Šta je novo?

Iskustva sa prodavcima IT opreme

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

gillette

Slavan
Učlanjen(a)
25.11.2004
Poruke
413
Poena
319
Evo da, u skladu da novim Zakonom o zaštiti potrošača, otvorim temu na kojoj možemo da podelimo dobra i ne baš tako dobra iskustva sa nabavkom, naručivanjem, kupovinom i ostalim dešavanjima kada su prodavnice IT opreme u pitanju.

Nedavno sam sklapao konfiguraciju, pa imam nekakav presek o (ne)poslovnosti zbog koje sam bio prinuđen da prilično lutam i potrošim više i novca i vremena.

Na stranu činjenica da sajtovi koji nude pregled cena IT opreme nemaju veze sa činjeničnim stanjem (niti je tačno stanje, niti su tačne cene - u prevodu, ako tražite npr monitor, pa izađe 4 prodavnice koje ga imaju u ponudi - najčešće NI JEDNA od prodavnica nema proizvod u ponudi, a ako ga i ima, cena je drugačija)

Na stranu i činjenica da najveći deo prodavnica posluje po Hallo Bing-principu..(šokantna je razlika između sajta koji je dobro urađen, rpegledan, brz, prepun šarenih sličica i animacija - s jedne strane i preuređene dnevne sobe, podruma, ćumeza u kojoj se ista ta prodavnica nalazi)

Sve to na stranu. To je razume se relikt vremena u kome smo svi živeli, ljudi su se snalazili, dobavljali, prodavali..Bez nekih od njih mnogi od nas ne bi nabavili razne delove koji su bili potrebni isl ALI - nije mi jasno zašto je potreno 4 dana da mi se neko u Emmi-ju (konačno) javi na telefon?

I nije mi jasno zašto mi niko nikad iz pomenute prodavnice nije odgovorio na e-mail ( u kojem sam btw želeo da ima saopštim kako hoću da kupim neku opremu)

Razumem da ne može da se dobavi, da carina čeka, da "nabavljač" nije javio, da kontejner nije stigao, da ovo da ono..ali da se niko ne javi na telefon - to mi nije jasno.

Na sajtu su okačili samo jedan kontakt telefon, a kada im čovek pogleda sajt, reklo bi se da sve funkiconiše kao sat..

Eto raspisah se, ako ma slična tema, može i da se spoji.
 
Bila je tema skoro identičnog naslova, ali je otišla pod katanac. Nadam se da će administracija dozvoliti da se tema ponovo pokrene jer je potrebnija nego ikada. :)

Planiram neku kupovinu baš u Emmi-ju, pa me interesuje čiji je to ustvari šop? Bio sam ubeđen da je to Altijev šop, a pre neki dan mi jedan prodavac reče da je Emmi ustvari Pakomov šop. :trust:
 
Svi su ubedjeni da je alti shop, kao i winwin. Prvi put cujem ovo za pakom. Meni zapravo i nije preterano bitno. Znam da dobijam alti garancije i proizvode po odlicnim cenama. Imao sam samo pozitivna iskustva i sigurno cu nastaviti da kupujem kod njih. Ne secam se bas tel poziva, ali znam da sam mogao da potvrdim da nesto imaju na stanju pre nego sto sam otisao to i da kupim. Sigurno nisam imao problem da ih dobijem. Takodje sam vodio i neku vrstu komunikacije preko maila koja je bila brza i profesionalna. Radilo se o nekim ventilatorima koje su narucili za mene i uvezli u okviru "nemamo? nabavicemo" usluge.

Kad vec pisem pohvale red je da pomenem i Atom. Ocigledno je da se tebi ne svidja nacin poslovanja kakav vodi atom, ali ja ne vidim problem u tome i svaka moja kupovina je prosla besprekorno.
I na kraju, tu je i Vip House koji se ne izdvaja po necemu posebnom, ali najcesce imaju vrlo konkurentne cene. Prodavnica je na relativno dobrom mestu i prodavci pokazuju neku dozu strucnosti.


