet prijavio kvar na 977 pa da vidim dokle ce, jer umem da budem jako uporan.
Ako neko u medjuvremenu zna boljeg provajdera, nek predlozi, jel sam spreman da menjam provajdera. Nerviraju me ljudi koji prebacuju sa jednog na drugog a niko nista ne ucini.
 
Ma čim je sneg i jača kiša odmah dođe do problema oko kablova...
Ja to sada već očekujem i ne čudim se uopšte. Zapravo čudim se što mi uopšte radi ADSL pored ovolikog krčanja na liniji.
 
Da, i ja sada koristim Planet. Ja sam opet prijavio kvar na 977 pa da vidim dokle ce, jer umem da budem jako uporan.
Ako neko u medjuvremenu zna boljeg provajdera, nek predlozi, jel sam spreman da menjam provajdera. Nerviraju me ljudi koji prebacuju sa jednog na drugog a niko nista ne ucini.

neznam koliko ce ti moj savet znaciti ali ja bih sada na tvom mestu odabrao ili telekom ili verat iz razloga zato sto oboje imaju svoje linkove ka spoljnom netu dok svi ostali idu preko telekoma! bio na sezamu 3 godine i pobegao kada su poceli da mi seku download a onda sam bio na veratu skoro godinu dana samo iz razloga jer sam po ceni 1 mb dobio 4 mb adsl kada su to provalili onda sam presao na telekom i opet dobio 3 meseca gratis neta ali uz podpisivanje ugovora na godinu dana! jedna od prednosti telekoma je ta sto imas speedup uslugu koja ti omogucava da adsl dodje na svoju normalu sto se tice brzine a drugo je to sto imas promenu brzine jednom mesecno i to ti je gratis a ne ko odstalih ako hocete da menjate brzinu morate da platite (sa veceg paketa na manji).

mislim da nijedan drugi provajder nije vredan pomena ali ako mozes onda odaberi sbb kablovski net i resio si sve probleme ali ako nemozes sbb onda jedan od ova dva provajdera odaberi, ali iskreno mi ovde jos dugo necemo videti pravi net dogod se nesto nepromeni!

verat - odlican net, brzo se dobija texnicka podrska...

- mana je jedina ta sto se net placa kroz opste uplatnice i nepaltis net do desetog u mesecu gase...

telekom - odlican net, losa texnicka podrska ali ako znas kada treba zvati onda se i to da resiti ali nije u svakom slucaju resenje zvati rano izjutra ili kasno uvece jer problem nebira mesto i vreme...

- plus im je taj sto mozes do 2 ili tri mesecna racuna da odes u minus tek posle toga gase net.

neznam koliko ce ti ovo pomoci u odabiru provajdera ali eto to je neko moje misljenje! na sezam nebi vise pa ni da mi daju net do kraja mog zivota dzabe jer su jadnici i cinicni lopovi koji samo gledaju kako ce da zeznu korisnika i de ce sta da naplate.

na sezamu dok sam bio ruetr sam morao da platim da bi ga koristio, dok kod veratu i telekoma se to dobija dzabe (ako vam uleti ruter) ja sam sada kod telekoma dobio novi pirelijev wajrles ruter!
 
Bas sam sad na Veratovom sajtu i gledam njihove pogodnosti. Zivim u Negotinu tako da sbb mogu odmah da otpisem.
Sto se pravog interneta tice sto spominjes to si u potpunosti u pravu.
 
onda da sam na tvom mestu ja bih odabrao telekom jer ipak je sto se tice nekih stavri ok ali ako oces iskreno nema tu pravih provajdera sve su ovo jos uvek pilicari koji nas na sitno vuku za lovu!

jer da odabers verat opet ides jednim delom preko telekoma zbog porta koji samo imaju u telekomu tako da i da bude neki problem onda opet sve se svaljuje sa verata na telekom a kada si kod telekoma nemaju na koga da svaljuju krivicu kada si direktno kod njih!

jer od dva zla ja bih odabrao ono manje u ovom slucaju je to telekom mada daleko od toga da su oni najbolji ali za nas trenutno jesu kada nemoze bolje.
 
Hm, nemam taj SNR Margin Down/Up(dB). Mozes li mi detaljnije reci gde da idem? Na STATUS imam System, LAN, WAN, Port Mapping, Statistic i ARP Table, ali na koji god da klikcem nista mi ne ispise.

