Šta je novo?

Ja mozda jesam lud, ali nisam blesav :) .... reklamacija graficke karte u EmmiHouse-u

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@Prijatelj2708

Okani se "corava posla" i isterivanja pravde u Srbiji - idi i trazi neki Arctic Cooling Accelero ili Zalman VF ili nesto slicno i zavrsi tu pricu ( ustedeces i vreme i zivce i pare ).
 
emmi je isto što i alti i winwin . čačani .

kuler je sekundarna stvar na grafičkoj i za to nemoj da očekuješ da ti daju drugi model / drugi primerak ajd i nekako /.
da je crkla neka elektronska komponenta na grafičkoj, to bi bila druga stvar.

u emmiju i dan-danas imaju univerzalne Arctic Accelero pro kulere od ~12e . Pa mogu valjda jedan da ti poklone , majkumu.
ako ne, u servisu imaju mali milion ispravnih kulera sa rashodovanih sličnih kartica , zamoli ih da ti zamene .

drugu karticu nemoj ni da sanjaš . nije ovo dojčland.

To sve stoji da imaju te kulere, sto onda lepo servis to nije odradio, nego su izdali nalog? Samo iz tog razloga me ne interesuju ovi iz maloprodaje sto se tice njihovih drugarskih ponuda, nisu oni tu da misle o tome, mada sam ispao ***** sto sam uopste cekao jos tih dodatnih 21 dan da maloprodaja nabavi referentni hladnjak :p
 
Pa imao je i tu opciju - da dobije pare nazad, ali uz onu stavku da ne moze dobiti pun iznos vec onaj koji je bio poslednji u cenovniku kad su je imali na lageru valjda. Otuda i onaj deo sa "ta karta vise nema istu vrednost" ... a ovo sa doplatom "staro za novo" - ne znam da li bi iko igde to prihvatio uopste.
Uostalom neka se oglasi i druga strana, ovako uz sav javasluk naokolo moze samo da se nagadja ko je koga i sta i gde...

Radim u jednoj poznatoj prodavnici sportske opreme, i sa milijardu % vam mogu reci da vama ne moze prodavac,uvoznik,serviser ili sta god da odredjuje koliko vredi neki proizvod posle X meseci ili godina ako je u garantnom roku. Znaci po nasim zakonima o zastiti potrosaca i pravilnicima o reklamaciji, kartica vredi 30719 din i pre dve godine i danas. Niko ih nije bio po usima da daju garanciju 2 godine na graficku. Kod mene u radnji je rok za resavanje reklamacionog procesa 10 radnih dana tj. 13-14 dana sa vikendima i desavalo se da nismo resili u zakonskom roku i nije bilo mazanja,musterija je pozvana i reklamacija mu je odobrena. Mislim da bi trebao da okrenes opet trzisnu i da kazes da nemas kome da se obratis za resavanje ovog spora i oni su duzni da te ili upute na neku drugu sluzbu (mislim na drzavnu a ne te renta-stan savetnike) ili da izadju sami i rese to. Nema ti sta da cekas kuler 10 ili 21 dan. Ja hocu danas da reklamiram ovu gradicku i oni ti daju potvrdu da si je ostavio na reklamaciji i posle odredjenog zakonskog roka (mislim da je za tehniku oko 40 dana) oni to moraju da rese. A ako ne rese posle zakonskog roka oni moraju da ti isplate 30 somica i cao.
 
Poslednja izmena:
emmi je isto što i alti i winwin . čačani .

kuler je sekundarna stvar na grafičkoj i za to nemoj da očekuješ da ti daju drugi model / drugi primerak ajd i nekako /.
da je crkla neka elektronska komponenta na grafičkoj, to bi bila druga stvar.

u emmiju i dan-danas imaju univerzalne Arctic Accelero pro kulere od ~12e . Pa mogu valjda jedan da ti poklone , majkumu.
ako ne, u servisu imaju mali milion ispravnih kulera sa rashodovanih sličnih kartica , zamoli ih da ti zamene .

drugu karticu nemoj ni da sanjaš . nije ovo dojčland.

kokane ajde ti meni objasni nesto.

1. Covek je kupio kartu u Benchhousu i ima racun firme koja vise ne postoji
2. Kako moze da dobije pare od firme koja ne postoji
3. Realno bi mogao direktno od altija da dobije zamenu za tu kartu ako ne mogu da je poprave.

Ali opet ovo je Srbija pa je sve moguce :D
 
Garancija je validna i posle gasenja firme. Uz to ima i regularan fiskalni racun. Sve je na njegovoj strani. trazi da ti daju sa stanja Accelero Extreme ako nema ref kuler. :D
 
Ukratko moje dosadasnje iskustvo sto se tice "novog "zakona zastite potrosasca - Mozemo taj zakon da okacimo macki o rep. Apsolutno ga NIKO ne postuje,svi teraju kako prodavcima i uvoznicima odgovara, potrosac je i dalje ubedljivo yebena strana... Vecina jos uvek prica stare "45 dana"price ,drze robu na servisu koliko oni zele,dok ih ne umoris kombinacijom telefonsko zvanje+ licni odlasci -intervencije -nista ne mozes da uradis- nece te se ni setiti. Toliko.
 
Nisam siguran da li se novi zakon o zaštiti potrošača odnosi na ovaj slučaj jer je grafička kupljena pre 2 godine ali po novom zakonu stanje je sledeće:

Rok za odogovor na reklamaciju je 15 dana (za to vreme mora da ti reši problem)
Po zakonu nisi više dužan da prihvatiš popravku nego možeš odmah da tražiš nov proizvod ili da ti vrate pare (onoliko koliko piše na fiskalnom)

Ne gubite vreme na razvlačenje nego odmah pretite inspekcijom ako je rok prošao.
Čim istekne rok a da vam nisu rešili obratite se Udruženju za zaštitu potrošača, oni će vas uputiti šta da radite. Najčešće je to pritužba inspekciji a slobodno pretite sudom, prodavcu/uvozniku sigurno nije u interesu da se bakće po sudu a zakon je na vašoj strani.
Dok god ljudi budu razmišljali: "Ma ko će da se bakće sa sudom/inspekcijom, daj da im oprostim", oni će se ponašati kako su se i ranije ponašali
 
Nedavno sam imao slican problem sa g***tronom, zavlacili su me za Samsung monitor tacno do isteka tog famoznog roka od 45 dana.
Ti si graficku kupio za vreme vazenja starog zakona i koliko ja znam ( informacije iz trzisne inspekcije ) taj se primenjuje u tvom slucaju.
Dakle, kontaktiraj inspekciju ponovo, sa tim potvrdama koje imas morali bi da reaguju.
 
Ne gubite vreme na razvlačenje nego odmah pretite inspekcijom ako je rok prošao.
Čim istekne rok a da vam nisu rešili obratite se Udruženju za zaštitu potrošača, oni će vas uputiti šta da radite. Najčešće je to pritužba inspekciji a slobodno pretite sudom, prodavcu/uvozniku sigurno nije u interesu da se bakće po sudu a zakon je na vašoj strani.
Dok god ljudi budu razmišljali: "Ma ko će da se bakće sa sudom/inspekcijom, daj da im oprostim", oni će se ponašati kako su se i ranije ponašali

http://www.youtube.com/watch?v=QuT-VsAl2w8

Inače, ja sam pre 2 godine kupio u g****tronu, mali ručni NIKON fotoaparat, košta je 18.000din. Već na prvom snimku sam primetio da su slike muljave, posle dva dana sam otišao kod njih direktno u servis rekao u čemu je problem, serviser je ispucao nekolika snimaka prebacioslike na komp, video o čemu se radi, za minut napisao na servisnom listu da mi se omogući izbor uzimanja novog istog aparata, sličnog aparata za sličnu cenu ili povraćaj punog iznosa. Kada sam se vratio u radnju odakle sma kupio to, pokazao sam momcima list iz servisa oni su me pitali šta želim, ja sam rekao povraćaj kompletnog novca, bez prigovora su uzeli nazad aparata i vratili mi kompletan iznos.

Dakle profesionalnost na nivou, e sada to je bilo 2 dana posle kupovine, ne znam šta bi bilo daje to bilo posle godinu ipo dana recimo, ali mislim da bi trebali isto da postupaju.
 
Ljudi, okanite se inspekcije, oni za to više nisu nadležni, odnosno mogu da zezaju prodavca ako ne poštuje rokove. Pošto je Alti na vreme (rok 15 dana) odgovorio na reklamaciju (da ne može da popravi), dalje sve što može da uradi je da potraži nekog advokata koji je upućen u ovu problematiku tj. uzima ovakve sporove i da ih tuži na sudu, a na sudu ih dobija skoro sigurno jer ima potvrdu iz Alti servisa da nisu bili u mogućnosti da poprave... što znači da je maloprodaja dalje morala da mu vrati pare bez obzira što nekome to ovde izgleda kao nemoguća stvar.

Sad, na njemu je da li će da se petlja sa sudovima i advokatima za 300e eventualne dobiti.
 
Poslednja izmena:
Pa jeste, na kraju krajeva ne moze da se ocekuje da vrate pare samo zbog prozujalog kulera ako grafika radi. Druga je stvar da je grafika crkla skroz. Ostaje ti samo da sacekas da stignu aftermarket gpu kuleri pa da zamenis.
 
Poslednja izmena:
Da prenesem moja dva iskustva: Prvo je sa jednom radnjom koja prodaje gaming opremu. Kupio misa kod njih Steelseries Ikari laser, i godinu i po dana radio kako treba, i onda crkne skrol. Odnesem kod njih, oni kazu saljemo na servis, javicemo vam sta i kako. Posle dvadesetak dana, zovu i kazu ne mozemo da popravimo, al posto nemamo vise taj, mozete neki drugi ili kompletan povracaj novca. Uzeo sam pare, vratili mi kompletnu placenu sumu i resena stvar.

A drugi slucaj je sa jednom radnjom koja prodaje hi-fi audio opremu. Kupio sennheiser bubice od 8000din, koje su pocele posle 7-8 meseci da gube kontakt. Odnesem samo slusalice i garanciju, i na vratima me covek saceka, ja mu kazem reko gube kontakt, a on ni pet ni sest: Ma nema frke verujem ti, sacekaj tu. I momentalno mi donosi druge nove, samo lupio pecat na staru garanciju, i kaze izvoli. E tako se to radi.

Dakle ima i kulturnih radnji, nisu svi prevaranti, ali najvise mrzim kad te neko zavlaci, a jos si mu debelo iskesirao, kao recimo ovaj decko za graficku. Pa nece oni propasti ako mu daju novu ili mu vrate pare. E to je ono najgore ciganisanje u zemlji zvanoj Srbikistan. Mada, sve se da resiti, na ovaj ili onaj nacin, samo je pitanje koliko je ko spreman da ide daleko. Licno 30 000 din im ne bih oprostio nikako.
 
Poslednja izmena:
Ma to bi sve bilo ok, ja bih naravno prihvatio drugi kuler, ali da je servis ponudio, ali posto je vec servis izdao taj magicni nalog onda je druga prica sto se mene tice, a maloprodaja, koja je duzna samo da resi problem (zamena uredjaja, povracaj novca), mislim da ne treba dalje da nudi serviserske usluge, jer bi se svakako ta graficka kakav god da je problem, vratila dobavljacu i oni bivaju refundirani od strane proizvodjaca.

Upao si u neverending loop...
 
Radim u jednoj poznatoj prodavnici sportske opreme, i sa milijardu % vam mogu reci da vama ne moze prodavac,uvoznik,serviser ili sta god da odredjuje koliko vredi neki proizvod posle X meseci ili godina ako je u garantnom roku. Znaci po nasim zakonima o zastiti potrosaca i pravilnicima o reklamaciji, kartica vredi 30719 din i pre dve godine i danas. Niko ih nije bio po usima da daju garanciju 2 godine na graficku. Kod mene u radnji je rok za resavanje reklamacionog procesa 10 radnih dana tj. 13-14 dana sa vikendima i desavalo se da nismo resili u zakonskom roku i nije bilo mazanja,musterija je pozvana i reklamacija mu je odobrena. Mislim da bi trebao da okrenes opet trzisnu i da kazes da nemas kome da se obratis za resavanje ovog spora i oni su duzni da te ili upute na neku drugu sluzbu (mislim na drzavnu a ne te renta-stan savetnike) ili da izadju sami i rese to. Nema ti sta da cekas kuler 10 ili 21 dan. Ja hocu danas da reklamiram ovu gradicku i oni ti daju potvrdu da si je ostavio na reklamaciji i posle odredjenog zakonskog roka (mislim da je za tehniku oko 40 dana) oni to moraju da rese. A ako ne rese posle zakonskog roka oni moraju da ti isplate 30 somica i cao.

ja sam imao nedavno iskustvo sa sobnim bajsom. pokvario se, bio na servisu oko 2 meseca (pritom sam ih zvao skoro svake nedelje) onda sam lepo došao u radnju dao im garanciju(koja je u međuvremenu istekla dok je "popravak" trajao) malo zapretio inspekcijom i dobio varijantu da doplatim za novi a da mi od njegove cene oduzmu tačno u dinar koliko sam platio stari, iako je to bilo 2 godine ranije i trenutna cena mu je bila znatno niža.
ali ovo podebljano u tekstu je najvažnije, bez toga danas nema ništa kad se nešto reklamira
 
Pa jeste, na kraju krajeva ne moze da se ocekuje da vrate pare samo zbog prozujalog kulera ako grafika radi. Druga je stvar da je grafika crkla skroz. Ostaje ti samo da sacekas da stignu aftermarket gpu kuleri pa da zamenis.
Jbš ga sad, da imaš frižider kojem je motor počeo da bruji dok radi i majstor ti kaže da nemaju više tih motora na stanju, niti delova za popravku i izda ti to napismeno, da li bi tražio da ti menjaju ceo frižider?
 
