Krekovanje programa koji ima dongle je tehnicki mnogo lakse nego programa koji ima cisto sw zastitu. Dobar deo piratskog sw-a koji se kod nas koristi je imao zastitu u obliku dogla (3D Max, AutoCAD, itd).
Treba ti samo neko ko hoce da se malo vise pozafrkava sa time, a da poznaje sisteme kako treba. Program treba disassemblovati i pronaci u tom kodu sekciju koja se obraca paralelnom/serijskom portu. Lepa stvar je to sto su adrese paralelnih/serijskih portova fixne i sto ih znas (0x378, 0x3BC, 0x3E8, 0x2F8, itd) - to je prvi faktor po kojem se trazi doticno parce koda. Drugi predstavljaju specificne instrukcije koje se koriste sa portovima (IN, OUT, itd). zbog toga sto postoji opasnost da se nigde u kodu ne koristi adresa porta direktno (0x3BC, npr) nego kao rezultat neke operacije (recimo 0x1DE * 2 = 0x3BC, moglo je i shiftovanje umesto mnozenja). Kada to nadjes, onda pogledas i zabelezis koji je to blok ili sub-routine i onda je sve jasno. Treba da nadjes u ostatku progama sve komande tipa jmp, jne i sl koje skacu na ovu sub-routine i jednostavno izmenis kod da ne skacu na nju. Ili da se izmeni kod te rutine da jednostavno uvek vraca jednu te istu vrednost: "dongle ok".
Dakle, postoje takvi ljudi, ali nece da se eksponiraju. Pogotovo da ne bi morali ovom ili onom da razbijaju razno-razne 'programcice'. Ne treba njima takvo dokazivanje.