Statistic / ADSL

Ako ti nista ne ispisuje to znaci da se nisi ulogovao kao admin nego kao obican korisnik

proveri da li imas 'sustanje' na vezi sa otkacenim ADSL i spliterom
 
Logovan sam kao admin, ali u statusu i ostalim menijima na sta god da klikcem on ne reaguje. Stoji mi samo wizard otvoren i u wizardu ATM PVC Configuration.
 
Otvori admin panel u IE ne u FF. Iz nekog razloga taj planet ne radi kako treba sa FF. U gornjem meniju onda odaberi prvu stavku Status a u podmeniju system. Vidjeces u tabeli Upstream SNR i njegovu vrijednost.
 
Mladene, da li si ispred svakog telefonskog uredjaja stavio filter? Probleme sa pucanjem ADSL konekcije je imao i moj drug, a ispostavilo se da je uzrok to sto nije stavio filter ispred jednog telefonskog aparata (koji je uz to bio i malo stariji). Kada je nabavio dodatni filter, svi problemi su prestali.
 
Mladene, da li si ispred svakog telefonskog uredjaja stavio filter? Probleme sa pucanjem ADSL konekcije je imao i moj drug, a ispostavilo se da je uzrok to sto nije stavio filter ispred jednog telefonskog aparata (koji je uz to bio i malo stariji). Kada je nabavio dodatni filter, svi problemi su prestali.

Ovo se meni dešavalo. Čim se uspostavi veza na telefonu, net puca. Pitao sam ovde na forumu i ljudi su mi napisali da stavim ADSL spliter ili filter ispred svih telefona. Stavljanjem splitera problem je nestao.

Evo ti link ka temi.
 
Poslednja izmena:
Filter? Mislis spliter koji se dobija uz ruter? Iz zida mi ide spliter koji sam dobio uz ruter, sa jedne strane ide za adsl a drugi izlaz mi ide za dva telefona. Napominjem da je 2 godine sve bilo ok do danas.
Inace nasao sam u IE za SNR Margin Down/Up(dB).
Pise:
Upstream SNR 32.5dB
Downstream SNR 27.1dB

Jel to dobro ili lose? :)
 
Filter? Mislis spliter koji se dobija uz ruter? Iz zida mi ide spliter koji sam dobio uz ruter, sa jedne strane ide za adsl a drugi izlaz mi ide za dva telefona. Napominjem da je 2 godine sve bilo ok do danas.
Inace nasao sam u IE za SNR Margin Down/Up(dB).
Pise:
Upstream SNR 32.5dB
Downstream SNR 27.1dB

Jel to dobro ili lose? :)

Dobro ti je to, sto su veci brojevi bolje, ne bi trebalo da sidje ispod 15db i jedno i drugo... Cek a da li ti se desava da se spustaju ta dva broja kad ti pukne veza? Ako je to problem sigurno je onda problem u instalacijama, samo ti okreni taj 977.
 
Danas sam primetio jos nesto cudno. Kad pukne veza, moze ceo dan da vise ne dodje adsl, ni restartovanje rutera ne pali, tj, pali ali posle dvadesetog pokusaja, a ako samo podignem telefonsku slusalicu i odmah spustim adsl mi stize za desetak sekundi i to uvek.
 
Ja sam svoje probleme koji su identicni simtomima kod Vas resio na sledeci nacin:
Zvao sam i kukao i kod Telekoma i kod Sezama i nije bilo resenja.
Posto zivim u stanu a razvodni ormar za telefone mi je na 5 metara od ulaznih vrata uzeo sam UTP mrezni kabal i promenio ga umesto one bezvezne plavo bele zice koju su ugradili kada sam uveo telefon. Od tada zaista nemam nikakvih problema na ADSL-u i sa telefonom. Naime izolacija na PB zici je losa pa jednostavno veza ne valja.
 
Danas sam primetio jos nesto cudno. Kad pukne veza, moze ceo dan da vise ne dodje adsl, ni restartovanje rutera ne pali, tj, pali ali posle dvadesetog pokusaja, a ako samo podignem telefonsku slusalicu i odmah spustim adsl mi stize za desetak sekundi i to uvek.

