Šta je novo?

GTR press demo izashao !!!

driver

Znamenit
VIP član
Učlanjen(a)
30.06.2000
Poruke
18,146
Poena
1,170
E ovo je stvarno ludo...Chak i na tastaturi moze da se vozi, i to bez pomoci proklizavanja, a osecaj je do sada nevidjen...Iz kabine potpuno isto izgleda kao na snimcima iz raznih GT i ostalih trka...Zvuk motora je skoro savrshen, treba mozda malo da se dotera, i jedino shto mi smeta je promena brzina, mnogo brzo prelazi u sledecu, ali se nadam da ce to da poprave....Za fiziku nemam rechi, jednostavno je savrshena, pogled iz kabine totalno pregledan...Grafika nije nevidjena, ali to naravno ovde nije ni bitno...
Drapine, kad to izlazi zvanichno ?
 
Ti krenuo nesto da posecujes nacionalnu klasu , pa prestao... ;) :-devil-:

BTW, ocekuje se na leto, ako ne bude kasnjenja.
 
Poslednja izmena:
Driveru ako budes preskocio i nasu sledecu ligu u kojoj cemo najverovatnije voziti GTR,onda si bas sisica.Nego lepo tastaturu u ruke pa vezbaj do jula-avgusta da ne bi bilo prestizanja po krug dva :d

Utisci su sledeci:
1.Mene je najvise impresionirao ZVUK,jednom recju zastrasujece dobro!!!!!!
2.Osecaj brzine je fenomenalan ,bukvalno se uplasis da da prolazis brzo kroz krivine
3.Fizika je jako dobra,cini mi se jedna od najboljih za sada
4.Grafika takodje jako dobra,jedino mi se cini da modeli automobila nisu na nivou ETCC-a,ali mozda i gresim.
5.Meniji mi se uopste ne svidjaju,jako su mi konfuzni i kao da su pravljeni za konzole.
6.Iako je recomended 2GHZ procesor 512MB i DX 8.1 karta sa 128MB,igra ne deluje preterano zahtevna
 
Pushme, ja ne vozim sa vama zato shto mi net mnogo loshe radi, ne zato shto ne znam, u tom delu bi se iznenadio :)

1.Slazem se, i kao shto uvek govorim, prvo mesto je zvuk, pa onda fizika, verovali ili ne, jer shta zvuk zna da uradi, to nishta drugo ne moze da pokvari :)
2.Opet se slazem, jednostavno imash utisak da su to zveri od motora, iako nisu japanci ;)
3.Meni se chini da je najbolja, ima neshto shto je ostalim igrama falilo, prvi put imam osecaj da sam stvarno u automobilu..
4.Pa i nije neka grafika generalno, ali je dovoljno dobra da ti ne smeta 'ruznoca' :)
5.Meniji nisu toliko konfuzni, provalio sam odmah sve....jedini je problem shto nema vezbe sa automatski menjachem, bar nisam pronashao opciju, a 'iskustvo' iz pregledanih stotine filmova sa pravih trka, mi je bukvalno pomoglo da znam kako najbrze kroz krivinu, i to stvarno 'radi' prvi put u nekoj igri...
6.Kod mene na 2Ghz, 512 rama i MX440 igra leti u 1024 sve full, shto znachi nezahtevna totalno, a to dovoljno opisuje i kompleksnost grafike...

Shto se tiche igranja ovoga, dok igra ne izadje, imacu kabl ili wireless pa ce biti pikanja sigurno...A i volan planiram da nabavim zbog ovoga :)

Btw, hocemo ove godine na ushce, Komnenovic dovezao Hondu Accord ST, pa da gledamo malo komediju od nemaca :D:D
 
Poslednja izmena:
Kako da te ne prozivam kada si se zalio kako je moguce Silverstone ici ispod 2.00 a mi ga vozili u nedelju kao 6 trku sampionata i postizali vremena 1.53.00 :eyebrows:

Ajde poradi malo na konekciji,kupi volan,i zagraj malo stolicu mozda se i kvalifikujes na neku trku.

Sto se tice Usca,ici cemo ako ga bude,ali kako mi se cini necemo mnogo da se nagledamo
 
Evo dva setup-a, prvi koji su se pojavili, mozda i nisu nesto, ne bih znao. :)

p.s.
A da, sad videh na bhmostorsport da onaj njihov sistem i softver za hotlapove ( ono sto je Bane tako uspesno koristio u CMR-u ), radi i za GTR demo, rekord za sada 2.08.70: http://www.bhmotorsports.com/competitions/gtrdemo.php
 

Prilozi

  • GTRdemo_Lister_Spa.zip
    4.7 KB · Pregleda: 40
Poslednja izmena:
Ne radi nacionalnaklasa :)
 
Stvarno ce biti savrsena simulacija. I ja se nekad uplasim da dodam gas narocito kad krene da kliza prema zidu na one dve brze leve.
Ne zaboravimo da je ovo demo- siguran sam da ce do izdavanja popraviti grafiku. Izgleda cu zbog ove igre prvi put prekrsiti princip i kupiti original.
@driver: i meni lose radi net (sumnjam da moze losije od ovog) pa ucestvujem u ligi.
Mi smo na crti a tebe nema. :p
 
Lukija je napisao(la):
Stvarno ne znam gde te podatke vadiš, ali taj motor ima zaista 2000cc. Varijacije za konje se mogu naći između 240 i 250, ali je svuda 2.0 motor. Odnosno ti verovatno misliš na motor koji se stavlja za američko tržište. Karakteristično je za japance da stavljaju veći motor za ameriku, a ovom slučaju crvena zona na tom hondinom motoru dolazi ranije, što je ******, jer je 9000rpm trejdmark ove honde. Fabrički S2000 stvarno ima 240 konja, ali za šaku metalnih evra se dobije tih 250ks i mnogo takvih S2000 modela se može naći. S2000 varijacija za 2004tu godinu ima i osetno preko 250 konja, ali Honda to ne priznaje, bez obzira što su ljudi to dokazali.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno