Šta je novo?

Hp 8510p

petarns

Slavan
Učlanjen(a)
06.11.2007
Poruke
12
Poena
304
Imam dobru ponudu da kupim ovaj laptop pa me hitno znimaju misljenja o njemu.

Koliko sam mogao da vidim na netu ima ga u nekoliko varijanti(sto se tice procesora,memorije,dvd-rw/blue-ray)...) i izgleda da se isporucuje sa Win Vista Business OS.
Ovo sto se tice Viste mi se bas i ne svidja,pre bi voleo da imam XP cak razmisljam i o Linuxu.
*XP Pro downgrade - jel ovo znaci da se moze instalirati XP umesto Viste?

Laptop bi mi sluzio za osnovne potrebe-mobilnost prenosa podataka tj. nista zahtevno.Iskreno mislim da ovaj model ima jace performanse nego sto su moje potrebe.

Jedno vazno pitanje...posto jos nisam video uzivo pomenuti laptop(a i totalni sam laik sto se tice laptopova) i ne znam jos pouzdano koje su mu specifikacije kako da sam proverim sta dobijam "pod haubom" tj. kako da izlistam sta se od hardwera nalazi u njemu? moram li imati instaliran neki softwer da mi ocita ili...?
predpostavljam da pomocu control panel-system mogu da vidim nesto od toga ali zanima me kako da vidim sve podatke...

hvala unapred!!! :)
 
Procesor Intel® Core™2 Duo T7500 2.2GHz 4MB FSB800
Memorija 2048MB DDR2 667MHz
HDD 120GB SATA 7200rpm
Monitor 15.4" WSXGA 1680x1050
Grafička karta nVIDIA Quadro FX 570M 256MB GDDR3
CD/DVD DVD RW Dual Layer
Zvučna karta 16-bit Sound Card
Zvučnici Stereo Speakers
Modem V.92 56k Fax Modem
Mrežna karta 10/100/1000 Gigabit Lan
Wireless 802.11 a/b/g
Operativni sistem Windows Vista Business
Baterija 8 ćelija Li -Ion Autonomija: Do 4 sata autonomije
Težina 2.8kg

Dodaci i raspoloživi konektori
Fingerprint Reader Integrisan
Bluetooth Integrisan Bluetooth
Card Reader Integrisan 4-u-1 čitač kartica (SD/MMC/MS/MS Pro)
Docking Konekcija 1
USB 4
AudioOut 1
MicIn 1
FireWire (IEEE 1394) 1
ExpressCard slot (34/54mm) 1
Modem (RJ 11) 1
LAN (RJ 45) 1
Analogni VGA 1
HDMI 1
Dodaci Ambient light sensor
Garancija 36 meseci