Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

mua dib

Čuven
Učlanjen(a)
19.02.2005
Poruke
61
Poena
620
Mislim da bi bilo jako dobro da se ova tema stalno proširuje i ako je moguće da bude sticky. Ja sam potstaknut da je pokrenem zato što imam loše iskustvo i želju da svi koji budu kupovali rečunar znaju koje radnje treba zaobilaziti.
Reč je o Novosadskoj prodavnici računara „CORONA“, adresa: Miše Dimitrijevića 2.
Problemi su sledeći:
Pre tri meseca sam im odneo dvd rezač Plexor na reklamaciju i posle 48 dana čekenja i telefonskog cimanja, kad sam otišao da rešim problem vlasnica radnje me je napala kao da sam došao da ih pokradem. Moja jedina greška je bila što nisam hteo da budem pe..r i da odma dođem sa inspekcijom pošto su prekršili zakonsku obavezu.
Sledeći problem sa istom radnjom je da sam pre sedamnaest dana odneo Abit matičnu ploču pošto je crkla integrisana zvučna karta i opet me zavlače sa istim frazama kao i prošli put: nije do nas, nismo mi krivi, kriv je generalni uvoznik...
 
Dragisa je vlasnik i covek je skroz ok, nikada nisam imao problema sa Coronom, a dosta sam tamo kupovao.
 
Ako si čekao duže od 45 dana, nema priče. Ako nemaju tu ploču, moraju da ti daju isti ili sličan model i tu je kraj. Baš te briga ko je kriv. Oni u tom slučaju "ne smeju" da se bune jer je takav zakon.
Ja moram da spomenem Mikrodizajn koji me je tako lepo zaj*bao. Delimično sam i ja kriv. Kupio sam pre 3 godine ploču, procesor, ram i hdd i kućište kod njih. Sve sem kućišta, proveo 3 meseca na netu istrživajući šta da uzmem i na kraju puknem 600-700 eura na ploču, proc i ram i on mi kaže uzmi ovo JNC kućište kad si uzeo ektra konfu treba ti i extra kućište (od 100 eura). Auf, 3 harda mi je napajenje spržilo, ali bukvalno su varnice letele po kućištu. Posle toga više ni jednom nisam zakoračio u tu firmu (osim za garanciju za hdd-ove oko čega je bila neviđena svađa).
 
U Jagodini definitivno treba izbegavati FIM Computers. Znam vise slucajeva gde nisu priznavali garanciju za uredjaje u garantnom roku, pa su trazili kes od kupaca za nove uredjaje, a pokvarene su ipak slali na servisiranje, pa su na kraju, zamenjene uredjaje ponovo prodavali!
Dakle uzas!
(ovaj post nikako ne bi trebalo izbrisati, i namena mu je da bar nekom bude od koristi)
 
mua dib je napisao(la):
Mislim da bi bilo jako dobro da se ova tema stalno proširuje i ako je moguće da bude sticky.

Odlicna ideja! Sto se CORONE tice tamo sam pre 2-3 godine kupio neko kung-fu napajanje koje je posle mesec-dva crklo i bez reci su mi ga zamenili. Istina je da su zenske persone koje tamo rade prilicno odbojne i antipaticne ali sta je tu je.
Moram priznati da nikada nisam imao problema sa reklamacijama ali definitivno moram izdvojiti Bit-computers kao radnju u kojoj radi najantipaticniji i najneljubazniji prodavac. Rec je jednom niskom deranu, ruznom, koji je non-stop mrzovoljan, neraspolozen i besan. Bob Rock je za njega ambasador dobre volje.
Pre izvesnog vremena sam postavio ili bolje reci POKUSAO da postavim temu sa naslovom tipa "zene u kompjuterskim radnjama" gde sam hteo da se povede diskusija o tome koja je zapravo njihova uloga u prodavnicama racunarske opreme. Da li je razlog "zagoreli gazda", inteligencija ili nesto trece. Ja samo znam da kad god mi se javi zenska persona na telefon u nekoj radnji, u 99% situacija sledi ono cuveno: "momenat dacu vam kolegu" :mad: U bliskoj buducnosti ce ih verovatno roboti zameniti (automatizacija i smanjenje troskova) :d
 
A jeste li primetili da smo mi, kompjuterski entuzijasti i poznavaoci, posebno osetljivi kada treba da udjemo u bilo koju radnju koja se bavi prodajom racunara, sve nam smeta od ljubaznosti/neljubaznosti do ubedjivanja da je bas ova komponenta ista kao i ona koju smo trazili ali je ta bas pre par minuta prodata, da treba samo da platimo i komponenta sigurno stize u ponedeljak jer je kamion na carini...

