Šta je novo?

iPhone Autorizovani Servis - Srbija

"Svedoci smo gomilanja tzv backordera novih MacBook Pro 15" računara, ili drugim rečima nemamo ih, isporuke u Srbiji još nisu počele. Tu situaciju koriste oni koji računare u Srbiju švercuju, mada ih prodaju po punim ili većim cenama od regularnih. Svi oni koji kupuju te računare moraju biti svesni toga da za rezervne delove koje nam Apple za njih šalje besplatno u garantnom roku, naša carina pri uvozu traži dokaz o nacionalizaciji računara koji se servisira u garantnom roku. To znači da je potrebno da imate račun za taj kupljeni računar i dokaz da ste za njega platili carinu i porez na dodatu vrednost pri uvozu u Srbiju inače računar nećete moći besplatno servisirati tokom dve godine garantnog roka.

www.мацола.срб"
 
Da, oni imaju taj problem


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Neverovatno kolika je razlika sa promenjenom baterijom, nikada nije bila ovakva. Sa uključenim rtw, sada je na 67%, 2.5h usage time. 6 sati je bio gornji maksimum koji sam postigao par puta i to kada je bio ganc nov.

Elem, sinoc sam odradio restore backup-a, i vratio mi je sve aplikacije i (rekao bih) podešavanja, ali ipak i dalje piše da je restore u toku. Da li da ga prekidam ili ne?
 
Moguće da je nešto ostalo nedovršena. Uradi restart pa bi trebalo da izbaci poruku šta nije završeno. Ako si imao iCloud Photo Library onda može dugo da vraća slike i snimke.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Taj odgovor su mi dali i na chatu preko apple support aplikacije. Nije mi napisao šta je ostalo nedovseno, fotke su na broju, pa sam prekinuo. Inače, ta aplikacija je stvarno sjajna, samo nisam uspeo da dokučim da li razgovaram sa čovekom ili sa botom :)
 
Drugaru u Dubaiju su preko programa zamene pre neki dan zamenili bateriju i kaže da je izgleda baterija za nijansu većeg kapaciteta. Stara kako on kaže je bila 1715 a nova 1800 mAh.

Devojka je kupila preko mts'a 6S u junu ove godine i desava joj se problem gašenja telefona kao i meni. Ja sam svoj prijavio jer po serijskom broju imam pravo na zamenu, dok njen po serijskom broju preko apple chek nije uključen u program zamene. Da li da ide u MTS da reklamira i šta može da se uradi po tom pitanju. Hvala !
 
Razlika je u proceduri tj. telefoni koji se automatski kvalifikuju za zamenu baterije dobijaju novu bateriju bez pitanja jer je Apple otkrio fabrički defekt. Međutim, ako neki drugi telefon (koji se ne kvalifikuje za program zamene) ima sličan ili isti problem, telefon se nosi u servis na dijagnostiku i baterija se menja samo ako testovi to prikažu.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Ako nije tajna, kako izgledaju ti testovi? Da li je to samo stres test za bateriju ili je uključeno još nešto?
Drugo, ako je telefon delimično oštećen (naprslo staklo ekrana) ali je i dalje u garanciji, da li onda automatski odbijate dijagnostiku baterije?
 
Izgledaju lepo i obavezni su :)
Ako je ekran oštećen odgovornost je na tebi. Mi sigurno možemo da ga otvorimo. Samo je pitanje da li će se oštetiti još više ili ne prilikom otvaranja.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Konacno preuzet telefon [emoji3]
3cedaa4cfc307eaf6efab1b0ff1add26.png



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moja je 1715, ali radi kao da je 2715 :d, progledao sam bukvalno.
 
Izgledaju lepo i obavezni su :)
Ako je ekran oštećen odgovornost je na tebi. Mi sigurno možemo da ga otvorimo. Samo je pitanje da li će se oštetiti još više ili ne prilikom otvaranja.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Hvala na eskiviranom odgovoru :)

Da kucnem u drvo, mom 6S nije prslo staklo i u petak mu je zamenjena baterija (danas ce ga zena pokupiti iz servisa). Pitam sam zbog prijatelja koji ima iPhone 6 uzet u Telenoru. Jos uvek je pod garancijom, doduse u 2. godini je tako da ne spada pod Apple garanciju. Muci ga isti problem sa baterijom, cak iako Apple ne priznaje ovaj problem na iP6, toliko je baterija problematicna da hoce da reklamira telefon ali je imao taj peh da mu je bukvalno pre par dana ispao telefon i staklo je naprslo.

Sta predlazes, gde da nosi telefon da reklamira bateriju, u Telenor ili kod vas?
 
To je sada pitanje da li će Telenor to prihvatiti


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Ovom prilikom bih želeo da pohvalim iStyle servis i ljude koji rade tamo za profesionalan rad, ljubaznost i ažurnost. Prijavio sam se za program zamene baterije, sinoć sam obavešten mailom da je baterija stigla i već jutros ostavio telefon koji je bio završen istog dana! Svaka čast na ljubaznosti, uslužnosti, na brzoj usluzi i pored velikih gužvi koje imate trenutno. Samo tako nastavite, veliki pozdrav !
 
Takodje da ih pohvalim. Svaka cast ljudima. Oradili su mi zamenu baterije i vise nego profesionalno i odgovorno.
 
Nisam video da se neko raspitivao o ovom problemu: CRACKGATE! Imam iPhone 7 Plus koji krcka kada se pritisne palcem na donjoj strani i pridrzava drugom rukom na gornjoj, iliti kada se blago, ali vrlo blago, uvija. Znaci kao da dihtuje kada se pritiska ekran po ivicama. Vidim po netu da je resenje da se ucvrste donji srafovi, ali da li postoji neko obavestenje od strane Apple-a vezano za servis ovakvih telefona?
 
Ne postoji obaveštenje niti se bilo ko do sada žalio na takvo nešto još od iPhone 6 modela. Zbog vodootpornosti ekran je zalepljen za kućište izuzetno jakim lepljiva trakama.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
@ mikenziyu - Kako se SE pokazao do sada i da li ga ima često na servisiranju?
 
Telefon (iPhone 6) sam nosio bez maske dok ne stigne nova dva dana i telefon se iskrivio, nosio sam ga u prednjem dzepu nisam sedao na njega ili bilo sta slicno. Telefon je skoro u mint stanju ima mozda jednu ili dve tackice na sebi nije ispadao i nema ulubljenja. Da li mogu da ostvarim garanciju? Telefon je kupljen u mts-u i sada je u drugoj godini garancije, kupio sam ga od prvog vlasnika. Imam reklamacionu izjavu sa pecatom i datumom kupovine ali bez podataka o potrosacu/kupcu. Da li mogu da ostvarim garanciju bez vlasnika sa ovim papirom?
 
Poslednja izmena:
Ja isto imam problema s baterijom, ali mi se samo 3 puta ugasio (na oko 17-20%) a da sam primetio... Nije mi se poklapao sa onim serijskim sto ste ovde kacili... Istekla mi je garancija pre mesec dana. Inace mi je totalno ocajna, vise sam na punjacu nego sto nisam.

Da donesem u iStyle servis ili ne? :( Frka mi je da ostanem skroz bez telefona za praznike...

Edit: pise mi na Apple sajtu da mi je "eligble for this programme" kad sam ukucao ser. broj :D Nista vidimo se onda... A vidim i da je procedura bezbolna i efikasna..
 
Poslednja izmena:
Samo da se pridruzim pohvalama za profesionalni odnos prema klijentima u servisu... danas (btw zvanicno neradan dan) preuzet telefon nakon zamene baterije.
 
Nisam siguran da li je ovo pravo mesto za pitanje ali nisam našao pogodniju temu. Naime posle nadogranje na iOS 10.2 iPad traži prijanvljivanje iCloud nalogom. Posle unosa korisničkog imena i lozinke pojavljuje se obaveštenje o dvostepenoj verifikaciji za koju je neophodno slanje koda na mobilni telefon. Kako proći ovaj korak jer Srbije nema na listi podržanih zemalja?
 
Tako sto ides na other options i ostanes na staroj verifikaciji.
 
Nema nas...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kao što sam napisao pre par nedelja, zamenio sam bateriju u iStyle-u iako je na mom telefonu bilo slomljeno staklo (i vrlo sam zam zadovoljan uslugom). Pošto je, nekoliko dana kasniije, moj poznanik je išao u Nemačku, dao sam mu telefon da mi zameni to polomljeno staklo u Apple store-u (to je daleko najpovoljnija opcija, a da se zadrži garancija). Kada je doneo telefon na zakazani servis spomenuli su mu da telefon ima "battery issue" i da će je oni besplatno zameniti. On je pristao, ne znajući da je baterija već zamenjena par dana ranije. Oni su verovatno došli do zaključka da treba menjati bateriju isključivo na osnovu serijskog broja, bez nekih provera stvarnog stanja baterije.

S obzirom na to da replacement program traje tri godine, ljudima koji su ovde zamenili bateriju nije zgoreg da probaju još neku besplatnu zamenu ako se budu zatekli u blizini nekog Apple Store-a kroz koju godinu, kada baterija prirodno oslabi. Ko zna, možda prođe ;)
 
Da li telefon koji je uzet preko Telenora u prvoj godini garancije, moze da se nosi u bilo koji ovlasceni Apple servis (kao npr iStyle u Beogradu, ili neki od servisa u inostranstvu) posto je ovlasceni servis za Telenor Mobipro ili mora iskljucivo u Mobipro? Da li je nekom zamenjena baterija na 6s ili uklonjen problem sa iznenadnim gasenjem telefona,a da nije bio u programu Appleove zamene baterija?
 
U prvoj godini bilo gde, a u drugoj godini nosis kod operatera.
 
U prvoj godini, garancija ti vazi u bilo kom Apple servisu, ne moras da nosis u Telenor
 
@mikenziyu nema jos nista vezano za iP6 baterije? Meni pokazuje 99% health, ali evo vec drugi put od kako je ovako hladno i koristim ga se ugasio sa 50% baterije...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno