Šta je novo?

I OVO je PS3 Oblivion?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

FMW SLaUGhter

Čuven
Učlanjen(a)
22.12.2003
Poruke
201
Poena
619
Odem ja tako u svezeotvorenu igraonicu. Na oko, boga mi, lepa! Kozna garnitura, fensi zidne plazme od oko pola metra dijagonale i Oblivion za PS3 kao zvezda veceri. Soni se pali, u glavi premotavam in-game filmove za Xbox360 verziju i mislim:"Boze, kol'ko li je tek ovo dobro!", srce ubrzano lupa. Igra pocinje, ucitavanje traje nekih minut i po (WTH?), a onda disaster: u zatvoru ni traga soft dynamic shadows-ima, HDR-u i ostalom drustvu, teksture ko sa PS2-ke da su ispale, ko, sta, kako, zasto, kome, cemu, otkud??? Ovo je trebalo da bude vrhunsko iskustvo, a ne nesto sto lici na Oldblivion. Situacija se UOPSTE ne popravlja kada se izadje na svetlost dana. Naravno, in-game video podesavanja ne postoje, da li znate o cemu je rec i da li je izlecivo? Jedino sto mi pada napamet je da su Tv-i preveliki, ali zaboga imaju HDMI i podrsku za 720p, a to i onako ne utice na brzinu ucitavanja i frame rate od maksimalnih 25FPS... pa sta je onda problem!?
 
To se videlo još sa prvih komparativnih screenshotova između Xbox i PS3 verzije, ali nisam znao da je toliko drastično kad se gleda uživo...
 
Zar nije trebalo da PS3 oblivion izgleda kao najnabudženija varijanta (bez modifikovanja naravno) na PC-ju. Xbox360 je takva, ali nema AA ni AF. Ima senke, HDR, sve izgleda kao da je na maksimumu na PC-ju... Ali ubija filter tekstura...
 
Zavisi koliko su velike Plazme, na kojoj daljini si sedeo od njih....verovatno 1366x768 rezolucije...


Igru sam imao na xbox 360 i izgledala je super, PS3 verzija provereno i potvrdjeno izgleda za nijansu bolje od 360 verzije...jer je predpostavljam port.


Tako da.....
 
Svi redom na netu se slazu da je PS3 verzija bolja, da ima mnogo manje problema sa framerateom, da se mnogo brze uchitava od X360 verzije, da ima detaljnije teksture, i to se vidi i u gameplay HD snimcima.
 
@FMW a koje su to plazme tamo, boga ti? Sledeće ćeš reći da su se videle samo kockice, ko da igraš tetris...
 
Ko zna šta je tamo. Verovatno neka od popularnih jeftinih plazmi u 1024 x 768 rezoluciji, sa PS3 podešenim da pušta 480p, i pride se gleda sa pola metra kao u monitor...:)
 
Biće da je ovaj Filipenkov scenario!
 
Video sam i ps3 verziju i 360 i ps3 deluje za nijansu bolje (brze ucitavanje, bolji draw distance) tako da se slazem sa ocenom game trailersa da oblivion najbolje deluje na ps3. E sad ako taj ps3 nakacis cak i na lcd 1080p ali preko s-videa neces imati mnogo cemu da se divis.
 
@byMax Pa, bice da nije (bar ne u potpunosti), plazme su podesene na 720p (za koju je Oblivion i pravljen), a daljina je nekih 2 metra, ali kao sto rekoh, ako se zanemari rezolucija i dalje ostaje problem sa stucanjem framerate-a i totalno odsustvo naprednog sencenja.
Ne pokusavam da ocrnim PS3 verziju, od nje sam i ja najvise ocekivao, jednostavno mi nije jasno zasto ovako izgleda.
 
Ma covek je to gledao na fensi plazmama od pola metra. Da nisu neke nove plazme iz Pozarevca:)
 
jednostavno mi nije jasno zasto ovako izgleda.