Ovo je definitivno problem sa telefonskom linijom i zato i adsl puca ili ga nema uopste,Sezam ili bilo koji drugi provajder su tu nemocni,jer je problem u telefonskoj instalaciji koju je postavio Telekom,a Telekom sada kaze da to nije njihova nadleznost vec samo do razvodne kutije..generalno igranje gluvih telefona......jedino da budes dosadan da imas problema na fiksnoj liniji bez pominjanja adsl-a pa da ti Telekom to resi....
 
Ili da sačekaš malo lepše i suvlje vreme...
 
Svaka cast to je bio problem. Smetnje su bile u podzemnom kabelu od bandere do centrale. Parice su se nalazile jedna do druge. Sada su moj signal pustili kroz drugi par zica i nema problema, ali se bojim da ce oni mogu nastati ako opet pored mojih parica puste nekom drugom ADSL signal sa pirelijevog rutera. Barem cu znati o cemu se radi. Verovatno ovi pirelijevi ruteri imaju dosta jaci signal od Sezamovog modema jer dok je bio Sezamov modem na drugoj liniji nije bilo problema. *** posto ce biti sve vise tih rutera po kucama ovaj problem moze biti cest.

Inace imao sam srece sto sam naisao na coveka koji je hteo da radi, mada je i on par puta hteo da odustane da prebaci na drugu ekipu. A videlo se da je i njega zaintrigirao problem pa je hteo da ga resi. Proveli smo sigurno sat vremena u razgovoru gde je on video da nisam bas duduk sto se tice instalacija pa smo nekako zajedno dosli do resenja (nije bio cak ni da gleda kucnu instalaciju). A i situacija je bila pomalo smesna jer sam ja na poslu a on nije hteo da prica sa zenom i snajkom nego je stalno zvao mene na mobilni da proveri kakva je situacija pa ja zovem kuci i tako ukrug.

Ipak se samo na benchmarku mogu naci neki odgovori. ;););)

Mozda ti ovo pravi problem. E sada kako ces se ti razumeti sa svojim majstorima iz Telekoma to je pitanje jer ovi moji su se prvi put susreli sa ovakvim problemom ali su hteli da saradjuju. Moguce je da tvoje muke nastaju od kada je neko drugi dobio ADSL.
 
Ovo je definitivno problem sa telefonskom linijom i zato i adsl puca ili ga nema uopste,Sezam ili bilo koji drugi provajder su tu nemocni,jer je problem u telefonskoj instalaciji koju je postavio Telekom,a Telekom sada kaze da to nije njihova nadleznost vec samo do razvodne kutije..generalno igranje gluvih telefona......jedino da budes dosadan da imas problema na fiksnoj liniji bez pominjanja adsl-a pa da ti Telekom to resi....
To je svesno otvaranje mogucnosti za Telekomove montere da krenu u privatni biznis.
"Znas, firma tu nije nadlezna, ali mozemo da se dogovorimo da ja posle posla svratim da ti to namestim..."
 
Pozovi taj 977 i nemoj da im kazes da ti adsl neradi nego kazi da ti krchi telefon kad pricas i poslace ti nekog da pogleda instalacije... tako sam i ja imao problema i posle dolaska tehnicara da pogleda linije sve je bilo ok... najverovatnije ti je snr nizak... kada udjes na modem (ukucas u browseru 192.168.1.1) i na status pogledaj sta stoji pod SNR Margin Down/Up(dB)

OK, ali bolja varijanta je da pozoveš podršku svog ISP-a i da tražiš da ti prijave smetnju sa napomenom da se proveri spliter u razdelniku.
 
@mladen2008

Iz sezama su mi javili da je problem bio u samoj centrali, rekonektovanja su prestala... evo vec 2-3 dana nema nove konekcije na ruteru.

Pokusaj da ih pritisnes. Ja sam ih zvao 3-4 puta dnevno dok nisu "nasli problem".
 
Kod mene su resili Telekomovci da dodju posle 2 nedelje i rekli da nemaju pojma sta da urade sem da idu od kutije do kutije i proveravaju, ali mi rekli da od Nove godine uzas zivi sa vezama i da ne znaju ni oni gde pre da krenu sa popravkama.
 
Nazad
Vrh Dno