Btw, vidim da pominjes sajtove za pregled opreme. Ti cenovnici nemaju bas puno veze sa samim prodavnicama i ne treba kriviti prodavnice zbog toga. Sve bolje prodavnice imaju azurne cenovnike sa tacnim stanjem i cenama. Bar sa ove 3 gore pomenute nije bilo iznenadjenja sa cenama.


Inace postojala je tema koja je zatvorena jer su moderatori mislili da nema vise sta novo da se kaze.
 
Poslednja izmena:
pohvale za Emmi i Atom, makar sa moje strane. preporuke za sve kojima je stalo da kupovina prodje bez nekog cimanja, a ne ko moja pod pritiskom skoka cena zbog povecanja PDVa (kojeg nece ni biti).

inace, zvao sam Gigatron par puta da vidim za Corsair napajanja i dobijao sam odgovor: "Uuuh... samo sto se prodalo; a da uzmete LC Power, to su odlicna Nemacka napajanja..." no comment

nazalost, skoro svuda prvenstveno ima niskokvalitetne ponude, dok nesto bolje ne moze da se nadje... cak ni da se naruci i ceka.
 
pa nisam bašsiguran da nema šta da se kaže..
Kao prvo, sada postoji nov Zakon o zaštiti potrošača.
Kao drugo, mnogi nisu verovali da će taj zakon uopšte biti donet.
Kao treće, zakon određuje šta se smatra javnom ponudom i koje su u skladu sa tim obaveze prodavaca.

Cilj je da se kupcu u svakom trenutku omogući da zna GDe šta ima od proizvoda, KOLIKO košta i KAKO to da kupi.

Od ova tri elementa, relativno siguran je samo drugi. A i on je promenjiv.
Prema tome, dokle god kupovina IT opreme predstavlja komplikaciju - dotle ova pitanja imaju smisla.

Što se tiče prodavaca, ko je "čiji", da li je Emmi Altijev, ili Pakomov, ili je Vip House usto što i Win Win..isl - to nije predmet ove teme.

Što se mene tiče, uverenja sam da jedan ili dva čoveka drže celo IT tržište u Srbiji.
Da jedan isti čovek čak ima nekoliko različitih firmi i ćerki firmi, te da mu se da izvoleti da u jednoj podigne cene, u drugoj spusti..a mi onda kao ofce trčimo od jedne do druge (prepušteni dobrom ili lošem raspoloženju prodavaca ) srećni što smo procesor kupili za par hiljada jeftinije nego u Vipu, na primer.

A sva lova se obri okreni, ionako sliva u pdže par ljudi.

Ja kao kupac želim da prelistam net, vidim cene, pošaljem e-mail (ili okrenem tel) i da mi to stigne na vrata. I da, ako mi se ne dopadne boja toga što sam pazario, vratim proizvod bez obrazloženja ili pravdanja ili izvinjavanja bilo kome.
Ako neko misli da je to previše, njegov problem. Ja mislim da je to minimum.
 
pohvale za Emmi i Atom, makar sa moje strane. preporuke za sve kojima je stalo da kupovina prodje bez nekog cimanja, a ne ko moja pod pritiskom skoka cena zbog povecanja PDVa (kojeg nece ni biti).

inace, zvao sam Gigatron par puta da vidim za Corsair napajanja i dobijao sam odgovor: "Uuuh... samo sto se prodalo; a da uzmete LC Power, to su odlicna Nemacka napajanja..." no comment

nazalost, skoro svuda prvenstveno ima niskokvalitetne ponude, dok nesto bolje ne moze da se nadje... cak ni da se naruci i ceka.

to sa naručivanjem mi je takođe poznato.
Nemam problem sa tim i čak mi se dopada što Gigatron dobavlja proizvode po porudžbini. Jedino što mi smeta je nesigurnost u vezi sa tim.
Nisam naime stekao utisak da će to što je poručeno stići.
Takođe, potpuno je neposlovno i nije im u interesu da kupcu ne kažu tačan rok isporuke.
Ako je to 20 dana, ako je to 20 meseci - ok, ali da se kaže.
Ja sam par puta hteo da naručim nešto, ali kada sam dobio to isto "Uhh.." odustao sam i kupio kod drugog prodavca.

Pozdravljam naravno ažurnost svih tih prodavnica, ali mi sve malo liči na trange frange business buvljačkoga tipa, zapakovan u malo šareniju i ljubazniju ambalažu.
 
Sećam se da sam devojci u aprilu/maju kupovao u Gigatronu neku Intelovu matičnu sa "integrisanim" Atom procesorom pošto joj je otišla stara matična za AMD.

Rezime cele priče je bio sledeći:

#1 Napomenuo sam im da ima stariju mašinu (naveo model) i da nisam dosta dugo vreme sklapao konfiguracije pa pošto nisam bio u toku zamolio sam ih da mi preporuče nešto najjeftinije.
#2 Ponudili su mi spomenutu matičnu s tim da sam trebao da dokupim RAM memoriju. Kako je ionako kuburila sa istom, pristali smo na to i usput su se ponudili da je besplatno ubace u postojeće kućište.
#3 Usput, iako sam doneo kućište u koje će ga ubaciti, prodavac koji se prvobitno besplatno ponudio za ubacivanje krenuo da mi nudi novo kućište specijalno pravljeno za ovaj model matične :)
#4 Po kupovini i sklapanju na licu mesta sam shvatio da ploča nema uopšte ATA. Istini za volju, nisam ni pitao, ali sam mislio da ako navedem da je u pitanju starija konfiguracija, barem jedno 6-7 godina da je logično pretpostaviti da će mi trebati makar jedan-dva ATA ulaza. Ili ako nije siguran, valjda je logično da pita da proveri ako kažem da duže vreme nisam sklapao konfiguracije.
#5 Usledilo je njegovo "razočarenje": "jaoj, pa ja nisam znao da ti hard ima samo ATA... pa, ništa možeš da kupiš ovaj HDD, on ti je samo xxxx dinara a ima xxx GB"
#6 Naravno, takva ideja mi nije ni padala na pamet jer je ideja bila da se prodje što jeftinije. I umesto on meni da ponudi alternativu, ja se sam setih da mora da postoji neki SATA-ATA konverter i šta ću, pošto joj je kompjuter hitno trebao kupim i to, 2 komada i dodam 2000din.
#7 Odem da povežem to kući ali se setih usput da je bolje da kupi novi DVD rezač za ~1700din nego 1000din za konverter (to se, prodavac, naravno, nije setio da ponudi) a da ima samo DVD čitač i odoh da vratim jedan od tih konvertera.
#8 Taj deo priče prodje kako treba da bi pri odlasku, seo u prevoz i 2 stanice kasnije se setio da nemam kabl za SATA napajanje za hard (ili tako nešto, nisam neko ko je previše vičan konfiguracijama i terminima) i odem, vratim se, da bi mi isti prodavac rekao onako ležerno: "jaoj, pa da, treba ti i to, što me nisi podsetio?"

Rezime: Tako smo sa početnih ~68€ stigli na >95€. Za sajt koji imaju i obim posla kojim se bave, stvarno nisam očekivao da budem baš toliko "sam svoj majstor". Plus što je ironija priče to da sam znao da će se priča tako odvijati pre bih je ubedio da doplati još 15€ pa bih joj uzeo mašinu iz mog potpisa koju sam desetak dana kasnije nabavio u bench houseu. Sreća u nesreći je što sam makar DVD čitač i memoriju iskoristio za neku svoju stariju mašinu pa šteta nije bila drastičnija.

A što se tiče realnog stanja cena... nemam komentara. Upravo VIP House je po meni najbezobrazniji jer vrlo često na popisu stanja njihova cena bude najpovoljnija a kada ih pozovete jedva da upadnu i na sredinu postojeće liste.