Od multiplatform igara i ne treba da ocekujes nesto posebno, vec je prica prezvakana sto puta: Xbox je odlican za multiplatform igre jer mu komponente (najvise procesor) to dozvoljavaju dok Cell kod Sony-ja trazi programiranje iz korena da bi se iskoristio potencijal procesora. Inace kod Sony-ja je planirano da se graficki cip koristi samo za shadere a cell za ostale graficke proracune. Stoga graficka kod Sony-ja je takodje usko grlo za multiplatform igre. Nikome ne pada na pamet da radi rewriting koda vec postojece igre vec ce je nabudziti da radi i to je bitno.
Videcemo sta ce biti od Unreal Tournament 3 na PS3 jer se paralelno razvija i za PC.
 
Ma to je trenutna situacija Adanose. Obrati paznju da je prvih 6 meseci svaka multiplatform igra bila bolja na X360, a onda se lagano sredjivala situacija da su igre bile jednake i evo lagano pochinju da iskorishcavaju PS3 hardver, i CMR Dirt nece na PS3 imati probleme sa framerateom recimo i bice najbolja platforma za igranje te igre (svejedno shto je krsh :)). Pa vecina EA igara koristi samo PPE na Cellu a vrlo su blizu X360 verzijama, i to je smeshno, PPE je tu samo da bi kontrolisao SPE, a oni su ti koji treba da rade posao :)

Kako ima vishe PS3 na trzishtu i kako se developeri (ovi lenji) navikavaju, multiplatform igre ce sve lagano biti ispeglanije na PS3.
 
Poslednja izmena:
Kako ima vishe PS3 na trzishtu i kako se developeri (ovi lenji) navikavaju, multiplatform igre ce sve lagano biti ispeglanije na PS3.

Verujem i nadam se :) Mada me do sada Sony nije izneverio sto se tice konzola.
 
Driver,mislim da previse ocekujes od SPE jezgara na CEll-u.Mislim da ce daleko jaci graficki deo na 360 da bude glavna prednost nad slabijom gf7 verzijom grafickog cipa sa PS3.X360 ima 3 core CPU jezgro,koje ce sasvim da bude dovoljno za multithreaded naslove i cisto sumnjam da ce Cell da bude imalo jaci za igre(jer o igrama i pricamo,a ne o Folding @Home).Onaj veci broj manjih SPE-ova na Cell-u mozda bude korisno za fiziku,sound processing, AI i slicno,za ostalo ce biti tesko da se iskoriste optimalno.A za nabrojane moguce scenarije,bice dovoljan i 3 core CPU koji ima Xbox.
Iskoristiti toliki broj SPE-ova na Cell-u za igre je vrlo vrlo zaeban posao,i zato su se mnogi zalili da je PS3 tezak za programiranje igara(u smislu da se optimalno iskoriste ta mala jezgra kako treba).Igre se danas(a kakav je trend i ubuduce) masovno oslanjaju na shader power,znaci GPU je limit faktor(gde je X360 u prednosti).
 
Poslednja izmena:
Nazalost Ivane, izgleda da si skoro ushao u prichu sa konzolama, a uopshte i u igranje, pa mislim da nigde necemo stici ako udarim reply posle rechenica "daleko jacha grafika na X360" i "Cell sluzi samo za fiziku", a siguran sam da nisi video shta jedna i druga konzola moze..
 
Poslednja izmena:
Znam ja vrlo dobro sta Cell moze :) i sta Cell jeste.I reci mi sta nije tacno u tome da X360 ima jaci GPU od PS3?
Neces valjda da predlozis da Cell moze da radi nesto sto bi GPU trebalo da radi ,i to da ga radi brze i efikasnije :) ?

PS To sto ne postujem u topicima o konzolama ne znaci da sam skoro usao u pricu ,vec da izbegavam ovakve topice jer svi zavrse u dead end-u sa puno off topic-a.

edit:
Koliko je Xenon(CPU u x360) los za u branch prediction-u znamo,ali Cell u tom domenu nije nista bolji:
Still, there is some hope on that front. In the PC market where there are multiple processors to support, developers can't fine-tune games for a specific CPU. This heterogeneity of hardware especially hurts with platform-sensitive optimizations like branch hints, which is one reason they don't get used much. In contrast, with the Xenon, the hardware will be fixed, which means that programmers can go all-out in profiling and optimizing branchy game control, AI, and physics code using every trick in the book. Furthermore, console coders can also take heavy advantage of prefetching to overcome the Xenon's cache size limitations. So it's quite possible that as time goes on developers will find ways to get much better branch-intensive code performance out of the hardware. Just don't count on it in the first generation of games, though.

At any rate, Playstation 3 fanboys shouldn't get all flush over the idea that the Xenon will struggle on non-graphics code. However bad off Xenon will be in that department, the PS3's Cell will probably be worse. The Cell has only one PPE to the Xenon's three, which means that developers will have to cram all their game control, AI, and physics code into at most two threads that are sharing a very narrow execution core with no instruction window. (Don't bother suggesting that the PS3 can use its SPEs for branch-intensive code, because the SPEs lack branch prediction entirely.) Furthermore, the PS3's L2 is only 512K, which is half the size of the Xenon's L2. So the PS3 doesn't get much help with branches in the cache department. In short, the PS3 may fare a bit worse than the Xenon on non-graphics code, but on the upside it will probably fare a bit better on graphics code because of the seven SPEs.

In sum, the Xenon will certainly make the Xbox 360 a 3D graphics powerhouse. Though history suggests that the Xbox 360's games will probably never attain the level of graphical realism promised by Microsoft's pre-launch hype and portrayed in the pre-rendered "game demos" that were shown off at E3, gamers can nonetheless expect a significant advance in levels of graphical realism and visual immersiveness.

http://arstechnica.com/articles/paedia/cpu/xbox360-2.ars/7
http://arstechnica.com/articles/paedia/hardware/revolution.ars/1
I ostali clanci na ars technica web site-u su dobra osnova za Xenon i Cell arhitekture(i njihove mane i prednosti)
 
Poslednja izmena:
Ivane, gledash na pogreshnom mestu i iz pogreshnog ugla:)

Ovo nije PC pa da se "frljamo" sa keshom, brench prediction kodom i brojem tranzistora na GPU, ovo je potpuno druga pricha, i informacije o konzolama necesh moci nikako da "pokupish" sa sajtova kao shto je ars technica ili anandtech.

X360 je obichan PowerPC Mac koji pushta igre, dok je PS3 pravljen od nule da bude najoptimizovanija mashina za posao koji radi, i nemoj da mi kazesh da je Sony glup i da je tolike godine razvijao Cell da bi on bio najgori u najbitnijem poslu ? :)

Konzole nikako ne mozesh da gledash kao skup komponenata, to je rezervisano za PC pa zato ne postoji igra na PCu koja ima stabilan framerate, a PC je master branch prediction koda. Konzole treba gledati kao jedan komad hardvera, i dok je X360 jedna powerPC konfiguracija, PS3 je najefikasniji i najoptimizovaniji hardver, ali ne za lenshtine kao shto je EA koji razvija u Bejziku, vec za vrhunske developere koji izbacuju vrhunske igre, jer samo me to interesuje, ne onaj dzak multiplatform igara za X360 koji je vec sada izvukao maksimum snage hardvera, dok je PS3 samo zagreban..
 
Da ne idem previse u off topic sa hrdware-om,reci cu samo da je Arstechica jedan od tehnicki najpotkovanijih sajtova uopste,a jedan od njenih autora,izvesni Jon Stokes je vrlo respektabilna licnost u domenu MPU analiza.
Drugo,Anand tech i arstechica su ti nesto kao fica i mercedes,jednostavno nisu ni za poredjenje :d.Ja Mr. Anand-a nisam nigde pomenuo,tako da ne znam odakle ti to uopste :).
Trece ,Cell sa svojom heterogenom arhtekturom,malim L2 kesom,in-order jezgrima,nepostojecim branch prediction-om nikad nece biti bolji za igre od bilo kog procesora klase C2D,K8,K10.Ma kakve optimizacije da naprave ili dev kitove,to se nece promeniti.PowerPC 3 core CPU aka Xenon nije nista bolji od Cell-a sa te strane.Moja poenta je da je GPU u X360 bez pogovora jaci od onog u PS3.A da li ce developeri i kako da iskoriste prednost koju ima X360 u vidu jaceg GPU-a i izbalansiraju je sa 3 core (relativno slabasnim) Xenonom ostaje da se vidi.A sto se tice PS3,dosta developera se izjasnilo da je isto zeznut za programiranje zbog vec pomenute prirode Cell-a.

Sto se tice Sony-eve poslovne politike i odluka,pa najbolje govore oni silni promaseni ciljevi sa brojem konzola koje su mislili da prodaju,smenom na vrhu PS tima(Kutaragi,i nemoj mi reci da je otisao na "bolju" poziciju :d),masovni recall baterija koje prave s**nje u laptopovima sirom sveta itd.Izvestaj iz maja ove godine:http://www.signonsandiego.com/uniontrib/20070517/news_1b17sony.html
Da li je Sony znao da ce imati finansijske gubitke 4 kvartala zaredom kad su izbacivali PS3?Naravno PS3 je samo deo slagalice u ovoj prici,nije jedini "krivac" za pomenute gubitke.
Kako ce se PS3 prodavati ubuduce i da li ce developeri moci da iskoriste ona in order jezgra sto su u Cell-u ostaje da se vidi.
 
Poslednja izmena:
Znachi ti hocesh da kazesh da je Microsoft kupio procesor koji vec postoji na trzishtu, a Sony ulozio ko zna koliko para za svoj procesor samo za tu namenu i na kraju napravio loshije od ovog shto vec postoji ? :)

Znachi Microsoftu je neko sklepao mashinu od postojecih komponenata i rushovao je na trzishte sa ciljem da bude shto jeftinija, dok je Sony razvijao godinama i izbacio onda kada je hardver bio spreman, i sada je X360 bolji hardver od PS3 ? :) Da ne pominjem kako se Americhka i Japanska elekronika moze porediti isto kao shto im se mogu porediti automobili :D

Mislim da cu ovim postom zavrshiti diskusiju o ovoj temi, videcemo se za par godina kada bude sve jasno u vezi ove priche :)
 
Poslednja izmena:
PS3 ima 7 x 256KB SRAM for SPEs http://ps3.ign.com/articles/636/636848p2.html + 512 kb na samom procesoru.

Takodje sto se tice tvrdnji da "govore oni silni promaseni ciljevi sa brojem konzola koje su mislili da prodaju", "Da li je Sony znao da ce imati finansijske gubitke 4 kvartala zaredom" etc procitaj cak sopstveni citat u kojem ti lepo pise da je sony najavio broj konzola koje ce isporuciti a o prodaji nikada nije govorio kao i da " For the fiscal year ended in March, Sony's net profit rose just 2.2 percent to 126.3 billion yen ($1.1 billion), the company said. "
pa mi nije jasno odakle ti deo o 4 kvartala uzastopnih gubitaka. Takodje kad se plasira nova konzola normalno je da se beleze gubici, tako je bilo i sa ps2 a i sada sa ps3 samo ko sto je tada sony deo novca vracao sa promocijom dvd-a koje je prodavao tako sada slicno radi i sa sve popularnijim BR-om.

Btw kad bi kod konzola tako lako moglo da se sve svede na hardver VS hardver bas me zanima koji bi to pc mogao da izgura igre kao gow, soc i gt4 sa 300mhz procesorom, 4mb vrama i 32mb rama koliko ps2 ima?
 
