Šta je novo?

iPhone 12 - Activation Lock

snowbda1

Zapažen
Učlanjen(a)
20.09.2024
Poruke
1
Poena
1
Dobar dan svima.

Dakle ovako - svojom neodgovornoscu, preko weba sam podneo zahtev za brisanje svog iCloud naloga (da bih napravio novi, ali to je sad nebitno), medjutim nisam do kraja tada procitao mejl od Apple-a gde kaze da moram da se izlogujem sa svih uredjaja na koje sam prijavljen. Ja, naravno, u brzini, nisam ni procitao taj deo i evo, ne mogu da se izlogujem sa tog iCloud naloga na svom telefonu.
Kada unesem lozinku, kaze osoba ne postoji...

Elem, Apple mi je dva puta odbio zahtev za skidanje activation lock-a, navodno trazi jos neku dokumentaciju.
Imam kutiju, imam fiskalni racun (telefon uzet u A1).

Da li imate neki savet kako i sta mogu jos da posaljem?
Uporno mi traze taj IMEI broj gde se vidi, i on se vidi na kutiji od telefona, ali kutija ispada da nije dokaz.

Takodje, da li mozda znate kako stupiti u kontakt sa Apple zvanicnom podrskom koja je u Hrvatskoj, njihov broj je 0800 222 427 (taj broj stoji na zvanicnom sajtu), bukvalno ne mogu da ih dobijem, cim unesem broj, poziv se momentalno prekine. Apple mi je u chatu potvrdio da je taj broj tacan i "ziv".

Unapred se zahvaljujem na pomoci, ovo da resim i castim pivo!
 
Imaš IMEI broj(eve) u Settings/General/About, a možeš i da ih dobiješ pozivanjem *#06# koda.
Probaj da napraviš par skrinšotova ili još bolje upali recording pa im pošalji video kako si došao do IMEI broja.
 
Nazad
Vrh Dno