Šta je novo?

Half Life 2 u Doom3

Ne, nije uopste :)
 
Doom 3 ima znatno kompleksnije senke, odnosno light management - iako u obe igre ima dosta oslanjanja na lightmape, doom 3 ipak za 90% objekata ima realno sencenje, dok je HL2 tu na nivou igara od pre par godina. Malo upeglanih stancil senki, ako je dynamic onda je iz jednog svetlosnog izvora, na par nivoa i to je to... Overall, meni je grafika zivopisnija u HL2, a najdalje je definitivno otisao FarCry. Medjutim, sve je to otprilike ista generacija u odnosu na engine Unreal 3, Elder Scrolls 4 i Cry Engine 2.0
 
Još samo neko da konvertuje celokupan HL2 u Doom3 endžin...
 
da, da dobro izgleda a fps? 5-6? :) dajte ljudi ono su slike... da vidim kako to renderuje u realnom vremenu ;)
 
jebote koliko bolje izgleda sa senkama!!! :)
 
Meni je HL2 engine sasvim dobar, vazan je gameplay a ne senka ili kvalitet piksela na zidu :)
 
Ja ne videh mnogo od tih senki u D3 iz raznih razloga (recimo, vise sam poklanjao paznju samoj igri nego senkama?) ali najglavniji razlog je sto je sve ionako mracno do bola pa jos treba da pronalazim senke lupom :d :D
 
Problem sa Doomom 3 je sto mnogi njegov endzin povezuju sa osvetljenoscu (ili bolje receno tamom) koja je bila dominantna u igri. Tek sad se vidi sav kvalitet i superiornost D3 grafickog endzina, kad je celokupna "konkurencija" po tom pitanju rekla sve sto ima.
Sto neko rece, sad cekamo Unreal 3, Far Cry 2 i, naravno, Elder Scrolls 4
 
Invader je napisao(la):
Meni je HL2 engine sasvim dobar, vazan je gameplay a ne senka ili kvalitet piksela na zidu :)

A kakve veze ima gameplay sa grafickim endzinom ? Mislim, meni je najbolji gameplay System Shocka, sto ne znaci da mi se (danas) dopada njegova grafika...a sto opet ne znaci da mi smeta toliko prilikom igranja :)
 
Po meni Far Cry ima najbolji engine, ona voda prosto ozednis od nje ali HL je HL ma kakav engine imao :)
 
Invader je napisao(la):
ali HL je HL ma kakav engine imao :)

u ovoj temi se prica o grafici, a tu je D3 ipak bolji i kad se pojavi neka igra gde nece biti ugaseno svetlo :) videce se ko sta i kako radi ;)

mislim nece valda neko da se usudi da kaze da je D3 za dzabe tolko zahtevniji od HL2 :trust: i da prica o onim buricima sad?
 
OptiPlex je napisao(la):
Problem sa Doomom 3 je sto mnogi njegov endzin povezuju sa osvetljenoscu (ili bolje receno tamom) koja je bila dominantna u igri. Tek sad se vidi sav kvalitet i superiornost D3 grafickog endzina, kad je celokupna "konkurencija" po tom pitanju rekla sve sto ima.
Sto neko rece, sad cekamo Unreal 3, Far Cry 2 i, naravno, Elder Scrolls 4

Kao sto neko vec rece, bas me zanima da li bi to na nekoj zverini od masine radilo sa 10 ili 15 fps! :d

p.s. Na istoj toj masini HL2 radi sa 100+ fps. ;)
 
Ne kapiram. Pa Doom 3 opusteno radi na prosecnim konfiguracijama. U 1024 na medium (uostalom medium je maks. detalja, high je samo sa dodatim AA i AF) moze da radi na vecini kompova. Naravno, sa pristojnom grafickom a ne sa gf4mx :d
P.S. tacno sam znao da ce biti taj efekat "hl2 endzin je bolji jer je manje zahtevan" koji ce masa odmah prigrliti iz ociglednih razloga
P.P.S. mi (Partizan) sutra (cetvrtak) dupli program u Evropi, a vi ? :-devil-: :D
 
@Delija
U pravu si da na mashini gde D3 radi sa ~15fps, HL2 radi sa dosta vecim fps-om...
Ne zaboravi da igre iz doba QUAKEa3 rade sa josh vecim FPSom!!!
Poenta je da treba teziti sve naprednijim Engine-ima, koji ce prirodno biti sve zahtevniji, ali zato su tu i proizvodjachi GPUa, da nam prodaju svoja cheda!
Htedoh reci da sa strane grafike (engine-a), prednost naravno dajem D3!!!
 
kad se samo setim koliko je poljuvanja po d3 bilo zbog loshih tekstura na zidovima... a ista situacija i sa hl2... u d3 nema otvorenih prostora a u hl2 ali su zato toliko siromashni da je to smeshno (plus oni nasukani brodovi jednog te istog tipa na svakoj *ebenoj plazi na kojoj naidjete - dizajnerski masterpiece zaista :))

ali eto lampa je bolje odradjena u hl2 kao i voda (shto jes jes)...
 
OptiPlex je napisao(la):
Ne kapiram. Pa Doom 3 opusteno radi na prosecnim konfiguracijama. U 1024 na medium (uostalom medium je maks. detalja, high je samo sa dodatim AA i AF) moze da radi na vecini kompova. Naravno, sa pristojnom grafickom a ne sa gf4mx :d
P.S. tacno sam znao da ce biti taj efekat "hl2 endzin je bolji jer je manje zahtevan" koji ce masa odmah prigrliti iz ociglednih razloga
P.P.S. mi (Partizan) sutra (cetvrtak) dupli program u Evropi, a vi ? :-devil-: :D

Ne razumes sta sam hteo da kazem.
Uporedi velicinu "scena" u D3 i HL2 i framerate. Nije isto renderovati otvoren prostor i sobu. ;)
 
da delijo naravno da nije... ali ako pogledash i te otvorene scene u hl2 nisu bog zna koliko kompleksne
 
Stoji! ;)
 
Nazad
Vrh Dno