Šta je novo?

Instalacije Hipernet usluga i prenos optike u Yettel

Вјероватно су ти раздвојили услуге, један је за тих неколико дана бокса, а други за мобилни телефон за остатак мјесеца, без попуста на претплату :) Погледај на порталу, имаш раздвојене услуге сигурно. Као што ти рекох ономад, кад платиш те рачуне, тј. прецизније тај рачун за неколико дана коришћења услуге бокса, и кад прокњиже ту уплату за дан-два, нестаће ти све што је у вези са боксом са портала :)
 
Вјероватно су ти раздвојили услуге, један је за тих неколико дана бокса, а други за мобилни телефон за остатак мјесеца, без попуста на претплату :) Погледај на порталу, имаш раздвојене услуге сигурно. Као што ти рекох ономад, кад платиш те рачуне, тј. прецизније тај рачун за неколико дана коришћења услуге бокса, и кад прокњиже ту уплату за дан-два, нестаће ти све што је у вези са боксом са портала :)
Nemam mobilni telefon. :) Imao Box 2 net plus fiksni sa isteklim ugovorom.

Manja mi je to frka, to ću rešiti lako. Veća je frka to što nemam net na Telenoru već dan peti.
 
EDIT: Telenorovci su bili vredni od jutros, odmah je proradilo, zvali su i da provere da li je ok i da li radi internet.
 
Јављај онда откуд два рачуна и да ли је нестало са портала све у вези са боксом кад платиш тај један који треба:D
 
Јављај онда откуд два рачуна и да ли је нестало са портала све у вези са боксом кад платиш тај један који треба:D
Koliko sam skontao tumačeći ova dva računa, jedan račun je za BOX 2 uslugu, a drugi račun je pojedinačno za usluge fiksne telefonije i interneta. :D kako i zašto, ne bih znao, logika im je žešća. Poslao sam im pitanje, kako sam mogao koristiti vašu uslugu ako je neophodna oprema za istu, a ja je razdužio u poslovnici 09.12.? :)
 
Ovih dana sam dosta čitao šta pišete, razmišljao da li da pređem na hipernet, i danas nakon provere trajanja UO kod MTS definitivno doneo odluku da promenim provajdera.

~ napisaću moje iskustvo, šta sam i kako odradio, možda nekome dodatno pomogne, kao što su meni pomogli vaši postovi.

-prvo sam kontaktirao operatera iz Telenora da se raspitam o koracima prebacivanja u hipernet i to je bilo jutros- ista priča kao i ovde koja je spomenuta.
-zatim sam, pošto nisam bio siguran da li mi je istekla UO, otišao u poslovnicu da saznam do kad sam pod UO. (Po papirima koje imam, to je do sredine 2021, međutim, kod njih u sistemu mi se vodila UO do par dana pred novu godinu, i to im nije smetalo da mi ceo mesec naplate po punoj ceni, a ne po ceni iz ugovora..., dok mi na portalu pisalo sredina 2022 - ludilo jedno, ukratko)..
kada mi je dečko objasnio da mi je istekla UO, nakon par ponuda sa njegove strane da produžim ugovor, zatražio sam IDP. Nije bio preterano zbunjen, ali je otvorio deo njihovog intraneta i pronašao uputstvo kako da napiše zahtev. Naravno, bilo je i par pitanja zbog kojeg razloga želim promenu pružaoca usluga. Na kraju sam rekao da me IRIS izluđuje, što je tačno. U formularu za izdavanje IDP-a sam popunio par generalija, gde je unet i email i kontakt telefon. To sve je trajalo nekih 15-20min, zaista treba pohvaliti dečka u poslovnici u Zemunu.
Ovde sam mislio da je svemu kraj, pošto mi je još i rekao ono što je ovde više puta napisano - 5 dana za rešenje zahteva, IDP važi mesec dana. O svemu me obaveštavaju putem emaila (oprema se vraća tek nakon priključka hiperneta, u roku od 7 dana).
-Međutim, popodne dobih poziv sa 733, gde sam potvrdio želju za promenom. Nisam ulazio u dalju priču, verovatno bih dobio neku simpatičnu ponudu...
Sada mi je ostalo da sačekam da mi stigne IDP broj, pa da se opet čujem sa Telenorom za koji dan..
Eto to je meni danas bilo dešavanje vezano za prenos optike. Moguće je, i nije neki veliki bauk bio.

** pošto sam box 4 u mts, sve vezano za telefon treba raditi nakon uvođenja hiperneta jer se tek tada "razdvaja" box na sastavne delove, u mom slučaju samo mobilni broj ostaje u MTS po trenutno postojećem paketu, a ne po starom paketu koji mi je bio u box 4, a sada više ne postoji. Tada je moguće i preneti broj u drugu mrežu ili potpisati novu UO za telefon.. kako ko voli..

toliko od mene sad
 
Meni danas bio promoter za hipernet nudi 12 meseci free uz net+tv, ja licno nista pametno ne vidim u njihovoj ponudi pa sam mu se najljubaznije zahvalio na potrosenom vremenu i pita covek jel moze da dobije br tel dam mu i trazi mail satro da mi ipak posalje ponudu i evo nista od ponude nije stiglo.
Aj mozda ce sutra ali svejedno meni nista nije primamljivije u odnosu na ovo sto imam, da mi je dosao pre 12 meseci sa ovom ponudom, verovatno bi tada uzeo u ovom trenutku jok.
 
Ovih dana sam dosta čitao šta pišete, razmišljao da li da pređem na hipernet, i danas nakon provere trajanja UO kod MTS definitivno doneo odluku da promenim provajdera.

~ napisaću moje iskustvo, šta sam i kako odradio, možda nekome dodatno pomogne, kao što su meni pomogli vaši postovi.

-prvo sam kontaktirao operatera iz Telenora da se raspitam o koracima prebacivanja u hipernet i to je bilo jutros- ista priča kao i ovde koja je spomenuta.
-zatim sam, pošto nisam bio siguran da li mi je istekla UO, otišao u poslovnicu da saznam do kad sam pod UO. (Po papirima koje imam, to je do sredine 2021, međutim, kod njih u sistemu mi se vodila UO do par dana pred novu godinu, i to im nije smetalo da mi ceo mesec naplate po punoj ceni, a ne po ceni iz ugovora..., dok mi na portalu pisalo sredina 2022 - ludilo jedno, ukratko)..
kada mi je dečko objasnio da mi je istekla UO, nakon par ponuda sa njegove strane da produžim ugovor, zatražio sam IDP. Nije bio preterano zbunjen, ali je otvorio deo njihovog intraneta i pronašao uputstvo kako da napiše zahtev. Naravno, bilo je i par pitanja zbog kojeg razloga želim promenu pružaoca usluga. Na kraju sam rekao da me IRIS izluđuje, što je tačno. U formularu za izdavanje IDP-a sam popunio par generalija, gde je unet i email i kontakt telefon. To sve je trajalo nekih 15-20min, zaista treba pohvaliti dečka u poslovnici u Zemunu.
Ovde sam mislio da je svemu kraj, pošto mi je još i rekao ono što je ovde više puta napisano - 5 dana za rešenje zahteva, IDP važi mesec dana. O svemu me obaveštavaju putem emaila (oprema se vraća tek nakon priključka hiperneta, u roku od 7 dana).
-Međutim, popodne dobih poziv sa 733, gde sam potvrdio želju za promenom. Nisam ulazio u dalju priču, verovatno bih dobio neku simpatičnu ponudu...
Sada mi je ostalo da sačekam da mi stigne IDP broj, pa da se opet čujem sa Telenorom za koji dan..
Eto to je meni danas bilo dešavanje vezano za prenos optike. Moguće je, i nije neki veliki bauk bio.

** pošto sam box 4 u mts, sve vezano za telefon treba raditi nakon uvođenja hiperneta jer se tek tada "razdvaja" box na sastavne delove, u mom slučaju samo mobilni broj ostaje u MTS po trenutno postojećem paketu, a ne po starom paketu koji mi je bio u box 4, a sada više ne postoji. Tada je moguće i preneti broj u drugu mrežu ili potpisati novu UO za telefon.. kako ko voli..

toliko od mene sad
Zdravo,

Drago mi je što si odlučio da postaneš korisnik naših usluga i hvala što si podelio svoje iskustvo u vezi dobijanja IDP broja, verujem da će značiti i ostalim članovima. Kada sve bude bilo realizovano, računaj da smo tu za sva pitanja i pomoć ukoliko bude bila potrebna, a sve novosti u vezi samih usluga možeš pratiti na forumu 🙂

~Mila
 
06.02 mi istice ugovor za box 4. Danas idem u mts po IDP broj i nadam se da cu naici na nekog upucenog. Svakako javljam utiske.
 
U petak podneo zahtev danas dobio IDP broj na mejl. I ako sam bio prvi u Smederevu koji je trazio IDP odlicno su se snasle radnice MTS-a. Ako nekoga mrzi da se cima i zbog toga ne zeli da menja operatera nije nista komplikovano moze se slobodno upustiti proces😀
 
I da objavim da je uspešno poništen račun na 1638 dinara, ostao je onaj 690 dinara, odnosno korišćenje usluge do 09.12. kada je iskorišten IDP broj. Mts je na adresu poslao račun sa 0 dinara, na kome je istaknuto da taj račun zamenjuje račun izdat pod brojem xxxxxx sa iznosom od 1638 dinara.

Sa portala je ukinut sporni račun, kao i usluga, i ostao je samo račun od 690 dinara.
 
@Telenor Srbija koliko se ceka od trenutka prijave preko sajta? U zgradi vec postoji optika.
 
Zdravo,

@salecg Pošalji nam adresu, kontakt telefon i ime i prezime u privatnoj poruci kako bismo proverili. Unapred hvala.

~Sara
 
@Telenor Srbija

Kakva je procedura kada se prelazi sa SBB optike, da li može da se iskoristi već razučen SBB optički kabal u stanu ili mora novi da se postavlja ?
 
Kakva je procedura kada se prelazi sa SBB optike, da li može da se iskoristi već razučen SBB optički kabal u stanu ili mora novi da se postavlja ?
Zdravo,

Hvala pre svega na interesovanju :) Za Hipernet usluge se koristi optička infrastruktura mts-a, pa ukoliko domaćinstvo već ima sproveden njihov optički priključak, on će se koristiti i za Telenorove usluge, uz zamenu opreme. To znači da kablovi koji dovode do stana ostaju kakvi jesu, a u stanu se postavlja naša oprema.

Predlažem i da nam proslediš u privatnoj poruci tačnu adresu na kojoj bi koristio usluge (grad, opština, ulica, broj zgrade i stana ili kuće), kako bih proverila da li su iste dostupne i tom prilikom da te uputim u sve detalje oko prenosa 🙌

~Mila
 
Poštovani,

Gde se mogu pronaći informacije o planiranim proširenjima mreže? Konkretno me zanima naselje Vranić, opština Barajevo.
S obzirom na to da se koristi MTS infrastruktura (sigurno dobrim delom plaćena parama poreskih obveznika), nadam se da će proširenja biti i to brzo.
Hvala unapred na odgovoru!
 
Poštovani,

Gde se mogu pronaći informacije o planiranim proširenjima mreže? Konkretno me zanima naselje Vranić, opština Barajevo.
S obzirom na to da se koristi MTS infrastruktura (sigurno dobrim delom plaćena parama poreskih obveznika), nadam se da će proširenja biti i to brzo.
Hvala unapred na odgovoru!
Zdravo,

Hipernet mreža se svakodnevno razvija i svakako nam je cilj da omogućimo korišćenje usluga na adresi što više korisnika. Uputila bih te da ostaviš svoje podatke na našoj stranici za proveru dostupnosti, kako bi kolege mogle da te kontaktiraju čim dobiju preciznu informaciju o tvojoj lokaciji, tačnije čim usluge postanu dostupne :)

Na raspolaganju sam i za sva dodatna pitanja.

~Mila
 
Vasa stranica nije odavno azurirana.
Najbolje je proveriti na sajtu mts-a da li je dostupna optika na adresi na kojoj zelite da ugradite.
 
Vasa stranica nije odavno azurirana.
Najbolje je proveriti na sajtu mts-a da li je dostupna optika na adresi na kojoj zelite da ugradite.
Uveravam te da se trudimo da podaci budu što ažurniji, a svakako ukoliko je potrebna dodatna provera na raspolaganju smo da pomognemo putem privatne poruke, tako da pozivam zainteresovane korisnike da proslede adresu na kojoj bi koristili usluge :) ~Mila
 
I evo na kraju posle utisaka o TV-u i internetu da dam i utiske o samoj instalaciji.
Sve je prošlo perfektno, momci su bili maksimalno ljubazni, odgovorili su na svih milion pitanja mojih roditelja i uradili su sve po dogovoru. Sve je trajalo oko 2 ipo sata. Počistili su za sobom, i malte ne ih nismo ni primetili. Tako da za proces instalacije sve pohvale, stvarno nije moglo bolje od ovoga! :D
 
I evo na kraju posle utisaka o TV-u i internetu da dam i utiske o samoj instalaciji.
Sve je prošlo perfektno, momci su bili maksimalno ljubazni, odgovorili su na svih milion pitanja mojih roditelja i uradili su sve po dogovoru. Sve je trajalo oko 2 ipo sata. Počistili su za sobom, i malte ne ih nismo ni primetili. Tako da za proces instalacije sve pohvale, stvarno nije moglo bolje od ovoga! :D
Zdravo :)

Zaista nam je drago da si zadovoljan, verujem da i kvalitet same usluge neće izostati, hvala ti na feedback-u, ukoliko imaš bilo kakvo pitanje za nas, stojimo ti na raspolaganju ;) @dervisbegovic_

~Nemanja A.
 
@Yettel Srbija Pogledao sam vaše ponude i poprilično sam zainteresovan za njih, verovatno bih od oktobra presao kod vas, samo me interesuje što se tv kanala tiče da li će te u skorijoj budućnosti dodati CinestarTV ili PickBox, konkretno malo više flimskih kanala i tome slično, hvala unapred.
 
Drago nam je da ti se dopadaju naše usluge, što se tiče samih kanala, trudimo se da ponudu proširimo, kako bi ona odgovarala potrebama naših korisnika, tako da u budućnosti možeš da očekuješ više raznih kanala. @Buhtla3002
~Nemanja A.
 
Ima 6 dana kako može statička adresa da se iznajmi. Torenti opet rade ☺️
 
Prešao sam sa MTS na Telenor početkom godine.
Tada mi je saopšteno da ću od MTSa da dobijem poslednji račun gde su razdvojene usluge Box paketa.
Prošlo je pola godine, ja sam na to zaboravio, račun nikad nije stigao.
Dobio sam poziv sa nekog fiksnog broja iz unutrašnjosti gde me pitaju što nisam platio i jel planiram da platim.
Nakon toga sam tražio od MTSa da mi pošalju ponovo taj račun što nisu uradili već su mi poslali samo podatke za uplatu, iznos je bio oko 1200 din.
Uplatio sam i pomislio da sam završio sa njima.
Juče mi stigao račun poštom na kom su samo zatezne kamate, tipa 3 din.
 
Ovih dana sam dosta čitao šta pišete, razmišljao da li da pređem na hipernet, i danas nakon provere trajanja UO kod MTS definitivno doneo odluku da promenim provajdera.

~ napisaću moje iskustvo, šta sam i kako odradio, možda nekome dodatno pomogne, kao što su meni pomogli vaši postovi.

-prvo sam kontaktirao operatera iz Telenora da se raspitam o koracima prebacivanja u hipernet i to je bilo jutros- ista priča kao i ovde koja je spomenuta.
-zatim sam, pošto nisam bio siguran da li mi je istekla UO, otišao u poslovnicu da saznam do kad sam pod UO. (Po papirima koje imam, to je do sredine 2021, međutim, kod njih u sistemu mi se vodila UO do par dana pred novu godinu, i to im nije smetalo da mi ceo mesec naplate po punoj ceni, a ne po ceni iz ugovora..., dok mi na portalu pisalo sredina 2022 - ludilo jedno, ukratko)..
kada mi je dečko objasnio da mi je istekla UO, nakon par ponuda sa njegove strane da produžim ugovor, zatražio sam IDP. Nije bio preterano zbunjen, ali je otvorio deo njihovog intraneta i pronašao uputstvo kako da napiše zahtev. Naravno, bilo je i par pitanja zbog kojeg razloga želim promenu pružaoca usluga. Na kraju sam rekao da me IRIS izluđuje, što je tačno. U formularu za izdavanje IDP-a sam popunio par generalija, gde je unet i email i kontakt telefon. To sve je trajalo nekih 15-20min, zaista treba pohvaliti dečka u poslovnici u Zemunu.
Ovde sam mislio da je svemu kraj, pošto mi je još i rekao ono što je ovde više puta napisano - 5 dana za rešenje zahteva, IDP važi mesec dana. O svemu me obaveštavaju putem emaila (oprema se vraća tek nakon priključka hiperneta, u roku od 7 dana).
-Međutim, popodne dobih poziv sa 733, gde sam potvrdio želju za promenom. Nisam ulazio u dalju priču, verovatno bih dobio neku simpatičnu ponudu...
Sada mi je ostalo da sačekam da mi stigne IDP broj, pa da se opet čujem sa Telenorom za koji dan..
Eto to je meni danas bilo dešavanje vezano za prenos optike. Moguće je, i nije neki veliki bauk bio.

** pošto sam box 4 u mts, sve vezano za telefon treba raditi nakon uvođenja hiperneta jer se tek tada "razdvaja" box na sastavne delove, u mom slučaju samo mobilni broj ostaje u MTS po trenutno postojećem paketu, a ne po starom paketu koji mi je bio u box 4, a sada više ne postoji. Tada je moguće i preneti broj u drugu mrežu ili potpisati novu UO za telefon.. kako ko voli..

toliko od mene sad

a gde si preneo mobilni ?
 
Mobilni ostao u MTS, taj broj ne koristim ja.
Edit: lično smatram da je greška što je broj ostao u MTS, ali se nisam mnogo cimao oko toga..
 
Prešao sam sa MTS na Telenor početkom godine.
Tada mi je saopšteno da ću od MTSa da dobijem poslednji račun gde su razdvojene usluge Box paketa.
Prošlo je pola godine, ja sam na to zaboravio, račun nikad nije stigao.
Dobio sam poziv sa nekog fiksnog broja iz unutrašnjosti gde me pitaju što nisam platio i jel planiram da platim.
Nakon toga sam tražio od MTSa da mi pošalju ponovo taj račun što nisu uradili već su mi poslali samo podatke za uplatu, iznos je bio oko 1200 din.
Uplatio sam i pomislio da sam završio sa njima.
Juče mi stigao račun poštom na kom su samo zatezne kamate, tipa 3 din.
Limundo vajb... :p
 
A sta se desava ako prodje period od mesec dana za realizaciju transfera u Yettel? Da li se automatski raskida ugovor ili se ponistava zahtev za raskid?
 
Nazad
Vrh Dno