Šta je novo?

Hisense televizori

momsab

Moderator
Urednik
Super Moderator
Učlanjen(a)
15.02.2003
Poruke
4,505
Poena
1,175
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
na tržištu Srbije je od 2018. (ponovo) Hisense

za one koji prvi put čuju za ovu marku, Hisense postoji oko 50 godina (osnovan 1969.), više o tome na wikipediji
2017. je bio 4. na svetu sa 6% udela https://www.statista.com/statistics/267095/global-market-share-of-lcd-tv-manufacturers/
jedan je od zvaničnih sponzora Svetskog prvensta u fudbalu 2018.

oznake modela su zbunjujuće. smatra se da je N bolje od A, a u stvari izgleda da to ne važi od 2018., pošto za tu godinu ne postoji N za dijagonale ispod 75" https://www.displayspecifications.com/en/brand/446e16
objašnjenje oznaka se može videti na http://en.tab-tv.com/?p=14190

hisense oznake modela.png

ULED je trenutno najbolje u ponudi ovog brenda. ULED modeli serija 8 i 9, iz 2018. godine, su QLED (piše u ovoj poruci u temi "Koji LCD TV?")


generalno, članovi ovog foruma su zadovoljni Hisense, tj. odnosom cena/kvalitet. takođe su zadovoljni i brzinom rada korisničkog interfejsa.

korisnički utisak H55N6600
test na benchmark za H55N5700 i H55N6600
 
Poslednja izmena:
За та 2 питања - најбоље решење ти је андроид бокс. Пристојни могу да се купе за око 5.000 дин.
То гледање канала преко браузер стримова је чисто смеће. За додатне информације око гледања ИПТВ канала - имаш тему о искуствима, а можеш да ми се јавиш на ПП.
 
@Wolfy92 odgovor na poslednje pitanje je ne.
VIDAA U modeli (poput U7QF) podržavaju mirror screen (sadržaj sa ekrana samrtfona se prikazuje na TV-u). Android TV modeli (poneki HD Ready i Full HD) podržavaju Chromecast i to bi trebalo da može.
 
Nisam u potpunosti razumeo ovo za Chromecast? Da li bi radio ili ne? Nikako ne mogu da nadjem tacne informacije po internetu, prosto neverovatno, sve nesto vezano za to ali ne konkretno.

@salacue Hvala, prelistacu, u sustini meni je skroz ok na lg-u da recimo gledam u brauseru nba strimove, kvalitet je uglavnom i bolji od nasih obicnih kanala, ni ne secka gotovo nikad, prilicno sam zadovoljan time.
 
Mozda je zabo. Iskljuci ga iz struje na pola sata. Moj b7500 ima sigurno preko 100 cupanja iz struje 😁 nema veceg djubreta od hisensa. Sve se nadam novom fw ali mrka kapa izgleda...
 
Imam EON van mreze i Hisense(U7QF). Recite mi da li i kod vas ne ucitava programe ili iste prilikom menjanja kanala prikaze sa ogromnim kasnjenjem(nekad i preko 2 minuta).
Ok stoji da net zasad ide preko hotspota(dok se ceka provajder), ali Netflix, YT rade odlicno. Radi i SK odlicno dok ne promenim kanal, e onda dolazi do navedenog problema gde je crna slika i duuuugo se ceka. Da li ima nesto u podesavanjima da se promeni, da li moze toliko da utice stabilnost i protok interneta(ponavljam sam prikaz odlican, bez seckanja) ili je jednostavno tako?
 
Trenutno je akcija u online prodavnici koja saradjuje sa SBB-om i pocinje sa engleskom rijecju za prodavnicu a zavrsava slicno kao bivsi sajt napster. 55U7QF za 69990 dinara.

Docekah i ja akciju (ne vidim da ce biti bolje) i porudzbina obavljena, sad cekam pa kad raspakujem, montiram, probam, javicu utiske, mada gledao sam vec TV u radnji i meni je skroz dobar, ispiranje boja iz ugla postoji malo ali nije kriticno, a kad se gleda iz normalnog ugla, slabo koji TV je odskakao kvalitetom u radnji (mozda Sony), bar moj osjecaj.
Uzeo i ja... Za sada OK. KAda uporedim sa Samsung QLED-om serije Q60, to je otprilike to. Za ovaj novac, mislim da je ovo dobra kupovina. SAm oda nema probleme sa Netflix-om kao Samsung, da zaboge i da onda moras da resetujes Samsung HUB i sve zivo da podesavas ispocetka.
 
Predao sam juce na reklamaciju Hisense H55n5700 koji je jos u garanciji iz razloga sto su se u gornejm delu ekrana pojavile crno bele fleke, usput sam pomenuo i problem sa koriscenjem menija televizora, naime od samog pocetka, mora po nekoliko sekundi da se ceka da televizor odreaguje na pritisakl dugmeta na daljinskom i cesti zablokira da ne moze uopste da se koristi. iz tog razloga se vec mesecima koristi samo na HDMI i android box jer nista drugo na televizoru prakticno ne radi.

Vec danas sam dobio odgovor od Nepo Systema da se reklamacija odbija zato sto je prasina usla u panel usled neadekvatnog koriscenja (stajanje u urednoj i nepusackoj dnevnoj sobi) , LOL. A da problem sa menijem nije uocen. Verovatno ga nisu primetili jer daljinski ne reaguje.

Zakljucak, Hisense necu da pogledam vise. Ni jedan model, ni po jednoj ceni. Garancija ne vredi pisljiva boba. Isto vazi i za bilo koju drugu robu koju Nepo System servisira u garantnom roku.

Moj dinar vise nece videti, ni jedan.
 
Poslednja izmena:
Predao sam juce na reklamaciju Hisense H55n5700 koji je jos u garanciji iz razloga sto su se u gornejm delu ekrana pojavile crno bele fleke, usput sam pomenuo i problem sa koriscenjem menija televizora, naime od samog pocetka, mora po nekoliko sekundi da se ceka da televizor odreaguje na pritisakl dugmeta na daljinskom i cesti zablokira da ne moze uopste da se koristi. iz tog razloga se vec mesecima koristi samo na HDMI i android box jer nista drugo na televizoru prakticno ne radi.

Vec danas sam dobio odgovor od Nepo Systema da se reklamacija odbija zato sto je prasina usla u panel usled neadekvatnog koriscenja (stajanje u urednoj i nepusackoj dnevnoj sobi) , LOL. A da problem sa menijem nije uocen. Verovatno ga nisu primetili jer daljinski ne reaguje.

Zakljucak, Hisense necu da pogledam vise. Ni jedan model, ni po jednoj ceni. Garancija ne vredi pisljiva boba. Isto vazi i za bilo koju drugu robu koju Nepo System servisira u garantnom roku.

Moj dinar vise nece videti, ni jedan.
Baš seljači...
Nego Nepo system je serviser kojeg lanca prodavnica?
Čisto da znamo i mi ostali šta da očekujemo.
 
Zakljucak, Hisense necu da pogledam vise. Ni jedan model, ni po jednoj ceni. Garancija ne vredi pisljiva boba. Isto vazi i za bilo koju drugu robu koju Nepo System servisira u garantnom roku.

Nisam znao da je Nepo generalni za Hisense, inače ga ne bih kupio nikad. Neka se na zapitaju veliki proizvođači šta njihovi generalni servisi rade. To se zove "uništavanje breda koji ih plaća". Piši Hisens u, šta se dešava i pošalji im ovaj link. Da budu upoznati kakvi diletanti rade za njih.
 
Baš seljači...
Nego Nepo system je serviser kojeg lanca prodavnica?
Čisto da znamo i mi ostali šta da očekujemo.
TV je kupljen u Emmezeta prodavnici, a uvoznik je Ewe Comp doo. U Hisense mi je rečeno da ukoliko je uvoznik Ewe Comp Doo da je onda Nepo System ovlašćeni serviser. Uvoznik je naznačen pozadi pored serijskog broja.
 
Uzeo i ja... Za sada OK. KAda uporedim sa Samsung QLED-om serije Q60, to je otprilike to. Za ovaj novac, mislim da je ovo dobra kupovina. SAm oda nema probleme sa Netflix-om kao Samsung, da zaboge i da onda moras da resetujes Samsung HUB i sve zivo da podesavas ispocetka.
Super. I ocekivao sam da je tu negdje, po karakteristikama na papiru u i review-ovima mozda za dlaku iznad Q60 samsunga, sto je meni super jer samsung kosta oko 2 puta vise.
Elem, meni je moj stigao, uspjesno registrovah 7 godina garancije sa racunom od hoppster-a. Nisam jos stigao da podesim sve, cak ni da pustim update koji vristi da trazi. Djeca su samo gledala crtace na youtube, ja ovlas bacio oko, mislim da cu biti zadovoljan.
Kad podesim sve i malo ga budem i sam koristio, javicu utiske. :)
Nisam znao da je Nepo generalni za Hisense, inače ga ne bih kupio nikad. Neka se na zapitaju veliki proizvođači šta njihovi generalni servisi rade. To se zove "uništavanje breda koji ih plaća". Piši Hisens u, šta se dešava i pošalji im ovaj link. Da budu upoznati kakvi diletanti rade za njih.
I ja sam ovo vidio tek kad mi je TV stigao i malo se smorio sto je Nepo ovlasceni. Ali, treba pisati Hisense-u definitivno kad ovi nasi maleri nece da rade posao. Kinezi su uvijek takvi da ce ispostovati do maksimuma.
 
Predao sam juce na reklamaciju Hisense H55n5700 koji je jos u garanciji iz razloga sto su se u gornejm delu ekrana pojavile crno bele fleke, usput sam pomenuo i problem sa koriscenjem menija televizora, naime od samog pocetka, mora po nekoliko sekundi da se ceka da televizor odreaguje na pritisakl dugmeta na daljinskom i cesti zablokira da ne moze uopste da se koristi. iz tog razloga se vec mesecima koristi samo na HDMI i android box jer nista drugo na televizoru prakticno ne radi.

Vec danas sam dobio odgovor od Nepo Systema da se reklamacija odbija zato sto je prasina usla u panel usled neadekvatnog koriscenja (stajanje u urednoj i nepusackoj dnevnoj sobi) , LOL. A da problem sa menijem nije uocen. Verovatno ga nisu primetili jer daljinski ne reaguje.

Zakljucak, Hisense necu da pogledam vise. Ni jedan model, ni po jednoj ceni. Garancija ne vredi pisljiva boba. Isto vazi i za bilo koju drugu robu koju Nepo System servisira u garantnom roku.

Moj dinar vise nece videti, ni jedan.
Prijavi ih inspekciji i slazem se sa vec navedenim komentarom - pisi direktno kancelariji Hisens-a.
 
Sa Nepo moraš uvek iz dva puta, prvi put ti vrate pa šta bude. Ukoliko vide da ne odustaješ i pripretiš tužbom i inspekcijom, odmah druga priča. Ja sam prošle godine tako dobio nov Hisense tv u zameni.
 
Sa Nepo moraš uvek iz dva puta, prvi put ti vrate pa šta bude. Ukoliko vide da ne odustaješ i pripretiš tužbom i inspekcijom, odmah druga priča. Ja sam prošle godine tako dobio nov Hisense tv u zameni.

Nije to posao. Ja sam se više smorio od toga da sve mora na mišiće. Hoću jednom da sve ide normalno. Da sam znao da je Nepo serviser nikada ne bih kupio Hisense. Pre bih išao na neki drugi bred preko Mađara.
 
Pozdrav svima, kupio sam pre neki dan 50U7QF. Kada sam se prijavljivao za registraciju, upisao sam serijski broj sa sve onim razmakom između. Prihvatili su mi zahtev, ali na onom PDF-u (garantnom listu) koji su mi poslali na mejl u polju serijski broj piše samo ono što je bilo ispred razmaka? Da li je to okej i da li tako treba ili treba da im pišem na mejl? Hvala unapred.
 
trebalo je bez razmaka da upišeš. bolje im piši, mada verovatno možeš i opet da se prijaviš ovog puta bez razmaka

no, ako neko sada gleda vaterpolo, da li takođe ima seckanja u sport profilu? na mom H50A7500 H50A6500 (model iz '18.) ima, gleda se preko kabla (SBB, D3cam modul)
 
Poslednja izmena:
Pozdrav svima, imam televizor Hisense 43A7100F medjutim izgleda na store-u nema aplikacije HBO Go za njega. Da li postoji nacin da se rucno ubaci aplikacija (sideload) na tom tvu? Ukoliko ne, sta mi predlazete?
 
Rešenje je kupovina android boxa ili stika. Ja sam lično kupio Mi stick i šljaka mi bez problema. Svakako je box bolji jer ima i RAM većeg kapaciteta, ali je stik praktičniji jer se ne vide kablovi/box.
 
@hypnotic92 više puta je rečeno da nema HBO Go niti ga je bilo za VIDAA U modele (poput tog tvog televizora)
 
@hypnotic92 više puta je rečeno da nema HBO Go niti ga je bilo za VIDAA U modele (poput tog tvog televizora)
Zanimljivo da je @[Mancha] u opisu prvog Hisense modela za 2021. godinu koji je stigao, i prvog sa VIDDA U 5.0 propustio da pomene da li su na tu temu išta "ispravili".

Ovo je opis.

Meni se ova poslovna politika dobiješ malo više od A7500 (i to uglavnom na polju dizajna i par novih softverskih proceuiranja slike (za koje tek treba da se ustanovi da li su unapređenja u RL)) po ceni od 200€ više, baš i ne dopada.
 
Zanimljivo da je @[Mancha] u opisu prvog Hisense modela za 2021. godinu koji je stigao, i prvog sa VIDDA U 5.0 propustio da pomene da li su na tu temu išta "ispravili".

Ovo je opis.

Meni se ova poslovna politika dobiješ malo više od A7500 (i to uglavnom na polju dizajna i par novih softverskih proceuiranja slike (za koje tek treba da se ustanovi da li su unapređenja u RL)) po ceni od 200€ više, baš i ne dopada.
i sta cemo sad
 
Nazad
Vrh Dno