Šta je novo?

Jesam li "oboleo" ili ne?

GoranM

Čuven
Učlanjen(a)
15.12.2001
Poruke
8,985
Poena
945
evo malopre sam igaro Flatout i hajde reko da ukljucim AF filtriranje u 1024x768. Kad imam sta da vidim! Ide lepo, medjutim na nekim mestima na nekim stazama rekao bih da pada framerate. Burazer stoji pored mene i kaze da tripujem, a ja lepo kazem da ne tripujem. Rekao sam mu gde se to dogadja, Alt+TAB i ukljucim FRAPS. Imam sta da vidim na tim mestima pada FPS na 64-65!!! Na ostatku staze je na 85 (osvezavanje je 85Hz, pa zbog toga). Pitam ja vas sada da li je normalno da on ne vid a ja vidim ili je nesto drugo u pitanju? U opcijama igre je ukljucen triple buffering. da nije zbor toga, mada koliko ja znam to samo moze popraviti "glatkost" animacije. Iskreno se nadam da nije do mene, jer ako je tako onda mi nema pomeci sem nekog 7800GTX-a...
 
Sudeci po tvom avataru, rekao bih da si navikao na Glide. E pa druze moj, toga vise nema tako da ti nemam sta drugo reci osim:
Navikni se! ;)
 
tesko da tvoje oko moze da primeti razliku izmedju 60 i 80 fps.
tesko da moze da primeti i razliku izmedju 40 i 60,,,
sve sto dok ne pada ispod 30 je dovoljno za glatko igranje.
 
ja imam istu "bolest"
cimer nista ne primecuje ali ja bas vidim da nije to to
valjda nam je oko istreniranije, da tako kazem, ili mi tazimo
dlaku u jajetu
 
Pa ako neprimecujes da frame rat pada sto se brines nastavi da igras
 
Vidi se i izmedju 60fps i 120fps, ko ne moze da vidi ili nije igrao quake :) ili nema dovoljno osetljivo oko :d. Imao sam ranije na voodoo-u 3dfx-ov demo koji lepo demonstrira razlike u frameratu, ali nazalost radi u glidu, pa se ne moze pustiti.

Kad me ne bude mrzelo, i ako budem imao vremena, napisacu neki demo u opengl-u slican tom 3dfx-ovom, dugo se razmisljam o tome.
 
SINTER je napisao(la):
tesko da tvoje oko moze da primeti razliku izmedju 60 i 80 fps.
tesko da moze da primeti i razliku izmedju 40 i 60,,,

Moze definitivno. Ja sam mjerio do 60-ak. Preko mi je sve isto. Mada zavisi mnogo od igre. Sto je dinamicnija (citaj: FPS) voli vece rate. Recimo 30 fps-a u quake-u ili cs-u je neigrivo.
 
da,to stoji da zavisi od igre do igre.mada CS nije ne igriv u ~30fps.
za RTS je dovoljno i 20fp,za rpg ~25-30,voznje 30-40,a fps-sto vise to bolje,mada niko ne moze da tvrdi da je na 40 ne igrivo.
ja sam novije fps (q4 i fear) igrao na 25-40fps,i to mi nije mnogo kvarilo ugodjaj.


,,,ili sam samo ja corav,,,
 
To zavisi kako kod koga
Jeste da niko nemoze da igra cs ba 10 15 fpsa normalno
ali nekome je za rts potrebno 25 nekom mnogo vise
 
Ma oko je osetljivo na padove fps-a, kad bi imao 60 ali konstatno bilo bi sasvim dosta...
 
A kako si dosao do tih konstantnih 60? :)

Bas je poenta onog 3dfx demoa da se prikaze razlika izmedju konstantnih 30 i 60, i 60 120, itd... I vidi se razlika, isto kao sto se vidi razlika izmedju crt-a i izmedju tft u odzivu. Ali ljudi ne veruju.

Mada, ako cemo iskreno, na 60fps moze ok da se igra skoro sve (sem quaka :d)
 
Bad MF je napisao(la):
A kako si dosao do tih konstantnih 60? :)

Bas je poenta onog 3dfx demoa da se prikaze razlika izmedju konstantnih 30 i 60, i 60 120, itd... I vidi se razlika, isto kao sto se vidi razlika izmedju crt-a i izmedju tft u odzivu. Ali ljudi ne veruju.

Mada, ako cemo iskreno, na 60fps moze ok da se igra skoro sve (sem quaka :d)
Moze u Quake3 da se stavi com_maxfps neka_vrednost, a posto su grafike i vise nego dovoljno brze da stalno stoji ta vrednost (zgodno za testirati). Jeste da sam igrao CS jedno 3-4 godine i to bas dosta. Da nije zbog toga, tamo je stalno bilo 100fps :)
Evo sa Q3 sam provalio da posle 70fps ne primetcujem nikakvu razliku. Izmedju 60 i 70 se jos malo primeti, a 50 i 60 je vec primetno. 40fps je bas seckavo, a 30 neigrivo :smash:
 
Darko je napisao(la):
Sudeci po tvom avataru, rekao bih da si navikao na Glide. E pa druze moj, toga vise nema tako da ti nemam sta drugo reci osim:
Navikni se! ;)
Nazalosti nema... to je kao AMIGA i PC po pitanju 2D, sve je "skakutavo".
 
Bad MF je napisao(la):
A kako si dosao do tih konstantnih 60? :)

Bas je poenta onog 3dfx demoa da se prikaze razlika izmedju konstantnih 30 i 60, i 60 120, itd... I vidi se razlika, isto kao sto se vidi razlika izmedju crt-a i izmedju tft u odzivu. Ali ljudi ne veruju.

Mada, ako cemo iskreno, na 60fps moze ok da se igra skoro sve (sem quaka :d)
Ma fora je u tome sto stare a i neke nove igre rade brze kad je veci fps, pa to se lako primeti tipa quake, sto brze radi i ti brze trcis skaces isl. ali kad je igra zakucana na 60 i ne ide preko (a ima takvih), tj. fizika ostaje ista preko 60 onda bas i nema razilke...
 
Iskreno nisam vise pametan... ma boli me uvo :) Vazno je da se "przi" :banana:
 
ma sve je u navici, da vidis kako na gf4ti sve radi glatko sa ~25fps prosekom...
 
Ja ne vidim razliku.A kada ukljucim fraps stvarno pada fps.Vazno je da igra lepo radi i da ne pada ispod 30 fps-a.Vazno je da se pegla.
 
Ali sve je do igre, uboga fifa ako padne ispod 85 secka, PES ne sme da padne ispod 60 nikako, Doom3 tek na 60 radi glatko, mnogo je primera igara gde 30 ni slucajno nije dovoljno... zapravo 30 nigde nije dovoljno... realno...
 
Mare je napisao(la):
zapravo 30 nigde nije dovoljno... realno...
realno...nije...
ali ja npr. nisam video bolje...tako da su mi tih 30-35 frejmova u doom-u3 vise nego dovoljni...
vi pricate o frejmovima preko 60...a ja bi dusu dao za 40 frejma u svakoj igri:d

:wave:
 
GoranM je napisao(la):
evo malopre sam igaro Flatout i hajde reko da ukljucim AF filtriranje u 1024x768. Kad imam sta da vidim! Ide lepo, medjutim na nekim mestima na nekim stazama rekao bih da pada framerate. Burazer stoji pored mene i kaze da tripujem, a ja lepo kazem da ne tripujem. Rekao sam mu gde se to dogadja, Alt+TAB i ukljucim FRAPS. Imam sta da vidim na tim mestima pada FPS na 64-65!!! Na ostatku staze je na 85 (osvezavanje je 85Hz, pa zbog toga). Pitam ja vas sada da li je normalno da on ne vid a ja vidim ili je nesto drugo u pitanju? U opcijama igre je ukljucen triple buffering. da nije zbor toga, mada koliko ja znam to samo moze popraviti "glatkost" animacije. Iskreno se nadam da nije do mene, jer ako je tako onda mi nema pomeci sem nekog 7800GTX-a...

mozda zato sto se oko prilagodi na tih 85 pa naglo padne na 65 (lol naglo na 65) pa primetis/mo kao i ja, e sad kontam da ako bi igrao na 65-60 pa sutra na 85 ne bi primetio razliku
 
Pa u nekoj strategiji tipa warcraft 30-35 frejmova je savim dovoljno
 
Shakal je napisao(la):
realno...nije...
ali ja npr. nisam video bolje...tako da su mi tih 30-35 frejmova u doom-u3 vise nego dovoljni...
vi pricate o frejmovima preko 60...a ja bi dusu dao za 40 frejma u svakoj igri:d

:wave:
Ma i ja igram na 4ti koja daje ok 25 fps i to normalnlo sa nekim medim detaljima (zavisi od igre naravno), ali nije tako uvek bilo, i znam da je tek pravih 60 fps glatko...
 
Ma pusti... ja sam pocheo da tripujem da mi u bioskopu film ima nizak framerate :D
 
Dandy je napisao(la):
Ma pusti... ja sam pocheo da tripujem da mi u bioskopu film ima nizak framerate :D
Pa i ima, reditelji godinama postuju odredjena ogranicenja po tom pitanju, jer 24 definitvno nije dovoljno. Tako ni jedan objekat ne sme brzo da se krece u krupnom planu (obicno je fokus na staticnom objektu, dok se "krece" okolina koja je zamucena) kako bi se izbeglo "cepanje" slike... itd. To je veliki problem...
 
Da vam kazem nesto: oseti se razlika. I to debelo; na Radeonu 9700 pro@9800 pro, bartonu @2.3G + 1G rama sam igrao NFS Underground 2 na 1280x1024 sve "glatko". Nakon toga sam radi fore spustio res na 640x480, upalio 4xAA i digao refresh ekrana na 160Hz. Posle pola sata igranja vratio sam se na normalu i video da je igra postala neigriva, tj ja sam se razmazio. Nazovite me ludim, ali sad drzim na 640x480 i prezadovoljan sam.
 
Nazad
Vrh Dno