ITsvet.com me jako nervira sa svojom politikom gde na listi cena ispada da svakog dana automatski kao updejtuju sve moguće prodavnice, a verovatno je obična skripta u pitanju koja datum važeće cene pomeri za jedan dan unapred. Štagod da pogledam danas, svaka cena će biti ažurirana 2. Jan i time mi zapravo čini medvedju uslugu, jer da vidim da je nešto zaista ažurirano 15. Dec, uzeo bih da pozovem i proverim da li se cena možda izmenila od tada. Ovako, sve moram da nazovem i da proveravam.
 
Poslednja izmena:
i da dodam i ovo.
Vidim ovde, a i na drugim forumima trend da se otvaraju teme "gde ima da se kupi" isl..

Da sam ja prodavac, to bi za mene bio rudnik zlata jer su svi ti ljudi koji postavljaju ta gde-ima-pitanja, potencijalni kupci.
Meni kao prodavcu jedino ostaje da ih kontaktiram, dobavim im to što traže isl.

Sada još uvek kupovina preko neta kod nas ne funkcioniše (što je prilika da prodavci mešetare) ali onog trenutka kada i mi budemo mogli da nabavljamo direktno od istih inostranih distributera IT opreme, svi će se ili polomiti da dobiju kupca, ili će prestati da rade.
Možda tu i leži razlog zašto kod nas još PayPall i slične olakšice ne funkcionišu..
 
Ja kao kupac želim da prelistam net, vidim cene, pošaljem e-mail (ili okrenem tel) i da mi to stigne na vrata. I da, ako mi se ne dopadne boja toga što sam pazario, vratim proizvod bez obrazloženja ili pravdanja ili izvinjavanja bilo kome.
Ako neko misli da je to previše, njegov problem. Ja mislim da je to minimum.

Po novom zakonu, koliko dana je rok za vraćanje robe? Da li ima razlike ako se kupi u prodavnici i ako se kupi (na neviđeno) online?
 
Rok za vraćanje robe je sad 6 meseci, kao u USA, recimo.
 
posebno bih obratio pažnju na čl. 21 i 22. i tzv Obmanjujuće poslovanje., što će mislim naći značajnu primenu kod prodavaca IT opreme..
 
Bila je tema skoro identičnog naslova, ali je otišla pod katanac. Nadam se da će administracija dozvoliti da se tema ponovo pokrene jer je potrebnija nego ikada. :)

Planiram neku kupovinu baš u Emmi-ju, pa me interesuje čiji je to ustvari šop? Bio sam ubeđen da je to Altijev šop, a pre neki dan mi jedan prodavac reče da je Emmi ustvari Pakomov šop. :trust:
Nije Pakom nego Alti, Alti se nalazi u zaglavlju fiskalnog racuna.
 
Evo da, u skladu da novim Zakonom o zaštiti potrošača, otvorim temu na kojoj možemo da podelimo dobra i ne baš tako dobra iskustva sa nabavkom, naručivanjem, kupovinom i ostalim dešavanjima kada su prodavnice IT opreme u pitanju.

Nedavno sam sklapao konfiguraciju, pa imam nekakav presek o (ne)poslovnosti zbog koje sam bio prinuđen da prilično lutam i potrošim više i novca i vremena.

Na stranu činjenica da sajtovi koji nude pregled cena IT opreme nemaju veze sa činjeničnim stanjem (niti je tačno stanje, niti su tačne cene - u prevodu, ako tražite npr monitor, pa izađe 4 prodavnice koje ga imaju u ponudi - najčešće NI JEDNA od prodavnica nema proizvod u ponudi, a ako ga i ima, cena je drugačija)

Na stranu i činjenica da najveći deo prodavnica posluje po Hallo Bing-principu..(šokantna je razlika između sajta koji je dobro urađen, rpegledan, brz, prepun šarenih sličica i animacija - s jedne strane i preuređene dnevne sobe, podruma, ćumeza u kojoj se ista ta prodavnica nalazi)

Sve to na stranu. To je razume se relikt vremena u kome smo svi živeli, ljudi su se snalazili, dobavljali, prodavali..Bez nekih od njih mnogi od nas ne bi nabavili razne delove koji su bili potrebni isl ALI - nije mi jasno zašto je potreno 4 dana da mi se neko u Emmi-ju (konačno) javi na telefon?

