Šta je novo?

Instalacije Hipernet usluga i prenos optike u Telenor

pastir89

Flash Drive
Učlanjen(a)
14.09.2012
Poruke
18
Poena
3
Вјероватно су ти раздвојили услуге, један је за тих неколико дана бокса, а други за мобилни телефон за остатак мјесеца, без попуста на претплату :) Погледај на порталу, имаш раздвојене услуге сигурно. Као што ти рекох ономад, кад платиш те рачуне, тј. прецизније тај рачун за неколико дана коришћења услуге бокса, и кад прокњиже ту уплату за дан-два, нестаће ти све што је у вези са боксом са портала :)
 

Devix89

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
12.09.2013
Poruke
1,483
Poena
63
Вјероватно су ти раздвојили услуге, један је за тих неколико дана бокса, а други за мобилни телефон за остатак мјесеца, без попуста на претплату :) Погледај на порталу, имаш раздвојене услуге сигурно. Као што ти рекох ономад, кад платиш те рачуне, тј. прецизније тај рачун за неколико дана коришћења услуге бокса, и кад прокњиже ту уплату за дан-два, нестаће ти све што је у вези са боксом са портала :)
Nemam mobilni telefon. :) Imao Box 2 net plus fiksni sa isteklim ugovorom.

Manja mi je to frka, to ću rešiti lako. Veća je frka to što nemam net na Telenoru već dan peti.
 

Devix89

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
12.09.2013
Poruke
1,483
Poena
63
EDIT: Telenorovci su bili vredni od jutros, odmah je proradilo, zvali su i da provere da li je ok i da li radi internet.
 

pastir89

Flash Drive
Učlanjen(a)
14.09.2012
Poruke
18
Poena
3
Јављај онда откуд два рачуна и да ли је нестало са портала све у вези са боксом кад платиш тај један који треба:D
 

Devix89

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
12.09.2013
Poruke
1,483
Poena
63
Јављај онда откуд два рачуна и да ли је нестало са портала све у вези са боксом кад платиш тај један који треба:D
Koliko sam skontao tumačeći ova dva računa, jedan račun je za BOX 2 uslugu, a drugi račun je pojedinačno za usluge fiksne telefonije i interneta. :D kako i zašto, ne bih znao, logika im je žešća. Poslao sam im pitanje, kako sam mogao koristiti vašu uslugu ako je neophodna oprema za istu, a ja je razdužio u poslovnici 09.12.? :)
 

iceAge

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
13.06.2005
Poruke
445
Poena
18
Ovih dana sam dosta čitao šta pišete, razmišljao da li da pređem na hipernet, i danas nakon provere trajanja UO kod MTS definitivno doneo odluku da promenim provajdera.

~ napisaću moje iskustvo, šta sam i kako odradio, možda nekome dodatno pomogne, kao što su meni pomogli vaši postovi.

-prvo sam kontaktirao operatera iz Telenora da se raspitam o koracima prebacivanja u hipernet i to je bilo jutros- ista priča kao i ovde koja je spomenuta.
-zatim sam, pošto nisam bio siguran da li mi je istekla UO, otišao u poslovnicu da saznam do kad sam pod UO. (Po papirima koje imam, to je do sredine 2021, međutim, kod njih u sistemu mi se vodila UO do par dana pred novu godinu, i to im nije smetalo da mi ceo mesec naplate po punoj ceni, a ne po ceni iz ugovora..., dok mi na portalu pisalo sredina 2022 - ludilo jedno, ukratko)..
kada mi je dečko objasnio da mi je istekla UO, nakon par ponuda sa njegove strane da produžim ugovor, zatražio sam IDP. Nije bio preterano zbunjen, ali je otvorio deo njihovog intraneta i pronašao uputstvo kako da napiše zahtev. Naravno, bilo je i par pitanja zbog kojeg razloga želim promenu pružaoca usluga. Na kraju sam rekao da me IRIS izluđuje, što je tačno. U formularu za izdavanje IDP-a sam popunio par generalija, gde je unet i email i kontakt telefon. To sve je trajalo nekih 15-20min, zaista treba pohvaliti dečka u poslovnici u Zemunu.
Ovde sam mislio da je svemu kraj, pošto mi je još i rekao ono što je ovde više puta napisano - 5 dana za rešenje zahteva, IDP važi mesec dana. O svemu me obaveštavaju putem emaila (oprema se vraća tek nakon priključka hiperneta, u roku od 7 dana).
-Međutim, popodne dobih poziv sa 733, gde sam potvrdio želju za promenom. Nisam ulazio u dalju priču, verovatno bih dobio neku simpatičnu ponudu...
Sada mi je ostalo da sačekam da mi stigne IDP broj, pa da se opet čujem sa Telenorom za koji dan..
Eto to je meni danas bilo dešavanje vezano za prenos optike. Moguće je, i nije neki veliki bauk bio.

** pošto sam box 4 u mts, sve vezano za telefon treba raditi nakon uvođenja hiperneta jer se tek tada "razdvaja" box na sastavne delove, u mom slučaju samo mobilni broj ostaje u MTS po trenutno postojećem paketu, a ne po starom paketu koji mi je bio u box 4, a sada više ne postoji. Tada je moguće i preneti broj u drugu mrežu ili potpisati novu UO za telefon.. kako ko voli..

toliko od mene sad
 

aki28

Flash Drive
Učlanjen(a)
14.09.2021
Poruke
62
Poena
18
Meni danas bio promoter za hipernet nudi 12 meseci free uz net+tv, ja licno nista pametno ne vidim u njihovoj ponudi pa sam mu se najljubaznije zahvalio na potrosenom vremenu i pita covek jel moze da dobije br tel dam mu i trazi mail satro da mi ipak posalje ponudu i evo nista od ponude nije stiglo.
Aj mozda ce sutra ali svejedno meni nista nije primamljivije u odnosu na ovo sto imam, da mi je dosao pre 12 meseci sa ovom ponudom, verovatno bi tada uzeo u ovom trenutku jok.
 

Telenor Srbija

Flash Drive
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
117
Poena
28
Ovih dana sam dosta čitao šta pišete, razmišljao da li da pređem na hipernet, i danas nakon provere trajanja UO kod MTS definitivno doneo odluku da promenim provajdera.

~ napisaću moje iskustvo, šta sam i kako odradio, možda nekome dodatno pomogne, kao što su meni pomogli vaši postovi.

-prvo sam kontaktirao operatera iz Telenora da se raspitam o koracima prebacivanja u hipernet i to je bilo jutros- ista priča kao i ovde koja je spomenuta.
-zatim sam, pošto nisam bio siguran da li mi je istekla UO, otišao u poslovnicu da saznam do kad sam pod UO. (Po papirima koje imam, to je do sredine 2021, međutim, kod njih u sistemu mi se vodila UO do par dana pred novu godinu, i to im nije smetalo da mi ceo mesec naplate po punoj ceni, a ne po ceni iz ugovora..., dok mi na portalu pisalo sredina 2022 - ludilo jedno, ukratko)..
kada mi je dečko objasnio da mi je istekla UO, nakon par ponuda sa njegove strane da produžim ugovor, zatražio sam IDP. Nije bio preterano zbunjen, ali je otvorio deo njihovog intraneta i pronašao uputstvo kako da napiše zahtev. Naravno, bilo je i par pitanja zbog kojeg razloga želim promenu pružaoca usluga. Na kraju sam rekao da me IRIS izluđuje, što je tačno. U formularu za izdavanje IDP-a sam popunio par generalija, gde je unet i email i kontakt telefon. To sve je trajalo nekih 15-20min, zaista treba pohvaliti dečka u poslovnici u Zemunu.
Ovde sam mislio da je svemu kraj, pošto mi je još i rekao ono što je ovde više puta napisano - 5 dana za rešenje zahteva, IDP važi mesec dana. O svemu me obaveštavaju putem emaila (oprema se vraća tek nakon priključka hiperneta, u roku od 7 dana).
-Međutim, popodne dobih poziv sa 733, gde sam potvrdio želju za promenom. Nisam ulazio u dalju priču, verovatno bih dobio neku simpatičnu ponudu...
Sada mi je ostalo da sačekam da mi stigne IDP broj, pa da se opet čujem sa Telenorom za koji dan..
Eto to je meni danas bilo dešavanje vezano za prenos optike. Moguće je, i nije neki veliki bauk bio.

** pošto sam box 4 u mts, sve vezano za telefon treba raditi nakon uvođenja hiperneta jer se tek tada "razdvaja" box na sastavne delove, u mom slučaju samo mobilni broj ostaje u MTS po trenutno postojećem paketu, a ne po starom paketu koji mi je bio u box 4, a sada više ne postoji. Tada je moguće i preneti broj u drugu mrežu ili potpisati novu UO za telefon.. kako ko voli..

toliko od mene sad
Zdravo,

Drago mi je što si odlučio da postaneš korisnik naših usluga i hvala što si podelio svoje iskustvo u vezi dobijanja IDP broja, verujem da će značiti i ostalim članovima. Kada sve bude bilo realizovano, računaj da smo tu za sva pitanja i pomoć ukoliko bude bila potrebna, a sve novosti u vezi samih usluga možeš pratiti na forumu 🙂

~Mila
 

Reflektor

Flash Drive
Učlanjen(a)
21.01.2022
Poruke
2
Poena
3
06.02 mi istice ugovor za box 4. Danas idem u mts po IDP broj i nadam se da cu naici na nekog upucenog. Svakako javljam utiske.
 

Reflektor

Flash Drive
Učlanjen(a)
21.01.2022
Poruke
2
Poena
3
U petak podneo zahtev danas dobio IDP broj na mejl. I ako sam bio prvi u Smederevu koji je trazio IDP odlicno su se snasle radnice MTS-a. Ako nekoga mrzi da se cima i zbog toga ne zeli da menja operatera nije nista komplikovano moze se slobodno upustiti proces😀
 

Devix89

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
12.09.2013
Poruke
1,483
Poena
63
I da objavim da je uspešno poništen račun na 1638 dinara, ostao je onaj 690 dinara, odnosno korišćenje usluge do 09.12. kada je iskorišten IDP broj. Mts je na adresu poslao račun sa 0 dinara, na kome je istaknuto da taj račun zamenjuje račun izdat pod brojem xxxxxx sa iznosom od 1638 dinara.

Sa portala je ukinut sporni račun, kao i usluga, i ostao je samo račun od 690 dinara.
 
Vrh Dno