Šta je novo?

Instalacije Hipernet usluga i prenos optike u Yettel

Izgleda da svagde postoji neko ko voli da prevari
Ja sam u MTS-u pregovaro samo sa ljudima iz centrale, odnosno BG-a, sa prodavcima usluga i zaposlenim u njihovoj poslovnici sam imao komunikaciju pri sklapanju prvog ugovor i posle toga narednih 18 godina su me pri svakom isteku ugovora zvali iz centrale.
Trazio sam ja i od Yettela da me zovu njihovi ali sta se desolo, na televiziji se vrti reklama 12 meseci 1 dinara, druga 1999 dinara, odnosno ako ne prebacis mobilni broj onda je 2499 dinara, a meni ponudise prvih 12 meseci 1 dinar, drugih 12 meseci 3499 dinara, ako prebacim i broj onda je 2999 dinara, znaci 1000 dinara skuplje.
Ovi iz takozvane tehnicke podrske na fejsu, a i ovde na forumu, kojima je fer i posteno kad se neko prevari, rekose mi da su njihove kolege predstavile sve ponude ili tako nesto sto nema veze sa vezom, sad sam zaboravio tacno ali u svakom slucaju branili su pokusaj prevare i ono sto je nudjeno mimo onoga sto reklamiraju, kao sto sad brane prevaru.
Za mobilnu telefoniju nismo ni pricali, ko zna sta bi mi za to ponudili preko telefona
To je bio jedini razlog zasto sam posetio poslovnicu Yettel-a, inace bi sklopio ugovor preko telefona.
Мени су у припејду украли новац, али небитно сад
 
Мени су у припејду украли новац, али небитно сад
To verovatno od kako su uveli pljacku da ako ne dopunis u roku od, cini mi se 60 dana, skidaju ti sve i ostavljaju 0 dinara.
Pa i meni je Telenor, a sad Yettel ukrao nekoliko puta dopunu, jednom oko 700 dinara, drugi put oko 500 dinara, ne mogu se sad tacno ni setiti.
To sto su uveli je pljacka, iako imas uplacenog takozvanog "kredita" moras uplatiti u nekom roku da ti ne bi uzeli sve i ostavili 0.
Nemam nista protiv da blokiraju poziv i poruke dok ne uplatis ali oduzimanje je cista pljacka.
 
Zdravo,
Мени су у припејду украли новац, али небитно сад
Stanje preostalog kredita, kao i detaljan listing potrošnje dostupan je našim korisnicima preko naše aplikacije, gde se jasno može videti na šta je potrošen iznos.
To verovatno od kako su uveli pljacku da ako ne dopunis u roku od, cini mi se 60 dana, skidaju ti sve i ostavljaju 0 dinara.
Pa i meni je Telenor, a sad Yettel ukrao nekoliko puta dopunu, jednom oko 700 dinara, drugi put oko 500 dinara, ne mogu se sad tacno ni setiti.
To sto su uveli je pljacka, iako imas uplacenog takozvanog "kredita" moras uplatiti u nekom roku da ti ne bi uzeli sve i ostavili 0.
Nemam nista protiv da blokiraju poziv i poruke dok ne uplatis ali oduzimanje je cista pljacka.
Rok važenja dopune je 60 dana, dok je važenje same kartice dodatnih 330 dana. Korisnicima se nakon isteka roka važenja dopune briše nepotrošeni iznos kredita sa pripejd računa. Briše se i preostalo stanje (minuti, SMS, dinari, NE i MB) sa namenskih računa iz aktivnih dodataka/promocija. Nakon uplate kredita i omogućavanja odlaznog saobraćaja MB koji nisu obrisani su na raspolaganju za korišćenje. Više o pripejd usluzi možete videti ovde.

Lep pozdrav!
 
Zdravo,

Stanje preostalog kredita, kao i detaljan listing potrošnje dostupan je našim korisnicima preko naše aplikacije, gde se jasno može videti na šta je potrošen iznos.

Rok važenja dopune je 60 dana, dok je važenje same kartice dodatnih 330 dana. Korisnicima se nakon isteka roka važenja dopune briše nepotrošeni iznos kredita sa pripejd računa. Briše se i preostalo stanje (minuti, SMS, dinari, NE i MB) sa namenskih računa iz aktivnih dodataka/promocija. Nakon uplate kredita i omogućavanja odlaznog saobraćaja MB koji nisu obrisani su na raspolaganju za korišćenje. Više o pripejd usluzi možete videti ovde.

Lep pozdrav!
To je najjadniji potez ne samo vas nego i ostalih provajdera.

Eto ja imam Total 40 paket ali majci ne treba broj na racun nego ima broj na dopunu jer nema zena potrebe da ima drugacije pored mog racuna. I to malo dopune vi joj svaka dva meseca skinete jer ne potrosi jer i ne zove, taj broj sluzi da ako ja nisam tu da moze da me kontaktira.

Zar vam je toliko stalo do para da na taj nacin nadopunjujete budzet? Jadno i bedno sa vase strane.
 
To je najjadniji potez ne samo vas nego i ostalih provajdera.

Eto ja imam Total 40 paket ali majci ne treba broj na racun nego ima broj na dopunu jer nema zena potrebe da ima drugacije pored mog racuna. I to malo dopune vi joj svaka dva meseca skinete jer ne potrosi jer i ne zove, taj broj sluzi da ako ja nisam tu da moze da me kontaktira.

Zar vam je toliko stalo do para da na taj nacin nadopunjujete budzet? Jadno i bedno sa vase strane.
Isti slucaj i kod mene ali pored toga ja imam jos jedan licno svoj broj koji mi sluzi samo za oglase, kojeg sam uzeo samo zbog toga jer ljudi ne znaju koje je pristojno vreme za zvanje pa su me vise puta zvali u ponoc i onda sam broj na pretplatu morao eliminisati na oglasima ali to je nebitno. I sad ja uplatim 200 ili 300 dinara dopune, posle 60 dana potrosim 50 ili 100 dinara i moram uplatiti opet dopunu da mi ne bi oduzeli. Bas je jadno.
To sto rade u normalnim drzavama bi se to zvala pljacka ali ovde kod nas je pljacka legalizovana pa mogu donositi odluke kakve hoce.
Zbog toga su i uveli da je minimalan iznos za dopunu 200 dinara, a ranije si mogao uplatiti i 50 dinara i 100 dinara.
 
Šta se čudite, pa čitav biznis svih kompanija mobilne telefonije, interneta i TV-a zasniva se na legalizovanoj prevari i otimačini. I prodaja telefona na rate uz ugovor je još jedna velika prevara. Prosečan gradjanin Srbije nije u stanju da izračuna koliko je platio telefon, malo to oni zakukulje, zamulje, malo gurnu u pretplatu, malo na rate...
Zato i mogu da se zajebavaju medjusobno i sa nama popustima 12 meseci po 1 dinar. Neko im je dao zeleno svetlo, sigurno ne za džabe. Šta ima veze što negde u Zakonu piše da potrošač treba da plati samo ono što je potrošio...
 
Isti slucaj i kod mene ali pored toga ja imam jos jedan licno svoj broj koji mi sluzi samo za oglase, kojeg sam uzeo samo zbog toga jer ljudi ne znaju koje je pristojno vreme za zvanje pa su me vise puta zvali u ponoc i onda sam broj na pretplatu morao eliminisati na oglasima ali to je nebitno. I sad ja uplatim 200 ili 300 dinara dopune, posle 60 dana potrosim 50 ili 100 dinara i moram uplatiti opet dopunu da mi ne bi oduzeli. Bas je jadno.
To sto rade u normalnim drzavama bi se to zvala pljacka ali ovde kod nas je pljacka legalizovana pa mogu donositi odluke kakve hoce.
Zbog toga su i uveli da je minimalan iznos za dopunu 200 dinara, a ranije si mogao uplatiti i 50 dinara i 100 dinara.
I sto je najgore nece se udostojiti da odgovore na to pitanje, a ako i odgovore to ce da bude genericki odgovor "takvo je pravilo firme".

Isto kao prosle nedelje kada sam zvao PIO fond i cekam skoro sat vremena da se neko javi, na telefonu cujes halo a vreme 1 sat i jedna sekunda i cujes tu tu tu, prekinuli su vezu posto je proslo sat vremena. I to nije samo kod njih nego kod svih provajdera je ta glupost uvedena.
 
Šta se čudite, pa čitav biznis svih kompanija mobilne telefonije, interneta i TV-a zasniva se na legalizovanoj prevari i otimačini. I prodaja telefona na rate uz ugovor je još jedna velika prevara. Prosečan gradjanin Srbije nije u stanju da izračuna koliko je platio telefon, malo to oni zakukulje, zamulje, malo gurnu u pretplatu, malo na rate...
Zato i mogu da se zajebavaju medjusobno i sa nama popustima 12 meseci po 1 dinar. Neko im je dao zeleno svetlo, sigurno ne za džabe. Šta ima veze što negde u Zakonu piše da potrošač treba da plati samo ono što je potrošio...
Telefon na rate aj jos nekako da razumem jer nece svako, a pitanje da li i moze svako, iskesirati telefon u slobodnoj prodaju pa mu je lakse na rate preko operatera gde ima i tarifni paket sa minutima, poruka i internetom.
Ali ostale prevare sta rade su uzas jedan.
Evo ja odgledao dva tri snimka na YT i poslao par slika na Viberu i vec mi skinuto 9gb interneta pa toliko nisam potrosio na MTS-om Box paketu za ceo mesec, jeste da sam koristio internet samo kad sam van domasaja WiFi ali ovo je previse. Od kako sam u Yettelu koristim mobilni internet stalno jel godinu dana ima 250gb pa da se ne baci ali ga skidaju nerealno.
 
Telefon na rate aj jos nekako da razumem jer nece svako, a pitanje da li i moze svako, iskesirati telefon u slobodnoj prodaju pa mu je lakse na rate preko operatera gde ima i tarifni paket sa minutima, poruka i internetom.
Ali ostale prevare sta rade su uzas jedan.
Evo ja odgledao dva tri snimka na YT i poslao par slika na Viberu i vec mi skinuto 9gb interneta pa toliko nisam potrosio na MTS-om Box paketu za ceo mesec, jeste da sam koristio internet samo kad sam van domasaja WiFi ali ovo je previse. Od kako sam u Yettelu koristim mobilni internet stalno jel godinu dana ima 250gb pa da se ne baci ali ga skidaju nerealno.
Sama potrošnja na broju zavisi od kvaliteta sadržaja koji se emituje, takođe kako vremenom nailazimo na sve kvalitetnije sadržaje, oni kao takvi zahtevaju veću količinu podataka za obradu. Sada su dostupni videi u (2K, 4K) rezoluciji, svakako samu potrošnju naši korisnici mogu pratiti i preko listinga potrošnje u samoj aplikaciji.

Lep pozdrav!
 
Sama potrošnja na broju zavisi od kvaliteta sadržaja koji se emituje, takođe kako vremenom nailazimo na sve kvalitetnije sadržaje, oni kao takvi zahtevaju veću količinu podataka za obradu. Sada su dostupni videi u (2K, 4K) rezoluciji, svakako samu potrošnju naši korisnici mogu pratiti i preko listinga potrošnje u samoj aplikaciji.

Lep pozdrav!
Ala strucno i selektivno birate na koje ce te postove da odgovorite. Svaka cast.

Sto ne odgovorite na moje pitanje sto se uzima kredit posle 2 meseca? Kakav je to trosak firmu da ne dira kredit zeni koja iovako ionako nece koristiti taj kredit nego sluzi za nedaj boze da moze mene da pozve ako nisam kuci, nego svaka 2 meseca ili da dopunjujem kredit da ne uzmete postojeci ili da cekam da uzmete ovaj kredit pa da dopunim sa novim pa ako jedan mesec zaboravim da dopunim da sve preostalo uzmete.

Samo nemojte da mi odgovorite da postoji opcija da se broj prebaci na racun jer mi dva racuna da placam ne trebaju iz prostog razloga jer ja vec imam jak paket koji placam i zadovoljan sam njime.
 
Ala strucno i selektivno birate na koje ce te postove da odgovorite. Svaka cast.

Sto ne odgovorite na moje pitanje sto se uzima kredit posle 2 meseca? Kakav je to trosak firmu da ne dira kredit zeni koja iovako ionako nece koristiti taj kredit nego sluzi za nedaj boze da moze mene da pozve ako nisam kuci, nego svaka 2 meseca ili da dopunjujem kredit da ne uzmete postojeci ili da cekam da uzmete ovaj kredit pa da dopunim sa novim pa ako jedan mesec zaboravim da dopunim da sve preostalo uzmete.

Samo nemojte da mi odgovorite da postoji opcija da se broj prebaci na racun jer mi dva racuna da placam ne trebaju iz prostog razloga jer ja vec imam jak paket koji placam i zadovoljan sam njime.
Upravo sam i ja ovo hteo da napisem, pored toliko prozivki sa moje strane samo odgovore na ono sto njima odgovara, a za prevare i kradje ih bas briga.

Pre nekoliko dana sam gledao ponude kod drugih operatera, ako ti je lakse za odrzavanje broja imas u A1 ponudu 300 dinara mesecno 100 minuta i 100 poruka, ja nesto kontam da odem i da napravim ugovor za taj paket, da me ne boli glava zbog kradje kredita, cak planiram da ih pitam jel ima neki paket sa 50 minuta i 50 poruka za 200 dinara jer mi vise ne treba.
 
Poenta je sto necu da placam mesecno ni 1 dinar ako ne moram. Kredit kada uplatim hocu da traje dok ga ja ne potrosim ili na svakih godinu dana obnova za produzavanje vazenja kartice. A ovaj lopovluk od provajdera da me uslovljavaju ako za 2 meseca ne potrosim kredit da ce oni da ga uzmu. Ne razumem tu potrebu za takvim vidom pilicarenja i pokusavanja na silu da me primoraju da uzmem jos jedan racun a nije da to nisu pokusali vise puta.
 
Skrenuli smo sa teme definitivno. Evo da se vratimo, uveo sam hipernet optiku, nisam korisnik yettel postpejd. Uzeo sam samo net.
Sve proteklo brzo od prijave, dva dana do uvođenja, uz sve pohvale za ekipu instalatera.
Yettel podrška može jedna provera samo oko cene usluge pošto se meni u potpisanom ugovoru i reklami ne poklapa pa ako mogu da vas kontaktiram putem pm-a.
 
Zdravo,

Stanje preostalog kredita, kao i detaljan listing potrošnje dostupan je našim korisnicima preko naše aplikacije, gde se jasno može videti na šta je potrošen iznos.

Rok važenja dopune je 60 dana, dok je važenje same kartice dodatnih 330 dana. Korisnicima se nakon isteka roka važenja dopune briše nepotrošeni iznos kredita sa pripejd računa. Briše se i preostalo stanje (minuti, SMS, dinari, NE i MB) sa namenskih računa iz aktivnih dodataka/promocija. Nakon uplate kredita i omogućavanja odlaznog saobraćaja MB koji nisu obrisani su na raspolaganju za korišćenje. Više o pripejd usluzi možete videti ovde.

Lep pozdrav!
Bedno!
 
Skrenuli smo sa teme definitivno. Evo da se vratimo, uveo sam hipernet optiku, nisam korisnik yettel postpejd. Uzeo sam samo net.
Sve proteklo brzo od prijave, dva dana do uvođenja, uz sve pohvale za ekipu instalatera.
Yettel podrška može jedna provera samo oko cene usluge pošto se meni u potpisanom ugovoru i reklami ne poklapa pa ako mogu da vas kontaktiram putem pm-a.
Ako nemas broj na pretlatu kod njih onda se ne smatras Yettel korisnikom i cena mesecne pretplate ti je za drugu godinu 2499 dinara, to su ti trebali reci.
Promocija od 1999 dinara za drugu godinu je samo za Yettel korisnike, odnosno za one koji imaju broj na pretplatu kod njih.
Ako ti pise vise od 2499 dinara dobro dosao u klub prevarenih.
 
Zdravo svima,
Ala strucno i selektivno birate na koje ce te postove da odgovorite. Svaka cast.

Sto ne odgovorite na moje pitanje sto se uzima kredit posle 2 meseca? Kakav je to trosak firmu da ne dira kredit zeni koja iovako ionako nece koristiti taj kredit nego sluzi za nedaj boze da moze mene da pozve ako nisam kuci, nego svaka 2 meseca ili da dopunjujem kredit da ne uzmete postojeci ili da cekam da uzmete ovaj kredit pa da dopunim sa novim pa ako jedan mesec zaboravim da dopunim da sve preostalo uzmete.

Samo nemojte da mi odgovorite da postoji opcija da se broj prebaci na racun jer mi dva racuna da placam ne trebaju iz prostog razloga jer ja vec imam jak paket koji placam i zadovoljan sam njime.
Pripejd tarifni sistem funkcioniše na način koji je u prethodnim objavama i opisan, deo je standardne procedure. Sam kredit ima svoj rok trajanja, kao i sama kartica, žao nam je ukoliko ti tako nešto ne odgovara. Svakako da nam je stalo do naših korisnika, bez obzira na to koji tarifni sistem koriste. Takođe nam je žao i zbog utiska samog odgovaranja, pružićemo sve neophodne informacije u vezi sa našim uslugama i servisima.
Skrenuli smo sa teme definitivno. Evo da se vratimo, uveo sam hipernet optiku, nisam korisnik yettel postpejd. Uzeo sam samo net.
Sve proteklo brzo od prijave, dva dana do uvođenja, uz sve pohvale za ekipu instalatera.
Yettel podrška može jedna provera samo oko cene usluge pošto se meni u potpisanom ugovoru i reklami ne poklapa pa ako mogu da vas kontaktiram putem pm-a.
Naravno, rado ćemo proveriti za tebe. Stojimo ti na raspolaganju!

Lep pozdrav!
 
Zdravo svima,

Pripejd tarifni sistem funkcioniše na način koji je u prethodnim objavama i opisan, deo je standardne procedure. Sam kredit ima svoj rok trajanja, kao i sama kartica, žao nam je ukoliko ti tako nešto ne odgovara. Svakako da nam je stalo do naših korisnika, bez obzira na to koji tarifni sistem koriste. Takođe nam je žao i zbog utiska samog odgovaranja, pružićemo sve neophodne informacije u vezi sa našim uslugama i servisima.
Samo sto nije uvek tako funkcionisao nego ste ga vi stelovali i namestali da bude kako vama odgovara i ne samo vi nego i svi drugi provajderi.

Isto kao i za pozive koji su ograniceni na sat vremena. Samo me zanima kojem biseru je pala takva ideja na pamet da ogranici pozive na sat vremena. Od kada vi brinete za nase novcanike i koga briga jel cu ja da pricam sat vremena ili 5 sati na telefon. Jel imam paket sa neogranicenim minutima i pozivima, sta mislite da ako nam razgovor prekinete na sat vremena da cu odustati od zvanja naravno da ne nego cu pozvati ponovo i opet cu da pricam sat dva ili 10 sati u prekidima na svakih sat vremena ako mi se prica toliko.

Samo ne razumem kako ce te da se pravdate ako neko bude moro da drzi vezu duze od sat vremena u razgovoru sa policijom ili hitnom pomoci pa se prekine razgovor u pola. Kako ce te da se nosite sa nekom budalom kojoj ste prekinuli tako vezu i da zbog vaseg prekida je neko umro ili ne znam ni ja sta. Kako ce te takvu osobu da smirite i da joj objasnite da je takav sistem, taj neko ima da ode u prvu poslovnicu u gradu pobice vam ljude ni krive ni duzne zbog nekog klinca ili nekog marketing menadzera koji je mislio da je to dobra poslovna odluka ograniciti ljude na sat vremena da pricaju. Opet pitanje koja poenta onda neogranicenih minuta na telefonu?
 
Samo sto nije uvek tako funkcionisao nego ste ga vi stelovali i namestali da bude kako vama odgovara i ne samo vi nego i svi drugi provajderi.

Isto kao i za pozive koji su ograniceni na sat vremena. Samo me zanima kojem biseru je pala takva ideja na pamet da ogranici pozive na sat vremena. Od kada vi brinete za nase novcanike i koga briga jel cu ja da pricam sat vremena ili 5 sati na telefon. Jel imam paket sa neogranicenim minutima i pozivima, sta mislite da ako nam razgovor prekinete na sat vremena da cu odustati od zvanja naravno da ne nego cu pozvati ponovo i opet cu da pricam sat dva ili 10 sati u prekidima na svakih sat vremena ako mi se prica toliko.

Samo ne razumem kako ce te da se pravdate ako neko bude moro da drzi vezu duze od sat vremena u razgovoru sa policijom ili hitnom pomoci pa se prekine razgovor u pola. Kako ce te da se nosite sa nekom budalom kojoj ste prekinuli tako vezu i da zbog vaseg prekida je neko umro ili ne znam ni ja sta. Kako ce te takvu osobu da smirite i da joj objasnite da je takav sistem, taj neko ima da ode u prvu poslovnicu u gradu pobice vam ljude ni krive ni duzne zbog nekog klinca ili nekog marketing menadzera koji je mislio da je to dobra poslovna odluka ograniciti ljude na sat vremena da pricaju. Opet pitanje koja poenta onda neogranicenih minuta na telefonu?
Poenta neogranicenih minuta je ocigledno navlakusa.

Vidi, ne znam da li si upucen kako radi tehnicka podrska ali evo napisacu ti.
Dobiju od svojih sefova neki odredjen broj mogucih pitanja i isto toliko odgovara da nauce napamet ili da ih drze pored sebe ako nesto zaborave da mogu procitati.
Ukoliko ih pitas nesto sto nije na tom papiru neces dobiti adekvatan odgovor jer pojma nemaju.
Tako da se nemoj cuditi njihovim odgovorima i verovatno na ova tvoja pitanja neces dobiti odgovor.
Pravilo im je takvo, prihvati dok se nesto ne promeni, sta da se radi.

Pazi sta su napisali "Takođe nam je žao i zbog utiska samog odgovaranja", mi smo izgleda budale jer vidimo da se odgovara selektivno, a po njima nije tako nego odgovaraju na sve i posle svega im postavljati neka pitanja je suludo.
 
U Mobtel/Telenor/Yettel mreži dužina trajanja poziva je ograničena od prvog dana uvodjenja GSM mreže. To nema nikakve veze sa "neograničenim" minutima koji se poslednjih godina daju u nekim tarifnim paketima a koji ionako važe samo za pozive na regularne brojeve unutar zemlje, a workaround je jednostavan: kad ti se prekine poziv, pozoveš ponovo - nemaš nikakvog dodatnog troška.
No, bilo kako bilo, ne vidim kakve veze to ima sa uvodjenjem Hipernet usluge?
Pozdrav
 
@Yettel Srbija - da li je pri instalaciji optike do prikljucka u stanu moguce koristiti buzir kroz koji ide telefonska parica umesto busenja rupa i fiksiranja kabla po zidu/lajsnama? Konzola gde su buziri za svaki stan je dostupna na svakom spratu u hodniku zgrade
 
...i to ne bilo koju tarifu, već samo određenu (naravno, skuplju). Pažljivo treba pročitati i sitna slova pre potpisivanja.
Moj post je dopuna ovog posta:
"Ako nemas broj na pretlatu kod njih onda se ne smatras Yettel korisnikom i cena mesecne pretplate ti je za drugu godinu 2499 dinara, to su ti trebali reci.
Promocija od 1999 dinara za drugu godinu je samo za Yettel korisnike, odnosno za one koji imaju broj na pretplatu kod njih.
Ako ti pise vise od 2499 dinara dobro dosao u klub prevarenih."
 
@Yettel Srbija - da li je pri instalaciji optike do prikljucka u stanu moguce koristiti buzir kroz koji ide telefonska parica umesto busenja rupa i fiksiranja kabla po zidu/lajsnama? Konzola gde su buziri za svaki stan je dostupna na svakom spratu u hodniku zgrade
Moraš to da kažeš instalaterima pre nego što krenu da bi poneli onaj deblji čvršći crni drop kabl što koriste za kućne instalacije a ne samo tanku providnu strunu što lepe po stanovima
 
@Yettel Srbija - da li je pri instalaciji optike do prikljucka u stanu moguce koristiti buzir kroz koji ide telefonska parica umesto busenja rupa i fiksiranja kabla po zidu/lajsnama? Konzola gde su buziri za svaki stan je dostupna na svakom spratu u hodniku zgrade
Potrebno je konsultovati se sa našim instalaterima, kako bi oni na licu mesta videli da li je tako nešto moguće, na prvom mestu je funkcionalnost i ispravnost, ali svakako da ona ne podrazumeva velike intervencije.
 
Isti slucaj i kod mene ali pored toga ja imam jos jedan licno svoj broj koji mi sluzi samo za oglase, kojeg sam uzeo samo zbog toga jer ljudi ne znaju koje je pristojno vreme za zvanje pa su me vise puta zvali u ponoc i onda sam broj na pretplatu morao eliminisati na oglasima ali to je nebitno. I sad ja uplatim 200 ili 300 dinara dopune, posle 60 dana potrosim 50 ili 100 dinara i moram uplatiti opet dopunu da mi ne bi oduzeli. Bas je jadno.
To sto rade u normalnim drzavama bi se to zvala pljacka ali ovde kod nas je pljacka legalizovana pa mogu donositi odluke kakve hoce.
Zbog toga su i uveli da je minimalan iznos za dopunu 200 dinara, a ranije si mogao uplatiti i 50 dinara i 100 dinara.
Jeste da je odgovor sa zakasnjenjem.
Sto se tice "kradje" sa prepaid broja, takav nacin je protivzakonit jer prouzorkuje stetu korisniku. A to je opisanu u Clanu 16 Zakona o obligacionim odnosima, jednom kratkom recenicom. Takodje i Clan 42 Zakona o zastiti potrosaca objasnjava. Svi ugovori koji se prave izmedju dve strane moraju biti u skladu sa Zakonima, shodno tome koje stvari odredjena delatnost pruza.
Ne mogu oni da prave pravila, ugovore i slicno, a koje su u suprotnosti sa Zakonima.
 
Jeste da je odgovor sa zakasnjenjem.
Sto se tice "kradje" sa prepaid broja, takav nacin je protivzakonit jer prouzorkuje stetu korisniku. A to je opisanu u Clanu 16 Zakona o obligacionim odnosima, jednom kratkom recenicom. Takodje i Clan 42 Zakona o zastiti potrosaca objasnjava. Svi ugovori koji se prave izmedju dve strane moraju biti u skladu sa Zakonima, shodno tome koje stvari odredjena delatnost pruza.
Ne mogu oni da prave pravila, ugovore i slicno, a koje su u suprotnosti sa Zakonima.
To kod nas u drzavi nista ne vredi, zakon je jedno, a drugarsko-pajstaski odnosi drugo i takvi odnosi potiskuju zakon.
Svakako hvala na odgovoru.
Ovo se radi da bi se ljudi prisilili na ugovor jer bas neko vodi racuna kad je proslo 60 dana, evo meni su opet skunuli stotinak dinara pre mozda 20 dana.
 
Zar te ne obaveste porukom 59-og dana da ti sutra "istice kredit"?
 
Zar te ne obaveste porukom 59-og dana da ti sutra "istice kredit"?
Ne jer sam trazio da mi ne dosadjuju sa dosadnim promocijama i ostalim glupostima, oni su mi rekli da mogu iskljuciti da mi se ne salje vise na moj broj ali da ce u tom slucaju biti i iskljuceno obavestenje o isteku kredita.
Sa tim promocijama stvarno nisu normalni, bilo je dana da su mi slali po 3-4 poruke dnevno i vise nisam mogao to da tolerisem, morao sam ih kontaktirati i traziti da mi ne salju vise.
Imao sam na starom telefonu aplikaciju preko koje sam pratio i koja me je obavestavala ali na ovom sto sad koristim nemam jer se aplikaciji ne moze pristupiti ako se ne registrujes, a ja necu da unosim svoje podatke za broj koji je na dopunu jer u svakom momentu taj broj/kartica moze da se baci ili pokloni. Zbog toga su i takvi brojevi anonimni.
 
Nazad
Vrh Dno