emmi je isto što i alti i winwin . čačani .
kuler je sekundarna stvar na grafičkoj i za to nemoj da očekuješ da ti daju drugi model / drugi primerak ajd i nekako /.
da je crkla neka elektronska komponenta na grafičkoj, to bi bila druga stvar.
u emmiju i dan-danas imaju univerzalne Arctic Accelero pro kulere od ~12e . Pa mogu valjda jedan da ti poklone , majkumu.
ako ne, u servisu imaju mali milion ispravnih kulera sa rashodovanih sličnih kartica , zamoli ih da ti zamene .
drugu karticu nemoj ni da sanjaš . nije ovo dojčland.
Pa imao je i tu opciju - da dobije pare nazad, ali uz onu stavku da ne moze dobiti pun iznos vec onaj koji je bio poslednji u cenovniku kad su je imali na lageru valjda. Otuda i onaj deo sa "ta karta vise nema istu vrednost" ... a ovo sa doplatom "staro za novo" - ne znam da li bi iko igde to prihvatio uopste.
Uostalom neka se oglasi i druga strana, ovako uz sav javasluk naokolo moze samo da se nagadja ko je koga i sta i gde...
emmi je isto što i alti i winwin . čačani .
kuler je sekundarna stvar na grafičkoj i za to nemoj da očekuješ da ti daju drugi model / drugi primerak ajd i nekako /.
da je crkla neka elektronska komponenta na grafičkoj, to bi bila druga stvar.
u emmiju i dan-danas imaju univerzalne Arctic Accelero pro kulere od ~12e . Pa mogu valjda jedan da ti poklone , majkumu.
ako ne, u servisu imaju mali milion ispravnih kulera sa rashodovanih sličnih kartica , zamoli ih da ti zamene .
drugu karticu nemoj ni da sanjaš . nije ovo dojčland.
Ne gubite vreme na razvlačenje nego odmah pretite inspekcijom ako je rok prošao.
Čim istekne rok a da vam nisu rešili obratite se Udruženju za zaštitu potrošača, oni će vas uputiti šta da radite. Najčešće je to pritužba inspekciji a slobodno pretite sudom, prodavcu/uvozniku sigurno nije u interesu da se bakće po sudu a zakon je na vašoj strani.
Dok god ljudi budu razmišljali: "Ma ko će da se bakće sa sudom/inspekcijom, daj da im oprostim", oni će se ponašati kako su se i ranije ponašali
Ma to bi sve bilo ok, ja bih naravno prihvatio drugi kuler, ali da je servis ponudio, ali posto je vec servis izdao taj magicni nalog onda je druga prica sto se mene tice, a maloprodaja, koja je duzna samo da resi problem (zamena uredjaja, povracaj novca), mislim da ne treba dalje da nudi serviserske usluge, jer bi se svakako ta graficka kakav god da je problem, vratila dobavljacu i oni bivaju refundirani od strane proizvodjaca.
Radim u jednoj poznatoj prodavnici sportske opreme, i sa milijardu % vam mogu reci da vama ne moze prodavac,uvoznik,serviser ili sta god da odredjuje koliko vredi neki proizvod posle X meseci ili godina ako je u garantnom roku. Znaci po nasim zakonima o zastiti potrosaca i pravilnicima o reklamaciji, kartica vredi 30719 din i pre dve godine i danas. Niko ih nije bio po usima da daju garanciju 2 godine na graficku. Kod mene u radnji je rok za resavanje reklamacionog procesa 10 radnih dana tj. 13-14 dana sa vikendima i desavalo se da nismo resili u zakonskom roku i nije bilo mazanja,musterija je pozvana i reklamacija mu je odobrena. Mislim da bi trebao da okrenes opet trzisnu i da kazes da nemas kome da se obratis za resavanje ovog spora i oni su duzni da te ili upute na neku drugu sluzbu (mislim na drzavnu a ne te renta-stan savetnike) ili da izadju sami i rese to. Nema ti sta da cekas kuler 10 ili 21 dan. Ja hocu danas da reklamiram ovu gradicku i oni ti daju potvrdu da si je ostavio na reklamaciji i posle odredjenog zakonskog roka (mislim da je za tehniku oko 40 dana) oni to moraju da rese. A ako ne rese posle zakonskog roka oni moraju da ti isplate 30 somica i cao.
Jbš ga sad, da imaš frižider kojem je motor počeo da bruji dok radi i majstor ti kaže da nemaju više tih motora na stanju, niti delova za popravku i izda ti to napismeno, da li bi tražio da ti menjaju ceo frižider?Pa jeste, na kraju krajeva ne moze da se ocekuje da vrate pare samo zbog prozujalog kulera ako grafika radi. Druga je stvar da je grafika crkla skroz. Ostaje ti samo da sacekas da stignu aftermarket gpu kuleri pa da zamenis.
Da ali su 2 puta nudili u Emmiu da zamene kuler... Pa sta bi ti voleo? Da ti druga prodavnica free zameni motor na frizideru ili da slusas i dalje kako se dere ?
a ako u garantonom roku menjas sam kuler, oni ti lepo kazu, e sad garancija vise ne vazi menjao si kuler.......Pa jeste, na kraju krajeva ne moze da se ocekuje da vrate pare samo zbog prozujalog kulera ako grafika radi. Druga je stvar da je grafika crkla skroz. Ostaje ti samo da sacekas da stignu aftermarket gpu kuleri pa da zamenis.
A kako bi se u Emmi-ju zamenio kuler? Poslali bi ga u Alti servis, a čovek je već napismeno dobio da ne mogu da mu zamene kuler,zar ne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari