Šta je novo?

Igrica od 96kb zahtevnija od doom3

bSecurity

Čuven
Učlanjen(a)
05.02.2002
Poruke
1,464
Poena
660
Pre*****o dobra igra... Grafika, gameplay, sve... samo puno trazi

- A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.
- 512MB of RAM (or more)
- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card
supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.
- Some kind of sound hardware
- DirectX 9.0b

ako imate sve potrebo, probajte ju.

http://kk.kema.at/files/kkrieger-beta.zip
----------------------------------------------------------------------------
Preuzeto foruma h**p://***.jezgra.org
 
Bilo odavno , daleko od toga da ima dobru grafiku i gameplay ...
Jedini kvalitet (ogroman) je smestanje slike i zvuka u 96 K
 
Sta je ovde prejebano dobro... sve je manje vise PREOCAJNO odradjeno, sem kao sto vec rece MichaelZ lepo kompresovano u 96k... I tetris moze da bude zahtevniji od doom3 ako nije dobro optimizovan...
 
Cista glupost!
 
postova o tom chudu .kkrieger ima dosta....
Daleko od toga da je (cista) glupost.
Igra je malo remek-delo, i pravljen je sa ciljem da bude shto manji, a ne da bude dolje od FarCry-a, cija je najmanja textura verovatno veca od 98k.
 
jox je napisao(la):
postova o tom chudu .kkrieger ima dosta....
Daleko od toga da je (cista) glupost.
Igra je malo remek-delo, i pravljen je sa ciljem da bude shto manji, a ne da bude dolje od FarCry-a, cija je najmanja textura verovatno veca od 98k.
O.K. , samo nam reci da je igras svaki dan ?
Umetnost radi umetnosti je teza koja nema sta da trazi u savremenom svetu .
Mozda mogu da prodaju eventualni ultra-fantasticni algoritam za kompresiju i imaju cime da se pohvale u drustvu , ali van toga njihov vredan napor je uzaludan .
 
MichaelZ je napisao(la):
O.K. , samo nam reci da je igras svaki dan ?
Umetnost radi umetnosti je teza koja nema sta da trazi u savremenom svetu .
Mozda mogu da prodaju eventualni ultra-fantasticni algoritam za kompresiju i imaju cime da se pohvale u drustvu , ali van toga njihov vredan napor je uzaludan .

Nema tu nikakvog algoritma za kompresiju - lepo piše da oni u samom EXE fajlu skladište samo bazičan izgled tekstura, koje se posle generišu na osnovu tih informacija...
Analogno text2speech endžinu, umesto da se isporučuju kompletni zvučni zapisi, isporuči se tekst koji se posle "izgovori". Jeste ružnije od "živog" govora, ali daleeeeko manje. Ista situacija i sa krigerom.
 
MichaelZ je napisao(la):
O.K. , samo nam reci da je igras svaki dan ?
Umetnost radi umetnosti je teza koja nema sta da trazi u savremenom svetu .
Mozda mogu da prodaju eventualni ultra-fantasticni algoritam za kompresiju i imaju cime da se pohvale u drustvu , ali van toga njihov vredan napor je uzaludan .

A sta mislis na koji nacin se rade audicije za programerska mesta u kompanijama za razvoj kompjuterskih igara?

p.s. Dobri sifoni sigurno ne pomazu! :D
 
Delija je napisao(la):
A sta mislis na koji nacin se rade audicije za programerska mesta u kompanijama za razvoj kompjuterskih igara?

p.s. Dobri sifoni sigurno ne pomazu! :D
Ma O.K. je to , ali koliko se secam oni na ovome rade vec par godina ;)
Da li delujem kao neko kome smeta neciji trud ?
Cak sam taj rad i okarakterisao kao umetnost ali prilicno neplodnu...

Pozdrav, Misa...
 
Zar nije bila prica da c "video akceleratori nove generacije" bas raditi na tom principu...sami ce generisati svetla, texture i ostalo.
Ovo cudo izgleda stvarno odlicno, i jeste sjajno sto je sve u 100 kb :)
 
Jel neko ovde gledao demoe sa takmicenja koji su bili ograniceni na 64KB, a oni manji na 4KB... e to je tek bilo ludilo... kad je lik napravio 3d flyby u 4KB :)
Poenta je da se teksture i sve ostalo generise formulom. Secam se jos odavno kada sam instalirao originalni Strike Commander (ako se neko seca, radio je Origin, negde izmedju Wing Commandera 2 i 3). Instalacija je isla na par disketa, a igra je zauzimala na disku tada orgomnih 40 i kusur megabajta. Stos je bio u tome sto se teren nad kojim su se odvijale misije fraktalno generisao tokom instalacije.
 
Kasno stigoh da kazem ovo iznad mog posta. Ali da dodam demoi su im strasni od pomenutih 4 kb, koliko se secam vecina njihovih demoa je i pokupila 1. mesta od neke 2000 pa na ovamo. Neka me neko ispravi ko zna tacno. Momci rade strava kompresiju, jos uvek cuvam 3 - 4 demo. Igru ne mogu da vidim na mx 460. Nemam pixel shader koji me satire i u drugim igrama :(
 
vladan je napisao(la):
Ali da dodam demoi su im strasni od pomenutih 4 kb, koliko se secam vecina njihovih demoa je i pokupila 1. mesta od neke 2000 pa na ovamo. Neka me neko ispravi ko zna tacno. Momci rade strava kompresiju, jos uvek cuvam 3 - 4 demo.
Ima li neki sajt odakle se ti demoi mogu skinuti?
Ja imam fr08v101, heaven7w i još neke.

Da li bi neko bio ljubazan da mi pošalje neke dobre demoe koje ima na [email protected] ?



Što se tiče igre ona svakako ne može proći u poređenju sa novim ozbiljnim igrama, ali je impresivna i ljudima treba skinuti kapu za 98 KB u koliko su je stavili. I mislim da u readme fajlu stoji da se nisu još ni stigli baviti gameplayom, ovo je tek beta, a igra je zamišljena kao trilogija.

Može li neko detaljnije objasniti kako se ovakve stvari prave, koliko zahtijevaju vremena i poznavanja programiranja, i ostalo?
 
Evo vam remek-delo. Demo od 64K.
 

Prilozi

  • zoom3_v1_02.zip
    62.4 KB · Pregleda: 111
Imam taj odavno... ;)

Opasno je dobar.
 
Nazad
Vrh Dno