I nije mi jasno zašto mi niko nikad iz pomenute prodavnice nije odgovorio na e-mail ( u kojem sam btw želeo da ima saopštim kako hoću da kupim neku opremu)

Razumem da ne može da se dobavi, da carina čeka, da "nabavljač" nije javio, da kontejner nije stigao, da ovo da ono..ali da se niko ne javi na telefon - to mi nije jasno.

Na sajtu su okačili samo jedan kontakt telefon, a kada im čovek pogleda sajt, reklo bi se da sve funkiconiše kao sat..

Eto raspisah se, ako ma slična tema, može i da se spoji.

suprotno tebi ja sa Emmi imam pozitivno iskustvo sto se tice odgovora na e mail.

naime odgovor na pitanje sam dobio u rekordnom roku ( Ivan ), ali trazene komponente nije bilo na stanju, da bi nakon jedan mesec bio obavesten o istoj komponenti da je stigla i da moze da se poruci.
znaci sve pohvale
 
Ok, Gigatron, VipHouse, Emmi, WinWin i (aj da kažemo) Comtrade - liče na prave prodavnice.

Bilo je još par koje su se u međuvremenu ii ugasile ili liče na prodavnicu pred gašenje (npr Pakom).

Ove pomenute imaju veći prostor, veću ponudu, vrzmaju se tu kao neki uslužni momci ali stoji činjenica da svi manje više vrte iste proizvode, da polovinu od onoga u izlogu (čitaj:sajtu) nema u radnji itd. Kad malo bolje razmislim ne znam ni čemu im sajtovi služe kad obrni okreni moraš da zoveš telefonom "za svaki slučaj".

Web kupovina? pfft.."uverite se u prednosti internet kupvine" (u inostranstvu) "zašto da čekate u redu.." (kad možete da čekate da vam se neko možda jednom javi na telefon) "ako nađete negde nižu cenu od one kod nas.." (kupite tamo gde ste to našli?)

Drago mi je da ima ljudi sa "pozitivnim iskustvom" ali, ja ne bih Stanje na našoj IT ponudi i tržištu definisao prema iskustvu onoga ko je jednom ušao i kupio hard disk, već na najčešćim problemima, (ne)mogućnostima, zavlačenjima, razvlačenjima isl.

Ima bar tri prodavca koji na svojim sajtovima (na primer) nude monitor Dell U2410.
Proverite da li ih imaju na stanju.
Pitajte da li će ih dobiti i kada tačno.

e takvih primera ima kolko hočeš..
 
Ok, Gigatron, VipHouse, Emmi, WinWin i (aj da kažemo) Comtrade - liče na prave prodavnice.

wait what? gigatron moze samo da lici. i to iz daleka :D

slazem se da je IT situacija losa, ali ne vredi samo kukati kako nas prodavnice pljackaju i kako bi trebalo da nas vise postuju i slicno.
 
Što se tiče onoga ko je čiji, pa kako nije bitno? :) Kao što si i sam primetio, Pakom ostavlja utisak da su mu ovo poslednji trzaji, a kupovina u prodavnici koja bi se eventualno ubrzo zatvorila, bez obzira na garantni list, stvara komplikaciju kome to posle nositi na servis... No upravu je q4u, upravo sam pogledao i na fiskalnom računu stoji Alti d.o.o. Bul. Oslobođenja 78g 32000 Čačak, tako da me je onaj lik pre neki dan dezinformisao.

Što se tiče Emmi-ja, moje iskustvo sa njima:
Ja: (Thu, Sep 2, 2010 at 4:35 PM)
Da li imate _____? 4:35 PM

Emmi: (Thu, Sep 2, 2010 at 6:08 PM)
Imamo. Da li zelite da Vam je rezervisemo?

