Šta je novo?

Jeste li primetili nesto sa endzinima fpsova ?

filipenko

Znamenit
VIP član
Učlanjen(a)
16.12.2001
Poruke
11,720
Poena
1,020
Ovo je vise generalna rasprava ali sam smatrao da je prikladnije da je stavim ovde nego u video karte.

Dakle, da li ste vi uocili jedan (los) trend u fpsovima da dolaze sa sve nesavrsenijim endzinima po pitanju krivih povrsina ? Ranije su u igrama pazili na to i peglali endzine do maksimuma, opustenose moglo igrati vec u 1024 a da se te ivice ne osecaju, dok u danasnjim fpsovima maltene moram da ukljucim 4x FSAA da mi ne bi kockaste ivice sarale oci.

Je li jos neko ovo primetio ?

P.S. da ne bude da me je 9700 ramazio :) imam gomilu starijih igara koje sam bas namerno probao pre nego sto sam ovo postovao i u njima je i dalje ista prica - u 1024 sve opeglano i doterano. Naravno nije sve toliko detaljno ali su barem ivice doteravane kako treba

Teraju li nas oni to da uzimamo sve novije karte namerno obarajuci kvalitet prikaza ? :)
 
Ja mislim da je to posledica pravljenja igri za vise platformi, odnosno mislim da su konzole krive za to.
 
upravu si lazo.
a i ima nesto drugo.
oslanjaju se na slavu predhodnog dela igre ili slicno.
 
minkella budzella je napisao(la):
ili nas namerno teraju da kupujemo skuplje graficke kartice sa fsaa mogucnostima
Da, kao na primer ATI ciji driveri nisu ni za sta. FSAA ne radi na ogromnom broju igara. Posetite rage3D forum i videcete i sami. Ako je nekome bas do igranja sa FSAA neka se drzi Nvidie - ima mnogo manje problema sa antialiasingom.
Inace, imam Radeon 8500 kojim sam generalno zadovoljan.
 
minkella budzella je napisao(la):
ili nas namerno teraju da kupujemo skuplje graficke kartice sa fsaa mogucnostima
Sorry, 2X postovano ne znam zasto?? - moderatori mogu da brisu ovaj tekst. Dupla poruka je editovana u ovu.
 
pazi da epostujes dva put minja :hump:

nego ni nvidijini driveri ne odkidaju od perf.nego kvalitet je jako dobar.
ali u jedno sam siguran nikad necemo razresiti ati vs nv
 
Minja je napisao(la):
...


Da, kao na primer ATI ciji driveri nisu ni za sta. FSAA ne radi na ogromnom broju igara. Posetite rage3D forum i videcete i sami. Ako je nekome bas do igranja sa FSAA neka se drzi Nvidie - ima mnogo manje problema sa antialiasingom.
Inace, imam Radeon 8500 kojim sam generalno zadovoljan.

pa cudno, bas u svim testovima koje sam gledao je nvidia (kao) brza dok je ati (kao) brzi kad se ukljuci fsaa.
 
Minja je napisao(la):
... Da, kao na primer ATI ciji driveri nisu ni za sta. FSAA ne radi na ogromnom broju igara. Posetite rage3D forum i videcete i sami. Ako je nekome bas do igranja sa FSAA neka se drzi Nvidie - ima mnogo manje problema sa antialiasingom.
Inace, imam Radeon 8500 kojim sam generalno zadovoljan.
O cemu ti pricas, meni nije jasno!?! Losi drajveri!?!? Uh decko ti spavas protekle dve godine! FSAA radi u svim igrama u kojima je ugradjena podrska za AA, u kojima nije (HALO npr.).. onda i nema sta da radi. ATI ne samo da je brzi u AA vec ima i mnogo kvalitetniji AA od nV. Pogledaj malo slike koje postujem u ovoj arhivi pa ces i sam da vidis golim okom.
 
Bagovi su itekako moguci. Evo vrlo konkretno, trenutno igram Chrome sa 4xAA i neprijatelji se vide na npr. 100m pa onda nestanu i tek kad im se pridje na recimo manje od 50-ak metara ponovo se pojave. Tog problema na primer nema kad je AA iskljucen.

E sad, sasvim je drugo pitanje koliko to smeta i da li uopste smeta...meni recimo ne (btw toplo preporucujem Chrome svima koji vole fps, izuzetna igra, najbolji fps ove godine uz Tron)

P.S. hvala, Marti :d
 
Ovo postaje simptomaticno! Opet se slazem sa Optijem u vezi Tron2 koji je facinantan.
Ccc... gde ovaj svet ide, a Opti!? :d :d
poz.
 
Marti Misterija je napisao(la):
...


