Šta je novo?

Half-Life 2 u vise verzija ...

maxer

Čuven
Učlanjen(a)
25.09.2002
Poruke
2,135
Poena
680
Half-Life 2 verzije
----------------------
Valve Software ce se maksimalno potruditi da igraci mogu da kupe tacno onoliko Half-Life 2 koliko misle da igraju. Naime, plan je da se u prodaju odmah puste tri verzije ovog FPS-a, koje ce se sve pojaviti istovremeno, krajem ovog meseca. Prva verzija je najjeftinija i najmasovnija (bice je cak i u robnim kucama), a sadrzi samo igru za jednog igraca. Druga verzija sadrzi i multiplayer, kao i poptunu podrsku za modove, i prodavace se u gamerskim prodavnicama, dok je treca verzija tzv. Collector's Edition, sa gomilom bonus materijala o kome se za sada cuti. Sve tri verzije ce moci da se kupe online preko specijalzovanog Steam servisa.

Izvor: http://www.kompjuterskeigre.com/ (05.09.03.)
 
I ja ;) Ono, od lekse, ili drajvera...
 
Malo skrecem, ali ne mogu da se setim da li je Black & White pravljen u dve verzije, kao za dobre (bela) i zloce (crna) - mislim da ne? Posto je takav bio plan, sad sam se setio da je jednom davno pisalo u PC Gameru.
 
Ako se primaju rezervacija, ja se, evo, unapred javljam za jedan "original" :D
 
ja bih uzeo onu single-player verziju... mislim HL u multiplejeru je ionako *****...
 
A shta cesh kad dodje CS 2.0 ? :)
 
pa CS je ionako smorio chak i babe, a prodaje se i u stand-alone varijanti...
 
driver je napisao(la):
A shta cesh kad dodje CS 2.0 ? :)
nebaksuziraj

al ajde ozbiljno kazite jel ce se moci bar igrati u 800x600
sa med detaljima i bez efekata na c 1.1 512sdr rama i gf fx5200 128mb
 
xvoodoo je napisao(la):
pa CS je ionako smorio chak i babe, a prodaje se i u stand-alone varijanti...

Daj mi bolju fiziku i zvuk, i necu vishe igrati CS :)
 
driver je napisao(la):
...Daj mi bolju fiziku i zvuk, i necu vishe igrati CS :)

Ne kazem da je bolja (fizika i zvuk) jer nemam mnogo iskustva sa CS ali ja sam pre za Vietcong multiplej, jedino sto nema mapa (onih par komada iz originalne igre je apsolutno nedovoljno).

Kazu ljudi da je i "America's Army" po tom pitanju "realnosti" izuzetna igra.
 
driver je napisao(la):
Daj mi bolju fiziku i zvuk, i necu vishe igrati CS :)

barte, jahao sam CS skoro tri godine, i odgovorno tvrdim da serious sam ima bolju fiziku...

a shto se zvuka tiche... :S
 
xvoodoo je napisao(la):
...



barte, jahao sam CS skoro tri godine, i odgovorno tvrdim da serious sam ima bolju fiziku...

a shto se zvuka tiche... :S

A serious sama si igrao 4 godine ? :D
 
nije bitna realnost,vec igrivost.
Savrsenstvo je u jednostavnim stvarima,e zato je cs toliko popularan,jer je prost ko pasulj...
 
Pa o igrivosti i pricham...CS je jednostavno najbolji spoj realnosti i igrivosti...u Vietcongu, vojnici ko da imaju pola tone, pokretni su ko slonovi, a to sigurno nije realno :) a da ne pricham o nepreciznosti nishanjenja...
 
Nisi ti bio u vojsci :) video bi ti svoju pokretljivost i preciznost !
 
... ako smem da dodam, niko od vas nije ni bio u ratu tako da nemate pojma o cemu pricate.... preciznost nisanjenja!?!?! brzina kretanja!?!?! To nema veze sa stvarnim ratom gde samo gledas da uhvatis sto je moguce sigurniji zaklon i sto manje da *enjas!
 
Ja nisam bio i drago mi je sto nisam! U vojsci jesam , poenta je da nije isto sedeti za kompom i gurati misa od 100g i nositi punu opremu i M70AB2 gde nemas crosshair i nadas se da je puskar dobro podesio prednji i zadnji nisan.
 
Ko sme da ustvrdi da Quake 2 nema realnu fiziku ? Otlud vi znate sta ce biti za 200 godina :mrgreen: ?

Isto tako, realna fizika je vrlo relativna stvar. Sigurno nisu isto osposobljeni za borbu snajperista i specijalac sa jedne, i medic i radio technician sa druge strane ;P

Sto se CS-a tice stoji da ima priblizno idealan odnos jednostavnosti i igrivosti, ali za siroke mase.Meni licno je uvek bilo ( i bice) drazih igara koje su mi igrivije...E sad, druga je stvar sto nemam satelit ili kablovsku pa da picim do zore po netu ctp; bez ogranicenja, nerviranja i slicno.
 
driver je napisao(la):
Pa o igrivosti i pricham...CS je jednostavno najbolji spoj realnosti i igrivosti...u Vietcongu, vojnici ko da imaju pola tone, pokretni su ko slonovi, a to sigurno nije realno :) a da ne pricham o nepreciznosti nishanjenja...

Auuuuuu kakvo pogresno misljenje.
Definitivno je Vietcong u odnosu na CS, realniji. Zato sam se i odusevio kad sam prvi put probao demo verziju. To je, bar tog momenta, toliko podsecalo na realnost nisanjenja i pucanja, da sam jednostavno ostao bez teksta. Kasnije je to odusevljenje malo splaslo ali ja sam i previse ocekivao ...
CS ili UT2003 ili Q3 ... sve ti je to isto. Tu od realnosti nema ni R.
U Vietcongu sa Vietcong modom (jedino na tu vrstu igranja doticne mislim) kad nemas krstic i dok desnim tasterom ne nanisanis i cucnes ili legnes i usput moras da pucas jedinacno ili kratkim rafalima (do 3 metaka, za one koji to ne znaju) i tek tada mozes da ocekujes da ces nesto na srednjoj distanci pogoditi ... e to vec LICI na realnost.
Uostalom svako ko je pucao iz Kalasnjikova moze da vidi Izuzetnu slicnost kod stvarnog pucanja i vizuelnog prikaza u Vietcongu (napominjem sa Vietcong modom).
Naravno da je, kako ti rece "a da ne pricham o nepreciznosti nishanjenja", cinjenica za Vietcong ali to je cinjenica i u stvarnom zivotu ... ti uzmes malu figuru neprijatelja na nisan (napr. 200 do 300 m) i u tih par sec. dok ga vidis, trebas da nanisanis, zaustavis dah, okines i da se nadas !!! da si ga pogodio, jer on trci tj. krece se a samim tim je sve receno. U ostalom ako nisi poravnao musicu i usice u idealan polozaj, promasaj ce biti na toj distanci bar metar ili vise.
Definitivno je Vietcong "zakon za realnost" od ovih novijih igara, koje sam ja video (jer Amer.Armiju nazalost nisam video).
"u Vietcongu, vojnici ko da imaju pola tone, pokretni su ko slonovi..." nikako se sa ovim ne mogu sloziti. Odigraj malo Vietcong u multiplejeru na internetu pa mi onda to kazi. Odnosno ako ti mislis da protivnici treba da lete po mapi tj. prelaze u virtuelnoj stvarnosti za 1 sec. po dve ili tri svoje visine (4-5 virtuelnih metara) ... zesce se varas. Pa to nije Karl Luis u brzom sprintu vec natrontan vojnik sa 4-5 kg teskom puskom i jos plus dodatnom municijom, cizmama, slemom ili cime sve ne (zaboravih na bombe). Vietcong igra je definitivno potrefila brzinu kretanja likova ... ma jednostavno prava kopija realnosti (baz dok ne izadje nesto jos bolje).

Eto bas si me povukao za prste, ubih se od cukanja :D

P.S.
Sad se setih. Jedina zamerka je sto se desi da definitivno izresetas tj. sigurno pogodis neprijatelja iz slabijeg oruzja (pistolj) a on ne pada vec te ubije ... ili mu smestis metak-dva u glavu i grudi a on opet ne pada vec te ubije napr. rafalom (duzim). To u stvarnosti nebi nikada tako bilo ... jedno jedino zrno i ti letis na zemlju pa jos ako je u neko vitalno mesto - prica je gotova. Naravno da se desava da covek dobije i par metaka u telo pa i dalje uzvraca paljbu ili moze da se krece (bolje receno tetura) ali to je zato sto u tom trenutku ne osecas bol. Stanje soka je tako jako da apsolutno nista ne osecas (ja nisam popio metak ali sam imao otvoreni prelom ruke i 15min. nikakav bol nisam osecao iako su kosti virile napolje a krv i iskidano meso gledalo svetlost sunca ... a posle... to me ne pitajte).
Da se vratim na temu, znaci to je po meni jedina zamerka ali ipak je to igra ... pa nasta bi ona licila kad bi jedan metak sve zavrsavao. To niko nebi igrao. I to razumem.
 
Nazad
Vrh Dno