I tako....posle pola sata dekompresovanja i tri "nestrpljiva" ortaka krenulo se sa shnjuranjem po HL2 dir-u....koji zauzima (3,780,132,864 bytes) prostora na vashem disku,(sa patchom), oko 10 direktorijuma od kojih su neki potpuno prazni i 7 file-ova. Medju njima i hl2.exe, ali mnogo bitniji file je demoloop.bat koji posle male modifikacije (bar u mom slucaju) daje mnogo pristojnije shunjanje i startovanje mapa iz konzole..(koja mene podseca na linux konzolu)..ok...komande za listanje,startovanje...to smo vec svi naucili zahvaljujuci Nikolani
Ovako izgleda moj hl2.bat:
hl2.exe -console -dx9 -width 1024 -height 768 -fullscreen -heapsize 128000 -mat_preloadshaders
Ukratko, prvo sam probao mape sa e3 sajma, sa svim naoruzanjem, izdvojio bih dve stvari: FIZIKA i PIXEL SHADER....jednom recju fenomenalno...sve je pucalo, lomilo, plutalo, tonulo...nosilo sa Gravity ganom....vodu je neopisivo gledati a i plivati u njoj, (npr. kada dushek pluta(ali bukvalno se leluja), njegove ivice se prelamaju u vodi...definitivno neshto do sada nevidjeno)....i pored svega toga ostaje gorak utisak kada se vidi nedovrshenost i ni traga od displacement map-a (mozda Matrox), teksturni poligoni nedovrsheni, senke i svetlosni efekti su sasvim dobri, naravno sa neizbeznim bagovima tu i tamo....bumpmapping enviromental radi perfektno (kada ima tekstura
....i sve nekako hocu da se vratim na fiziku.....jer ispada na kraju da je fizika u ovoj "procureloj" verziji najbolje od svega....vredi videti ali nije nishta shto ne bi moglo da se saceka do finalne verzije, pa makar bilo i za shest meseci...
evo ga jedan shot, ako nekoga zanima....
Toliko od mene, manje vishe sve se zna iz prethodnih postova...pozdrav....