Ja priznajem da do sada nisam bio ni u jednoj vecoj radnji a da me nisu obuzele sujetne misli "on ce meni", nekad sa razlogom a nekad i bez razloga, ali sam se sa godina smirio, tako da sada u prodavnice ulazim sa smeskom :D na licu unapred...

P.S. tema ne moze uspeti zbog zlonamernosti i konkurencije...
 
Mene su takodje u Mikrodizajnu zavlacili duze vreme za garanciju i tek posle par ostrijih reci i posle mesec dana cekanja su zamenili neispravnu komponentu
 
Postoje dve stvari koje me nerviraju na našem tržištu:
1. Ljudi koji otvaraju prodavnice računara često nemaju veze sa njima, pa zapošljavaju isto tako nestručni kadar (moj ćale je hteo da otvori jednu, a pekar je po zanimanju). Automatski je podrška jednaka nuli, a kad ih pitaš da ti daju neku precizniju informaciju u vezi komponente, gledaju te kao da si ih pitao nešto na kineskom. Skoro sam kupio kućište iz potpisa u Hgspot-u i lik nije znao da mi otvori bočnu stranicu, bez obzira što na ručici piše na koju stranu treba gunuti da se otvori. Izgovor mu je bio da su ga tek dobili, a imaju ga na cenovniku bar mesec dana. Pa ja ga nisam video u životu i odmah sam ga otvorio!!! Da ne pričam šta je bilo kada sam ga pitao za tajming nekog rama koji su imali tu.
Zbog iste stvari postoje problemi sa garancijom.
2. Na našem tržištu postoje samo komponenete koje distributeri uvezu i to je to. Nema poručivanja, nego po principu to ti je što ti je. Za sve ostalo možeš samo da ga gledaš na netu ili da imaš sreće da možeš da putuješ u EU i SAD pa tamo da nabaviš.
 
PeraNS je napisao(la):
Pre izvesnog vremena sam postavio ili bolje reci POKUSAO da postavim temu sa naslovom tipa "zene u kompjuterskim radnjama" gde sam hteo da se povede diskusija o tome koja je zapravo njihova uloga u prodavnicama racunarske opreme. Da li je razlog "zagoreli gazda", inteligencija ili nesto trece. Ja samo znam da kad god mi se javi zenska persona na telefon u nekoj radnji, u 99% situacija sledi ono cuveno: "momenat dacu vam kolegu" :mad:
1. Sekretarice i rade u firmi da bi se javljale na telefon i prebacile ti vezu onome kome treba i ko je zaduzen za taj deo posla kojim se firma bavi a tebi konkretno treba! A ti prijatelju bolje leci zivce... ;) NHF A mozda je ona samo pametna pa te otkacila i uvalila kolegi :d xe xe xe
2. Moja drugarica je bas zbog takvih kao ti i takvog stava (Zene i kompjuteri!?! Ma daj :wall: ) i odustala od tog posla iako je radila u 3 firme i znala vise nego svi ostali!!! Bilo joj je dosta napadnih klinaca i ljudi koji traze muskarca jer imaju predrasude prema zenama i ne daju im da pipnu njihov cenjeni komp!!! A i kad mu musko radi nesto dise mu za vratom i no0n stop pita: Sta mu sad radis?" i "Neeee, to ne diraj, to ne moze!!!" :crash: :mad: Meni je muka od takvih.
Nista licno, ali jel ti je sad malo jasnija situacija? Ne znam zbog cega si samo POKUSAO da postavis temu o zenama ali dobro je da nisi... Imaju i one dusu i trebaju i one nesto da rade i isto tako mogu dobro da rade posao kao i muskarci.
 
silencer je napisao(la):
Kompjuterska radnja : "Pheonix system d.o.o.", adresa: Bul. Kralja Aleksandra 72. Ne toliko zbog same radnje vec zbog jednog krajnje drskog i bezobraznog radnika, a sudeci po njemu verujem da su i ostali takvi.
Resio ja da kupim tft i jedne subote krenuo ja da zovem firme i raspitujem se za cene. Zovem ja tako pheonix i javlja se lik mrzovoljan, nadrndan koji se ljuti kad ga neshto pitash i pocinje da se dere na slusalicu.

Ne znam dal' Igor (gazda) prati ovde diskusije, al' možda si baš njega nab'o u tu subotu. Sudeći po stavu, reko bih da jesi... :d Ne poznajem čoveka, mislim, ne družimo se po kafanama ;), bio sam par puta što poslom, što da kupujem tamo i u principu je OK. Sem kad je mrzovoljan. A i to je razumljivo za subotu pola sata posle kraja radnog vremena. :-devil-: Što se tiče nabadanja, ja se ne bih cimao da ostavim 300€ u subotu popodne nekome ko mi već preko telefona deluje drsko tako da, sorry guys, ali nije vam neka kritika. Jeste drzak, jeste bezobrazan, ali je hteo da vam učini uslugu da bi prodao nešto. Ako niste hteli da pređete preko čisto poslovne odluke zbog nedostatka manira, trebalo je da sačekate ponedeljak i ljubazno pile u miniću u radnji pored za 10 evra više i kraj priče. Nabadanje možete da pomerite za subotu uveče. :smoke:

Malo gore, za momka koji je istresao 700€ za komponente i uzeo JNC 'po preporuci prodavca', prijatelju, NHF, ali ja ne znam na koju foru si ti pristao na to napajanje ili kućište, šta god da je i još kukaš. :crash: A tek cena od 100 evrića, nisam ni sanjao da JNC pravi nešto s tom cenom. :p

LM, da ne ispadne da podyebavam ljude koji su ispušili ovako ili onako, moje, recimo negativno, iskustvo je bilo u Bel Compu - dođem po preporuci uvoznika (pitao njih koji vaš diler ima u MP ono što mi treba), pitam jel imate Seagate SATA 7200.9 seriju, 160ce, treba mi dva komada, čovek kaže imamo, daj, samo da odem do magacina, nema njega, ja reko da požurim pa kolega provuče vizu za dva harda, kad je ovaj doneo, ispade da su to 7200.7 diskovi. Pogledao, konstatovao da to nije to, ***a, nismo se razumeli (mada sam ja napomenuo da mi treba .9 serija, čovek se pravdao da sam tražio SATA a ne SATA2 :wall: ), nema problema, storno vize, storno fiskalnog, doviđenja prijatno. Neću baš trčati ponovo u Bel posle tog iskustva, ali opet, ne smatram da su ovakvi ili onakvi, ne bih da otvaram javne polemike dal' su trebali ovo ili ono, jednostavno, takva je situacija bila, obzirom da su mi blizu posla, bio par puta posle da pazarim neke sitnice i OK je bila usluga. Znači, jedno negativno iskustvo nije merodavno u toj meri da trubimo okolo kako je neko ološ. Možda sam pomenuo ovde kako ljudi prodaju matore diskove, ali baš poseban thread i etiketiranje... Ima ih koji zaslužuju, ali cenim da nismo merodavni sa, najčešće, jednom kupovinom ili reklamacijom.

Bottom line, mogao sam da progutam i odem ovo oko diskova pa da posle kukam kako su me ispalili, *****ali i šta sve ne. Informišite se, ne kupujte ako vam se ne sviđa prodavnica, feeling ili glas koji bije radnju i to je to. Svi ti ljudi rade za platu i malo njih ima nešto od toga što će s vama da se kači za reklamaciju ili oko prodaje. A ako ste već ovde na benchu, onda bar nemojte da kupujete tako preko kolena u subotu popodne po svaku cenu ili JNC krševe, jer tu ne pomaže nikakva kuknjava posle.

