Šta je novo?

HDD pregorio cip

cicija

Čuven
Učlanjen(a)
08.02.2004
Poruke
59
Poena
609
reklamira musterija comp poslije nekih 3m, vadim hard (samsung 1tb)i vidim ovo

http://s1081.photobucket.com/albums/j346/cicija1/hdd/?action=view&current=2011-12-19215323.jpg

poslao sam ga na reklamaciju kod dobavljaca, medjutim vratili su mi ga uz kratko obrazlozenje-strujni udar, ne spada pod garanciju.
na netu sam nasao jos jedan slican primjer, http://www.reghardware.com/2008/02/27/samsung_f1_hdd_fire/ a u komentarima se i kaze da moze da bude vise razloga...
da li biste ganjali ovo dalje ili ne? odnosno da li se i vi slazete da je definitivno strujni udar?
 
Poslednja izmena:
To je diskutabilno. Meni su pruhvstili reklamaciju i dali nov.
 
i meni se cini da jeste diskutabilno zato trazim druga misljenja da znam sta dalje. zvali su me dan ranije i receno mi je da je strujni udar-vizuelno utvrdjno, na osnovu pregoreniog cipa. mislim da oni ne mogu biti 100% sigurni i trebali bi ga poslati dalje na detekciju. ali mozda i nisam u pravu...
 
Ako imas garantni list i racun probaj sledece:
Skeniraj ih, slikaj hdd,
Posalji mail proizvodjacu, navedi problem i potrazi pomoc od njih.
Imao sam problem sa totalno drugim segmentom ( pec na ugalj oa 1500 eura )
Istekla je garancija od dve godine ( samo u srbiji je garancija 2 godina a u ostalim zemljama je 10 )
Pec se raspala, nasi mi nisu prihvatili garanciju. Poslao sam mail slovenackom proizvodjacu u subotu vece. Stigao mi je mail u nedelju ujutru i pisalo je sledece i to na srpskom:

Gospodine, nova pec Vas ceka na adresi gde je kupljena prethodna. Hvala Vam na saradnji.
Tako je zaista i bilo.
Hdd ne vredi 5 eura i sumljam da ce te drkati ako posaljes mail i objasnis proizvodjacu.
Probaj pa javi.
 
hvala, predlog prihvacen, mail napisan i poslat :)

mada sam jednom ranije to pokusao kad sam se zalio na DHL i ovo divlje predstavnistvo u podgorici-uputili su me da se javim lokalnim predstavnicima(ovima na koje se zalim...). mislim da ce se i ovo isto tako zavrsiti...
 
Ti im objasni sta ti lokalni predstavnici kazu i da su bezobrazni i sl.
 
eh, bio sam korektan, samo sam naveo ko su predstavnici i da ne priznaju garanciju. a zaista nisu korektni, ali nema veze, ako uspije bice dobro...
inace sam ja prihvatio na sebe garanciju i musteriji dao novi hdd. sta cu drugo, meni je stalo do musterija, od njih mi zavisi posao :)
 
Vrh Dno