O cemu ti pricas, meni nije jasno!?! Losi drajveri!?!? Uh decko ti spavas protekle dve godine! FSAA radi u svim igrama u kojima je ugradjena podrska za AA, u kojima nije (HALO npr.).. onda i nema sta da radi. ATI ne samo da je brzi u AA vec ima i mnogo kvalitetniji AA od nV. Pogledaj malo slike koje postujem u ovoj arhivi pa ces i sam da vidis golim okom.
Ne znam sta znaci to "decko"? Sracunato napisano da bi prikazalo neko moje navodno neznanje ili neobavestenost? Ne verujem da si mnogo stariji od mene ako si uopste stariji, u svakom smislu. Nisam napisao da je FSAA bolji na Nvidii. Jasno je da ATI ima i brzi i bolji FSAA ali to je slucaj samo sa igrama na kojima FSAA radi! Mnogo je veci broj naslova na kojima FSAA sa ATIjem jednostavno ne funkcionise (nego sto je to slucaj sa NV). To su vecinom stariji naslovi mada ima i novijih. Licno meni, za nove naslove FSAA nije neophodan - dovoljno mi je da podignem rezoluciju, ali kod starijih naslova koji imaju ogranicenu rezoluciju FSAA je apsolutno neophodan za poboljsanje kvaliteta prikaza slike. Primer: The longest journey i Grim Fandango - dve odlicne starije avanture na kojima ATIjev FSAA ne funkcionise (na Nvidii radi sjajno na obe igre).
 
Grim Fandango je spoj 2D pozadine i 3D karaktera (dobro, ima tu i nekih jos elemenata, kao sto je animirana voda, ali mislim da je to neki video). Tako da, tu sigurno FSAA ne moze da radi. ATI ima brzi FSAA, pogledajte poslednji test... Ali je zato aniso malo na strani nV (FX kartica). Generalno, slazem se sa Feel E Pen &Co. M ... Jos ce od njega postati neki ugledan mem-ber.. ;)
 
PS. sad sam video info vezan za Tron2.0... Sjajna igra, pozeleh da odgledam film! Ima li ga ko?
 
Minja je napisao(la):
... Ne znam sta znaci to "decko"? Sracunato napisano da bi prikazalo neko moje navodno neznanje ili neobavestenost? Ne verujem da si mnogo stariji od mene ako si uopste stariji, u svakom smislu.
Nista licno, izvinjavam se ako sam na neki nacin izazvao neprijatnost. "Decko" je vise bio zargon nego omalovazavajuce! Sto se tice godina, spadam u onu malu grupu od preko 1/3 veka :d
 
byMaX je napisao(la):
Grim Fandango je spoj 2D pozadine i 3D karaktera (dobro, ima tu i nekih jos elemenata, kao sto je animirana voda, ali mislim da je to neki video). Tako da, tu sigurno FSAA ne moze da radi. ATI ima brzi FSAA, pogledajte poslednji test... Ali je zato aniso malo na strani nV (FX kartica). Generalno, slazem se sa Feel E Pen &Co. M ... Jos ce od njega postati neki ugledan mem-ber.. ;)

Za Grim Fandango ne znam, ali na Monkey Island-u 4 (koji koristi modifikovani engine Grim Fandanga) FSAA na NVIDIA karticama radi perfektno i prakticno je neophodan.
 
Cekajte malo, koja 3d igra nema podrsku za FSAA ? Valjda je FSAA i nastao kao univerzalni postupak poboljsanja kvaliteta prikaza koji ne zahteva nikakvu dodatnu implementaciju niti podrsku od strane game developera...

BTW Maxo "slazem se sa Feel E Pen &Co. M" izgleda i deluje vrlo interesantno...jos je bolje nego Filip&Co :) Moram ovih dana da registrujem neki od ovih nikova :d
 
Marti Misterija je napisao(la):
...


Nista licno, izvinjavam se ako sam na neki nacin izazvao neprijatnost. "Decko" je vise bio zargon nego omalovazavajuce! Sto se tice godina, spadam u onu malu grupu od preko 1/3 veka :d
Izvinjenje prihvaceno! Ja sam veoma blizu te grupe :D
I The longest journey i Grim Fandango i MA4 imaju isti princip prikaza: 3D modeli likova koji se krecu po bitmapiranoj pozadini. FSAA moze da odradi te 3D modele koji su i jedini problem jer su u 640X480 krzavi i bas jadni. Ponavljam, na Nvidii (probao licno) FSAA radi perfektno, na ATI-ju nista :( . Spisak ovakvih slucajeva je podugacak i stalno raste (posetite rage3D forum) - dopunjavaju ga sami korisnici ATI kartica.
 
Vrh Dno