gillette
Slavan
- Učlanjen(a)
- 25.11.2004
- Poruke
- 413
- Poena
- 319
Evo da, u skladu da novim Zakonom o zaštiti potrošača, otvorim temu na kojoj možemo da podelimo dobra i ne baš tako dobra iskustva sa nabavkom, naručivanjem, kupovinom i ostalim dešavanjima kada su prodavnice IT opreme u pitanju.
Nedavno sam sklapao konfiguraciju, pa imam nekakav presek o (ne)poslovnosti zbog koje sam bio prinuđen da prilično lutam i potrošim više i novca i vremena.
Na stranu činjenica da sajtovi koji nude pregled cena IT opreme nemaju veze sa činjeničnim stanjem (niti je tačno stanje, niti su tačne cene - u prevodu, ako tražite npr monitor, pa izađe 4 prodavnice koje ga imaju u ponudi - najčešće NI JEDNA od prodavnica nema proizvod u ponudi, a ako ga i ima, cena je drugačija)
Na stranu i činjenica da najveći deo prodavnica posluje po Hallo Bing-principu..(šokantna je razlika između sajta koji je dobro urađen, rpegledan, brz, prepun šarenih sličica i animacija - s jedne strane i preuređene dnevne sobe, podruma, ćumeza u kojoj se ista ta prodavnica nalazi)
Sve to na stranu. To je razume se relikt vremena u kome smo svi živeli, ljudi su se snalazili, dobavljali, prodavali..Bez nekih od njih mnogi od nas ne bi nabavili razne delove koji su bili potrebni isl ALI - nije mi jasno zašto je potreno 4 dana da mi se neko u Emmi-ju (konačno) javi na telefon?
I nije mi jasno zašto mi niko nikad iz pomenute prodavnice nije odgovorio na e-mail ( u kojem sam btw želeo da ima saopštim kako hoću da kupim neku opremu)
Razumem da ne može da se dobavi, da carina čeka, da "nabavljač" nije javio, da kontejner nije stigao, da ovo da ono..ali da se niko ne javi na telefon - to mi nije jasno.
Na sajtu su okačili samo jedan kontakt telefon, a kada im čovek pogleda sajt, reklo bi se da sve funkiconiše kao sat..
Eto raspisah se, ako ma slična tema, može i da se spoji.
Nedavno sam sklapao konfiguraciju, pa imam nekakav presek o (ne)poslovnosti zbog koje sam bio prinuđen da prilično lutam i potrošim više i novca i vremena.
Na stranu činjenica da sajtovi koji nude pregled cena IT opreme nemaju veze sa činjeničnim stanjem (niti je tačno stanje, niti su tačne cene - u prevodu, ako tražite npr monitor, pa izađe 4 prodavnice koje ga imaju u ponudi - najčešće NI JEDNA od prodavnica nema proizvod u ponudi, a ako ga i ima, cena je drugačija)
Na stranu i činjenica da najveći deo prodavnica posluje po Hallo Bing-principu..(šokantna je razlika između sajta koji je dobro urađen, rpegledan, brz, prepun šarenih sličica i animacija - s jedne strane i preuređene dnevne sobe, podruma, ćumeza u kojoj se ista ta prodavnica nalazi)
Sve to na stranu. To je razume se relikt vremena u kome smo svi živeli, ljudi su se snalazili, dobavljali, prodavali..Bez nekih od njih mnogi od nas ne bi nabavili razne delove koji su bili potrebni isl ALI - nije mi jasno zašto je potreno 4 dana da mi se neko u Emmi-ju (konačno) javi na telefon?
I nije mi jasno zašto mi niko nikad iz pomenute prodavnice nije odgovorio na e-mail ( u kojem sam btw želeo da ima saopštim kako hoću da kupim neku opremu)
Razumem da ne može da se dobavi, da carina čeka, da "nabavljač" nije javio, da kontejner nije stigao, da ovo da ono..ali da se niko ne javi na telefon - to mi nije jasno.
Na sajtu su okačili samo jedan kontakt telefon, a kada im čovek pogleda sajt, reklo bi se da sve funkiconiše kao sat..
Eto raspisah se, ako ma slična tema, može i da se spoji.