Srdačan pozdrav,
Aleksandar Ilic
Product Manager

Ja: (Thu, Sep 2, 2010 at 7:02 PM)
Da li bi mogli da je pošaljete sutra prepodne?

Emmi: (Thu, Sep 2, 2010 at 7:09 PM)
Naravno. Da li biste platili pouzecem?
Srdačan pozdrav,
Aleksandar Ilic
Product Manager

.....

Ja: (Sat, Sep 4, 2010 at 12:59 PM)
Stiglo je, sve je OK, hvala na saradnji!

Kompletna komunikacija preko mejla, naručio danas predveče, stiglo prekosutra oko podneva i to po najpovoljnijoj ceni koja se mogla naći za taj artikal u tom trenutku (čak i kada se uračuna dostava od 210 dinara)
 
Poslednja izmena:
Imam pozitivna iskustva sa Atom-om i VIP-House-om...skroz korektni i (dovoljno) stručni prodavci i ok cene.

Što se "velikih" tiče ComTrade, Gigatron i HP Shop (u Ušću) su jedna firma. (ne znam ko je koga kupio) Generalno radnici nisu stručni..i imao sam negativna iskustva sa ostvarivanjem garancije (rok za rešavanje da ne pominjem), ali nadam se da će se stvari promeniti ove godine, zbog novog zakona o zaštiti potrošača.

HP Shop je čak lažno stavio WiFi na istaknute specifikacije HP LaserJeta CP1025... Pošto postoji i takav model (1025nw), kupio sam dotični štampač. Dok sam čekao da ga prodavac donese iz nekog udaljenog magacina platio sam karticom. Kada je doneo štampač, video sam da na kutiji ništa ne piše o podršci za WiFi tj da je doneti model CP1025 (bez NW). Oni prvo nisu znali u čemu je razlika...a zatim su rekli kako je "neko pogrešio" i da imaju samo taj !! Zamislite samo situaciju da je neki neinformisaniji kupac došao u prodavnicu da kupi štampač za svoju firmu i u firmi skapirao da od network štampe nema ništa... prilično neozbiljno za prodavnicu koja ima HP u imenu. (na kraju sam ga kupio pošto je i u ostalim prodavnicama koja ga prodaju, cena identična u dinar, a i mrzelo me po zimi da idem negde dalje..:) )
 
Imam pozitivna iskustva sa Atom-om i VIP-House-om...skroz korektni i (dovoljno) stručni prodavci i ok cene.

Što se "velikih" tiče ComTrade, Gigatron i HP Shop (u Ušću) su jedna firma. (ne znam ko je koga kupio) Generalno radnici nisu stručni..i imao sam negativna iskustva sa ostvarivanjem garancije (rok za rešavanje da ne pominjem), ali nadam se da će se stvari promeniti ove godine, zbog novog zakona o zaštiti potrošača.

HP Shop je čak lažno stavio WiFi na istaknute specifikacije HP LaserJeta CP1025... Pošto postoji i takav model (1025nw), kupio sam dotični štampač. Dok sam čekao da ga prodavac donese iz nekog udaljenog magacina platio sam karticom. Kada je doneo štampač, video sam da na kutiji ništa ne piše o podršci za WiFi tj da je doneti model CP1025 (bez NW). Oni prvo nisu znali u čemu je razlika...a zatim su rekli kako je "neko pogrešio" i da imaju samo taj !! Zamislite samo situaciju da je neki neinformisaniji kupac došao u prodavnicu da kupi štampač za svoju firmu i u firmi skapirao da od network štampe nema ništa... prilično neozbiljno za prodavnicu koja ima HP u imenu. (na kraju sam ga kupio pošto je i u ostalim prodavnicama koja ga prodaju, cena identična u dinar, a i mrzelo me po zimi da idem negde dalje..:) )

Ovako si ti dosao informisan i oni ti opet prodali nesto drugo?! Mislim da ovo u zagradi nisi trebao da spominjes, jer nije stvar u ceni vec u principu. Hocu reci da sam bio na tvom mestu ne bi kupio sigurno, makar morao da menjam model jer je taj bio zadnji ili sl. Ili ti je mozda bilo glupo da ga vracas, jer si ga vec platio :)? Ne kupuj/placaj dok ne vidis...
 