PS. Ne opravdavam neobrazovano osoblje, drske vlasnike, krševe koji se prodaju, ali nije u redu ni javno pljuvati po firmama zbog ličnog negativnog iskustva za koje imate prilično subjektivne stavove.

Just my 2 cents.
 
mickeyrs je napisao(la):
Malo gore, za momka koji je istresao 700€ za komponente i uzeo JNC 'po preporuci prodavca', prijatelju, NHF, ali ja ne znam na koju foru si ti pristao na to napajanje ili kućište, šta god da je i još kukaš. :crash: A tek cena od 100 evrića, nisam ni sanjao da JNC pravi nešto s tom cenom. :p
Mislim da je ipak bilo 50e.
Tada nisam znao apsolutno ništa u vezi napajanja i kućišta i za to sam samo ja kriv. On je kriv što je znao kakvo je to đubre, a preporučio mi ga je, napisao sam već kako. To ti kako kad bi otišao u prodavnicu automobila, kupio mercedesa, ali nisi siguran koje bi gume da staviš na njega i prodavac ti kaže "kad si već kupio ekstra auto, stavi ove extra gume od trayal-a". U principu, to je odnos prema mušteriji. Neka to ****** prodaje uz low end konfe ljudima koji mu za ceo komp ostave duplo manje nego što sam ja za par komponenti. Sutra sam mogao da mu npr. ostavim 200e za grafiku ili neku drugu komponentu. Zna se kako se ophodiš prema dobrim i prema lošim (slabim) mušterijama, a ne da uvaljuješ ****** kome stigneš. Posle kad sam odneo hard, koji mi je crkao zbog tog njegovog "extra" kućišta, rekao je, citiram: "šta, izgoreo čip, ne interesuje me nema garancije". Pa krene da me ubeđuje kako je to strujni udar, a ja ga pitam kako to da su bukvalno sevale varnice i čip se praktično skroz istopio a "extra" napajanju nije ništa, nije znao da mi odgovori, pa je doveo čoveka koji je inžinjer elektrotehnike (tako se pretstavio) i samo rekao: "moguće je". Ja rekoh, ako je napajanje ispravno, nije moguće, da donesem da proverite? NE NE NE neću ja to da gledam. Na kraju sam našao foru da ga nateram da prizna garanciju ali do kraja je bio istrajan u tome da je napajanje dobro i da neće ni da ga proveri.
 
mickeyrs je napisao(la):
ali nije u redu ni javno pljuvati po firmama zbog ličnog negativnog iskustva za koje imate prilično subjektivne stavove.

Uopste se ne slazem cak naprotiv, ovde treba izneti sva ruzna iskustva jer zasto uciti na sopstvenim greskama? Jeftinije je uciti na greskama drugih a to koliko su ti stavovi subjektivni, to neka procene ljudi koji citaju forum. Lepo bi bilo navesti i neke prodavnice koje posluju fer i korektno jer sigurno ima takvih.
 
mickeyrs je napisao(la):
Ne znam dal' Igor (gazda) prati ovde diskusije, al' možda si baš njega nab'o u tu subotu. Sudeći po stavu, reko bih da jesi... :d Ne poznajem čoveka, mislim, ne družimo se po kafanama ;), bio sam par puta što poslom, što da kupujem tamo i u principu je OK. Sem kad je mrzovoljan. A i to je razumljivo za subotu pola sata posle kraja radnog vremena. :-devil-: Što se tiče nabadanja, ja se ne bih cimao da ostavim 300€ u subotu popodne nekome ko mi već preko telefona deluje drsko tako da, sorry guys, ali nije vam neka kritika. Jeste drzak, jeste bezobrazan, ali je hteo da vam učini uslugu da bi prodao nešto. Ako niste hteli da pređete preko čisto poslovne odluke zbog nedostatka manira, trebalo je da sačekate ponedeljak i ljubazno pile u miniću u radnji pored za 10 evra više i kraj priče. Nabadanje možete da pomerite za subotu uveče. :smoke:
Nemoj da se brines, nije to jedina firma koja prodaje (po "nizim" cenama) tft monitore. Niti smo mi trazili vanserijsku ljubaznost ili zgodno "pile" u minicu, samo normalnu prodajnu uslugu, a ne iskaljivanje njegovih frustracija. Onakva drskost i bezobrazluk su necuveni. Samo je zalosno da jedna takva osoba vodi firmu cija je prevashodna delatnost odnos i interakcija sa ljudima, kupcima, musterijama..
 
Poslednja izmena:
Posto sam vec kudio red je i da malo pohvalim Imtel shop koji mozda cak rade i previshe profesionalno(jednom sam zagubio fiskalni racun i bilo je problema da se ostvari garancija iako sam doneo original njihov garantni list)
MAda ipak je greska bila moja jer je pisalo da garancija vazi samo uz fiskalni racun...
 
Da li garancija važi uz npr. fotokopirani fiskalni račun? (ja sve račune fotokopiram, jer vremenom izblede, neki put i posle par meseci)...
 
PeraNS je napisao(la):
Lepo bi bilo navesti i neke prodavnice koje posluju fer i korektno jer sigurno ima takvih.

Slažem se. Pohvalio bih Eurolink (team 2000) jer su mi u nekoliko navrata izašli u susret ostavši prekovremeno da bi sastavili konfu, a da su pritom bili ljubazni i korektni.

P.S. To je naravno samo moje mišljenje, na osnovu iskustva koje sam imao sa njima.
 
Pa trebalo bi da se priznaje, posle duzeg vremena. Ali ako hoces da vratis robu mora original fiskalni. I ja imam samo dobra iskustva s Imtel-om doduse robu mi salju postom i fiskalni je uvek priheftan uz garanciju. Takodje ja bih preporucio i user-a sa ovog foruma JoKa, kupljenu PQI memoriju koja je crkla je zamenio bez potrebe za bilo kakvim cimanjem. Sto se tice losih iskustava ja ih nisam imao posto mi osim kineskih napajanja nisam imao potrebe da reklamiram nesto. A da hard jedan kupljen uz komp u Monitor-u zamenjen nakon 2,5 god uz doplatu (mozda malo vecu nego sto je trebalo) za veci.
 
PC diskont,zaobici u shirokom luku,prvo ne znash shta ti daju,kutije retko kad imaju,ljubaznost na nivou crko mi je modem-dodjite za mesec i po dana...Jednom sam se opeko i nikad vishe kod njih...
 
Ako iznosimo i dobra iskustva onda je moje sa Microsystemsom. Kupio sam kod njih gomile komponenti i nikada nisam imao lose iskustvo sa njima. Doduse jedina stvar koju sam vracao na garanciju je bio modem a i njega su mi zamenili relativno brzo. Takodje dosta dobro iskustvo imam sa Eurolink-om dok su jos radili u onoj kuci blizu Ustanicke. Imao sam jedan hdd koji je crkao posle dva meseca i zamenili su ga u roku od 10 minuta :)
 
mickeyrs je napisao(la):
...iskustvo je bilo u Bel Compu - dođem po preporuci uvoznika (pitao njih koji vaš diler ima u MP ono što mi treba), pitam jel imate Seagate SATA 7200.9 seriju, 160ce, treba mi dva komada, čovek kaže imamo, daj, samo da odem do magacina, nema njega, ja reko da požurim pa kolega provuče vizu za dva harda, kad je ovaj doneo, ispade da su to 7200.7 diskovi. Pogledao, konstatovao da to nije to, ***a, nismo se razumeli (mada sam ja napomenuo da mi treba .9 serija, čovek se pravdao da sam tražio SATA a ne SATA2 :wall: ), nema problema, storno vize, storno fiskalnog, doviđenja prijatno....


Sto se tice ove firme- mislim da se varas. Ne verujem da je neko hteo namerno da te zavuce vec je samo bio nesporazum, a i sam si kriv sto dajes karticu, a jos uvek nisi ni video robu! Moje iskustvo sa njima je vrhunsko. Moja firma (a i ja) saradjujemo sa njima godinama. Uzeli smo od njih preko 15 konfiguracija, 5-6 stampaca, 2 servera, periferije i ostalog koliko hoces... i zaista nikada nije bilo problema ni sa garancijama ni sa eventualnim reklamacijama.


X12345 je napisao(la):
Slažem se. Pohvalio bih Eurolink (team 2000) jer su mi u nekoliko navrata izašli u susret ostavši prekovremeno da bi sastavili konfu, a da su pritom bili ljubazni i korektni
Sto se tice njih cuo sam da su ljubazni ali sam u vise navrata otvarao masine koje su oni sklapali i imao prilike da vidim unutra komponente koje nisu iste kao na garanciji. Najvise se to odnosilo na memorije (u garanciji Kingston a u masini NPC...) sto bas i nije za pohvalu!
 
X12345 je napisao(la):
Mislim da je ipak bilo 50e.
Tada nisam znao apsolutno ništa u vezi napajanja i kućišta i za to sam samo ja kriv. On je kriv što je znao kakvo je to đubre, a preporučio mi ga je, napisao sam već kako.

Ne kapiram zašto si proveo koliko već meseci kopajući po netu šta da kupiš a nisi iskopao koje napajanje, pa si uzeo po principu daj šta daš. Prodavac je iskoristio tvoju neupućenost i kasniji problemi su samo posledica. Daleko od toga da opravdavam njegov postupak, ali treba imati uvid i u to koliko je tih napajanja on prodao i koliko korisnika sa istim problemima kao ti su se javili da reklamiraju nešto. To što se tiče prodaje, kasnije hendlovanje reklamacije je bilo katastrofa. :zgran:

CORE 283 je napisao(la):
Onakva drskost i bezobrazluk su necuveni. Samo je zalosno da jedna takva osoba vodi firmu cija je prevashodna delatnost odnos i interakcija sa ljudima, kupcima, musterijama...

Nisam ja tvrdio da je to bio gazda, samo mi je ličilo na njega, tako da ne bude da je stvarno on u pitanju. Što se tiče Phoenixa/Monitora, neko odobrava 'opuštenu' atmosferu u firmama, neko ne. Meni se recimo ne sviđa takva posl.politika, ali opet, ne vidim kako to što interno oni kače po zidovima tipa 'upozorenja za uznemiravanje' ili '"duhoviti" konkursi za posao' utiču na to što si ti dobio lošu uslugu. Sigurno nigde ne stoji 'budite drski i bezobrazni subotom popodne u pola 4'. Ponavljam, lik vas je u neku ruku ;) ispoštovao u želji da pazarite monitor baš tog dana, ako je delovao bezobrazno preko telefona pa još ste i znali da će da ostane duže da vas sačeka, recimo, ja bih mu spremio tačno u dinar prebrojane pare samo da uđem i pokupim ili ne bih ni išao. Možda sam ja previše tolerantan?

@PeraNS: OK je da se razmenjuju dobra i loša iskustva, ali tu neminovno dođe do malo težih konstatacija jer smo svi u nekoj meri subjektivni. Evo, recimo, kod ZorMija sam bio X puta i svaki put sam pod stresom kad treba njega nešto da pitam :d ali ne mogu da kažem da sam imao problem sa kupovinom u Imtelu. A možda je moj doživljaj takvog stava prema kupcima gori od one kupovine u subotu popodne sa mrzovoljnim prodavcem? I šta sad? Komotno bih mogao da pljujem kako u Imtelu radi neki mrzovoljni čika koji strelja pogledom :-devil-: i ostalo kao u tvom postu o Bob Roku u Bitu. Oćeš da kažeš da je to u redu? Ja mislim da nije, i da se ogradim, svima preporučujem Imtel za kupovinu.

Jednostavno, sam čin kupovine je subjektivan doživljaj, neko voli da sedi da gleda pola sata u četiri monitora iz 873 ugla da bi izabrao neki peti model, neko odluči šta će da kupi, ode i uzme. Obzirom na jadnu ponudu i slabe prodavce kod nas, ja sve više prelazim na drugu varijantu, uz proveru telefonom šta ima, gde ima, koliko košta, samo da minimizujem kontakt sa ljudima ako vidim da su neprofesionalni (što uključuje neljubazne, neinformisane, napadne, zlonamerne). Kad je prodavac OK, onda nije problem da ga malo smaram. :p

I da skratim priču, moje preporuke za Imtel i Marka (user Joka) koga je još neko pomenuo.
 
proximo je napisao(la):
Sto se tice ove firme- mislim da se varas. Ne verujem da je neko hteo namerno da te zavuce vec je samo bio nesporazum, a i sam si kriv sto dajes karticu, a jos uvek nisi ni video robu! Moje iskustvo sa njima je vrhunsko. Moja firma (a i ja) saradjujemo sa njima godinama. Uzeli smo od njih preko 15 konfiguracija, 5-6 stampaca, 2 servera, periferije i ostalog koliko hoces... i zaista nikada nije bilo problema ni sa garancijama ni sa eventualnim reklamacijama.

I ne kažem da je hteo da me zavlači, pomenuo sam to kao, u neku ruku, negativno iskustvo jer sam zvao telefonom dobavljača, pitao, dobio preporuku, zvao Bit, pitao telefonom jel ima, ima, otišao, uživo pitao ponovo, ima, daj da platim i na kraju se ispostavi da to nisu ti diskovi. Momci su bili ljubazni, nije bio problem da se stornira sve, popuni NI obrazac :d i ostalo, ali eto, meni se ne sviđa da nekoga tri puta pitam jel imaš nešto a posle ispadne da nema. Ponavljam, bio sam i kasnije kod njih i nisam imao probleme i ne kažem ništa loše o njima, čak ću i dalje pazariti tamo ako se ukaže potreba, samo sam hteo da pomenem koliko smo subjektivni kad nam se desi nešto manje ili više neprijatno.
 
Svakako jeste neprijatno ali, ipak, stvar koja svakome moze da se desi. Ne branim ih i nisam subjektivan (jer sada smo promenili firmu i poceli da saradjujemo sa PIN-om ali samo zato sto je menadzer prodaje iz BEL-a presao u PIN) ali ipak dobru saradnju ne treba zaboraviti!
 
mickeyrs je napisao(la):
Ne kapiram zašto si proveo koliko već meseci kopajući po netu šta da kupiš a nisi iskopao koje napajanje, pa si uzeo po principu daj šta daš. Prodavac je iskoristio tvoju neupućenost i kasniji problemi su samo posledica.

Tada sam bio relativno neiskusan i nisam shvatao značaj napajanja. Bila mi je bitna konfa, a u šta ću da je stavim nije bio prioritet. Razmišljao sam po principu limarija je limarija, nije me interesovalo neko fensi kućište, a što se napajanja tiče, nisam imao puno uređaja (1xHDD+1xCDRW) ili struje gladnu grafičku pa da se opterećujem time kolike će mi snage biti, a nisam ni sanjao da postoje toliko loša napajanja. :wall: :bottle:
 
outlaw je napisao(la):
Da li garancija važi uz npr. fotokopirani fiskalni račun? (ja sve račune fotokopiram, jer vremenom izblede, neki put i posle par meseci)...

Verujem da vrede, a nisam imao slican problem sa izbledelim fiskalcima....
JA moje izgubim na vreme pa ne stignu da izblede :d
 
Sa Novosadskom prodavnicom Corona sam i ja nedavno imala problem.
Problem je sledeći:
Odnela sam im monitor na reklamaciju i posle 4 dana su me zvali i rekli da je monitor popravljn, ali kad sam došla kući uverila sam se da monitor i dalje pati od istog problema.
 
Jos jedan crni glas za:

Kompjuterska radnja : "Pheonix system d.o.o.", adresa: Bul. Kralja Aleksandra 72.

Dakle, odlucih juce da kupim TFT kod njih... nazovem, javi se prodavac, pitam za radno vreme, kaze on: "U principu do 18h, ali i duze po potrebi.. sta vam treba?" Ja kazem, monitor taj i taj. Prodavac: "Mislim da ima jos dva komada." Proverio je stanje i uzeo moje ime, i kao rezervisao za mene jedan komad. Pita on mene kada cu da dodjem, a ja odgovaram "Ili pre 16h ili posle 16h, posto radim do 16h :) pa cu mozda da izadjem s posla :D ". Kaze on dobro, i spusti slusalicu. Da napomenem da je tokom tog kratkog razgovora bio totalno nezainteresovan za mene kao kupca, da ne samo sto je stedeo na recima, vec na slovima koje izgovara. To je bilo prva nelagodnost. Ali posto sam ih iscimao emailom i dogovorio s njima politiku reklamacije zbog bad pixela, rekoh sebi.. ma nije bitno. Idem i kupicu monitor.

Pojavljujem se kod njega u radnji oko 14h, kazem posto sam dosao. Prva njegova recenica bila je: "Ja sam vama rekao da dodjete posle 16h". Bez izvinite, ili dopremicemo vam na adresu, a ja cu vam sada naplatiti monitor i dati garanciju. Samo glup smesak i ceka da odemo iz radnje.
I tu se ispostavi da monitor koji sam hteo da kupim nije onaj koji sam ocekivao . Zasto? Zato sto je slika na njihovom sajtu od starog modela, a oznake monitora su slicne i konfuzne, tako da sam mislio da se razlikuju od trzista do trzista, a vodio sam se slikom koju su okacili pored oznake i cene monitora.

Pokupim se ja i vratim na posao... zovem oko 16.40h, da proverim da li je stigao monitor. Covek potvrdjuje, i ja se pojavljujem kod njega ponovo oko 17h. Udjem u prostoriju, on stoji za pultom sam, kao i prosli put. Kazem jasno i glasno, "DOBAR DAN". Covek cuti, gleda u monitor i nista ne progovara. Posle par minuta pocne da mi pise garanciju, podigne monitor i spusti ga na pult. Sve vreme cuti. Ja mu pruzam karticu, a on tek onda progovara: "Preko kartice je 2% skuplje". Pitam ga ja, "A gde to pise?" (jer na sajtu u uslovima placanja nigde to nije navedeno, a nabrojani su bezgotovinski uslovi placanja). Drskim tonom prodavac odgovara, "NIGDE NE PISE, JA KAZEM". Tu mi je vec pukao film, ali nisam hteo da jedan monitor kupujem tri puta, pa mu rekoh da kuca racun i da zavrsimo s tim. Dao mi garanciju cutke, bez objasnjenja koliko godina traje garancija i koji su uslovi. Doduse, na kraju je napomenuo da cuvam ambalazu prvih mesec dana, jer u tom slucaju menjaju monitor, a posle toga ide na servis. Uzeh monitor i napustih radnju.

Prva i poslednja komponenta koju sam kupio kod njih. Srecom, monitor nema bed pixele, tako da sam s njima nadam se, zauvek zavrsio.

Pozdrav!
:wave:
 
@melkor i josh po neki, neljubaznost je rasprostranjena pojava svuda gde god mrdnesh u nashoj zemlji, nije to nishta toliko strashno... Ovde bi tema trebala biti o prevarama i manipulacijama, a ne o tome shto vas prodavac nije dochekao sa smeshkom na licu. Svako ima zute minute, ne mora da znachi ni da je taj bash uvek tako nadrndan a i da jeste opet njegova stvar.

@Tanja, eto sad si otkrila benchmark a imash ovde i oglase, pa da znash od sada gde treba da kupujesh komponente.. ;)

P.S. Moderatori, napunite devojci taj njen prvi premijerni post, stoji joj nula. :d
 
Imam mnogo losih utisaka o radnjama, ali ne mogu da se setim svega.
Nego htedoh ja i nekog da pohvalim, u pitanju je imtel. Vidim da je neko spomenuo da ZorMi radi u imtelu. Ako je to isti lik na koga i ja mislim, sve reci pohvale. Ne poznajem lika, nikad nisam pricao sa njim na forumu, jedino u radnji kad kupujem nesto. Pa lik je uvek ljubazan, nikad nije nadrndan, mozda je nekad smoren, ali zna da radi posao. Milion puta sam dosao posle radnog vremena, iskljucena kasa, on mi otvori bude ljubazan i kazemi dodji sutra za fiskalni racun, posto je proslo radno vreme. Za ovo moze inspekcija da mu....
Moje misljenje je da je imtel nekada bio najbolja radnja u gradu, ali je kvare likovi koji nabavljaju robu u poslednjih par godina. Po mom misljenju ovaj radnik bi trebao da bude manager. Jos jednom pohvala za stvarno najboljeg prodavca u Bg-u.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno