Šta je novo?

HTC Magic i podrska operatera

Nedjo

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
12.07.2000
Poruke
6,934
Poena
800
Posto sam se zainteresovao za HTC Magic potrazio sam na Netu izvore iskustava vezanih za ovaj fontele.

Obzirom na cinjenicu da ga od velikih operatera nude T-Mobile i Vodafone, logicno mesto za trazenjem informacija su forumi ovih operatera.

Mogu vam reci da je Vodafonov forum zaista odlicno mesto. Gomila raznoraznih iskustava i sto je najbitnije negativnih... u ostalom ljudi tamo dolaze kad ih nesto muci... logicno.

Moderatori su uglavnom OK. Neki su manje strucni, neki vise, ali su maksimalno profesionalni i ljubazni (priznajem da mi je i taj stil bio zanimljiv, ali kad malo bolje razmislim logicnoje da i na Netu osoblje koje daje podrsku bude verbalno ljubazno)

U svakom slucaju evo linka:

http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showforum=64

I T-Mobile ima dobar forum... barem na prvi pogled! Nisam zalazio previse (mnogo foruma za pratiti ;)), ali mi se cini kao koristan... evo linka:

http://forums.t-mobile.com/tmbl/board?board.id=myTouch

E sad, zasto ova tema... pa ja nisam primetio da ni jedan od domacih operaterakoji nude Android aparate ima forum u opste, a kamoli forum posvecen ovim spravicama koje su toliko usko povezane sa Internetom, a i toliko su nove da APSOLUTNO zahtevaju "komjuniti" za razmenu iskustava i forumski tip podrske.

Guranje ovih aparata na trziste, bez bilo kakvog razradjenog plana podrske (kad vec nema lokalizacije interfejsa) je sumanut potez koji ce za posledicu imati scene tipa: n00b direktor kaze svom geek manageru: pa jesam li ti lepo rekao da niko nece kupovati te ANDRmolje! :smackbum:
 
Telenor forum je NEZVANIČNI kanal informisanja i bez obzira što su moderatori zaposleni u Telenoru, ne pružaju informacije mimo onoga što može da se nađe na sajtu ili drugim sredstvima informisanja.

Verovatno je to razlog zašto je mala posećenost i sve se manje-više svodi na komentarisanje usluga od strane njihovih korisnika....zapravo, nas nekoliko koji učestvujemo u radu foruma :)
 
Zato su ovakva nezavisna mesta mnogo bolja mesta za razmenu misljenja :)
 
Zato su ovakva nezavisna mesta mnogo bolja mesta za razmenu misljenja :)
pa ne bih mogao bas da se slozim, narocito nakon pracenja Vodafoneovog foruma.

Zvanicni forum podrske, YouTube kanal... sve to moze da se implementira i ne verujem ni da Vodafone-a to puno kosta, ali neko to mora da dobije kao radni zadatak i da uradi!

Rezultat moze biti samo pozitivan i moze da predstavlja dodatni kvalitet operaterove ponude.

SUper su nezavisni forumu, ali zvanicni forum je must have ;)
 
Mislio sam u odnosu na Telenorov forum, nisam se precizno izjasnio :) ovakva nezavisna mesta su i jedina moguca (bar kod nas) kao objektivni izvor informacija.

Dakle, sve u svemu Nedjo, mnogo je rano ili cak pogresno uopste porediti situaciju sa britanskim Tmobile ili Vodafone i sa ovim nasim operaterima.
Na zalost.

Recimo na Mondo forumu postoji MTS podforum gde su moderatori dosta predusretljivi i mogu oko nekih stvari da pomognu preko PMa.
Ali opet i oni moraju da se pridrzavaju zvanicnih informacija a znamo kako to kod MTSa ide i onda se opet svede na to da je neupotrebljiv.


p.s. Doduse bilo je par odlicnih poteza moderatora Mondo foruma, kao kada su "pre vremena" pustili vest o ukidanju preostalih SMS poruka tako da su ljudi na vreme mogli da odreaguju..
Naravno, nikada nece biti do kraja jasno da li je to bilo slucajno ili namerno ali... :)
 
Poslednja izmena:
-...... ali neko to mora da dobije kao radni zadatak i da uradi!

Praktično bi morali da otvore nova radna mesta, ukoliko žele da to funkcioniše kako treba. U početku 1-2, ali kasnije verovatno mnogo više...
 
Nazad
Vrh Dno