Najveci kvartalni gubitak u 4 godine,nisam lepo video-moja greska :).

Sto se tice tog tehnickog podatka koji je kraken naveo,ne razumem poentu toga?Jel treba da sam zadivjen sa ukupnom kolicinom L2 od 2MB na Cellu??Penryn (out of order dizajn)ce imati 12MB L2 i 4 jezgra(4 threads),pri tom sa nevidjeno naprednim prefecth-om i branch prediction-om.Za godinu i nesto preko ce Nehalem imati 8 jezgara u MCM-u sa 8MB+ on board kes memorije(ukupno).Znaci tih 2MB ,tj 7*256KB +512KB za L2 mi ne deluju impresivno.

Sto se tice hardvera,sta je i kako MS uradio a sta i kako Sony(i Nintendo),videcemo kroz 2 godine :) kao sto driver rece.
 
Sto se tice tog tehnickog podatka koji je kraken naveo,ne razumem poentu toga?Jel treba da sam zadivjen sa ukupnom kolicinom L2 od 2MB na Cellu??Penryn (out of order dizajn)ce imati 12MB L2 i 4 jezgra(4 threads),pri tom sa nevidjeno naprednim prefecth-om i branch prediction-om.Za godinu i nesto preko ce Nehalem imati 8 jezgara u MCM-u sa 8MB+ on board kes memorije(ukupno).Znaci tih 2MB ,tj 7*256KB +512KB za L2 mi ne deluju impresivno.
Poenta je da konzolni hardver i hardver za PC nisu uporedivi. Hardver za PC je ekstremno raznovrstan, takođe na PCu igre igraš ''preko OSa'' tj. Windowsa. Konzola nema OS koji bi je usporavao, ima jednu jedinu hardversku konfiguraciju s kojom su programeri upoznati i mogu da maksimalno optimizuju igre za nju, dok develepori PC igara moraju da se pobrinu da igra radi na nekoliko desetina modela grafičkih, procesora, memorija, matičnih, kol'ko samo to daje različitih kombinacija što naravno strahovito otežava optimizaciju i tu upada ona Filipenkova priča da bi nam monopol na polju CPU i GPU dobro došao jer programeri ne bi morali da razvijaju za 2 različita proizvođača istovremeno.
Btw kad bi kod konzola tako lako moglo da se sve svede na hardver VS hardver bas me zanima koji bi to pc mogao da izgura igre kao gow, soc i gt4 sa 300mhz procesorom, 4mb vrama i 32mb rama koliko ps2 ima?
@ivanbo2003
A ne vidim šta ovde nije jasno, tj. probaj da igraš PS2 portove na PCu sličnih karakteristika, e pa ja sam na nešto malo jačem PCu od navedenog pre 5 godina igrao GTA3 i moram reći da je bilo simpatično :d kasnije portove npr. GTA San Andreas na tom PCu ne bi' mog'o ni da pokrenem, a PS2 ga tera s istim hardverom kojim je terao i GTA3.

Developeri konzolnih igara uvek prilagođavaju igre hardveru zbog čega i dobijamo dobar rezultat, a ne ko na PCu gde se hardver menja svaki čas pa proizvođači hardvera maltene optimizuju svoje proizvode za igre umesto da je obrnuto.
 
Poslednja izmena:
Nisam ja naveo podatak o L2 kesu na x86 procesorima da bih dokazao PC kao "igracku masinu".Nemam ja nista protiv konzola,cak naprotiv.Taj podatak sam naveo da bi rekao kako uopste taj Cell ne impresionira nicim pa ni kolicinom (malom) L2 kesa osim sto se moze nazvati hrabrim pokusajem ka heterogenim multi core procesorima.
Konzolne igre nemaju taj overhead koji ima PC hardver i to je cinjenica.Ali cinjenica je i da PC hardver konstantno napreduje.To sto kosta koliko kosta(vise nego konzola) i sto stalno nesto mora da se "budzi" je i cena toga sto on nije samo ciljno pravljen da izvrsava zabavni softver ,vec je pravljen za mnogo ozbiljnije svrhe.Ko zeli da se igra na duze staze neka kupi sebi konzolu.Ko zeli da radi nesto i usput se igra ne moze da kupi samo konzolu,na zalost.
A PC je daleko od toga da je "idealna igracka masina " :(.Pre ce biti idealna masina za vadjenje $ iz dzepova roditelja tinejdzera :).

Znaci moj komentar se odnosio na arhitekturu Cell-a(a i Xenon-a) koja nije bas najsrecnija iz ugla developera(a i iz ugla snage SPE-ova u Cell-u).Sony sigurno nece sedeti skrstenih ruku vec ce da izbacuje konstantno sve bolje dev kitove i radice na tome da ljudi izvuku maximum iz tog procesora.Sad kad su napravili konzolu sa njime,nema vise nazad.Cilj je bio da naprave sto jeftiniji(iz ugla proizvodnje) i efikasniji MPU.Koliko su uspeli videcemo za godinu dve.
 
Poslednja izmena:
Najveci kvartalni gubitak u 4 godine,nisam lepo video-moja greska :).Sto se tice tog tehnickog podatka koji je kraken naveo,ne razumem poentu toga?Jel treba da sam zadivjen sa ukupnom kolicinom L2 od 2MB na Cellu??

Izgleda da bolje pratim citate i linkove koje ti postujes od tebe samog ;) Da te podsetim, kao izvor za svoje tvrdnje naveo si citat sa arstehnike u kojem se izmedju ostalog tvrdi "Furthermore, the PS3's L2 is only 512K, which is half the size of the Xenon's L2". Ako ti je izvor neko ko ne zna da ps3 ima ne 2 mb L2 vec 2,5 mb-a i tvrdi ovakvu glupost mislim da ti je jasan kredibilitet ostatka navedenog citata.
 
Poslednja izmena:
Izgleda da bolje pratim citate i linkove koje ti postujes od tebe samog ;) Da te podsetim, kao izvor za svoje tvrdnje naveo si citat sa arstehnike u kojem se izmedju ostalog tvrdi "Furthermore, the PS3's L2 is only 512K, which is half the size of the Xenon's L2". Ako ti je izvor neko ko ne zna da ps3 ima ne 2 mb L2 vec 2,5 mb-a i tvrdi ovakvu glupost mislim da ti je jasan kredibilitet ostatka navedenog citata.

Nesto ti nisi lepo video izgleda :d.
Naveo sam dva linka,jedan je o Xenon-u a drugi je o uporednom prikazu i poredjenju sve 3 konzole.
Sa poslednjeg linka,sa strane sa naslovom "The Technology",http://arstechnica.com/articles/paedia/hardware/revolution.ars/2, sledi naravno prikaz hardvera sve tri konzole i odatle se lepo vidi:

Sony Cell

Basic architecture 1 PPE + 7 SPEs
Cache 512K L2 on the PPE + 256K of local storage per SPE

Sta si ti video,ja neznam.Ja sam naveo ova dva linka,nista osim njih(na drugom je ovo gore citirano)

Taj citat je verovatno posledica podatka da PPE ima 512KB L2 kesa(kao glavni "core" u Cell-u)...
Tip koji ga je pisao zna mnogo vise od tebe(i mene) o arhitekturi MPU-ova ,pisao je knjige koje su poznate i popularne...Tesko da on nema pojma ili "tvrdi gluposti".
I neko ko se imalo razume u IT zna sta je Ars Technica...
 
Poslednja izmena:
Tip koji ga je pisao zna mnogo vise od tebe(i mene) o arhitekturi MPU-ova ,pisao je knjige koje su poznate i popularne...Tesko da on nema pojma ili "tvrdi gluposti".

I gde se u to uklapa recenica "Furthermore, the PS3's L2 is only 512K, which is half the size of the Xenon's L2" ? Dakle, nije rekao da ppe ima 512 L2 kesa vec ps3 sto nije tacno...

I neko ko se imalo razume u IT zna sta je Ars Technica...

Neko ko se imalo razume u konzole zna da je kod njih nemoguce porediti ram sa ramom, cpu clock sa clockom etc. sto ars tehnika u ovom textu radi pa mi ceo text deluje besmisleno. Da to ide tako pc na 400 mhz-a bi imao daleko bolji izgled igara od ps2 dok bi xbox imao tri do cetiri puta bolju grafiku od ps2 sto bas i nije slucaj.
 
Poslednja izmena:
Dobro, dokle ćemo vrteti iste priče "evo šta je PS2 mogao, tako će i PS3 isto moći"? Jel shvatate vi da je to vreme kada su PC i konzole imali drastično drugačiji hardver prošlo? PS3 i 360 daleko više liče na PC nego što je to bio slučaj sa PS2, i jedina konzola "stare škole" danas je Wii. I prema tome, nije nemoguće porediti ram sa ramom i clock sa clockom, iz prostog razloga što ni PC danas nije baziran na Pentiumu 2 gde su se samo pumpali megaherci. Alo, pa Core 2 je toliko uznapredovao od onog što se nekada smatralo x86 arhitekturom i komotno može da tera igre u 1080p, dokle više ti mitovi i legende o konzolama kao homogenom hardveru i PC-ju kao sklepanoj kanti? Ja znam dobro šta PS2 može da uradi, ali PS3 nije PS2, i igre se više nikad neće programirati u C-u kodu prožetom asemblerskim deonicama. I drajverova zamena teza "eto kako na PC-ju nijedna igra nema konzistentan frejmrejt", a dobro zna da to nije do procesora nego do DirectX-a i GPU-ova prilagođenih istome.
Sad odjednom iskoči gomila hardverskih stručnjaka koja zna bolje od ljudi sa arstechnice i koja smelo tvrdi da "branch prediction nije bitan, jer programiranje za konzole nije isto kao ono na PC-ju". Gospode Bože, kao babe kad se skupe i pričaju o politici a pritom veze nemaju šta se dešava.
 
Ovo je sjajno- kad nekome odgovara tvrdice da je razvoj za cell zeznut i uopste za ps3 a u drugoj situaciji da cell moze da se poredi sa pc procesorom. Pa ako su tako slicni sto je toliko zeznuto portovati igre sa pc na ps3 ali ne i na xbox 360?

Sony namerno uvek i pravi konzole za koje treba nekoliko godina da bi se iz njih iscedilo 90% mogucnosti jer im to omogucuje ono sto ni xbox nije mogao a naverovatnije ni 360 nece uspeti- da isti naslov prodaju po nekoliko puta zahvaljujuci boljoj grafici iz dela u deo. Pogledaj Tekken tag pa ga uporedi sa boljim T4 i na kraju sa graficki jos savrsenijim T5. Ista prica vazi i za jos sijaset naslova koje je sony bas zahvaljujuci vremenu potrebnom za usavrsavanje razvoja proda korisnicima po cak 3 puta jer su stalno imali utisak da dobijaju jos vise iz dela u deo. MS sa druge strane i sa xbox-om i sa 360-kom vec sa launch naslovima dostize vrhunac i dalje retko ko zeli da kupi igru koja vise deluje kao dodatni set misija nego kao novo iskustvo bolje od prethodnog. U prosloj generaciji je to ucinio halo a u ovoj geow i obe predstavljaju 80% mogucnosti konzole vec u prvoj godini od izlaska.

Upravo to i jeste bila caka kod konzola koju je sony ponovio i kod ps3 i zato i jeste ubacio cell i xdr memoriju umestop da kupi od ibm-a neko postojece procesorsko resenje ko sto je ms ucinio i da lepo ustedi stotine miliona dolara utrosene na razvoj cell-a.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno