Šta je novo?

Laptop i7 13620h vs. r7 7840hs

Koji laptop kupiti?

gcrypto

Zapažen
Učlanjen(a)
30.07.2023
Poena
5
Nisam pametan sa kojim procesorom uzeti mašinu, sve ostale komponente u laptopu su identične.

Nisam pametan sa kojim procesorom uzeti mašinu, sve ostale komponente u laptopu su identične.
Svi se i dalje loze na intel, pa mozda kada budes menjao lakse prodas. Ovako ako ne zivis od sekundi u renderovanje, neces ni primetiti neku razliku. 12700h je isto odlicna opcija, slican je kao taj CPU a kontam mozes naci jeftinije

Arhitektura je u pitanju, revit, archicad itd itd... treba ozbiljna snaga
Nadam se da će ti neko odgovoriti pošto i mene zanima laptop za tu namenu. Ja sam građevinski inženjer a devojka je arhitekta, manje više iste programe koristimo i od svih msm da je CAD najzahtevniji (2d doduše).
Ja radim u tower i CAD a devojka CAD, skeč ap i photo shop

Svejedno je, isti su za CAE. Osim specifičnih programa, tu nema primetne razlike u radu već par generacija. Ryzen ima bolju grafiku, može pozlužiti za CAD, mada za navedene programe ide prvo CPU, pa RAM (gledaj da može 32GB, ako zatreba), pa onda GPU. Za photoshop ne znam kakvo je stanje, ima li neke akceleracije na bilo kom od njih. 7840/(HS, 7940) je valjda prvi (trenutno jedini) x86 procesor sa nekom AI akceleracijom, ali ne znam ima li sada neke koristi od toga (za photoshop i slične AI alate) i da li će biti u skorije vreme

Poslednja izmena:
Koji god od ta dva CPU-a, biće dobri za CAD (korisim samo 2D). Ja sam uzeo sa 7840HS jer očekujem malo bolje trajanje baterije, a i malo bolja grafika je plus.
Jednom sam već postovao ovaj klip, ali evo još jednom; pogled na 7840HS, 6800HS i 13705H u Lenovo Yoga mašinama. Čovek je lepo odradio poređenje.

www.youtube.com/watch?v=dXNxouijfJI&t=5s

Poslednja izmena:
Koji god od ta dva CPU-a, biće dobri za CAD (korisim samo 2D). Ja sam uzeo sa 7840HS jer očekujem malo bolje trajanje baterije, a i malo bolja grafika je plus.