Šta je novo?

Pametni uređaji Jeftin prevoz na struju

Fitnes narukvice, sijalice, pametni usisivači i sl.

Zorkos

Cenjen
Učlanjen(a)
15.01.2012
Poruke
137
Poena
180
Drug ima dilemu šta da uzme da ga doveze od tačke A do tačke B.
Dvoumi se između bicikla i motora, oba na struju.
Živi van velikih gradova. Samo od kuće do posla, 5-10km.
Ono zbog čega najviše je dilema koliko traje baterija (godina, ne autonomija) kod kineskih motorića. Šta ako se smanji kapacitet, da li može da se nađe zamena za bateriju?
Što se tiče bajsova, oni su mu preskupi, ali razmišlja da kupi bajs sa disk kočnicama i ugradi bateriju.
Budžet do 100.000
Šta bi vi predložili, kakva su iskustva sa jeftinim kineskim električnim motorima?

To ili kupit juga ;)
 
Polovni i novi u tom rangu, pa neka razgleda.

A moze i da prepravi postojeci ako ima. Kupi se u kompletu zadnji tokac tocak, baterija, elektronika.
 
Dugo sam u jednom trenutku imao istu dilemu, ali vezano za prevoz u BGu što je dosta komplikovanija varijanta.

No da ne dužim, iz mog prikupljanja informacija ti kineski motori po pravilu dolaze sa olovnim baterijama i ne nekom sjajnom snagom. Dobra stvar je što će verovatno relativno lako naći zamenu, verovatno neće biti ni mega skupa zamena, ali neće dugo ni trajati. Mislim da je figurirala neka cifra od oko 600 punjenja ali ne drži me za reč, vozilo sa olovnim baterijama mi nije bila baš interesna zona zbog manje autonomije i kratkog životnog veka. Pozitivna stvar skutera je što će ga teže ukrasti/odneti od bicikla a i može da se namontira i kofer koji može da se zaključa a on uvek znači i pre ili kasnije će mu dobro doći. Takođe bolje osvetljenje i stabilnost na otvorenom.
Bajs sa sa druge strane može da vozi i kad nema bateriju, veoma verovatno će moći da izvuče veću autonomiju, lakše je za punjenje jer možeš da ga doguraš/preneseš gde bi skuter teško, ali je nestabilniji na otvorenom putu, ima nekvalitetnije osvetljenje, nema prtljag pouzdan i lako se ukrade. Skuter te i bolje zaštiti sa donje strane od vetra,kiše i bara.

Ako je u brdovitom naselju zbog nedostatka snage ja na njegovom mestu ne bih uzimao kineski skuter u tom cenovnom rangu, ako je u Vojvodini možda može da ga posluži.
Bajsove nek ne gleda nove nego nek pogleda polovne na cikloberzi na 2bike. Nisam skoro gledao ali bilo je dobrih el primerka u tom cenovnom rangu. E sad verovatno neko u Holandiji, Belgiji, Švajcerskoj plače za tim bajsom , ali dobro...

I za autonomiju slobodno nek ne računa iskazane brojke. 80% je realnija priča, možda i manje ako je krupan.

Edit: Zaboravih da naglasim da ozbiljniji prodavci tih kineskih skutera uglavnom stave broj za koliko ciklusa punjenja je baterija predviđena pa prema tome, autonomiji i putu koji bude prelazio može da vidi neko približno stanje koliko će trajati baterija. Naravno sve te cifre su neki teoretski max tako da računa na nešto manje cifre u startu.
 
Vrh Dno