Šta je novo?

Guild Wars

• Začetnik teme Začetnik teme BOOOMBASTIC
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
B

BOOOMBASTIC

Guest
Igra li neko ovu igru ???

Prosle nedelje sam pazario GW Platinum edition i trenutno igram Eye of the north (expanziju), pa posto sam pocetnik i usamljeni ratnik, treba mi pomoc oko misija a dosao bih i u nasu alijansu ako postoji ili ako kojim slucajem neko hoce da se bori: "rame uz rame"...neka se javi !!!

hehe chudno da nema teme... ja igram nick mi je The Fiery Lady, kad budem online zovi me (kad se vratim iz shkole, oko 7, pola 8), pa cu te pozvati u guild koji je u srpskoj alijansi a mogu ti pomoci samo oko Prophecies misija jer GWEN nemam 🙁

EXTRA,

Meni je nick Ell Chuppacabra pa cu te utefteriti, nisam siguran sta su bas Prophecies misije ali mi je svaka pomoc dobro dosla a od expanzija pored GWEN imam i Factions koji nisam ni ukljucio, reci mi moze li se igrati GW sam bez expanzija jer sam dobio GW i GWEN na jednom disku a u setup-u nista od opcija pa nikako nisam provalio kako da menjam igru a kapiram da to moze i instaliram GWF pa bi trebalo da mogu da izaberem igru kao sto izabiram heroje !?!?

ne ne ne, nego imash u meniju igre i have a new key ili tako neshto.... samo ukucaj taj key iz factionsa, nemoj praviti novi, jedino mozhda imash neshto sa CD-a instalirati?!... ma skontacesh bre 😉

Ne izaboras igru, ali pretpostavljam da si to shvatio. Izmedju razlicitih delova Guild Warsa, tj izmedju razlicitih kontinenata putujes brodom u glavnim lukama tih kontinenata.

imam samo original, tj prvi deo igre, i skroz je kul, mada dosta dugo nisam ukljucio... od kad sam kupio wow nesto mi se ne mili ni da je strtujem xD