Šta je novo?

HG520c i portforward - NEMOGUCA MISIJA

nidzesi

Slavan
Učlanjen(a)
10.09.2012
Poruke
1,775
Poena
305
Zdravo svima,

Imam problem sa portforwardom. Probao sam mali milion stvari i nisam uspeo da dobijem info da je port otvoren. Imam Box4 paket, adsl 10/1 i iptv. Sve radi normalno, ali portforward nikako da pokrenem poslednjih mesec dana.

Dakle, ruter: http://i.imgur.com/LAsi02L.png
DMZ: http://i.imgur.com/Wya6KuF.png
Static IP win 8.1: http://i.imgur.com/cfu1QNC.png
WinFirewall: http://i.imgur.com/Y2GJ7bi.png
Avast Antivirus disabled: http://i.imgur.com/h0EXl1o.png (iako je antivirus rekoh možda on davi)
Utorrent: http://i.imgur.com/JaJJwaI.png
Sajt za proveru dostupnosti: http://i.imgur.com/98L2HyV.png

Probao sam i ovako:

Ruter: http://i.imgur.com/EADqbD0.png http://i.imgur.com/djVYi3O.png
Onda utorrent kaže: http://i.imgur.com/nuujDj2.png
Ali ja i dalje nisam vidljiv: http://i.imgur.com/rUOWZu9.png

Nisam ovo radio jednom, mali milion puta, ali poslednjih mesec dana jednostavno ne radi... Probao sam da restartujem ruter na fabrička pa opet, ne pomaže. Jedino što nisam probao je da ubodem nešto u RESET rupicu pozadi na ruteru (mada je to valjda isto kao fabričko podešavanje?).

Imate li još neku ideju?

Da li je moguće da Telekom ima iza još jedan NAT koji blokira pristup?

Može li neko da uslika iz svog rutera IP Route stranicu kako bih uporedio da li je isto?

Unapred hvala na bilo kakvom odgovoru.

Pozdrav!
 
Kako ljudi tvrde ovde u nekim temama ovo je posledica toga sto je Telekom uveo Double NAT. Inace, isti ruter i kod mene i potpuno ista situacija kao kod tebe. Identicno podesen ruter i naravno sajtovi za proveru otvorenosti porta kazu da je zatvoren.
 
Pa to sam i ja čitao, ali uglavnom za HG630 i VDSL... Ja sam još uvek na ADSL-u (box4 paket). Nisi uspeo da nađeš rešenje za ovo?
 
I ja sam na ADSL-u, ali eto i ovde je ista situacija sa portovima kao na VDSL-u. Pokusao sam sve i svasta i nema resenja. Ne znam da li je kod svih ovako, ali ne bi bilo lose da se javi jos neko ako ima, ili nema, ovakvih problema, cisto da vidimo da li je ovo postalo masovno ili smo mi izuzetak. Naravno, pod uslovom da mu je ranije bilo sve OK sa portovima, a da je u poslednje vreme doslo do zatvaranja porta i da ne moze da se otvori port.
 
Poslednja izmena:
Imam problem sa portforwardom. Probao sam mali milion stvari i nisam uspeo da dobijem info da je port otvoren. Imam Box4 paket, adsl 10/1 i iptv. Sve radi normalno, ali portforward nikako da pokrenem poslednjih mesec dana.
Мене занима ова последња реченица, ако све ради нормално, где је проблем? ;) Па ваљда се портови форвардују да би програми радили нормално а не да их неки сајтови виде као отворене.

Према овим сликама користиш и UPnP и DMZ и хоћеш да форвардујеш портове. Искључи прва два и онда решавај форвардовање. Ако uTorrent показује да је порт отворен (беше зелени кружић или троугао, не користим га одавно?) онда је отворен. Претпостављам да провераваш портове када је uTorrent укључен и када ради јер ти сајтови не проверавају до твог компа него провере да ли конкретан програм који је на том порту ради.

Коју адресу показује рутер у инфо делу? Да ли ову 109.82.ххх.ххх или неку приватну? Ја сам до прошлог пролећа користио Бокс, имао 520i и никада није било проблема са портовима, мада тада није било ни речи о натовању.
 
Imam i ja isti problem sa tim ruterom, i od kada ga imam nikad nisam uspeo da mu namestim port forwarding, tj uvek pise da je zatvoren, a koristim ista podesavanja kao u prvom postu.
 
@calexx Ovo je pocelo da se desava otprilike pre mesec dana, do tada je radilo OK, uvek zeleni kruzic u uTorrent klijentu i sajtovi su me videli kao konektovanog, odnosno spojivog sa drugim peerovima. Onda je pocelo non stop zuti trougao i na sajtovima kaze Connectable: No. Kad proveris na "open port checker" sajtovima takodje kaze da je port zatvoren. Desava se na adresama koje pocinju sa 109.xx.ххх.ххх, 77.xx.ххх.ххх, 178.xx.ххх.ххх, 93.xx.ххх.ххх.... Nisam belezio ostale opsege adresa na kojima se desava.
 
Mislio sam da radi sve, što bi značilo da ne prekida net, nemam problema sa brzinom, iptv radi odlično... Portforward ne radi, zazeleni se nekad lampica na utorrentu ali kad probam preko nekog online alata uvek kaže closed. Probao sam i sa ugašenim Utorrentom i sa upaljenim. Takođe sam probao i haxball.com igricu, niko ne može da uđe u moju sobu.

Isto kao i drugima, do pre mesec dana je radilo, možda malo duže ima, možda kraće, nisam baš toliko pratio.

Napominjem da mi nije ovo prvi put i da sam dosad portforward uradio milion puta i uvek je radilo. Sad jednostavno neće. Probao sam i DMZ i bez njega, neće i to ti je. Ne znam više šta da probam, nemam ideju.

Džaba meni utorrent pokaže da je otvoren port (on lepo preko upnpa doda portove u ruter i pokaže zeleno) kad mene niko ne vidi i na mnogim sajtovima mi javlja da nisam dostupan. Isto kao što IkaDaka kaže.

Ne znam tačno gde da proverim adresu u ruteru, nisam nigde to zapazio. Ovde nema. Možda ovde?

EDIT: @Phoenix257
Kako promeniti kad su mi pre godinu dana jedva i ovaj dali i to polovan? Imao sam kvar, zvao ih, došli su, stavili neke instrumente na ruter i on je otišao u vazduh (bukvalno eksplodirao HG520s). Ja nisam bio tu, ali mi ukućani prepričavaju. Onda su rekli da 3 dana budem bez tv-a i interneta, pa kad su se moji pobunili našli su ovaj HG520c polovan ruter. Na njemu je radio portforward do otprilike mesec dana, sada ne radi.
 
Poslednja izmena:
Не могу баш напамет али ми се чини да је под status/system ако постоји тако нешто.
Desava se na adresama koje pocinju sa 109.xx.ххх.ххх, 77.xx.ххх.ххх, 178.xx.ххх.ххх, 93.xx.ххх.ххх.... Nisam belezio ostale opsege adresa na kojima se desava.
Подсетио си ме на оно што сам примећивао док сам користио ADSL, ако добијем адресу из опсега 178.ххх или 93.86.ххх или 93.87.ххх онда све показује да су портови затворени а неретко се деси да UL буде реда 833 иместо преко 1к. Са 109.ххх или 150.ххх и још неким се није дешавало тако нешто. Кад приметим нешто од овога, рестартујем PPPoE док не добијем "нормалну" адресу и онда све лепо ради.
 
Pod Status ima System Information, Service information i Statistics. Prvo sam stavljao već u prethodnom postu, a evo i drugog: http://i.imgur.com/7CK5Hrz.png

EDIT: IP adresa koju dobijem je skoro uvek 109.xxx, restartovao sam bar 10 puta u poslednjih nedelju dana. Jedino da kasnije kad niko ne gleda tv restartujem dok ne dobijem neku iz drugog opsega. Vidi se gore u prvom postu da je i danas bila 109.92.xxx.xxx :)
 
Poslednja izmena:
Lepp i jednostavno kupis neki adsl router imas ih po oglasima koliko hoces i sve lepo namestis ili taj tvoj postojeci prebacis u bridge mode i uzmea mikrotik i tek tu mozes sve da podesis kako god zelis i umes
 
То је могуће ако му је рутер неисправан али је овде изгледа нешто друго у питању. :(
EDIT: IP adresa koju dobijem je skoro uvek 109.xxx, restartovao sam bar 10 puta u poslednjih nedelju dana. Jedino da kasnije kad niko ne gleda tv restartujem dok ne dobijem neku iz drugog opsega. Vidi se gore u prvom postu da je i danas bila 109.92.xxx.xxx :)
Не, адреса коју добије рутер је 100.66.151.8 и види се баш из ове слике, под 8/35 што значи да си ипак натован и нема решења. Једино да пробаш са рестартом PPPoE или самог рутера па да добијеш стварно неку јавну адресу.
Та коју помињеш се види од споља али само зато што мора нека јавна да се види а ко зна колико њих дели ту једну јавну. Пробај са рестартима и ако увек добијаш ову или овакву ... нема решења без интервенције код њих. Могуће је и да ће да промене оном ко им се јави, сигуран сам да за 90% корисника не значи ништа па им не смета да некога врате на јавну адресу.
 
Na ovoj slici se vidi da ti je IP iz opsega 100.x.x.x, sto znaci da si pod CG-NATom. Pisali smo o tome u ovoj temi. Odahni, nije do rutera ili tebe, vec Telekoma. :D
 
Poslednja izmena:
Nijedan port nije forwardovan kod njih po defaultu? Ima li bar neki? :D
 
Мораш да правиш разлику између отвореног/затвореног порта и форвардовања. Портови су у принципу отворени и сада би они требало да свакоме форвардују неки порт на јавној адреси према његовој натованој што би довело до конфликта ако више њих хоће исти порт. Једино да зовеш/пишеш мејл и тражиш да те скину са натовања.
Јеси ли пробао рестарт? Пробај много пута да будеш сигуран да увек добијаш сличан опсег.
 
Aha, jasno. Probaću kasnije da restartujem, ali sam sinoć restartovao sigurno 5 puta i nije bilo pomaka. :)
 
Рестартујеш па погледаш Service information под 8/35 која је адреса.
 
Definitivno ne vredi. Pet puta sam restartovao, pet puta je adresa bila 100.66.xxx.xxx. Pomoći nema, nažalost.
 
Onda mora da nisi dobro nešto namestio ili te nešto blokira. Tebi bi bez problema trebao da radi portforward. Pogledaj moj prvi post, a isto se pozabavi windows firewallom, nekim antivirusom ako ga imaš, možda nešto blokira :)
 
Vrlo moguce da me nesto drugo zeza, ali ne mogu da pronadjem sta. Sve sam gasio,i Aviru, i Win firewall, kao i Malwarebytes i nece. Sve je podeseno OK, to sam siguran. Radilo je sve OK do pre mesec dana otprilike.
 
Sinoć sam poslao poruku Telekomu i već danas je sve rešeno. Prijatno sam iznenađen.
c6AP7TI.png
 
Kako si im poslao poruku ?
 
Na email: [email protected]
Danas oko 3 su me zvali na fiksni i javili da je to rešeno i da samo restartujem ruter. Nakon restarta nema više CG NAT-a (još se i rimuje) :D
 
Nazad
Vrh Dno