Šta je novo?

Hisense televizori

momsab

Moderator
Urednik
Super Moderator
Učlanjen(a)
15.02.2003
Poruke
5,047
Poena
1,205
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
na tržištu Srbije je od 2018. (ponovo) Hisense

za one koji prvi put čuju za ovu marku, Hisense postoji oko 50 godina (osnovan 1969.), više o tome na wikipediji
2017. je bio 4. na svetu sa 6% udela https://www.statista.com/statistics/267095/global-market-share-of-lcd-tv-manufacturers/
jedan je od zvaničnih sponzora Svetskog prvensta u fudbalu 2018.

oznake modela su zbunjujuće. smatra se da je N bolje od A, a u stvari izgleda da to ne važi od 2018., pošto za tu godinu ne postoji N za dijagonale ispod 75" https://www.displayspecifications.com/en/brand/446e16
objašnjenje oznaka se može videti na http://en.tab-tv.com/?p=14190

hisense oznake modela.png

ULED je trenutno najbolje u ponudi ovog brenda. ULED modeli serija 8 i 9, iz 2018. godine, su QLED (piše u ovoj poruci u temi "Koji LCD TV?")


generalno, članovi ovog foruma su zadovoljni Hisense, tj. odnosom cena/kvalitet. takođe su zadovoljni i brzinom rada korisničkog interfejsa.

korisnički utisak H55N6600
test na benchmark za H55N5700 i H55N6600
 
Poslednja izmena:
Heh, vidi čuda, radi! 🙃
Stavio hotspot sa telefona i dobio aplikacije, a one koje sam instalirao preko browser-a su dobile ikonice.
Hvala za ovu informaciju!
 
Pozdrav kolege,
Imam problem. Na TV-u mi se pojavile neke crne tačkice u donjoj liniji ekrana (3 za sada). I meni je to prekipelo, ne mogu da gledam, iritira mi oči. TV nema 6 meseci kako sam ga kupio. Međutim, negde sam zaturio račun a hoću da šaljem TV u servis. Jedino što mi je ostalo je garantni list i slikan račun u fonu kada sam aktivirao 5g garancije. Mislite li da će hteti da prime TV na servis? Ubih se tražeći račun ali odneli izgleda gremlini...
Hvala svima unapred na pomoći! :)
 
cenim da će prihvatiti obzirom da imaš garantni list i sliku računa
 
Pozdrav kolege,
Imam problem. Na TV-u mi se pojavile neke crne tačkice u donjoj liniji ekrana (3 za sada). I meni je to prekipelo, ne mogu da gledam, iritira mi oči. TV nema 6 meseci kako sam ga kupio. Međutim, negde sam zaturio račun a hoću da šaljem TV u servis. Jedino što mi je ostalo je garantni list i slikan račun u fonu kada sam aktivirao 5g garancije. Mislite li da će hteti da prime TV na servis? Ubih se tražeći račun ali odneli izgleda gremlini...
Hvala svima unapred na pomoći! :)
Znaš da i sami savetuju da se napravi fotokopija računa, jer fiskalni hoće da izbledi vremenom. Odštampaj tu sliku računa i reci da je fotokopija.
 
Открывать через браузер телевизора
Evo linkova sa ruskog foruma instalacija ide preko browsera...
A sto se tice nadogradnje vida os (Da su hteli odavno bi bilo vida 4.0 sistema na starijim modelima iz 2019 (isti procesor kao u modelima 2020)).Ja ne ocekujem da ce se to desiti... kupovinom android boxa resavate sve probleme....
Evo linkova dve strane ranije.
 
Znaš da i sami savetuju da se napravi fotokopija računa, jer fiskalni hoće da izbledi vremenom. Odštampaj tu sliku računa i reci da je fotokopija.
Kakvi su to kreteni iz servisa, robot bi ispoljio više emocija od ovog bota, koji se nije udostojio ni da me okrene na mobilni telefon i objasni situaciju nego zalepio šablon odgovor i poslao TV nazad, kaže ne spada u garanciju taj vid "oštećenja". Uglavnom, napisao sam prigovor istom tom servisu, okrenuo Hisense predstavništvo u Srbiji i rekli su mi da kad dobijem odgovor na prigovor da im se javim. Ujedno sam poslao mejl efektivi da vidim mogu li da pomognu a razmišljam se da okrenem i ministartstvo za turizam i telekomunikacije zato što SMATRAM da su mi prava kao potrošaču koji je dao 40.000 RSD da nakon 6 meseci TV počne da dobija tačkice, ugrožena.
Evo svi skrinšotovi što sam napravio i prosledio efektivi, ako neko može samo da mi kaže imam li kakve šanse, ili da čekam da TV dobije tačkice na sve strane pa da onda uvaže reklamaciju: https://postimg.cc/gallery/nMXcKMD
 
Hvala druže, svakako htedoh da prenesem jako loše iskustvo, ali šta da se radi, u takvoj zemlji i živim, logično je da mi zapadne škart kvalitet. Selim se u tu temu :)
 
Vrlo loša iskustva sa Hisense 49" posle 1godinu i 11 meseci jednostavno pri startovanju izutra nije hteo da se ukljuci vrstio u prodavnicu a oni u servis čini mi se servis Zemun. Posle pregleda 4 dan javili su da je otišao panel. I da će ga dobiti iz inostranstva. Posto nisu odradili posao 30 dan pita trgovac da produži rok na još 7 dana. Naravno da nisam pristao. Ponudili vaučer i za isti novac uzeo sam LG 49" boljih karakteristika sa novom garancijom. Drugu godinu radi ko doxa, čuk, čuk. Ako već kupujete kupite pouzdanu smart tv marku. Mogao je da stane i posle 2 godine i garancija za njihove opravke je 2 godine bolsća a servisni delovi 5. Sve preko 2 godine servisiranje bi plaćao ja tj kupac.
 
Uzeo sam Hisense TV 32A5100F, pa sada hoću da se prijavim za produženu garanciju.

Da li se unosi broj koji je odštampan na garanciji kao serijski broj, ili onaj sa male nalepnice sa donje strane TV-a?
 
Ej ljudi, od jutros mi se EON aplikacija nesto cudno ponasa. Msm reprodukcija je normalna, al kao da su developeri izbrljali kod, imena kanala se preklapaju, a kad pustim kanal, dugmici za stop pauzu itd stoje u gornjem levom uglu. :eek: Nemoguce je naci sta da pustis ako ne znas broj napamet. 55u7qf je u pitanju. Svakako nije do tv-a, al reko mozda neko zna sta ce da pomogne, ili da brisem cache pa da reinstaliram lagano sve?
 
Ista priča i kod mene. Vrti kružić i to je to. Tako i pre par dana pa proradio sam.
Isključeno je "brzo paljenje" tv-a. Iz aplikacije može uredni da se izadje ali... ne radi.
 
Koja je najniža moguća cena (da je neko od vas forumaša čuo/video) za 65A7500F kod naših prodavaca i postoje li ikakve šanse da bude nekih popusta pred kraj godine? Nećkam se da li da uzimam odmah za ovih 89000 ili da sačekam možda pred praznike...

 
Nazad
Vrh Dno