Da ali su 2 puta nudili u Emmiu da zamene kuler... Pa sta bi ti voleo? Da ti druga prodavnica free zameni motor na frizideru ili da slusas i dalje kako se dere ?:D
 
Ali servis nije mogao da zameni kuler i napismeno to tvrdi. Da ne spominjemo da su već probili rokove koji su sami postavili. Još, neko u temi napisa da je referenti kuler bolji u smislu da pokriva sve delove karte. Može da se ubaci drugi tip motora u frižider, ali će ili više da troši struje ili neće moći da drži potrebnu temperaturu u svim delovima tela frižidera ili će da bude bučniji od ispravnog originalnog motora (manje bučan od pokvarenog, ali i dalje bučniji od nepokvarenog).
 
Poslednja izmena:
Moje iskustvo posle 4-5 reklamacija u zadnjih 2 godine, a reklamirao sam razne gluposti jedva zamislive je da treba ići đonom u startu, a onda samo smaranje, smaranje i smaranje bez mnogo pretnji. Doći će do toga da im se okrene stomak kada te čuju, pa će hteti samo da te se što pre otarase.

Znam ja da je baš lepo kada bi mogao da 3 dana pre isteka garancije dobiješ novu kartu :D ali to malo teže ide.
Ajde da je ova tvoja skroz crkla, kao što je meni vrisnula ref. 4870 512MB (kupio je polovnu za 100e, 2 meseca pre), pa tri dana pred istek garancije dobijem glanc novu 5770 1GB :p (prodao je odmah za 120e), ali realno je za očekivati da će da ti zamene cooler na njoj. Idi na tu varijantu i neka ti namontiraju neko kvalitetno nereferentno hlađenje koje završava posao. Nije mi samo jasno da li si ti odbio nereferentni cooler ili je bila priča samo oko polovnog referentnog venta?

Takođe mi nije jasno kako nisu mogli u Altijevom servisu ventilator da ti srede.

Ajde da pokrenemo peticiju radi zamene coolera, mislim stvarno neće bankrotirati zbog 15-20e :S:

Emmijevci zamenite mu cooler aman ili ću da dođem da reklamiram creva od vodenog hlađenje, kao i fan controler koji ispušta čudne zvukove u zadnje vreme (sumljam na neispravnost istog), a i oni šrafovi koje sam kupovao u zadnje vreme čini mi se da nisu po specifikaciji. :smash:
 
Da ali su 2 puta nudili u Emmiu da zamene kuler... Pa sta bi ti voleo? Da ti druga prodavnica free zameni motor na frizideru ili da slusas i dalje kako se dere ?:D

A kako bi se u Emmi-ju zamenio kuler? Poslali bi ga u Alti servis, a čovek je već napismeno dobio da ne mogu da mu zamene kuler,zar ne?
 
Ja sam skoro imao uredjaj u ovlascenom servisu Tehnomanije i zavlacili su me 45 dana (stize im motor i baterija za uredjaj od 1800din, kako da ne), na isteku roka mirno ih pozovem i trazim razresenje sto i dobijam. Odem u Tehnomaniju sa aparatom i potvrdom na kasu, uzmem drugi proizvod koji mi se svidja, bolji, doplatim i dovidjenja prijatno.

Drugi slucaj je moja keva sto reklamira patike u Planeta sport-u, odlepile se bratu patike posle 3 meseca skroz se raspale, nosio ih samo u sali za fizicko. Iste takve ima vec duze vreme nosi ih i po kisi i snegu ko nove su. Odnese ona njima na reklamaciju, oni proslede svojoj firmi za vestacenje Jugoinspekt-u gde po defaultu napisu da su patike nepravilno odrzavane i nosene po mokrom (a na deklaraciji pise za suvo naravno) i da se reklamacija odbija. Nebitno je sto je ona napomenula sve ovo sto sam napisao i da su nosene u sali, i da ima iste takve koje su citave i posle godinu dana. Zalila se i trzisnoj, i drustvu za zastitu potrosaca, niko nije nadlezan. Ostavili joj opciju da se zali istoj toj firmi koja vrsi vestacenje i da plati za tu "uslugu" 12000din (patike vrede 5k). Sad pokusava preko centra za medijaciju ali slaba vajda, nema zastite za kupca protiv velikih firmi, inspekcija silji djoku samo na male prodavnice.

Sto se tice slucaja sa Altijem, ako je servis dao razduzenje nema tu sta maloprodaja da pametuje. Izgleda da je Alti delio i sakom i kapom kad je bio jak ko zemlja, resavali su reklamacije i na svoju stetu da bi odrzavali imidz. Sad kad su pred raspaom i u kreditima do guse, pilicare i oni.
 
eeee pa to su moji drugari u emmi-ju, oni meni izlaze u susret, oni licno misle da ce da cackaju tu graficku, oni su pametniji od servisa :D lol

Da, odbio sam nereferentni kuler jer smatram da imam prava da trazim originalni, sto oni kakvi god da su, nisu osporavali.
 
vidim ja da cesh ti ipak chistiti i podmazivati taj shto imash ;)

originalni ne da necesh dobiti, nego mozesh samo da sanjash o tome :D
 
To je normalna politika cak i u Tehnomarketu gde sam radio- ogromna firma, bavi se svakakvim okolisanjem od zakona, ali kada potrosac donese nalog iz servisa, nikada niko nije pitao niti tumacio da li bi to mozda ipak moglo da se popravi, nego se potrosacu odmah nudi ili drugi isti, ili neki drugi uredjaj, ili novac, sve po zelji potrosaca. Kada sam pricu ispricao direktoru TM-a, frapirao se covek
 
upalis komp, zaustavis vent na grafici, cekas da crkne, i onda odes po svoje pare, ili po novu grafiku......kad su bezobrazni,budi i ti
 
Da li moze elektronska komponenta tipa memorija ili grafika da se sprzi el. varnicom (mislim na one upaljace za cigarete koji kad se raskupusaju imaju onaj deo sa zicicom koja kad je blizu metala kad se aktivira baca e. luk) , mozda moze da pomogne to i ovde ?
 
A kako bi se u Emmi-ju zamenio kuler? Poslali bi ga u Alti servis, a čovek je već napismeno dobio da ne mogu da mu zamene kuler,zar ne?

Napisao je da je dobio pismenu potvrdu da ce mu zameniti i staviti referentni cooler kad stigne. A posto je kupio karticu pre 2 god i spada pod stari garantni rok odnosno popravka od 45 dana (radnih), onda koliko sam shvatio, to jos nije isteklo. Pa samim tim i ne moze da trazi povracaj novca jer se ceka deo jos.
A i kao sto je receno tesko da moze da dobije celu graficku kartu novu zato sto komponenta koja MOZE da se popravi ne radi. Sto znaci da ce mu verovatno zameniti, e sad druga prica je sto njima delovi stizu kao da idu prvo rutom do meseca pa do srbije i ceka se.....

EDIT:
@seizmos - njemu je sad istekla garancija pa bolje da nista ne przi :D nego da se lepo saceka cooler da stigne.
 
Poslednja izmena:
Ako je servis koji opravlja grafike rekao da ne moze da popravi i da mu se da druga karta, sta vi imate sada da palamudite o tome dal moze ili ne moze da se popravi, Moze da se popravi, oni nisu imali kuler, i rekli su da mu daju novu grafiku. Da su odmah uzeli kartu i rekli zamenicemo ti kuler, to bi bilo skroz korektno sa njihove strane. A kako moze prodavnica da zameni kuler, kad je njihov servis rekao da nemaju kuler i da daju drugu karticu. Idi tamo i zahtevaj karticu. Ja bih ostao ceo dan tamo i stajao ispred kase i ometao njihov rad dok mi ne odrate to sto treba. Neka oni rese pitanje toga dal ce ti dati karticu ili nece sa servisom. Ako moze servis da ti zameni kuler, neka zameni, ali neka ti uracunaju ovih 25- vise dana cekanja...
 
Neeeee, nisi ti lepo citao, pa nemoj ti da palamudis bez razloga.
" ...ali da ce mi dati overen pismeni nalog da nisu uspeli da rese problem i da ja mogu da idem u maloprodajni objekat da resim to..."
Sad je pitanje sta su podrazumevali pod tim da resi to. Kod nas (u dobrom delu slucajeva) prodavci traze najmanju rupu kako nebi izdejstvovali neku zamenu u garanciji odnosno kako oni nebi otisli u minus(koliki god da je).

U ostalom, nismo videlu tu potvrdu i sta pise na njoj.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno