Bad Habbit
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.07.2005
- Poruke
- 2,466
- Poena
- 390
Pre mesec, dva, sam otvorio instagram nalog kako bih iskoristio korisnicko ime koje mi je potrebno za poslovni nalog. Pre nekoliko dana sam hteo da pristupim tom nalogu i od tada se mucim evo vec nekoliko dana. Ulogovao sam se normalno. Posle toga je trazio kod za TFA, koji je stigao. Uneo sam taj kod, kod je prihvacen. Otvorila se sledeca stranica (ovo sam prvobitno radio sa kompa), koja je u svom url imala deo "reactivate" (mislim da je tako pisalo). Na toj stranici mi je stajalo da (ponovo) unesem svoj broj telefona preko koga ce mi poslati ponovo (?) kod kako bih reaktivirao nalog. Uneo sam isti broj telefona. Stigla mi je OPET sms potvrda. Uneo sam je. Onda sam imao neki ekran da dokazem da nisam robot. I to sam prosao. I na sledecem ekranu je izasao samo prazan ekran i nista. Tako je stajlo neko vreme. Posto se nista nije desilo, pokusao sam ispocetka. Od tada pa do sada, samo dobijem posle logovanja da unesem sms kod, koji stigne u proseku jednom od 5-6 pokusaja. Kada ga unesem, u 99% slucajeva samo izbaci (ovo sada radim sa telefona), pop-up koji kaze nesto tipe "something went wrong, please try again later". I tako u kurg. Jos jednom sam od milion pokusaja uspeo da dodjem do tog drugog ekrana gde mi je ponovo trazio da unesem telefon i gde je ponovo trebalo da mi posalje sms kod, ali posle unosenja telefona opet ista poruka "something went wrong...".
Da stvar bude jos gora, nisam sacuvao kada sam se registrovao one security kodove, a aplikacija mi sada nudi ili da ponovo salje sms, sto ne radi u vecini slucajeva, a i kad radi, ne vredi unosenje, ili te kodove koje nemam, ili sa kontaktiram support. Supprot sam kontaktirao preko one neke forme i stigao mi je pre nekoliko dana mail da im dam detalje, sto sam uradio, ali mi se od tada nisu vise javili. ne znam da li ce i koliko treba da prodje vremena za to? Da li mozda neko zna da li se na taj njihov mail odgovara sa reply, ili nekako drugacije? U samom mail-i nisam video da postoji neka forma ili nesto preko cega se odgovara, pa sam odgovor poslao sa reply.
Ne znam sta da radim da povratim nalog? Jako mi je vazan bas taj nalog, odnosno to korisnicko ime, koje sam rezervisao, otvorio nalog za sebe i svoj posao, a kojem sada ja ne mogu da pristupim, ne znam iz kog razloga.
Da stvar bude jos gora, nisam sacuvao kada sam se registrovao one security kodove, a aplikacija mi sada nudi ili da ponovo salje sms, sto ne radi u vecini slucajeva, a i kad radi, ne vredi unosenje, ili te kodove koje nemam, ili sa kontaktiram support. Supprot sam kontaktirao preko one neke forme i stigao mi je pre nekoliko dana mail da im dam detalje, sto sam uradio, ali mi se od tada nisu vise javili. ne znam da li ce i koliko treba da prodje vremena za to? Da li mozda neko zna da li se na taj njihov mail odgovara sa reply, ili nekako drugacije? U samom mail-i nisam video da postoji neka forma ili nesto preko cega se odgovara, pa sam odgovor poslao sa reply.
Ne znam sta da radim da povratim nalog? Jako mi je vazan bas taj nalog, odnosno to korisnicko ime, koje sam rezervisao, otvorio nalog za sebe i svoj posao, a kojem sada ja ne mogu da pristupim, ne znam iz kog razloga.