e da, da ne gresim dusu, spomenuh Emmi, a zaboravio sam da spomenem i Atomce sa kojima sam imao izuzetno povoljno iskustvo.
em su se ljudi potrudili da mi nadju kuciste, em sam ga dobio po vise nego korektnoj ceni, tako da :wave:
 
Gillette, u ime Emmi ekipe zelim da ti se izvinem za lose iskustvo. I pored toga sto smo bukvalno izginuli u decembru i radili po ceo dan da bi usluzili i ispostovali svakog kupca, ocigledno nam se desilo da nam jedan od stotinu dnevnih mailova promakne. Svaki kupac nam je bitan i zaista je slucajnost u pitanju.
Decembar u IT-u je inace naporan mesec, a ove najave o povecanju PDV-a su doprinele da ove godine bas bude haos.
Posto imamo callwaiting na fixnoj liniji, desava se da zvoni dok je razgovor vec u toku, a neko od nas je non-stop bio na telefonu i davao informacije kupcima, jedino sto je poziva bilo toliko da nije bilo "praznog hoda".
Verujem da u januaru nece biti slicnih problema :wave:
 
Neko pomenuo Pakom. Pakom kao Pakom se ne gasi, vec se Pakom grupa sastoji od vise firmi. PDS je uvoznok i distributer (i oni rade veleprodaju, pa su im shop-ovi totalno nebitni)... Medjutim u zadnjih 3godina su se dosta okrenuli prema sw delu, u stvari ima sve na sajtu Pakom grupe www.pakomgrupa.com ;)
 
HP Shop je čak lažno stavio WiFi na istaknute specifikacije HP LaserJeta CP1025... Pošto postoji i takav model (1025nw), kupio sam dotični štampač. Dok sam čekao da ga prodavac donese iz nekog udaljenog magacina platio sam karticom. Kada je doneo štampač, video sam da na kutiji ništa ne piše o podršci za WiFi tj da je doneti model CP1025 (bez NW). Oni prvo nisu znali u čemu je razlika...a zatim su rekli kako je "neko pogrešio" i da imaju samo taj !! Zamislite samo situaciju da je neki neinformisaniji kupac došao u prodavnicu da kupi štampač za svoju firmu i u firmi skapirao da od network štampe nema ništa... prilično neozbiljno za prodavnicu koja ima HP u imenu. (na kraju sam ga kupio pošto je i u ostalim prodavnicama koja ga prodaju, cena identična u dinar, a i mrzelo me po zimi da idem negde dalje.. )

Ovo je klasika. Slično je i kada tražite monitore sa DVI ulazom. Napišu na sajtu da imaju DVI, cena sasvim povoljna i onda nazoveš i shvatiš da nema DVI. Tako sam u medjuvremenu naučio da sve što izgleda povoljno (pri čemu ne mislim na cene oko 11-12.000din) za DVI 99% nema DVI :D
 
Gillette, u ime Emmi ekipe zelim da ti se izvinem za lose iskustvo. I pored toga sto smo bukvalno izginuli u decembru i radili po ceo dan da bi usluzili i ispostovali svakog kupca, ocigledno nam se desilo da nam jedan od stotinu dnevnih mailova promakne. Svaki kupac nam je bitan i zaista je slucajnost u pitanju.
Decembar u IT-u je inace naporan mesec, a ove najave o povecanju PDV-a su doprinele da ove godine bas bude haos.
Posto imamo callwaiting na fixnoj liniji, desava se da zvoni dok je razgovor vec u toku, a neko od nas je non-stop bio na telefonu i davao informacije kupcima, jedino sto je poziva bilo toliko da nije bilo "praznog hoda".
Verujem da u januaru nece biti slicnih problema :wave:

Ništa Mancho, nadam se da ćete se u buduće bolje organizovati. Ima vas dovoljno kolko sam video.
Što se mene tiče, stvari koje sam hteo da kupim od vas - kupio sam od drugog.

Ako želite da se borite za svakog kupca kako kažeš, onda predlažem da uvedete još bar dve telefonske linije.
Za prodavnicu vašeg tipa, bruka je da na sajtu imate jedan jedini telefon za kontakt.
 
u bre al si ti jedan tezak kupac :D ni izvinjenje ti nije dovoljno. oces i frizerku da napadas ako dodjes na sisanje kada i jos nekoliko ljudi pa moras da sacekas jer ona ne postize sve?
 
u bre al si ti jedan tezak kupac :D ni izvinjenje ti nije dovoljno. oces i frizerku da napadas ako dodjes na sisanje kada i jos nekoliko ljudi pa moras da sacekas jer ona ne postize sve?

e vidiš, zbog takvog razmišljanja smo i imali situaciju kakvu smo imali.

Naš mentalitet jednostavno ne poima šta znači pojam "Njegovo veličanstvo Kupac".

Čitave knjige mogu da se pišu na tu temu, ali dovoljno je reći da svaki kupac treba da bude "težak", da izvoljeva, da picajzlira i to što je više moguće. Kako bi naši prodavci naučili da su oni ti zbog nas, da im posao zavisi od nas i da nas treba da ubede da upravo kod njih treba da nešto kupimo a ne kod drugog prodavca.

Ko to ne razume, taj ne razume osnove tržišta i još uvek živi u nekim "ljudi smo-dogovorićemo se.." vremenima.

NE burazeru, moja (kupčeva) najvažnija moneta nije novac, već vreme. Ja sam potrošio dosta svog vremena radeći neki (možda težak) posao i neko mi je kao nadoknadu za to vreme dao neki novac. Ja želim da za taj novac dobijem proizvod (uslugu) upravo ekvivalentan poštovanju koje imam prema sebi i svom vremenu i prema žrtvi koju prinosim konceptu potrošačkog društva.

Dakle, kada kupujem kompjuter, HiFi, odelo, cipele..ja ne mislim na novac, već na hladna jutra i vrele dane kada šipčim na posao, na buljuk nesnosnih kolega i nesposobnih likova, na tupave zadatke i rešenja, na krivljenje kičme i neudobne stolice, na gužve u čekaonicama i stresove sa ljudima, na gužve u smradnim autobusima, raskrsnicama, na brigu o deci, ženi kojoj falim itd itd. Ja sve TO želim da naplatim pri svakoj kupovini i svaki prodavac koji ne bude to imao u vidu, biće zaobiđen i neće imati moju preporuku drugim kupcima.

Da skratim - ili će frizerka da se bori za mene, ili je bivša frizerka.
(btw, loš ti je primer, jer u Emmiju radi njih najmanje šestorica, a frizerka je samo jedna)

:D
 
kako sam imao pozitivno iskustvo sa Eurolink-om, pokupovo svašta kod njih, videće me opet, sada Emmi, za novu grafičku.
 
bio sam u emmi-ju par puta i nikada nisam video 6 ljudi vec 3. i rekao ti je covek da je na telefonu samo jedan. uostalom nebitno je. ja ne mogu da se slozim sa tobom da treba biti neprijatan prema prodavcima i da se treba izivljavati sa zahtevima samo zato sto je tebi posao naporan. na kome treba prodavac da se izivljava kao kompenzacija na stres sa kupcima ko sto si ti?
u potpunosti se slazem da je trgovina surova oblast i da samo najjaci opstaju i da svaki prodavac mora da se polomi za svakog kupca i da prodavac koji ne postuje musteriju gubi svoj novac, ALI nevidim razlog da budem dodatno surov prema nekome samo zato sto mogu. Ja prodavce vidim kao LJUDE na svom radnom mestu koji se bore za hleb isto kao i svi ostali. sta, sad treba da teram nekoga da dubi na glavi da ne bih otisao kod drugog prodavca? cisto izivljavanje. za sve postoje granice.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno